Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KONCEPCJA ZAGOSPODAROWANIA TERENÓW W SĄSIEDZTWIE DWORCA KOLEJOWEGO WROCŁAW PSIE POLE – PARK&RIDE PSIE POLE.
Advertisements

Miejski Obszar Funkcjonalny
BUDŻET MIASTA ZIELONA GÓRA NA ROK PROJEKT.
Obwodnica Ełku jako ważny element
W ramach studium wykonalności zostały przeprowadzone obszerne analizy poprawy bezpieczeństwa oparte na doświadczeniach krajowych i zagranicznych, których.
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II wraz
PROJEKT PHARE SSG 2002 nr 2002/ ROZWÓJ MAŁEJ I ŚREDNIEJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W OKOLICACH MIELCA.
„Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie miasta Helu”
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Etap II Bezpieczeństwo – Dostępność – Rozwój Edycja 2013.
INWESTYCJE DROGOWE W MAŁOPOLSCE PÓŁNOCNEJ.
Koncepcja programowo - przestrzenna terenów położonych przy ulicach: Grudziądzka, Polna, Ugory.
Przygotowanie projektu technicznego
POWIAT GARWOLIŃSKI Przebudowa drogi powiatowej Nr 1330W Garwolin – Oziemkówka – Miastków Kościelny – Zwola Poduchowna – Żelechów – Dudki – Trojanów.
UDOSTĘPNIENIE KOMUNIKACYJNE POWIATOWYCH TERENÓW INWESTYCYJNYCH
Przebudowa ulicy Wojska Polskiego Projekt przebudowy obejmował ul. Wojska Polskiego od skrzyżowania z ul. Młyńską do skrzyżowania z ul. Armii.
RAZEM DLA ŚRODOWISKA Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracji Włocławek II etap.
inwestycyjnych i remontowych
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Małopolska
Bogusław Waksmundzki.
Przebudowa torowisk TRAMWAJOWych wraz z siecią trakcyjną w Szczecinie w ciągu komunikacyjnym na odcinku od ul. Energetyków poprzez ul. Gdańską, do.
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Etap 1 Warszawa, wrzesień 2011.
BUDOWA DROGI EKSPRESOWEJ S7
Chojnice, 24 października 2014 Projekt częściowo finansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna Modernizacja.
„Rozbudowa i modernizacja systemu wodociągowo – kanalizacyjnego w Białymstoku i gminie Wasilków” Projekt POIS /08.
KONSULTACJE SPOŁECZNE
„Woda – nie wolno powiedzieć, że jesteś niezbędna do życia, ty sama jesteś życiem” Antoine de Saint Exupery Expo Silesia HydroSilesia 4 – 6 listopada 2009.
Szymanik Elżbieta Witam Państwa, Od 2007 jestem wicedyrektorem Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych w Warszawie. Od tego czasu powiat sochaczewski.
Wnioski Rady Osiedla LIPA PIOTROWSKA
III warianty realizacyjne. Droga wojewódzka 132, której częścią jest ulica Kostrzyńska, aktualnie posiada nawierzchnię w części asfaltową a w części.
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Warszawa, grudzień 2011.
Specjalna Strefa Ekonomiczna Pustków - Gmina Dębica
Zespół Szkolno Przedszkolny
Rozpoczęcie budowy osiedla Nowe Żerniki prezentacja zakresu realizacji
Posiedzenie Komisji Środowiska i Gospodarki Wodnej SEJMIK WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO W KATOWICACH Tarnowskie Góry, 16 stycznia 2011.
Jak uczynić przełomową inwestycję przyjazną dla lokalnej społeczności?
INWESTYCJE W GMINIE DOBRODZIEŃ w roku Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Dobrodzieniu ul. Parkowa, Topolowa, Mańki Przebudowa sieci wodociągowej.
Przebudowa ulicy powiatowej Nr 3087N Śląskiej w Morągu (na długości 452,64 m) Zadanie dofinansowane w ramach Programu Wieloletniego pn. „Narodowy Program.
BUD Ż ET SKAR Ż YSKA-KAMIENNEJ NA 2012 ROK Opracowała Magdalena Grzmil.
1. 2 Olkusz jest miastem powiatowym położonym na Jurze Krakowsko Częstochowskiej pomiędzy dwoma dużymi centrami gospodarczymi.
Gmina-Miasto Koszalin Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej.
TRASA SŁOWACKIEGO Odcinek od ul. Potokowej do Al. Rzeczypospolitej GDAŃSK, 17 marzec 2010 r. Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
DOPROWADZENIE NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ DO STREF INWESTYCYJNYCH TRZEBUSZA I DUNIKOWA PRZEZNACZONYCH POD FUNKCJE PRZEMYSŁOWO SKŁADOWEJ.
Doprowadzenie niezbędnej infrastruktury technicznej do terenów inwestycyjnych przy ulicy Stołczyńskiej.
TRAKT WIELU KULTUR etap II rozwój potencjału turystycznego Miasta poprzez rewitalizację zabytkowych obszarów Piotrkowa Trybunalskiego.
STRATEGICZNY PROGRAM TRANSPORTOWY DZIELNICY POŁUDNIE W MIEŚCIE GDAŃSKU.
BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM „BUDOWA SYSTEMU ZARZĄDZANIA RUCHEM” GMINA MIASTO SZCZECIN.
Spotkanie informacyjne dotyczące Narodowego programu przebudowy Dróg Lokalnych
Zamknięcie mostu na ul. Pałacowej 4 maja (od godziny 17.00) zamknięcie mostu na ul. Pałacowej maj – grudzień 2015r. zmieniona organizacja ruchu.
Rewitalizacja Dolnego Miasta w Gdańsku Rewitalizacja Dolnego Miasta w Gdańsku.
Projekt proponowany do wpisania na Indykatywną Listę Projektów Indywidualnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata.
„Poprawa bezpieczeństwa oraz usprawnienie ruchu drogowego w podregionie ostrołęcko-siedleckim poprzez modernizację dróg powiatowych w Łochowie – ul. 1.
Modernizacja systemu cieplno-energetycznego i termomodernizacja budynków Szpitala w Szczecinie-Zdunowie
Porty Zalewu Szczecińskiego – poprawa jakości infrastruktury szansą na rozwój Urząd Morski w Szczecinie Marzec 2010.
TYCHOWSKA STREFA INWESTYCYJNA GMINA TYCHOWO Utworzenie Podstawowej Infrastruktury Urbanistyczno -Technicznej TI S.
Inwestycje i remonty w 2015 roku Starostwo Powiatowe w Wołominie.
Planowane inwestycje drogowe 2013 roku.  Budowa odwodnienia i kanalizacji deszczowej w Al. Wojska Polskiego i ul. Warszawskiej (od ul. J. Skorupki do.
PROJEKT ELITON TOMICE PROWADZĄCY ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU ZAMAWIAJĄCY STAROSTA POZNAŃSKI MARSZAŁEK WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO.
Poprawa bezpieczeństwa oraz usprawnienie ruchu drogowego w podregionie ostrołęcko-siedleckim poprzez przebudowę drogi powiatowej nr 4223 W ul. Szamoty.
PREZENTACJA PROJEKTÓW
Inwestycje drogowe proponowane do realizacji w perspektywie
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
PLANOWANE I ZREALIZOWANE INWESTYCJE NA TERENIE MIASTA SANOKA I POWIATU SANOCKIEGO Lipiec 2017.
Zadania Gminy Miasta Koszalin zrealizowane w ramach projektu:
Zadania drogowe planowane do realizacji w 2017 r
Zadanie dofinansowane w ramach
II spotkanie konsultacyjne dotyczące budowy drogi dla rowerów oraz wydzielenia torowiska wzdłuż ulicy Grunwaldzkiej Poznań,
Wiceprezes Zarządu NFOŚiGW
Ruszamy z budową! Ruszamy z budową wiaduktu Biskupia Górka wraz
KONSULTACJE SPOŁECZNE DOT. POŁĄCZENIA UL. BURACZANEJ I STRZELCÓW
Zapis prezentacji:

Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II wraz z dojazdem przez ulicę Łączną

Trasa Północna - koncepcja

Trasa Północna - koncepcja Część do realizacji w przyszłości Część objęta projektem Część realizowana ze środków własnych

Trasa Północna – lokalizacja projektu

Trasa Północna – lokalizacja projektu

Trasa Północna – lokalizacja projektu względem Obwodnicy Śródmieścia Szczecina Przedmiot projektu Etap I Trasy Północnej Obwodnica Śródmieścia Szczcina

Trasa Północna – opis i cele OPIS PROJEKTU Projekt obejmuje przebudowę istniejącego odcinka ul. Wkrzańskiej, budowę nowego odcinka tej drogi i połączenie jej z przebudowaną ul. Łączną, co stworzy nowe połączenie komunikacyjne na osiedlach Warszewo i Żelechowa, które wpłynie na zmniejszenie uciążliwości ruchu drogowego i ograniczenie liczby zatorów tworzących się na głównych ulicach tej części miasta. Projekt zakłada ponadto budowę infrastruktury towarzyszącej (chodniki, ścieżki rowerowe, kanalizacja deszczowa), która przyczyni się między innymi do zwiększenia poziomu bezpieczeństwa pieszych i rowerzystów. Opisywany projekt jest komplementarny z innymi inwestycjami drogowymi Miasta - zwiększy oddziaływanie Obwodnicy Śródmieścia Szczecina. Przedmiotowy projekt jest gotowy do realizacji – pozyskane ZRiD i wykonane studium wykonalności. CELE SZCZEGÓŁOWE: - Stworzenie alternatywnych dróg łączących rejon północny ze Śródmieściem - Poprawa jakości istniejącej infrastruktury drogowej w północnej części Szczecina - Zapewnienie infrastruktury towarzyszącej drogom na obszarze realizacji projektu

Trasa Północna – charakter Strategiczny projektu Projekt ma strategiczny charakter nie tylko dla Miasta Szczecin, ale również dla Szczecińskiego Obszaru Metropolitarnego. Trasa Północna jest uzupełnieniem Obwodnicy Śródmiejskiej, która jest głównym elementem układu komunikacyjnego Miasta Szczecin, którego zadaniem będzie odciążenie i udrożnienie ruchu w dzielnicach północnych i śródmieściu . Za pomocą tego układu komunikacyjnego przekierowany zostanie ruch tranzytowy od strony Polic, jak również transport wewnętrzny pomiędzy dzielnicami północnymi a resztą miasta.

Trasa Północna – koszty i terminy Koszt całkowity projektu: 52 703 000 PLN Przewidywana data rozpoczęcia projektu: 2012 Przewidywana data zakończenia projektu: 2014 Projekt jest gotowy do realizacji, aktualnie przygotowywane jest ogłoszenie przetargu na wyłonienie wykonawcy prac budowlanych

Zarządzanie projektem Promocja projektu Odszkodowania Trasa Północna – zakres projektu Prace budowlane Zarządzanie projektem Promocja projektu Odszkodowania Dokumentacja projektowa

Trasa Północna – zakres prac budowlanych Przebudowa i rozbudowa ul. Wkrzańskiej: wykonanie robót drogowych, roboty związane z organizacją ruchu, w tym m.in. oznakowanie poziome i pionowe drogi, ustawienie ekranu akustycznego, budowa ścianki szczelno – oporowej, urządzenie zieleni, budowa sieci wodno – kanalizacyjnej, budowa sygnalizacji ulicznej, przebudowa sieci energetycznych, budowa systemu oświetlenia ulicy, przebudowa sieci telekomunikacyjnych, roboty związane z tymczasową organizacją ruchu na czas budowy. Przebudowa ul. Łącznej: wykonanie robót drogowych wraz z organizacją ruchu, budowa sieci oświetlenia ulicznego, budowa sieci wodociągowej, budowa kanalizacji sanitarnej, budowa kanalizacji deszczowej wraz z komorą rozdziału, budowa sieci gazowej, budowa kanalizacji telekomunikacyjnej dla potrzeb ZDiTM, przebudowa istniejących sieci telekomunikacyjnych TP S.A. oraz światłowodu ENEA, przebudowa sieci energetycznych ENEA (usunięcie kolizji sieci 15 kV oraz 0,4 KV), zagospodarowanie drzewostanu i zieleni.

Trasa Północna – produkty projektu Nowy odcinek dwujezdniowej ul. Wkrzańskiej (droga kasy Z) od skrzyżowania z ul. Bocianią do skrzyżowania z ul. Łączną długość ok. 1015,32 m; Przebudowana ulica Łączna od skrzyżowania z ulicą Rostocką do skrzyżowania z ulicą Hożą (droga klasy L) na długości ok. 1505,00 m (w tym jest zakres przebudowy skrzyżowania z ulicą Wkrzańską); Przebudowana ulica Rostocka na długości 133,35 m (skrzyżowanie Rostocka - Łączna)

Dziękuję za uwagę wrzesień 2011r.