OD BARIERY PO SUKCES KOŁO JĘZYKA NIEMIECKIEGO

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ZESPÓŁ SZKOLNO-GIMNAZJALNY NR 7 W RADOMSKU TO:
Advertisements

Aufanie ukces ozsądek owatorstwo.
NASZ PROJEKT EDUKACYJNY
Realizacja projektu w roku szkolnym 2012/2013 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
Nazywam sie Beata Grabarska za nie długo skończę 21 lat dokładnie z a 2 tygodnie :)Obecnie studiuje na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie na kierunku.
UCZYMY SIĘ UCZYĆ Nauka języków obcych nieodłącznie związana jest z systematycznym zapamiętywaniem wielu informacji. Wiadomo, że zrobienie notatek w zeszycie.
W ramach projektu Lubuska Szkoła Równych Szans, prowadzone jest w naszej szkole kółko języka niemieckiego dla uczniów klas VI, którzy pragną poszerzyć
Wykaz zajęć pozalekcyjnych, inicjatyw oraz ich efekty
JAK UCZYĆ SIĘ JĘZYKÓW OBCYCH
Możesz uczyć się wszędzie, ale u nas najlepiej Ci będzie ale u nas najlepiej Ci będzie.
Wyk. Paweł Łubczyk Pod kier. Anny Kalinowskiej Wykonał Paweł Łubczyk.
SZKOŁA PODSTAWOWA W ZEGRZU POMORSKIM
dr Robert Szwed Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Uczyłem się na lekcjach
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Elementary School Vaterstetten, Gluckstraße Integracja ucznów osiągających słabe wyniki w nauce 1.Pomysł 1.Pomoce Pomoce naukowe Materiały instruktażowe.
warsztat dla rodziców uczniów klas I szkoły podstawowej
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego
CZEGO I JAK NAUCZYLIŚMY SIĘ NA JĘZYKU NIEMIECKIM Wie wir die deutsche Sprache lernten.
W dniach 1 – 7 maja delegacja Szkoły Podstawowej nr 7 w Ełku, w składzie: Leszek Sobczak – dyrektor, Bożena Piskorska, Urszula Wysocka i Edyta Krasnowska,
GIMNAZJUM NR powodów… …dla których warto wybrać Gimnazjum Nr powodów…
Tego roku chętni uczniowie klasa pierwszych zgłosili się do projektu unijnego Rozwój przez kompetencje. Chcemy pokazać w naszej prezentacji jak przebiegały.
S ZEŚCIOLATKI PRZEKRACZAJĄ PROGI … SZKOŁY P ODSTAWOWEJ NR 41 W K RAKOWIE czyli o tym, jak nasi najmłodsi milusińscy współpracują ze starszymi kolegami.
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
Czytamy Razem- czytanie interaktywne
Poznaj język sąsiada Projekt realizowany jest w okresie 01 wrzesień lipca 2009 Budżet projektu: Planowana wartość projektu – ,00 zł Autor:
wspomnienia. Takie były początki Rok 2009.
PRYWATNE LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. C. K. NORWIDA W LESZNIE
Zespół Szkół w Mycielewie w projekcie,,Ćwiczę, uczę się, wygrywam.
Klaudia Czech KrDZTo1011b Ćwiczenie 1 2. Ćwiczenie 2 3. Ćwiczenie 3 4. Ćwiczenie 4 5. Ćwiczenie 5.
Witamy w Gimnazjum Nr 3 im. Fryderyka Chopina w Sochaczewie.
SZKOLNA DRUŻYNA PIŁKARSKA W ŻELAŹNIE. NASZE POCZĄTKI Od zawsze chcieliśmy grać w piłkę nożną, ale nie tylko kopać ją na podwórku. Marzyliśmy o drużynie,
Raporty semestralne dotyczące efektywności wdrażanych programów nauczania.
„Ortograffiti w mojej szkole”
Wymiana 2014.
Proponujemy:  naukę języka przez 5 godzin w tygodniu  lekcje z wykorzystaniem technik multimedialnych  poznanie kultury krajów anglojęzycznych  zajęcia.
Łączność pokoleń w sieci. Tylko z TIK!. Początek – szkolna debata Podczas debaty szkolnej uczniowie zaproponowali jeden z punktów kodeksu, który brzmiał:
To znowu my Grupa projektowa Gimnazjum z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Jana Dałkowskiego w Strzelnie.
PROJEKT „ ĆWICZĘ, UCZĘ SIĘ, WYGRYWAM”
Centrum multimedialno - ekologiczne iEKO To innowacyjny pomysł aby przenieść edukację ekologiczną w strefę on-line. Nowe ławki, wygodne krzesła to dopiero.
Szkoła z Klasą 2.0 ZS nr 4 w Jaśle 2012/2013. Szkoła z Klasą 2.0 ZS nr 4 w Jaśle 2012/2013.
Lekcje z komputerem, 2006.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy.
PROJEKT „NAUKOWY ZAWRÓT GŁOWY” REALIZOWANY PRZEZ LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. J. IWASZKIEWICZA W BRZEZINACH PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ.
Doradztwo zawodowe dla młodzieży – aktywność zawodowa niepełnospraw nych SOSW dla Niesłyszących im. Janusz Korczaka w Krakowie.
Staram się uczyć systematycznie. Jak mamy sprawdzian to uczę się codziennie, nie zostawiam tego na ostatnią chwilę. Zawsze powtarzam sobie też na przerwie.
Zasada 1 Ucz i ucz się z TIK. Jak sensownie wykorzystać TIK w szkole i w domu dla uczenia się?
 Po prezentacji rozwiązywałyśmy Quiz wspólnie z dziećmi, na który bardzo aktywnie i poprawnie odpowiadały. Obejrzeliśmy filmik w którym rodzina Brytyjska.
DEBATA SZKOLNA 20 grudnia 2010 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu.
EUROPEJSKI DZIEŃ JĘZYKÓW OBCYCH JAK SIĘ UCZYĆ EFEKTYWNIE?
Publiczne Gimnazjum nr 41 im. S. Żeromskiego ul. Bohdanowicza 11 Łódź tel/fax:
Szkoła Podstawowa Nr Kraków ul. Bolesława Śmiałego 6 tel: (12) im Św. Benedykta z Nursji w Krakowie.
Sale lekcyjne J. angielski Geografia Historia Informatyka Muzyka J. polski.
Czyteliada, czyli jak propagować czytelnictwo Szkoła z klasą 2.0.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 113 W ŁODZI ul. Unicka 6 tel
Gimnazjum nr 36 im. Krzysztofa Kieślowskiego w Łodzi ul. Dąbrówki 1
Poznajcie Gimnazjum N r 31 w Łodzi Nasza szkoła mieści się przy ulicy Grota Roweckiego 1 na osiedlu Zarzew.
Wprowadzenie do Scratch’a Scenariusz zajęć komputerowych w klasie II Małgorzata Tkacz-Rutkowska Szkoła Podstawowa nr 212 im. Krystyny Krahelskiej w Warszawie.
Programowanie dla każdego
Dlaczego warto czytać książki?
Dni otwarte Nazwa szkoły Data.
Świetlica – czas zabawy !
Imię i nazwisko nauczyciela
Z UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWYCH PO PRAKTYKACH ZAGRANICZNYCH W LIPSKU
Imię i nazwisko nauczyciela
Witajcie, Koleżanki i Koledzy!
PYTANIA POMOCNICZE Co mi się podobało, a co nie?
Szkoła z pomysłem na uczenie
Zapis prezentacji:

OD BARIERY PO SUKCES KOŁO JĘZYKA NIEMIECKIEGO KRONIKA PROJEKTU Etapy 2 i 3

Czym zajmowaliśmy się podczas zajęć? Zrealizowaliśmy 2 projekty: Schulkalender – Kalendarz szkolny oraz Deutschsprachige Länder – Kraje niemieckojęzyczne Przygotowaliśmy przedstawienie Der gestiefelte Kater – czyli Kot w butach W pracowni komputerowej rozwiązywaliśmy testy interaktywne i zbieraliśmy materiały do projektów Napisaliśmy nawet sprawdzian!;-) Uczyliśmy się języka niemieckiego śpiewająco, czyli poznaliśmy kilka piosenek, które wykorzystaliśmy w naszym przedstawieniu

Garść wspomnień, czyli... NASZE ZAJĘCIA W PIGUŁCE FOTO...

To, co najbardziej lubiliśmy... Zajęcia w pracowni komputerowej

To tutaj powstały nasze projekty Można je zobaczyć na stronie szkoły!

I tutaj rozwiązywaliśmy interaktywne zadania

W pracowni było super. A to – niekoniecznie zawsze się nam podobało;-)) Czytamy i pilnie pracujemy... Rozwiązujemy ćwiczenia ...

Ale było warto! Z prezentacji projektu „Schulkalender” byliśmy zadowoleni ...

„Reprezentacja” naszych prac...

TEATR – TO JEST TO! Przygotowania do przedstawienia - Trzeba przyznać, bywało różnie Raz kwadratowo a raz podłużnie...;P

Trudne początki – czytanie i nauka na pamięć tekstów

Trochę pracy to od nas wymagało Przygotowaliśmy zaproszenia i plakat. Prawda, że piękny?

Żeby mówić tak swobodnie jak Paweł, trzeba było poświęcić nieco czasu Żeby mówić tak swobodnie jak Paweł, trzeba było poświęcić nieco czasu... Na czytanie i naukę roli...

Wszystkiemu daliśmy radę!

PREMIERA A może to tylko chwilowy kryzys? Stres dopadł chyba każdego...;-)

W sumie jednak wypadło całkiem nieźle!

Publiczności się podobało. Raczej;-) Może nawet coś rozumieli? Niech uczą się języków...

ENDE GUT, ALLES GUT! Do zobaczenia w kolejnym projekcie!