Imię i nazwisko prezentera

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Czy jestem Eko?” Dąbrowa Górnicza 2013.
Advertisements

NASZA WIEDZA O PROGRAMACH KOMPUTEROWYCH Podsumowanie wiadomości zdobytych na lekcjach informatyki.
Seminarium dyplomowe Wymagania
Spotkanie środowiskowe - scenariusz zajęć
Skuteczne zachowania na rynku pracy
Audyt wewnętrzny w systemie kontroli zarządczej
Tytuł wystąpienia Imię Nazwisko Nr i tytuł grantu Instytucja Sesja Sprawozdawcza Centrum KDM, Sesja Sprawozdawcza Centrum KDM, Warszawa, 2008 Warszawa,
Prezentacja szkoleniowa Jak pracować wydajnie i precyzyjnie Ustaw dla tej prezentacji motyw o nazwie ASPEKT i wybierz dla niego zestaw kolorów o nazwie.
Prezentacja szkoleniowa Jak pracować wydajnie i precyzyjnie.
Prezentacja szkoleniowa Jak pracować wydajnie i precyzyjnie Wstaw na ten slajd dodatkowe pole tekstowe. Umieść je pod tytułem i podtytułem slajdu. Wpisz.
Copyright Status-C, 2010r.. Crowdsourcing – czerpanie wiedzy z t ł umu Metoda konkursu – wybór najlepszych z wielu nadesłanych. Wykorzystanie potencjału.
KREATYWNOŚĆ TWÓRCZOŚĆ.
Prowadzenie spotkań Przygotowanie agendy.
Prezentacja funkcjonalności dziennika e-klasa Moduł Wychowawcy ZAPRASZAMY!
zakładanie konta użytkownika
Opracowała: Joanna Kozieł
Zarządzanie projektami
* Szkolenie personelu Tutaj wpisz temat *
Prezentacja szkoleniowa Jak pracować wydajnie i precyzyjnie.
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
Sposoby podejmowania decyzji
Definiowanie wymagań USOS. Dlaczego ważne jest precyzyjne definiowanie wymagań w USOS? Wymagania są odzwierciedleniem programu studiów. Przyczynia się
DEBATA Współpraca w naszej szkole. GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W CHOCENIU.
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
 W dniu 2 kwietnia 2014 roku na sali gimnastycznej odbyła się debata dotycząca współpracy w naszej szkole między uczniami, rodzicami i nauczycielami.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków
Seminarium dyplomowe Wymagania Leszek J Chmielewski Wydział Zastosowań Informatyki i Matematyki SGGW
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Reguły zarządzania zespołem. Zespoły projektowe bardzo często zawodzą jeśli chodzi o ustalenie wspólnej stratrgii zarządzania grupą, która to definiuje.
Seminarium z biofotoniki
Projekt uczniowski „Jak ekonomicznie wykorzystać wodę” podsumowanie pracy Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Borkach.
Podstawy zarządzania projektami Karta projektu
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Karolczak Monika Ćwiczenia z informatyki. Celem naszych ćwiczeń, było stworzenie strony internetowej, która miała ukazywać postępy każdego z osobna. Mieliśmy.
Prezentacja nowego produktu Tytuł. Cel długoterminowy  Podaj cel, który ma zostać zrealizowany.
Stowarzyszenie „Doradców PROW”. Nazwa stowarzyszenia - Nazwa nie powinna nas w żaden sposób ograniczać - Może wiązać się z obszarami wiejskimi - nazwa.
Program EdgeCam umożliwia programowanie obrabiarek sterowanych numerycznie. Programista tworzy model detalu do obróbki, w dowolnym programie typu Cad.
Odwrócona lekcja w klasie 5 c
Nowe trendy - planowanie negocjacji Wysokie standardy współpracy.
Zarządzanie zmianą Sesja 5 Zarządzanie interesariuszami – stronami procesu zmiany.
Przykładowe metody prowadzenia spotkań partnerskich 1. Metody przekazywania informacji: wykłady, prezentacje, materiały audiowizualne, teksty do czytania.
Temat pracy Promotor: Imię i nazwisko dyplomanta Rodzaj pracy (dyplomowa inżynierska/magisterska)
© 2005 by Łukasz Olek, Politechnika Poznańska Klub Liderów Innowacyjności Łukasz Olek -
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I segregacja śmieci 1 godz. lekcyjna.
Moduł 5 Temat 1 Poziom 1 Dzielenie się pomysłami.
metodyka edukacji plastycznej w klasach IV-VI
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
Materiały dla nauczyciela Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
Plan projektu biznesowego
Prezentacja biznesplanu
Zasady weryfikacji projektów
Prezentacja szkoleniowa
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
Zapraszamy! Nazwa firmy.
Szkolenie personelu Tutaj wpisz temat.
Tytuł projektu naukowego
Prezentacja biznesplanu
[Nazwa projektu] Analiza zamknięcia
Imię i nazwisko wykładowcy | numer kursu
Raport postępu lub stanu
Prezentacja biznesplanu
Korespondencja elektroniczna
Nazwa projektu | Nazwa firmy | Nazwa prezentera
Prezentacja szkoleniowa
Szkolenie dotyczące sprzedaży
Pomysły na dziś i na jutro
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Spotkanie w celu zebrania nowych pomysłów
Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi nr 75 im. A. Fredry
Wykorzystanie technologii informacyjnej w rozwiązywaniu problemów edukacyjnych w różnych obszarach kształcenia.
Zapis prezentacji:

Imię i nazwisko prezentera Sesja kreatywności Imię i nazwisko prezentera

Plan spotkania Omówienie Cele burzy mózgów Reguły Działania podczas burzy mózgów Podsumowanie Następne kroki

Omówienie Krótkie omówienie tematyki tego spotkania: Plan spotkania Czego oczekiwać

Cele burzy mózgów Opisz cel(e) ćwiczenia. Pomysły dotyczące nowego produktu lub usługi? Pomysły dotyczące nowej funkcji? Nazewnictwo funkcji/produktów? Pomysły dotyczące promocji? Nowy proces? Zdefiniuj najważniejsze wymagania lub ograniczenia.

Reguły Brak pomysłów to zły pomysł. Bądźcie kreatywni. Podejmujcie ryzyko. Krytyka jest niedozwolona.

Działania podczas burzy mózgów Generowanie pomysłów. Zastosuj gry i ćwiczenia, aby pobudzić kreatywne myślenie. Gdy zacznie brakować pomysłów, wypróbuj inne ćwiczenie, aby wygenerować nowe pomysły. Może być przydatny podział na mniejsze grupy. Rejestrowanie wszystkich komentarzy/pomysłów na komputerze.

Podsumowanie Przegląd pomysłów. Głosowanie na najlepsze propozycje oraz konsolidacja. Sprawdzenie wymagań i ograniczeń. Ograniczenie listy do 5–10 najważniejszych pomysłów.

Następne kroki Opisz, co będzie dalej: Analiza wygenerowanych pomysłów? Dalsza dyskusja w większej grupie? Określ dalsze czynności do wykonania: Rozpoczęcie wcielania pomysłów w życie.