1. Opis koncepcji kreatywnej kampanii szerokiego zasięgu WZP/WIS/U-332-22/16 Załącznik nr 8 do SIWZ Plan prezentacji stanowiący podstawę do oceny ofert w ramach kryterium „Jakości Nazwa i adres firmy: ………………………………………….…………. 1. Opis koncepcji kreatywnej kampanii szerokiego zasięgu 1.1. Elementy koncepcji kreatywnej na poziomie ogólnym, czyli w odniesieniu do marki Fundusze Europejskie
1.1.1.Big Idea wypełnia Wykonawca:
1.1.2. Hasło/claim wypełnia Wykonawca:
1.1.3. Key Visual wypełnia Wykonawca:
1.2. Elementy koncepcji kreatywnej na poziomie szczegółowym, czyli w odniesieniu do osi priorytetowych RPO WM
1.2.1. Insight, Key Visual oraz dodatkowe hasło/tagline dostosowane do: Oś Priorytetowa I Wykorzystanie działalności badawczo rozwojowej w gospodarce wypełnia Wykonawca:
1.2.2. Insight, Key Visual oraz dodatkowe hasło/tagline dostosowane do: Oś Priorytetowa II Wzrost e-potencjału Mazowsza wypełnia Wykonawca:
1.2.3. Insight, Key Visual oraz dodatkowe hasło/tagline dostosowane do: Oś Priorytetowa III Rozwój potencjału innowacyjnego i przedsiębiorczości wypełnia Wykonawca:
1.2.4. Insight, Key Visual oraz dodatkowe hasło/tagline dostosowane do: Oś Priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną wypełnia Wykonawca:
1.2.5. Insight, Key Visual oraz dodatkowe hasło/tagline dostosowane do: Oś Priorytetowa V Gospodarka przyjazna środowisku wypełnia Wykonawca:
1.2.6. Insight, Key Visual oraz dodatkowe hasło/tagline dostosowane do: Oś Priorytetowa VI Jakość życia wypełnia Wykonawca:
1.2.7. Insight, Key Visual oraz dodatkowe hasło/tagline dostosowane do: Oś Priorytetowa VII Rozwój regionalnego systemu transportowego wypełnia Wykonawca:
1.2.8. Insight, Key Visual oraz dodatkowe hasło/tagline dostosowane do: Oś Priorytetowa VIII Rozwój rynku pracy wypełnia Wykonawca:
1.2.9. Insight, Key Visual oraz dodatkowe hasło/tagline dostosowane do: Oś Priorytetowa IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem wypełnia Wykonawca:
1.2.10. Insight, Key Visual oraz dodatkowe hasło/tagline dostosowane do: Oś Priorytetowa X Edukacja dla rozwoju regionu wypełnia Wykonawca:
2. Wybrane przykłady egzekucji kreatywnych 2.1. Projekty dotyczące naboru w konkursie: Oś Priorytetowa IV Przejście na gospodarkę niskoemisyjną, Działanie 4.2 Efektywność energetyczna
2.1.1. Baner internetowy przygotowuje Wykonawca:
2.1.2. Artykuł sponsorowany przygotowuje Wykonawca:
2.1.3. Szablon do mailingu przygotowuje Wykonawca:
2.2. Projekty dotyczące naboru w konkursie: Oś Priorytetowa I Wykorzystanie działalności badawczo rozwojowej w gospodarce, Działanie 1.2 Działalność badawczo-rozwojowa przedsiębiorstw
2.2.1. Spot 30” do emisji w Internecie przygotowuje Wykonawca:
2.2.2. Spot 30” do emisji w radiu przygotowuje Wykonawca:
2.2.3. Ramki w metrze 30x90 cm przygotowuje Wykonawca: