Sprawdzenie liczby dostępnych godzin konsultacji technicznych i incydentów pomocy technicznej Instrukcja Ostatnia aktualizacja 11.07.2017.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
2017/3/28 Jak zyskać przewagę konkurencyjną wykorzystując najnowsze technologie Microsoft? Dariusz Grzesiński ISV Lead Central & Eastern Europe Developer.
Advertisements

Licencjonowanie wirtualizacji
Licencjonowanie rodziny System Center 2012
Licencjonowanie Lync 2013 Poziom 200.
Licencjonowanie SharePoint 2013
Podstawy modeli i programów licencyjnych Microsoft.
Licencjonowanie narzędzi dla programistów
Windows 8.1 dostarcza spójną platformę do tworzenia aplikacji, które potrafią dostosować się do wielu urządzeń Zaprojektowane raz, działają.
DEMO Jak założyć konto na Microsoft Virtual Academy?
Wyszukiwanie informacji w Internecie. Czym jest wyszukiwarka? INTERNET ZASOBY ZAINDEKSOWANE PRZEZ WYSZUKIWARKI Wyszukiwarka to mechanizm, który za pomocą.
Do not put content on the brand signature area ING BANK ŚLĄSKI Bankowość mobilna 1.
Poczta elektroniczna – e- mail Gmail zakładanie konta. Wysyłanie wiadomości.
BIG DATA Przetwarzanie i analiza zbiorów danych w czasie rzeczywistym Marcin Żuchowski SKILLSLEASE Sp. z o.o. |
Zarządzanie startupem internetowym Michał Burda, Michał Łuszczek, Agnieszka Gajownik.
Apteka Oliwna Jak poprawnie złożyć zamówienie
Microsoft Azure Usługi chmurowe dla nowoczesnej firmy ModernBiz 1 Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) potrzebują odpowiednich zasobów.
OFERTA NA ZAMIESZCZENIE REKLAM NA PORTALU JakZdacMatureZmatematyki
USŁUGI SIECI EURES DLA PRACODAWCÓW
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
BADANIE KRYTERIÓW POZACENOWYCH W PRZETARGACH PUBLICZNYCH
System akredytacji AKSES
Ten projekt został zrealizowany przez Komisję Europejską
i otwarta platforma IT Uniwersytet Warszawski (Centrum Deliberacji IS)
[Tytuł – najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie ]
Bądź częścią rozwiązania
Zasady bezpiecznego korzystania z internetu
Szkolenia i certyfikacje SQL Server 2016
Full Text Finder Przegląd Publication Finder
Sprzedaż produktu lub usługi
7/17/2018 4:47 PM 7/17/2018 4:47 PM eKAN – eKancelaria
- efektywne wsparcie doradcze
Ten projekt został zrealizowany przy wsparciu Komisji Europejskiej
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości
Git - system kontroli wersji
Zwrot opłaty za uczestnictwo w spotkaniu
Zasady wykorzystania licencji partnerskich (IUR) dostępnych w ramach programu Microsoft Partner Network Ostatnia aktualizacja
9/20/2018 5:29 AM Pobranie pisma potwierdzającego kompetencje w programie Microsoft Partner Network Instrukcja Ostatnia aktualizacja © 2014.
Aktywacja i przypisanie dostępnych licencji Dynamics 365 w Microsoft Partner Network Instrukcja Ostatnia aktualizacja
Pobranie dostępnych licencji partnerskich i sprawdzenie ich liczby w Microsoft Partner Network Instrukcja Ostatnia aktualizacja
Mateusz Bergolc – pracuje w firmie Marken Systemy Antywirusowe, pomagając klientom dostosować rozwiązania Bitdefender do ich potrzeb. Doradza zarówno.
Zakup subskrypcji Microsoft Action Pack (MAPS) w programie Microsoft Partner Network Instrukcja Ostatnia aktualizacja
Sprawdzenie statusu kompetencji w programie Microsoft Partner Network Instrukcja Ostatnia aktualizacja
Aktywacja i przypisanie dostępnych licencji Office 365 w Microsoft Partner Network Instrukcja Ostatnia aktualizacja
Certyfikaty branżowe Odbiorcy docelowi:
PRAKTYKI STUDENCKIE Informacja dla studentów
Jak korzystać z usługi Video s i Raportu Kontaktów
1/1/2019 2:24 PM Cloud Services Dashboard Monitoruj subskrypcje chmurowe Twoich Klientów w jednym miejscu Ostatnia aktualizacja © 2014 Microsoft.
Aktywacja miesięcznego kredytu Azure w Microsoft Partner Network Instrukcja Ostatnia aktualizacja
Zarządzanie licencjami – jak robić to dobrze?
Zapraszamy do nowego programu PowerPoint
Rejestracja firmy do programu Microsoft Partner Network Instrukcja
Microsoft Office Project 2003 Professional
Zapraszamy do nowego programu PowerPoint
Zapraszamy do nowego programu PowerPoint
Pobranie logo programu Microsoft Partner Network Instrukcja
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Tytuł – [najlepiej aby jak najtrafniej oddawał opisywane rozwiązanie]
Wyjazdy dydaktyczne i szkoleniowe dla kadry akademickiej.
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Obsługa bazy danych z poziomu phpMyAdmin
Instrukcja obsługi systemu Dream Apply dla pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego Wyjazdy szkoleniowe dla kadry akademickiej.
Szablon identyfikowania głównych zainteresowanych osób
Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów – szkolenia i doradztwo dla JST w województwie lubelskim Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w.
Funkcjonalność aplikacji narzędzia do zarządzania operacyjnego własnością intelektualną i procesami komercjalizacji w ctt Autorzy Jacek Wawrzynowicz.
Instrukcja obsługi systemu Dream Apply dla pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego Wyjazdy szkoleniowe dla pracowników administracyjnych.
Pomoc Przedsiębiorcom w trudnościach
Wspomaganie pracy szkół
Tytuł wniosku WPP/2.0/…./2019 Kraków, data ……………………..
Zapis prezentacji:

