Zakupy Polaków w zagranicznych sklepach internetowych

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
D-Link Technology Trend Wyniki badania
Advertisements

CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM – raport Przygotowany dla Fundacji ABC XXI 30 października 2006.
D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.
Dermokosmetyki Wyniki badania TNS OBOP dla DOZ.pl.
Społeczności w Internecie
Zakupy.
Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród uczniów klas: |||c i ||c
EUROPEJSKI DZIEŃ KONSUMENTA EUROPEJSKI DZIEŃ KONSUMENTA 14 MARCA 2008 PRZEDSTAWICIELSTWO KOMISJI EUROPEJSKIEJ WARSZAWA ZANIM KLIKNIESZ – POZNAJ SWOJE PRAWA.
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
Prezes Zarządu eCard S.A.
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
2 ZACHOWANIA ZAKUPOWE POLAKÓW W 2007 ROKU 3 UOGÓLNIENIE WYNIKÓW 61% respondentów deklaruje, że w ich gospodarstwie domowym to Panie domu są odpowiedzialne.
1. 2 Warszawa, czerwiec 2010 Płatności bezstykowe w opinii bankowców i klientów banków Eugeniusz Śmiłowski Marcin Idzik.
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW W 2005
Internauci w grupach wiekowych
TEQUILA\ TELEWYKŁADY W OCZACH STUDENTÓW wyniki ilościowe ankiety audytoryjnej zrealizowanej w latach akademickich: 2004/ / /2007 mgr Joanna.
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
E-commerce w oczach Internautów Wrocław
ANALIZA KLUCZOWYCH SEKTORÓW WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
Badanie uczestników Targów Mieszkaniowych Raport z badania przeprowadzonego w dniach Warszawa, styczeń 2011 © 2010 Research International.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem -
Warszawa, listopad 2007 SPIS CEN PRODUKTÓW POMIAR ATRAKCYJNOŚCI CENOWEJ SKLEPU AGITO Prezentacja wyników badania przeprowadzonego na zlecenie AGITO SA.
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
Internet jako narzędzie badań
System zamawiania on-line
Zbigniew Gruszka. prezentacja Tablica 1 Wykształcenie słuchaczy Podstawowe 9 osób (1,1%) Średnie 201 osób (40,7%) Wyższe 300 osób (53,6%) Nieznane 32.
Monika Hanus Payback Sp. z o.o.
„Student jako konsument na rynku multimediów”
Str. 1. Celem było przeprowadzenie badania jakości obsługi, oferty sklepu w wybranych przez nas sklepach sportowych oraz wskazanie ich mocnych i słabych.
Zaufany partner na rynku e-commerce
NETYKIETA, TIK I ŚWIADOMOŚĆ JĘZYKOWA MIESZKAŃCÓW NOWEJ WSI
KTO TU JEST KLASĄ ROBOTNICZĄ? PRACOWNICY I PRZEDSIĘBIORCY Średni miesięczny czas pracy Przebywanie na urlopach Przebywanie na zwolnieniach lekarskich Badanie.
Inwestor w sieci Badanie w liczbach Paweł Piekarski, dyrektor zarządzający Instytutu Badań Pollster.
EDUKACJA W INTERNECIE JAK MŁODZIEŻ KORZYSTA Z INTERNETU?
Preferencje zakupowe Polaków - TABLETY Wybór Konsumenta – wyniki badań.
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem Polaków 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM POLAKÓW Czerwiec 2014.
Jak bezpiecznie kupować przez Internet.
Pomiar został przeprowadzony w dniach lipca 2015 roku metodą CAWI na ogólnopolskiej próbie Polaków liczącej N=1053 osób dobranych z panelu Ariadna.
Raport badawczy. Badani najczęściej odpowiadali, że podjęli pracę za granicą, chociaż mieli pracę w Polsce, jednak zarobki były zbyt niskie. Pracownicy.
Standard pomiaru internetu Polskie Badania Internetu.
Dzięki osobie, która Ciebie zaprosiła ZAOSZCZĘDZISZ NA SWOICH WYDATKACH! FAMILO, to także PIERWSZY INTERNETOWY SKLEP W POLSCE, w którym kupisz paliwa DOŁĄCZ.
Cyfrowi Polacy 2015 Dominik Batorski. Internet, komputery i telefony komórkowe Przyrost nowych użytkowników komputerów, internetu i telefonów komórkowych.
Polacy w internecie 2011 dr Dominik Batorski Uniwersytet Warszawski R ADA M ONITORINGU S POŁECZNEGO D IAGNOZA S POŁECZNA 2011.
1© GfK 2016 | Reasons for trying to look good and time spent on personal grooming Polaków dbałość o dobry wygląd styczeń 2016.
CZY ROZMAWIASZ Z RODZICAMI O TYM CO ROBISZ W INTERNECIE (NA JAKIE STRONY WCHODZISZ, Z KIM SIĘ KONTAKTUJESZ)?
Paweł Szajwaj i Bartek Mazurek.  Allegro jest serwisem aukcyjnym.  Allegro daje możliwość kupna wielu ciekawych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Cobi S.A. ul. Jaskrów Warszawa.
Plan Marketingowy Twoja droga do sukcesu Wolę zarabiać 1% dzięki pracy 100 osób, niż 100% dzięki pracy własnej…
Segmentacja rynku Dr hab. Grażyna Śmigielska. Segmentacja rynku podział rynku na grupy konsumentów (segmenty), które jeżeli chodzi o stosunek do danego.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
ShowMi ShowMi – Wyniki pilotażu Projekt realizowany w ramach programu Gruntvig Projekt zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej.
Dzięki osobie, która Ciebie zaprosiła ZAOSZCZĘDZISZ NA SWOICH WYDATKACH! FAMILO, to także PIERWSZY INTERNETOWY SKLEP W POLSCE, w którym kupisz paliwa DOŁĄCZ.
Szanowna Pani ! Zwracam się do Pani z uprzejmą prośbą o wypełnienie ankiety dotyczącej zakupów w Galerii X. Umożliwi nam ona lepsze dostosowanie się do.
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
Dzięki osobie, która Ciebie zaprosiła ZAOSZCZĘDZISZ NA SWOICH WYDATKACH! FAMILO, to także PIERWSZY INTERNETOWY SKLEP W POLSCE, w którym kupisz paliwa DOŁĄCZ.
Contents 1 Informacje o badaniu 3 2 Wyniki badania 5.
Raport z badania efektywności marketingu sensorycznego (aroma- oraz audiomarketingu łącznie) w ogólnopolskiej sieci usługowej z kategorii ”rozrywka”
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Besko na lata
Raport z badania ilościowego przygotowany na zlecenie:
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Korczyna na lata
Spożywanie posiłków w punktach gastronomicznych
Bezpieczny internet – analiza ankiety dla rodziców
Bezpieczeństwo w sieci
Przykładowa ankieta nt. telefonów komórkowych
Odwzajemnianie się za treści premium
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
Zapis prezentacji:

Zakupy Polaków w zagranicznych sklepach internetowych Badanie Cross-Border eCommerce Październik 2017

Wnioski z badania 1/2 53% internautów ma tak samo duże zaufanie do zagranicznych sklepów i serwisów internetowych, jak do polskich sklepów i serwisów internetowych. Cztery na dziesięć osób kupujących w internecie dokonało zakupu w zagranicznym sklepie internetowym na przestrzeni ostatniego półrocza. Odsetek ten, podobnie jak ogólna częstość zakupów, spada wraz z wiekiem. Kraje, z których badani najczęściej zamawiają produkty to Chiny, Wielka Brytania oraz Niemcy. W podziale na grupy wiekowe popularność zakupów w różnych krajach układa się odmiennie - np. w najmłodszej grupie Chiny i USA są bardziej popularne niż w pozostałych grupach, zaś w grupie najstarszej widoczna jest większa różnorodność krajów. Głównym powodem zagranicznych zakupów internetowych jest poszukiwanie produktów niedostępnych w Polsce (81%). Do zakupów skłania także niższa cena (76%) oraz szerszy asortyment sklepów (76%). Do zakupów w zagranicznych sklepach internetowych najmocniej przekonałyby badanych argumenty finansowe: tańsza lub bezpłatna dostawa, niższe ceny oraz znany system płatności.

Wnioski z badania 2/2 Zagranicą badani kupują najczęściej ubrania, drobną elektronikę oraz biżuterię. Różnice pomiędzy grupami wiekowymi determinują dominujące grupy produktów - najstarsi kupują częściej niż pozostałe grupy kosmetyki i perfumy, najmłodsi ubrania, biżuterię, meble i zabawki. Osoby pomiędzy 35 a 55 r.ż. drobną elektronikę oraz gry i oprogramowanie komputerowe. W zagranicznych sklepach internetowych badani wydają miesięcznie średnio 1 282,28 zł. PayU jest najczęściej wykorzystywanym systemem płatności (41%) wśród osób robiących zakupy online (zarówno w polskich jak i zagranicznych sklepach internetowych wybieranych przez badanych). Wiodącymi metodami płatności w zagranicznych sklepach internetowych są szybkie przelewy internetowe (35%) za pośrednictwem operatora (np. PayU) lub płatność kartą (34,6%). Wśród głównych przyczyn niekupowania w zagranicznych e-sklepach najczęściej wymieniane są: brak takiej potrzeby, możliwość zakupu wszystkich potrzebnych produktów w polskich sklepach oraz zbyt długi czas oczekiwania na przesyłkę. Popularność poszczególnych powodów jest różna w grupach wiekowych - przykładowo długi czas oczekiwania na przesyłkę jest zdecydowanie częściej wymieniany w najmłodszej grupie wiekowej, zaś brak takiej potrzeby w najstarszej grupie wiekowej.

WYNIKI BADANIA

Zaufanie do zagranicznych sklepów internetowych Czy zgadzasz się z poniższym stwierdzeniem: Mam tak samo duże zaufanie do zagranicznych sklepów i serwisów internetowych, jak do polskich sklepów i serwisów internetowych.

Zakupy w zagranicznych sklepach internetowych Czy w ciągu ostatnich 6 miesięcy dokonałeś zakupu w ZAGRANICZNYM sklepie lub serwisie internetowym?

Częstotliwość kupowania w zagranicznych sklepach internetowych Jak często kupujesz w zagranicznych sklepach i serwisach internetowych? Przynajmniej raz w miesiącu 58,7% 66,5% 53,2% 39,4%

Kraje, w których badani robią zakupy Z jakich krajów są zagraniczne sklepy i serwisy internetowe, w których zdarzyło Ci się robić zakupy w ciągu ostatnich 6 miesięcy? Włochy, Ukraina, Tajwan, Rosja , Portugalia. Japonia, Islandia, Holandia, Hiszpania Chorwacja, Dania, Bułgaria, Austria Możliwość wybrania kilku odpowiedzi Dane w %

Znajomość zagranicznych sklepów online Które z poniższych ZAGRANICZNYCH sklepów i serwisów internetowych służących do zakupów online znasz? Możliwość wyboru kilku odpowiedzi Dane w %

Powody zagranicznych zakupów internetowych Co sprawia, że decydujesz się na zakupy przez internet? Jak duże znaczenie mają dla ciebie poniższe cechy: TOTAL (N=507) Poniżej 35 lat (N=270) 36-55 lat (N=182) Powyżej 55 lat (N=55) 81% Dostępne są produkty. których nie można kupić w Polsce 80% Dostępne są produkty. których nie można kupić w Polsce 85% Dostępne są produkty. których nie można kupić w Polsce 79% Dostępne są produkty. których nie można kupić w Polsce 76% Ceny produktów są niższe (bardziej atrakcyjne) niż w polskich sklepach 74% Ceny produktów są niższe (bardziej atrakcyjne) niż w polskich sklepach 81% Wybór produktów jest większy niż w polskich sklepach 77% Produkty premium są tam tańsze niż w Polsce 76% Wybór produktów jest większy niż w polskich sklepach 74% Wybór produktów jest większy niż w polskich sklepach 80% Ceny produktów są niższe (bardziej atrakcyjne) niż w polskich sklepach 72% Ceny produktów są niższe (bardziej atrakcyjne) niż w polskich sklepach Dla 31% najważniejszy (N=46) Dla 38% najważniejszy (N=468) Dla 35% najważniejszy (N=256) Dla 46% najważniejszy (N=167) Możliwość wybrania kilku odpowiedzi Pytanie o najważniejszy argument zadawane osobom, które w poprzednim pytaniu wybrały dla co najmniej jednej kategorii odpowiedź „duże znaczenie” lub „bardzo duże znaczenie” Dane w %

[top 2 boxes = „zdecydowanie tak” + „raczej tak”] Zachęty do skorzystania z zagranicznych sklepów online Co mogłoby przekonać Cię do zakupów w zagranicznych sklepach lub serwisach internetowych? [top 2 boxes = „zdecydowanie tak” + „raczej tak”] Dane w % - pytanie zadane wśród osób, które w ciągu ostatnich 6 miesięcy nie dokonały zakupu w zagranicznym sklepie internetowym

Produkty kupowane online w sklepach zagranicznych Jakie grupy produktów zdarzyło Ci się kupić w zagranicznym sklepie lub serwisie internetowym w ciągu ostatnich 6 miesięcy? [top 10 kategorii] Ubrania (odzież. buty. akcesoria. dodatki) Drobna elektronika (telefony. tablety. konsole. aparaty. akcesoria) Biżuteria (w tym zegarki) Kosmetyki. perfumy Sprzęt RTV. komputery Gry i programy komputerowe. software. gry online Meble. wystrój wnętrz. dekoracje Zabawki i artykuły dziecięce (np. wózki. foteliki. stoliki) Artykuły biurowe i szkolne Bilety lotnicze Możliwość wybrania kilku odpowiedzi Dane w %

Kwoty wydawane na zakupy online Ile średnio miesięcznie wydajesz na zakupy w internecie? Proszę wziąć pod uwagę ostatnie 6 miesięcy. Kwota średnich miesięcznych wydatków na zakupy w Internecie: W sklepach internetowych: W zagranicznych sklepach internetowych: 900,53 PLN 1282,28 PLN N = 1250 N = 507

Płatności internetowe w sklepach zagranicznych W jaki sposób dokonujesz płatności za zakupy w zagranicznych sklepach lub serwisach internetowych? Możliwość wyboru kilku odpowiedzi Dane w %

Płatności internetowe – najczęściej wybierany serwis Z jakiego serwisu lub systemu płatności korzystasz najczęściej, aby zapłacić za zakupy robione przez internet? (zarówno w polskich jak i zagranicznych sklepach) Możliwość wyboru kilku odpowiedzi. Pytanie dotyczy sklepów internetowych w ogóle (zarówno polskich jak i zagranicznych). Dane w %

Ważność cech transakcji online w zagranicznym sklepie online Jak ważne są dla Ciebie poniższe cechy transakcji w zagranicznych sklepach i serwisach internetowych? [top 2 boxes = „raczej ważne” + „bardzo ważne”] Dane w %

Bezpieczeństwo zagranicznego sklepu online Co musiałby zagwarantować zagraniczny sklep lub serwis internetowy. abyś czuł się w nim bezpiecznie? Możliwość wybrania kilku odpowiedzi Dane w %

Powody niekorzystania z zagranicznych sklepów online Dlaczego nie kupujesz w zagranicznych sklepach internetowych? Możliwość wybrania kilku odpowiedzi Dane w %

METODOLOGIA I STRUKTURA DEMOGRAFICZNA BADANIA

Metodologia Cel badania: poznanie zwyczajów zakupowych polskich e-konsumentów w krajowych oraz zagranicznych sklepach Badanie zostało zrealizowane w październiku 2017 r. przez agencję SW RESEARCH metodą wywiadów on-line (CAWI) na panelu internetowym SW Panel. W ramach badania przeprowadzono 1 250 ankiet z osobami które dokonały zakupu przez internet na przestrzeni ostatnich 6 miesięcy, w tym wyrózniono grupę kupujących w zagranicznych sklepach i serwisach internetowych. Raport przedstawia wyniki w podziale na trzy grupy wiekowe oraz ogół badanych. Wyniki zostały przeważone względem populacji polskich internautów pod względem płci, wieku i miejsca zamieszkania.

Struktura demograficzna 1/2 PŁEĆ KATEGORIA WIEKOWA WIELKOŚĆ MIEJSCOWOŚCI

Struktura demograficzna 2/2 MIESIĘCZNY DOCHÓD NETTO SYTUACJA ZAWODOWA

Kontakt: JUSTYNA GRZYL PR & Communications Manager PayU SA justyna.grzyl@payu.pl +48 517 298 961