Wprowadzenie do systemu Mentometer

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
OBOWIĄZKI INFORMACYJNE BENEFICJENTA Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Wałbrzyskiej.
Advertisements

NIE TAKI KOMPUTER STRASZNY JAK GO MALUJĄ PODSTAWY OBSŁUGI KOMPUTERA.
INFORMA CJA o wynikach kontroli artykułów dla dzieci III kwartał 2014 r.
PRACA Z APLIKACJAMI SYSTEM PRZEMIESZCZANIA oraz NADZORU WYROBÓW AKCYZOWYCH EMCS PL 1.
Mirek Ostrowski, Radio Wrocław SA Radio hybrydowe wprowadzenie.
Mam prawo do ochrony swoich danych osobowych Twoje dane – Twoja sprawa. Skuteczna ochrona danych osobowych. Inicjatywa edukacyjna skierowana do nauczycieli.
Poczta elektroniczna – e- mail Gmail zakładanie konta. Wysyłanie wiadomości.
Literary Reference Center Przewodnik
Jeśli chcesz przejść do konkretnego zagadnienia, wybierz je z listy: Dopisanie narzędzia Modyfikacja narzędzia Usunięcia narzędzia Lokalizacja domyślna.
Wprowadzenie Celem naszej prezentacji jest przypomnienie podstawowych informacji na temat bezpiecznego powrotu do domu i nie tylko. A więc zaczynamy…;)
Jak to się robi ? Instrukcja wypełnienia dzienniczka treningowego, na podstawie danych z GARMIN-a Forerunner 305.
Instalacja nienadzorowana windows xp Jakub klafta.
MOL NET+ Jak po raz pierwszy zalogować się do katalogu? oraz przykładowe katalogi innych bibliotek oraz biblioteki cyfrowe.
Usługa ePodatki (MF) Michał Dobrzyński, Departament Informatyki MRPiPS tel
Podstawowe prace w jednym z najlepszych programów graficznych.
Apteka Oliwna Jak poprawnie złożyć zamówienie
, + - = 0,5 CZYTAJ DOKŁADNIE ZADANIA I POLECENIA. IM TRUDNIEJSZE ZADANIE, TYM BARDZIEJ WARTO JE PRZECZYTAĆ KILKA RAZY.
PORADNIK WPROWADZANIA AKCJI. OGÓLNIE: Akcja musi zostać utworzona i opublikowana co najmniej tydzień przed jej rozpoczęciem. W opisie muszą znajdować.
Poczta elektroniczna.
System Monitorowania Kształcenia (SMK) Jak zapisać się na kurs / specjalizację – instrukcja krok po kroku Od dnia 1 lipca 2017 celem zapisania się na.
Platforma Moodle WZiEU
Test analizy wariancji dla wielu średnich – klasyfikacja pojedyncza
Konstruowanie robotów z wykorzystaniem Vex IQ
Instalacja na android EVENIO
Instrukcja zgłaszania szkoły do udziału w Konkursie wiedzy o zdrowym stylu życia "Trzymaj Formę!" rok szkolny 2016/2017.
Komunikacja ze szkołą i nauczycielami - dziennik elektroniczny
Schematy blokowe.
Symulacja procesu BPMN
Full Text Finder Przegląd Publication Finder
Microsoft® Office SharePoint® Server 2007 — szkolenie
JPK_VAT dla mikroprzedsiębiorców
Quick Tips Tutorial Jak uzyskać dostęp do raportów EBSCOhost i EBSCO Discovery Service w EBSCOadmin support.ebsco.com.
Wstęp do Informatyki - Wykład 3
Moduł 3 – przygotowujemy kampanię mailową
*) n to numer kolejny koordynatora
Przewodnik Udoskonalanie listy wyników w wyszukiwarce naukowej
PowerPoint — Zapraszamy!
Tytuł prezentacji szkoleniowej
Smartfon i Tablet jako narzędzie do komunikacji z bliskimi - Messenger
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
Git - system kontroli wersji
Akceptacja w Module Wnioski i Postępowania
INSTRUKCJA: Jak korzystać z szablonu CV?
Jak dostosować witrynę internetową usługi Microsoft SharePoint Online
Spotkanie informacyjno-szkoleniowe
Tworzenie modelu: przeglądanie wyników, redukcja rozmiarów modelu.
Otwarta firma Jak zgłosić firmę bądź instytucję do programu?
Jak korzystać z usługi Video s i Raportu Kontaktów
Program Microsoft® Office Word 2007 — szkolenie
Broszura firmy To miejsce jest doskonałe na określenie misji firmy
Zakładanie darmowego konta pocztowego Marcin „LEWY” LEWANDOWSKI Klasa : IV i XIII LO M E N U.
Zapraszamy do nowego programu PowerPoint
Tytuł prezentacji szkoleniowej
Koszyk danych.
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Zapraszamy do nowego programu PowerPoint
Zapraszamy do nowego programu PowerPoint
temat stwierdzenie Grafika SmartArt z obrazami na czerwonym tle
Wyjazdy dydaktyczne i szkoleniowe dla kadry akademickiej.
Wyniki projektu naukowego
Tytuł prezentacji szkoleniowej
POZNAJEMY PULPIT Opracowanie: mgr Barbara Benisz SP nr 20 w Rybniku
Instrukcja obsługi systemu Dream Apply dla pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego Wyjazdy dydaktyczne dla kadry akademickiej.
JPK_VAT dla mikroprzedsiębiorców
Instrukcja obsługi systemu Dream Apply dla pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego Wyjazdy szkoleniowe dla kadry akademickiej.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Instrukcja obsługi systemu Dream Apply dla pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego Wyjazdy szkoleniowe dla pracowników administracyjnych.
Platforma LearningApps
INSTRUKCJA LOGOWANIA do E-DZIENNIKA SP BOJSZOWY
pracę programu Outlook
Zapis prezentacji:

Wprowadzenie do systemu Mentometer Online CH:01 ID:0001

Ważne uwagi, proszę uważnie przeczytać Po długiej podróży kurierem jest możliwe że pewna wilgoć zebrała się wewnątrz elektroniki. Proszę nie włączać żadnej z części systemu od razu. Proszę otworzyć Charging cases i zostawić na kilka godzin do wyschnięcia w ciepłym otoczeniu. Charging cases powinny być wykorzystywane tylko do ładowania. Jeśli planowana wysyłka systemu w inne miejsce poprzez kuriera lub w przypadku innej długiej podróży proszę nie zostawiać pilotów włożonych w otwory załadowcze. To może spowodować uszkodzenie stałego złącza. Włóż piloty i odbiorniki do oryginalnego opakowania do wysyłki.

Zawartość Zainstaluj oprogramowanie Podłącz stację bazową Utwórz pytania Przetestuj system Podłącz do kanału WWW (opcjonalnie)

Zainstaluj oprogramowanie Zainstaluj Mentometer plug-in dla PowerPoint korzystając z linku: http://systemydoglosowania.com/pomoc/software.html Uruchom PowerPoint i przejdź do zakładki Mentometer, wybierz "O Mentometer". Kliknij na "Wprowadź kod rejestracyjny". Skopiuj i wklej kod rejestracyjny otrzymany podczas zakupu oprogramowania, z wyłączeniem znaków gwiazdki (*). Musi to być dokładną kopią. Zamknij i ponownie uruchom PowerPoint. Teraz powinna się pojawić twoja nazwa użytkownika, w zakładce "O Mentometer".

Podłącz odbiornik do komputera Podłącz odbiornik do wolnego portu USB. Uruchom PowerPoint. Idź do karty Mentometer, kliknij przycisk "Zasilanie On / off" i wybierz "Connect Mentometer" 1. Podłącz odbiornik do portu USB 2. Upewnij się, że odbiornik jest w statusie "Połączony" Jeśli masz tego typu odbiornik proszę założyć dwie anteny i podłączyć zasilacz dołączony d zestawu.