Sprawdzenie liczby dostępnych godzin konsultacji technicznych i incydentów pomocy technicznej Instrukcja Ostatnia aktualizacja 11.07.2017

1. Wejdź na stronę Microsoft Partner Network: https://partner 1. Wejdź na stronę Microsoft Partner Network: https://partner.microsoft.com/pl-PL/ i wybierz „Sign in” lub wejdź bezpośrednio na http://aka.ms/mysupport.  

2. Zaloguj się („Sign in”) za pomocą konta Microsoft (Microsoft account), które powiązane jest z kontem w Microsoft Partner Network.

3. Wybierz „Support”.

4. Wybierz „View all”.

5. Wybierz „My benefits”.

6. Z tabeli dowiesz się ile: godzin konsultacji technicznych (Partner Advisory), incydentów pomocy technicznej dla produktów chmurowych (Partner Signature), incydentów pomocy technicznej dla produktów on-premise (Partner support) przysługuje Ci w ramach partnerstwa (Assigned), ile wykorzystałeś (Used) i ile pozostało do wykorzystania (Remaining).

Wsparcie dla Partnerów

Dostępne opcje wsparcia W ramach programu MPN otrzymują Państwo kompleksowe wsparcie techniczne dostępne na różnych etapach sprzedaży czy wdrażania rozwiązań Microsoft (wideo). Forum wsparcia dla Partnerów Obszary tematyczne: produkty chmurowe, programy motywacyjne, członkostwo w MPN i inne. Baza wiedzy, którą możesz łatwo przeszukiwać i zadawać pytania. http://aka.ms/supportcommunities Godziny doradcze Techniczne wsparcie przedsprzedażowe / przedsprzedażowa pomoc techniczna i konsultacje techniczne świadczone są przez konsultantów technicznych Microsoft. Wygrywaj więcej ofert dzięki przedsprzedażowym konsultacjom technicznym oraz szkoleniom. Przyspiesz fazy projektowania oraz wdrożenia, a także zwiększ wykorzystanie rozwiązań poprzez materiały techniczne, konsultacje wdrożeniowe i szkolenia. https://partner.microsoft.com/pl-pl/support/partner-advisory-hours https://aka.ms/PTSOverviewVideos Centrum Obsługi Partnera Microsoft Wsparcie telefoniczne lub online w tematach związanych programem MPN, np. rejestracja do programu, partnerstwo, kompetencje, benefity, płatności. https://aka.ms/ContactSupport , +48 22 594 19 97 Dev Chat – czat z inżynierem Wsparcie dla Partnerów tworzących własne aplikacje (ISV) na platformie Microsoft Azure i Office 365. Uzyskaj wskazówki techniczne dotyczące Microsoft Azure i Office 365, aby skutecznie budować aplikacje na platformie chmurowej. https://support.microsoft.com/pl-pl/kb/3174960 Instrukcja - Sprawdzenie liczby dostępnych godzin konsultacji technicznych i incydentów pomocy technicznej Instrukcja - Jak skorzystać z godzin konsultacji technicznych i technicznego wsparcia przedsprzedażowego Instrukcja - Zgłoszenie incydentu pomocy technicznej dla produktu on-premise Instrukcja - Zgłoszenie incydentu pomocy technicznej dla produktów cloud   Dodatkowe oferty wsparcia Premier Support – Najbardziej kompleksowe wsparcie dla Partnerów. Advanced Support - Zaawansowane wsparcie dla Partnerów, którzy rozwijają swój biznes chmurowy. Pomoc w rozwiązywaniu incydentów technicznych Dla produktów chmurowych: nielimitowane wsparcie dostępne dla Partnerów posiadających kompetencje Cloud (dla innych kompetencji i MAPS – limitowane). W ramach „Signature Cloud Support” - dostęp do dedykowanej pomocy technicznej wyłącznie dla produktów chmurowych Microsoft. https://partner.microsoft.com/pl-pl/support/signature-cloud-support Dla produktów on-premise: wsparcie w rozwiązywaniu pojedynczych incydentów technicznych, aby zdiagnozować i rozwiązać problem techniczny (znane jako wsparcie techniczne break-fix). https://support.microsoft.com/kb/3020636

