CZYLI PYTANIA FERMIEGO DOTYCZĄCE

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
OKRĄG I KOŁO Opracowała: Maria Pastusiak.
Advertisements

Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Ile wiem o swojej szkole?
K O Ł O i O K R Ą G.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
SKALA 2 :1 1 : 1 1 : 2 OBRAZ DWUKROTNIE POWIĘKSZONY 8 cm 6 cm
NASZA SZKOŁA W LICZBACH
SKALA 2 :1 1 : 1 1 : 2 OBRAZ DWUKROTNIE POWIĘKSZONY 8 cm 6 cm
Pola i obwody figur płaskich
im. Stanisława Staszica
KOŁA I OKRĘGI.
TEMAT: „PRZYKŁADY BRYŁ OBROTOWYCH.”
Drodzy uczniowie W roku szkolnym 2008\2009 rozpoczyna swoją działalność Koło Literackie.
ANKIETA ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH nr 3 WE WROCŁAWIU
Liczba dziewcząt i chłopców w roku szkolnym 2012/2013 Liczba dziewcząt i chłopców w roku szkolnym 2012/2013 Liczba dziewcząt i chłopców w roku szkolnym.
Oferta edukacyjna umożliwia realizację podstawy programowej
S jak Stożek, czyli wszystko o stożku
FIGURY przestrzenne.
RÓŻNE WZORY NA POLA TRÓJKĄTÓW
FIGURY PŁASKIE.
Cel projektu Zbadanie ile osób w klasach I i III posiada cechy dominujące, a ile recesywne.
Odczucia i oczekiwania uczniów Gimnazjum nr 4 w Krośnie w zakresie wychowania fizycznego i sportu w szkole.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu
1.Pole kwadratu jest równe 50cm2. Oblicz długość jego przekątnej pkt
Czyli współpraca uczniowska jako wyraz samorządności w naszej szkole.
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W GOLENIOWIE
Ankietowaniem objęto uczniów kl. IV – VI, oraz rodziców Liczba ankietowanych uczniów – 29 na 32 ogółem Liczba ankietowanych rodziców – 4 na 15 wydanych.
BRYŁY OBROTOWE ©M.
Witamy ! Zapraszamy do obejrzenia prezentacji na temat : Twierdzenia matematyczne, o których warto pamiętać.
KOŁA I OKRĘGI.
PWSZ Gniezno // codefly 2009
Pytania Fermiego i moje miasto
CZYLI JAK STWORZYĆ IDEALNY SAMORZĄD SZKOLNY?
Ankieta pt.: „Życie gimnazjalisty w Zespole Szkół nr 1 w Lubiczu Górnym” – projekt szkolny autorstwa Kacpra Klabana, Sylwii Bąk, Pawła Szczęśniaka i Roksany.
Raport z ewaluacji wewnętrznej I semestr 2012/2013.
Kandydat : Bartosz Pośpiech. Zamierzam : * Godnie reprezentować szkołę w różnych uroczystościach, które będą miały miejsce w tym roku, * Stawiać się na.
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
BRYŁY OBROTOWE ©M.
 Dzień Dziecka – WYCIECZKA KLAS IV –VI DO OJCOWA.
Aleksandra Kalicińska, Aleksandra Rudawska
Jakub Wójcik i Igor Kartasiewicz
Ankieta została przeprowadzona w klasach licealnych. Klasom 1 i 2 zostało zadane 5 pytań, natomiast klasie 3 9 pytań. Łącznie było 182 ankiet. Oto wyniki.
Prezentacja dla klasy V szkoły podstawowej
Jakie działania szkolne i lokalne są godne do zrealizowania przez Samorząd Uczniowski?
Przeprowadzona w Gimnazjum nr 2 NOWY S Ą CZ.  Samodzielne decyzje ucznia dotyczące spraw uczniów i szkoły, uczniów  Współdecydowanie w sprawach.
Pokaz programu PowerPoint XP POLE KOŁA Opracowała Magdalena Pęska.
Prezentacja dla klasy II gimnazjum
Olga Sikorska i Marek Wilczek – uczniowie II LO w Zespole Szkół Nr 1 w Piszu zgłosili się do udziału w XVIII Sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży. W ramach tego.
TEST SPRAWDZAJĄCY Z MATEMATYKI dla klasy IV szkoły podstawowej z zakresu FIGURY GEOMETRYCZNE Autor: Justyna Itrych.
ALEKSANDER KŁODNICKI Koło TIK W zajęciach uczestniczy 15 uczniów, rozwijających swoje zainteresowania w obszarze nowoczesnych technologii.
Opracował: mgr inż. Piotr Praczukowski
Wybrane wyniki badań ewaluacyjnych w ramach projektu SzPZ 2015.
Klasyfikacja roczna X LO Toruń Rok szkolny
U ZALEŻNIENIA OD KOMPUTERA I INTERNETU ( WYNIKI BADANIA ANKIETOWEGO ) Tomasz Dziura Piotr Kosczielny Axel Szymanek.
W Gimnazjum w Perlejewie w roku szkolnym 2011/2012.
Nasze gimnazjum w liczbach. Statystyka to nauka o pozyskiwaniu i analizowaniu danych dotyczących zjawisk masowych, których atrybutem jest losowość.
I N N O W A C J A PEDAGOGICZNA W PROCESIE EDUKACYJNYM.
M – jak motywacja EWALUACJA WEWNĘTRZNA OBSZAR SKUTECZNOŚĆ PLANOWANIA I REALIZOWANIA PROCESÓW EDUKACYJNYCH W SZKOLE DZIAŁANIA NAUCZYCIELI PODEJMOWANE W.
TURNIEJ MATEMATYCZNY dla klas 4
Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka
SKALA 2 :1 1 : 1 1 : 2 OBRAZ DWUKROTNIE POWIĘKSZONY 8 cm 6 cm
„Ławeczki Korytarzowe”
Dziwne pytania, czyli pytania Fermiego dotyczące naszej szkoły
Zadania tekstowe z ostrosłupami.
Dziwne pytania, czyli pytania Fermiego dotyczące naszej szkoły.
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Koła i okręgi – powtórzenie.
REKRUTACJA DO KLASY I SZKOŁY PODSTAWOWEJ
Zapis prezentacji:

CZYLI PYTANIA FERMIEGO DOTYCZĄCE DZIWNE PYTANIA, CZYLI PYTANIA FERMIEGO DOTYCZĄCE NASZEJ SZKOŁY

ZADANIA ZADANIE 1. ZADANIE 2. WYKONALI

Zadanie 1. Ile potrzeba blatów z ławek szkolnych aby pokryć murawę stadionu Estadio Santiago Bernabeu ?

DANE: Wymiary blatu ławki: 120cm x 50cm Wymiary murawy stadionu Estiago Santiago Bernabeu: 107m x 72m

ROZWIĄZANIE: Pole blatu ławki: 50cm*120cm=6000cm2 6000cm2=0,6m2 Pole murawy Estadio Santiago Bernabeu: 107m*72m=7704m2 Liczba blatów potrzebna do pokrycia murawy: 7704m2: 0,6m2=12840

ODPOWIEDŹ: Aby pokryć murawę stadionu Estadio Santiago Bernabeu potrzeba 12840 blatów ławek szkolnych

ZADANIE 2. Czy wszyscy uczniowie Zespołu Szkół nr 10 w Warszawie im. Stanisława Staszica, trzymający się za ręce obejmą koło diabelskiego młyna w Singapurze (Singapore Flyer) ?

DANE: Liczba uczniów w szkole: 420 Średnia rozpiętość rąk 1 ucznia: 1,70m Średnica koła młyna: 165m

ROZWIĄZANIE: Rozpiętość rąk wszystkich uczniów: 420*1,70m=714m Obwód koła młyna: promień = 165m : 2=82,5m obwód = 2*3.14*82,5m≈518,1m 714m > 518,1m

ODPOWIEDŹ: Uczniowie trzymający się za ręce obejmą koło diabelskiego młyna w Singapurze (Singapore Flyer)

WYKONALI: ŹRÓDŁA: Kwasiborski Łukasz Łuba Przemysław Szcześniak Dariusz ŹRÓDŁA: Wikipedia