OD BARIERY PO SUKCES KOŁO JĘZYKA NIEMIECKIEGO KRONIKA PROJEKTU Etapy 2 i 3
Czym zajmowaliśmy się podczas zajęć? Zrealizowaliśmy 2 projekty: Schulkalender – Kalendarz szkolny oraz Deutschsprachige Länder – Kraje niemieckojęzyczne Przygotowaliśmy przedstawienie Der gestiefelte Kater – czyli Kot w butach W pracowni komputerowej rozwiązywaliśmy testy interaktywne i zbieraliśmy materiały do projektów Napisaliśmy nawet sprawdzian!;-) Uczyliśmy się języka niemieckiego śpiewająco, czyli poznaliśmy kilka piosenek, które wykorzystaliśmy w naszym przedstawieniu
Garść wspomnień, czyli... NASZE ZAJĘCIA W PIGUŁCE FOTO...
To, co najbardziej lubiliśmy... Zajęcia w pracowni komputerowej
To tutaj powstały nasze projekty Można je zobaczyć na stronie szkoły!
I tutaj rozwiązywaliśmy interaktywne zadania
W pracowni było super. A to – niekoniecznie zawsze się nam podobało;-)) Czytamy i pilnie pracujemy... Rozwiązujemy ćwiczenia ...
Ale było warto! Z prezentacji projektu „Schulkalender” byliśmy zadowoleni ...
„Reprezentacja” naszych prac...
TEATR – TO JEST TO! Przygotowania do przedstawienia - Trzeba przyznać, bywało różnie Raz kwadratowo a raz podłużnie...;P
Trudne początki – czytanie i nauka na pamięć tekstów
Trochę pracy to od nas wymagało Przygotowaliśmy zaproszenia i plakat. Prawda, że piękny?
Żeby mówić tak swobodnie jak Paweł, trzeba było poświęcić nieco czasu Żeby mówić tak swobodnie jak Paweł, trzeba było poświęcić nieco czasu... Na czytanie i naukę roli...
Wszystkiemu daliśmy radę!
PREMIERA A może to tylko chwilowy kryzys? Stres dopadł chyba każdego...;-)
W sumie jednak wypadło całkiem nieźle!
Publiczności się podobało. Raczej;-) Może nawet coś rozumieli? Niech uczą się języków...
ENDE GUT, ALLES GUT! Do zobaczenia w kolejnym projekcie!