Techniczne wsparcie przedsprzedażowe i konsultacje techniczne Zapraszamy do skorzystania z gotowych ścieżek technicznych, dzięki którym z sukcesem wprowadzisz chmurę do swojej oferty. Każda ścieżka zawiera proponowany pakiet szkoleń i indywidualnych konsultacji technicznych opracowanych na podstawie realnych scenariuszy wykorzystania chmury, które pomogą Ci przyspieszyć sprzedaż i wdrożenia, a także budowanie nowych aplikacji. Build the Intelligent Cloud Reinventing Productivity & Business Processes Create More Personal Computing Cloud App Dev on Azure Cloud Infrastructure & Management Infrastructure Modernization | Hybrid Cloud Management & Security Hybrid Cloud Infrastructure Data Platform & Analytics Data Platform Modernization | Business Analytics | Internet of Things Mobility & Security Cloud App Dev on Office 365 Cloud Productivity Messaging & Mail | Collaboration & Content | Unified Communications Business Processes Dynamics 365 Mobility & Devices Wykorzystaj wsparcie techniczne dostępne w ramach programu MPN* i rozpocznij przygodę z chmurą już dziś! aka.ms/TechnicalServices *Niektóre ścieżki techniczne wymagają wykorzystania godzin konsultacji technicznych z programu MPN.

Techniczne Wsparcie Przedsprzedażowe 6/11/2018 6:26 AM Techniczne Wsparcie Przedsprzedażowe Wygrywaj więcej ofert Zdobądź przewagę konkurencyjną, aby wygrać więcej ofert dzięki technicznemu wsparciu przedsprzedażowemu. Poproś o konsultacje techniczne i spersonalizowane wskazówki w trakcie procesu przedsprzedażowego, dzięki któremu będziesz w stanie lepiej pozycjonować rozwiązania Microsoft, poradzić sobie z obiekcjami klienta, przedstawić wartość rozwiązań i zaprezentować je swoim klientom. Wsparcie i wskazówki dla Proof-of-concept Przedstawienie wartości biznesowej Wsparcie w sytuacjach konkurencyjnych Przegląd funkcji i porównania rozwiązań Wsparcie przy odpowiadaniu na oferty Wsparcie w zapytaniach licencyjnych o uwarunkowaniu technicznym Instrukcja - Sprawdzenie liczby dostępnych godzin konsultacji technicznych i incydentów pomocy technicznej Instrukcja - Jak skorzystać z godzin konsultacji technicznych i technicznego wsparcia przedsprzedażowego Instrukcja - Zgłoszenie incydentu pomocy technicznej dla produktu on-premise Instrukcja - Zgłoszenie incydentu pomocy technicznej dla produktów cloud   https://partner.microsoft.com/pl-pl/support/partner-advihttp://aka.ms/TechnicalServices https://aka.ms/PTSOverviewVideos © 2014 Microsoft Corporation. All rights reserved. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.

