Projekt biblioteczny 1C

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak szukać potrzebną pozycję w „Programie Mol”
Advertisements

BIBLIOTEKA PRZYSZŁOŚCI Marcin Wójcik
Oto my !  Uczniowie spędzający czas w świetlicy
Autor: Ewa Nowak Rok i Miejsce Wydania: Warszawa 2009
W itamy!!!!. Tuż przed pierwszym dzwonkiem To dla nas bardzo ważny dzień. Damy radę!
na podstawie książki Astrid Lindgren "Dzieci z Bullerbyn"
Prezentację opracował: Krzysztof Czarnecki III „c”
Marta Kossowska lat 14 Klasa II d Gimnazjum nr 7
Powieści fantastyczne oraz fantasy
Chłopiec w pasiastej piżamie
1 Prawo do udziału w życiu kulturalnym Autor: Patrycja Kowalczyk.
„Zainteresowania naszych rówieśników”.
Wychowawca : Sylwia Szczęsna - Cichoń
Prezentacja kl.2,,a” Temat naszego projektu przedstawia się następująco: ,,Książki, jakie czytali nasi dziadkowie” Projekt zawiera : ~ prezentacje multimedialną.
Fotografia naszym życiem
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
Ankieta przedstawiająca potrzeby uczniów i ich rodziców.
„Czego nie lubi książka?”
Ferie 2014.
Zadanie TIK – lekcja pt. Nasza klasowa netykieta
Przedstawienie działań naszej grupy w czasie projektu.
sprawdzenie wiedzy ludzi na temat wykorzystywania deszczówki zgłębianie wiedzy na temat deszczówki.
Praca wykonana na podstawie ankiety pod tytułem:
Soczyste jabłuszka polecają Uprawiaj sporty, bo to samo zdrowie.
Międzynarodowy Miesiąc Bibliotek Szkolnych relacja.
Duch klasy Jak motywować uczniów do nauki?
Z łyżką i wiosłem – kulinarny rejs wokół Bałtyku Prezentacja uczennic klasy V Szkoły Podstawowej w Zalesiu.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
HISTORIA POLSKI W LEGENDACH
KOMPUTER PRZYJACIEL CZY WRÓG ??.
>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Zapraszamy na film pt. VI Liceum Ogólnokształcące im. Joachima Lelewela Łódź ul. Podmiejska 21.
Po co kurczakowi jajko?.
Anna Połowniak Grupa: 1014 B Nr indeksu:
Postanowiliśmy zobrazować Państwu nasze wnioski z przeprowadzonego badania. Zobaczcie główne problemy naszego targowiska oraz pomysły mieszkańców na ich.
Zatrzymaj się na chwilę, by przeczytać tę wiadomość - jest ważna
Dlaczego warto korzystać z
„BIBLOTEKA SZKOLNA JAKO SKARBNICA WIEDZY”. Ankieta została przeprowadzona w ramach projektu „Zostać przedsiębiorczym” w dniach od 13 do 17 kwietnia 2015.
„Kto jest przyjacielem lasu”
Apetyt na czytanie Jan Brzechwa „Akademia Pana Kleksa”
Jak je spędzałem :D. Super czas spędziłem z dziadkiem i babcią! Graliśmy w różne gry, chodziliśmy na spacery i razem oglądaliśmy filmy. Było bardzo fajnie.
Jak pokochać Matematykę
Zatrzymaj się na chwilę, by przeczytać tę wiadomość - jest ważna.
 czyli nasz udział w programie  SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
O MNIE MOJE HOBBY MOJE ULUBIONE KSIĄŻKI MOJE ULUBIONE GRY POLECANE STRONY INTERNETOWE POLECANY KANAŁY NA YOUTUBE MOJE MARZENIA ULUBIONE PRZEDMIOTY W SZKOLE.
Moja pierwsza strona internetowa O Mnie Moje Hobby Moje Marzenia Moja Ulubiona Książka Moja Ulubiona Gra Polecane Strony Internetowe Galeria Zdjęć.
Z tą osobą chcielibyśmy porozmawiać…. Wójt Gminy Lubień – Kazimierz Szczepaniec zdj. Z prywatnego archiwum wójta.
Ochrona wizerunku a publikacja w Internecie Kwestia ochrony wizerunku jest uregulowana w przepisach art. 81 oraz art. 83 ustawy o prawie autorskim i prawach.
Ulubione książki z dzieciństwa naszych dziadków. Promowanie czytelnictwa Uczniowie klasy IV i V, biorący udział w projekcie „Szkoła z klasą”, zdecydowali.
Zbadanie stanu środowiska i postaw uczniów i dorosłych * Jak dbamy o środowisko?
Szkoła z klasą 2.0 „Uczymy innych”. Na czym polega metoda „Uczymy innych”? Polega na bezpośrednim zaangażowaniu uczniów w przygotowywanie i prowadzenie.
Książka którą warto przeczytać
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów Społecznego Gimnazjum w Czersku
Rodzinne czytanie Julia Suska kl. V a.
Pomysł na promocję książki.
Album fotograficzny Sprawozdanie z wykonania zadania nr 3
Moje Książki, czyli co warto przeczytać
Jak pomóc dziecku w nauce. pedagog: Halina Gromek
A Ty ile książek przeczytałeś w ubiegłym roku?
,,Opowieści z Narnii Lew,czarownica i stara szafa''
Erasmus+ European Rainbow
Człowiek - jak to działa?
Hans Christian Andersen
Żeromszczacy w NBP.
Chłopcy z Placu Broni Sebastian.
Lubię czytać!.
Czy czytanie jest nam dzisiaj potrzebne ?
Książka którą warto przeczytać...
Co robić, by nie nudzić się w czasie ferii?
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:
Wolontariusz roku.
Zapis prezentacji:

Projekt biblioteczny 1C Gra Endera Projekt biblioteczny 1C

Czym się zajęliśmy? Postanowiliśmy zobaczyć film, na podstawie ulubionej książki naszej wychowawczyni- „Gry Endera”. Dlaczego? Chcieliśmy się przekonać czemu Pani Leśniak tak bardzo lubi tę historię oraz sprawdzić, czy film może nas zachęcić do czytania.

Jak to wyglądało?

Jak to wyglądało? Pani Leśniak poświęciła nam egzemplarz własnej książki dając każdemu jedną stronę z podkreślonym ważnym cytatem. Oglądając film czytaliśmy owe fragmenty gdy nadchodził odpowiedni moment w fabule. Bawiliśmy się świetnie aż do momentu kiedy nasza wychowawczyni wyłączyła projekcję. Dlaczego? Otóż nadchodził moment kulminacyjny i na tym polegał nasz projekt- czy jesteśmy na tyle ciekawi żeby wiedzieć co było dalej? Nasze ankiety mówią same za siebie.

Ankiety Wypełniliśmy ankiety z których wynika że: Ponad 60% klasy zobaczyła film do końca, a około 20% chciało lecz nie miało czasu obejrzeć. 55% klasy chce przeczytać książkę, reszta uważa że zna już fabułę. 90% klasy oceniło film na 5 w skali od 1 do 5.

Według nas Według nas projekt się udał, poświęciliśmy nawet przerwy żeby oglądać film, a przez następne kilka dni mówiliśmy głównie o nim i o wielu wątkach powiązanych z „Grą Endera”. Jest to niebanalna historia, która spodoba się każdemu- wspaniała okazja by stworzyć z nia rodzinny wieczór.

Polecamy Gra Endera – książka z gatunku science fiction, najbardziej znana powieść Orsona Scotta Carda. Jest pierwszą z cyklu powieści o tytułowym Enderze. Pierwsze wydanie w 1985r. ukazało się nakładem Tor Books. W Polsce wydana w 1991r.

Dziękujemy za uwagę