Przetestuj połączenie jednostki podstawowej… Głosować z kilku pilotów i sprawdź czy głosy są rejestrowane (odbierane) Spróbuj głosowania z kilkoma pilotami, aby zweryfikować  połączenie. Jeśli jesteś w dużej sali, test głosowania z ostatniego rzędu w celu sprawdzenia zakresu..

Więcej informacji na temat okna "Connect" ID bazy: jest obecne ID odbiornika. Jeśli masz więcej niż jeden odbiornik, ID powinny być inne. Możesz zmienić ID z Nowy ID wybierając «konfiguruj» Czas wyłączenia: czas po którym piloty wyłączą się, jeśli prezentacja nie jest w trybie interaktywnych slajdów. Okazuje się, że 5-10 minut wystarczające. Kanał RF: może być ustawiony w zakresie od 1 do 32. Jednak odbiorniki pracują na zestawie 4 kanałów, co 8 kanał. Na przykład, gdy wybrany jest kanał 1 wówczas automatycznie są podejmowane kanały 9, 17 i 25. Dwa odbiorniki pracują w tym samym czasie (na przykład dwie sale konferencyjne blisko siebie) powinny zawsze mieć różne kanały ID i RF oraz estawy częstotliwości.

Więcej informacji na temat okna "Connect" MIN/MAX pilot ID: odbiorniki stale skanują i porozumiewają się z pilotami kiedy są włączone. Im większy zakres, tym dłuższy jest czas bycia w kontakcie w każdym z nich. Tak więc w celu uzyskania szybszej reakcji z systemu tylko wymagany zakres powinien być ustawiony (na przykład, jeśli mam 300 pilotów nie jest jest konieczne, aby ustawić max ID 2000, 300 będzie ok). Dopasowanie trybów: jest to cecha, w fazie rozwoju i powinny być stosowane ostrożnie. Zalecamy używanie tylko 'sparowane zestawy pilotów'.

Twój pilot Online CH:01 ID:0001 Naciśnij dowolny przycisk, aby włączyć pilot. Odpowiedz na pytania interaktywne przez naciśnięcie odpowiedniego klawisza (przycisk 1-10). Potwierdzać wybór przez naciśnięcie OK, jeśli jest to wymagane. Wyłączy pilot przez naciśnięcie i przytrzymanie C przez 3 sekundy. Pilot wyłączy się samodzielnie po ustalonym czasie bezczynności ustawionym w oknie connect. Podczas interaktywnego pytania zostanie pokazany "jednokrotny wybór" do wprowadzenia przez użytkownika. Inne komunikaty pojawią się, jeżeli jest wymagany inny rodzaj wartości. Online CH:01 ID:0001 Poziom naładowania baterii Siła sygnału Na wyświetlaczu pojawia się kanał/częstotliwość używana oraz ID użytkownika. Online CH:01 ID:0001 Podstawowy kanał/częstotliwość na którym pracuje pilot

Parowanie pilota z odbiornikiem Ta procedura jest wymagana, gdy nowe piloty są dodawane do istniejącego zestawu (na przykład mój zestaw składa się z 30 pilotów i potrzebuję 10 więcej dla mojego spotkania.). Nowe piloty muszą być dopasowane do odbiornika, aby mogły się komunikować. Przejdź do okna "Connect« Zaznacz "Włącz funkcje zaawansowane" i kliknij "Rozpocznij Parowanie" Wciśnij i przytrzymaj dwie żółte strzałki na klawiaturze, aż "Match" pokaże się na wyświetlaczu. Możesz również sprawdzić, czy liczba CH należy do zestawu z 4 wybranych kanałów. Siła sygnału będzie również wysoka. Po zakończeniu parowania wszystkich pilotów wybierz "Zakończ Parowanie". Teraz można spróbować głosowania i sprawdzić w oknie connect, które głosy odebrano. Matching/ Matched

Ustawianie nowego pilota ID Ta procedura jest wymagana, jeśli chcesz dodać pilot do istniejącego zestawu, albo pilot został zgubiony i chcesz wymienić ten konkretny numer ID. Ponadto, jeśli dodajesz nowe piloty należy upewnić się, że nie ma pilota z tym samym ID, każdy z nich musi być unikalny. Idź do "Połącz" Zaznacz "Włącz funkcje zaawansowane" Wpisz w dziale ID identyfikator pilota który chcesz przypisać Wciśnij i przytrzymaj przycisk OK na klawiaturze Kliknij w oknie connect "Przypisywanie ID" Zwolnij OK na klawiaturze. Teraz na wyświetlaczu pojawi się nowy ID Online CH:01 ID:0001 Numer ID musi być unikalny

Utrzymanie oprogramowania … Od czasu do czasu idź do "Sprawdź aktualizacje oprogramowania", aby przechowywać swoje oprogramowanie up-to-date. "Sprawdź aktualizacje oprogramowania" jest dostępne tylko dla instalacji sieciowych i wymaga praw administratora.

Stwórz swoje pierwsze interaktywne pytanie!

Wybierz opcję "Utwórz nowe pytanie"

Wpisz swoje pytanie i odpowiedzi... Wprowadź swoje pytanie i różne alternatywne odpowiedzi. Zmień kolor każdej odpowiedzi klikając na kolor pola po prawej stronie.

Wpisz swoje pytanie i odpowiedzi… Kliknij na 'Zakładka opcji wykresu' i wybierz sposób prezentacji wyniku. Na koniec kliknij przycisk "OK".

W jaki sposób podróżowałeś dziś rano? Samochodem Autobusem Pociągiem Samolotem Rowerem Inne Teraz, twoje interaktywne pytanie zostało utworzone! Prezentacja musi być w trybie Pokaz Slajdów i akceptować przychodzące odpowiedzi.

Tworzenie interaktywnego pytania (metoda 2)... Jeśli masz już prezentację ze wszystkimi pytaniami i odpowiedziami już gotową, ta procedura jest łatwiejsza. Upewnij się, że składnia prezentacji jest następująca: 1 pole tekstowe na pytanie i 1 pole testowe na odpowiedzi w punktach, z numerami lub literami. Jak na przykład Tekst pytania 1. Odpowiedź 1 2. Odpowiedź 2 3. Odpowiedź 3 4. Odpowiedź 4

Tworzenie interaktywnego pytania (metoda 2)... Teraz wybierz "pytanie" -> "Zmień pytanie", a nie utwórz. Pojawi się okno gdzie mentometer uznał tekst na slajdzie i można następnie przystąpić do personalizacji, jak zwykle. Pamiętaj zawsze że ikona mentometer w prawym dolnym rogu slajdu  zawiera wszystkie informacje dotyczące interaktywnego pytania. Jeśli usuniesz IKONĘ, PYTANIE NIE BĘDZIE JUŻ INTERAKTYWNE. Jednakże, jeśli nie chcesz aby była widoczna można ją przenieść poza slajd, ale ma tam gdzieś być.

Sprawdź swój mentometer… Uruchom następujące slajdy w trybie pokaz slajdów i korzystaj z klawiatur do głosowania … Pamiętaj, aby włączyć system zasilania przed rozpoczęciem ...

Czy testujesz system mentometer po raz pierwszy? Tak Nie Uwaga! Możesz użyć w symulacji 50 losowych głosów, naciskając <Ctrl> - <Alt> -V

Proszę podać wiek < 25 25-35 35-45 45-55 55-65 > 65 Uwaga! To pytanie służy do podziału uczestników na różne kategorie wiekowe. Wybierz Pytanie> Edytuj pytanie, aby zobaczyć, jak są wykonywane zadania grupowe.

Czy system wydaje się łatwe w obsłudze? Tak Nie Nie wiem Uwaga! Kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz ‘Plot by(grupuj)>Wiek’ aby zobaczyć, jak odpowiadały różne grupy wiekowe.

Którą markę preferujesz? 1 2 Nieco bardziej zaawansowane … możesz przedstawić wyniki w dowolny sposób za pomocą TILDE CODES... 0% 0%

Jaki był zawód Abrahama Lincolna zanim został prezydentem USA? Prawnik Żołnierz Profesor Lekarz Uwaga! ‘Pokaż poprawną odpowiedź’ - naciśnij <Ctrl>-<Alt>-U aby pokazać odpowiedź

Lista najlepszej dziesiątki Keypad ID Name Score Total time - Utwórz tablice liderów za pomocą Wstaw> Członek tablicy liderów...

Jak oceniasz prawdopodobieństwo wystąpienia? Bardzo niski Niski Średni Wysoki Bardzo wysoki

Jak oceniasz wpływ? Bardzo niski Niski Średni Wysoki Bardzo wysoki

Prawdopodobieństwo vs. wpływ Twórz bardziej zaawansowane diagramy za pomocą Wstaw> Wykres.

Połącz się z kanałem internetowym Połącz się z internetem, aby umożliwić uczestnikom głosowanie z dowolnego sieciowego urządzenia, na przykład smartfony, iPady, laptopy itd. Sprawdź "Połącz automatycznie kanał internetowy" do automatycznego logowania za każdym razem, gdy włączasz Mentometer plug-in. Twoja nazwa kanału WWW i pin są w licencji e-mail, którą otrzymałeś od nas. Połącz komputer z internetem Wprowadź nazwę kanału i numer PIN Kliknij przycisk Połącz

Tworzenie slajdu z instrukcja do głosowania poprzez kanał internetowy  dla uczestników Kliknij ‘Wstaw’ Wybierz ‘Web channel login slide’ Pojawi się slajd logowania. Możesz wysłać link do uczestników, lub skorzystać z kodu QR lub standardowego logowania z Nazwa użytkownika i hasło z «www.rclickr.com», gdzie dane są takie same dla wszystkich ludzi.

Podłącz urządzenie... http://www.rclickr.com/keypad.aspx?SessionID=PKO&PIN=1234

Podłącz piloty web… Idź do www.rclickr.com Wpisz nazwę kanału PKO Wprowadź PIN = 1234 (w e-mailu licencyjnym należy znaleźć wszystkie informacje) Kliknij przycisk Login Lub zeskanuj kod QR Albo, wysyłać bezpośredni link do uczestników: http://www.viareply.com/keypad.aspx?SessionID=PKO&PIN=1234 Uwaga! Istnieje wiele darmowych narzędzi do generowania kodów QR w internecie, np http://qrcode.kaywa.com lub http://www.qrstuff.com

Przetestuj połączenie internetowej (głosowanie) Głosuj i sprawdź, czy głosy są odbierane. Głosuj z pilota-web aby sprawdzić połączenie

Przetestuj połączenie internetowej (wiadomości) Upewnij się, że do wiadomości tekstowe są odbierane Kliknij na "Wiadomości" w PowerPoint i "Wyślij wiadomość..." na pilocie-web. Wyślij próbne komunikaty tekstowe.

Wybierz wiadomości i kliknij na "Kopiuj wiadomości na slajdy" Sending my first message... Wysyłanie komunikatu drugiego!! Wybierz wiadomości i kliknij na "Kopiuj wiadomości na slajdy" Trzecia wiadomość jest tutaj… Wiadomość 4 jest tutaj!

Thank you! www.mentometer.it www.televotazione.com www.systemydoglosowania.com Any question? Email: office@mentometer.it Tel: +39 320 280 7339