Konsultacje techniczne 6/11/2018 6:26 AM Konsultacje techniczne Przyspiesz swoje wdrożenie i zwiększ konsumpcję usług Twórz lepsze rozwiązania, przyspiesz wdrożenie i zwiększ konsumpcję poprzez spersonalizowane wsparcie techniczne w trakcie projektowania, budowy i wdrożenia swojego rozwiązania. Konsultacje techniczne poszerzą umiejętności twojego zespołu, uczynią go bardziej efektywnym i pomogą Ci stosować najlepsze praktyki w trakcie projektowania i wdrażania rozwiązań Microsoft. Konsultacje projektowe i wdrożeniowe Przegląd kodu i rozwiązania testowego Wsparcia przy integracji rozwiązań Planowanie migracji i wdrożenia Wskazówki do scenariuszy i architektury rozwiązań Wsparcie dla wdrożeń wewnętrznych / pomoc w wykorzystaniu licencji IUR Instrukcja - Sprawdzenie liczby dostępnych godzin konsultacji technicznych i incydentów pomocy technicznej Instrukcja - Jak skorzystać z godzin konsultacji technicznych i technicznego wsparcia przedsprzedażowego Instrukcja - Zgłoszenie incydentu pomocy technicznej dla produktu on-premise Instrukcja - Zgłoszenie incydentu pomocy technicznej dla produktów cloud   https://partner.microsoft.com/pl-pl/support/partner-advihttp://aka.ms/TechnicalServices https://aka.ms/PTSOverviewVideos © 2014 Microsoft Corporation. All rights reserved. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.

Techniczne wsparcie przedsprzedażowe oraz usługi wsparcia wdrożenia Worldwide Partner Conference 2015 6/11/2018 6:26 AM Techniczne wsparcie przedsprzedażowe oraz usługi wsparcia wdrożenia Dostępne dla rozwiązań chmurowych, hybrydowych lub dla ograniczonej ilości rozwiązań lokalnych np. Windows 10, Windows Server, Skype for Business, Microsoft Dynamics AX, oraz Microsoft SQL Server. Techniczne Wsparcie Przedsprzedażowe Konsultacje Techniczne Szkolenia Techniczne Gold Nielimitowane ilościowo dla usług chmurowych* 50 godzin konsultacyjnych Dostęp poprzez wykorzystanie godzin konsultacyjnych lub zupełnie za darmo** Silver 20 godzin konsultacyjnych 9x 90% wzrost przychodów Action Pack 5 godzin konsultacyjnych Network ** dot. szkoleń oznaczonych jako darmowe większa średnia sprzedaży 4x więcej wygranych ofert Wygrywaj więcej ofert Zdobądź przewagę konkurencyjną ze wsparciem w trakcie etapu przedsprzedażowego, począwszy od wsparcia w syt. Konkurencyjnych i porównań funkcjonalnych, do wsparcia zapytań ofertowych i wsparcia przy przygotowaniu POC. Przyspiesz wdrożenie oraz zwiększ konsumpcję usług Zwiększ swoje umiejętności oraz efektywność swojego zespołu poprzez wsparcie na etapie projektu, budowy oraz wdrożenia rozwiązania. Wzrost zaobserwowany przez Partnerów, którzy korzystali z korzyści technicznego wsparcia przedsprzedażowego i konsultacji technicznych w latach 2014/15 (FY15). Instrukcja - Sprawdzenie liczby dostępnych godzin konsultacji technicznych i incydentów pomocy technicznej Instrukcja - Jak skorzystać z godzin konsultacji technicznych i technicznego wsparcia przedsprzedażowego Instrukcja - Zgłoszenie incydentu pomocy technicznej dla produktu on-premise Instrukcja - Zgłoszenie incydentu pomocy technicznej dla produktów cloud   *Dowiedz się więcej o korzyściach i kwalifikacji na stronie https://partner.microsoft.com/pl-PL/membership/core-benefits © 2015 Microsoft Corporation. All rights reserved. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.

6/11/2018 6:26 AM Wsparcie dla Partnerów wytwarzających oprogramowanie na Microsoft Azure i Office 365 Dev Chat – czat z inżynierem Microsoft dla Partnerów ISV. Uzyskaj praktyczne wskazówki programistyczne w zakresie rozwoju Twojego oprogramowania w oparciu o Microsoft Azure lub Office 365. Czat w języku angielskim dostępny jest dla wszystkich zainteresowanych firm (nie jest wymagana rejestracja w programie MPN). Dowiedz się więcej i skorzystaj ze wsparcia. Bezpłatne konsultacje techniczne – do 31 grudnia 2017! Konsultacje w języku angielskim dostępne dla Partnerów zarejestrowanych w programie Microsoft Partner Network. Azure: The Starter Kit Consultation for Cloud Application Development, Xamarin Starter Kit Consultation, API Development Consultation, Architecture Consultation for Cloud Applications, Developer Marketplaces Consultation, Advanced Analytics Consultation – dowiedz się więcej. Office 365: Office 365 AppDev Architecture Consultation, Office 365 Productivity Solutions Consultation, Office 365 Migration Consultation, Developer Marketplaces Consultation – dowiedz się więcej. © 2014 Microsoft Corporation. All rights reserved. MICROSOFT MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS, IMPLIED OR STATUTORY, AS TO THE INFORMATION IN THIS PRESENTATION.

Poziom członkostwa i kompetencji a zakres wsparcia: Cloud Performance Kompetencje: Cloud Platform, Cloud Productivity, Cloud Customer Relationship Management, Small and Midmarket Cloud Solutions, Enterprise Mobility Management Hybrid Kompetencje: App Dev, Collab & Content, Communication, Data Analytics, Data Platform, Datacenter, Dev & Deployment, Messaging, Mid Market Solution Provider, Project & Portfolio Mgmt, and CRM On Premises Kompetencje: All other Gold 50 godzin konsultacji technicznych, Nielimitowane techniczne wsparcie przedsprzedażowe, Forum wsparcia dla Partnerów, Centrum Obsługi Partnera Microsoft (+48 22 594 19 97), Czat z inżynierem Dev Chat dla Office 365 i Azure 20 incydentów pomocy technicznej 20 incydentów pomocy technicznej 20 incydentów pomocy technicznej Nielimitowana liczba incydentów pomocy technicznej dla produktów cloud 10 incydentów pomocy technicznej dla produktów cloud Silver 20 godzin konsultacji technicznych, Nielimitowane techniczne wsparcie przedsprzedażowe, Forum wsparcia dla Partnerów, Centrum Obsługi Partnera Microsoft (+48 22 594 19 97), Czat z inżynierem Dev Chat dla Office 365 i Azure 15 incydentów pomocy technicznej 15 incydentów pomocy technicznej 15 incydentów pomocy technicznej Nielimitowana liczba incydentów pomocy technicznej dla produktów cloud 5 incydentów pomocy technicznej dla produktów cloud Instrukcja - Sprawdzenie liczby dostępnych godzin konsultacji technicznych i incydentów pomocy technicznej Instrukcja - Jak skorzystać z godzin konsultacji technicznych i technicznego wsparcia przedsprzedażowego Instrukcja - Zgłoszenie incydentu pomocy technicznej dla produktu on-premise Instrukcja - Zgłoszenie incydentu pomocy technicznej dla produktów cloud   Action Pack 5 godzin konsultacji technicznych i technicznego wsparcia przedsprzedażowego, Forum wsparcia dla Partnerów, Centrum Obsługi Partnera Microsoft (+48 22 594 19 97), Czat z inżynierem Dev Chat dla Office 365 i Azure 10 incydentów pomocy technicznej Zarejestrowany Partner Forum wsparcia dla Partnerów, Centrum Obsługi Partnera Microsoft (+48 22 594 19 97), Czat z inżynierem Dev Chat dla Office 365 i Azure Interaktywne sesje online Aktualny poziom wykorzystania dostępnego wsparcia technicznego można sprawdzić logując się do Partner Summary Report, zakładka Partner Support - Instrukcja https://partner.microsoft.com/pl-pl/support https://partner.microsoft.com/pl-PL/membership/core-benefits

Więcej instrukcji dostępnych jest na https://aka Więcej instrukcji dostępnych jest na https://aka.ms/mpninstrukcje i na stronie Top Partner Questions. W razie jakichkolwiek pytań, zapraszamy do kontaktu z Centrum Obsługi Partnera Microsoft pod numerem: +48 22 594 1997 lub poprzez formularz na stronie: http://aka.ms/ContactSupport Jeżeli nie uzyskają Państwo informacji potrzebnych do rozwiązania sprawy, prosimy o kontakt na adres: mpnpl@microsoft.com i podanie numeru zgłoszenia z infolinii.  Znajdź nas na: