Wycieczka do Ogrodzieńca

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 7 IM. ST. STASZICA W TARNOWIE

Niech ta fotka Was nie zmyli, zamiast Chojnik. Zamek Książ uczniowie klasy Id i IId odwiedzili.
Wycieczka do BUDOWLANKI w ramach projektu eTwinning Buildings Luty 2011.
*Góra Zelejowa i Góra Zamkowa
Dnia 7pa ź dziernika2010r odby ł si ę rajd gimnazjalny. Udzia ł wzi ę li klasy I i II gimnazjum oraz niewielka ilo ść klas III.
Muzeum Karkonoskie w Jeleniej Górze w 2014 roku obchodzić będzie 100 rocznicę funkcjonowania w gmachu obecnego Muzeum przy ul. Jana Matejki 28. Posiada.
Ogrodzieniec.
Zespół Szkół Nr 2 w Kłodawie, Gimnazjum Nr 2 im. Białych Górników
Przedszkole nr 2 „Kraina Wesołej Zabawy”
OLSZTYN Historia i Legendy.
Automobilklub Ś l ą ski Delegatura w Wodzis ł awiu Ś l ą skim.
Początki naszej szkoły sięgają 1919 roku. Z tego okresu pochodzą najstarsze księgi główne (arkusze ocen) 7-klasowej Szkoł y Powszechnej nr 10 na Zawodziu.
„Jura”.
Projekt wykonany przez Basię Szeląg
Wycieczka do Krakowa Start .
Leipzig – Lipsk W dniach – uczniowie klas trzecich Europejskiego Gimnazjum dr Rahn wzięli udział w wymianie polsko-niemieckiej ze.
Stowarzyszenie na rzecz dzieci i młodzieży „Józef” w Opolu
Szkoła w ruchu -Ćwiczyć każdy może. Na początku lutego uczniowie z naszej szkoły mieli możliwość skorzystania z nauki jazdy na nartach w ramach zajęć
Wycieczka do lasu… Wycieczka rozpoczęła się o godzinie 13:30, wszyscy spotkaliśmy się na przystanku niedaleko szkoły. W lesie spędziliśmy 2 godziny –
,,Zdrowa ekologiczna żywność’’
Zuzia Maligłówka, Ania Morogow, Kacper Konopka
Najciekawsze miejsca w Lublinie
Wycieczka autokarowa „Gryfikowych Dzieciaków” STARYMI ŚCIEŻKAMI PO GMINIE POLICE” 5,12 i 19 października 2013 roku uczniowie klas II i III naszej szkoły.
Wycieczka do pasieki w Ruszczy
Lekcja fizyki: W poszukiwaniu maszyn prostych
Klasa 2a na wycieczce po Łodzi Część 2 Spacer po ulicy Piotrkowskiej, przy której zobaczyliśmy dawne pałace i Katedrę, a obok Pomnik Nieznanego Żołnierza,
Maciej Bruszkowski kl. IV b
FASCYNUJACY ŚWIAT NAUKI I TECHNOLOGII „Okolice jakich nie znamy” GRUPA PROJEKTOWA NR 8 OPIEKUNOWIE: Barbara Michael-Konarska Iwona Sławska.
Wycieczka klas 5 a,b,c do Ojcowskiego Parku Narodowego
Wycieczka autokarowa ‘’STARYMI ŚCIEŻKAMI PO GMINIE POLICE” Zgodnie z tradycją Gryfikowych Dzieciaków 18 października 2014 roku uczniowie klas III uczestniczyli.
TAJEMNICA PAŁACU W BARANOWICACH
Wycieczka do kościoła p.w. św. Jana Chrzciciela w Pawłowicach Śląskich. Opracowały: Czesława Piontek Małgorzata Muras Wrzesień 2014.
Wycieczka na Magurkę Uczestnicy kółka poznawczego wybrali się na wycieczkę w BESKID MAŁY. Pojechaliśmy pociągiem do stacji Wilkowice-Bystra.
Kamil Kuczman.  Wycieczka do rezerwatu przyrody „Polanki”
„Przyjaciel Lasu” to ja … Piotrek Zug Moje przygody z lasem.
Komiks dokumentujący wydarzenia podczas wycieczki do Nadwarciańskiego Parku Krajobrazowego.
Śniadanie daje moc klasa II, 2012/2013 Szkoła Podstawowa im
Wizyta W Muzeum Wsi Radomskiej. Dnia r.uczniowie klas 4-6 pojechali na wycieczkę do skansenu na świeżym powietrzu. Na początku poszliśmy na.
INTEGRACYJNE KOŁO MIŁOŚNIKÓW KIELC „Razem w mieście”
Zloty Stok Wycieczka klas 4a i 4c byliśmy na wycieczce w złotym stoku
Szkoła Podstawowa nr 7 Szkoła Podstawowa nr 7 im. Adama Mickiewicza w Świeciu kl. II a 8 listopada 2013.
„Rozwój daje radość”. Wycieczki współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał.
nowa, stała wystawa zlokalizowana w kuluarach Hali Stulecia
Wycieczka do Nysy W grudniu udaliśmy się szynobusem na wycieczkę do Nysy Podczas spaceru podziwialiśmy takie atrakcje jak: Wieżę Wrocławską, Fontannę Trytona,
Co robimy w czasie wolnym. Święto pieczonego ziemniaka Święto pieczonego ziemniaka weszło już na stałe w kalendarz roku szkolnego naszych wychowanków.
JEDLANKA. Jedlanka na mapie, czyli, gdzie nas szukać?
W dniach roku grupa 52 uczniów ze Szkoły Podstawowej im. M. Konopnickiej z 4 opiekunami uczestniczyła w 4- dniowych wyjazdowych warsztatach.
Sprawozdanie z wycieczki szkolnej. Dwa tygodnie temu, a dokładnie 25 września 2015 roku pojechaliśmy na jednodniową wycieczkę klasową do Łodzi. W wycieczce.
METODA PROJEKTU BADAWCZEGO
WYCIECZKI PRZYRODNICZE. Wycieczka do Centrum Nauki Kopernik Dzieci poznawały prawa przyrody poprzez samodzielne przeprowadzanie doświadczeń na interaktywnych.
Okolice Krakowa. Kraków leży na południu Polski. Kraków leży nad Wisłą.
Wycieczka po Wyżynie Krakowsko- Częstochowskiej Klasy V a i V b.
KRAKÓW I WIELICZKA WYSTAWA Z WYCIECZKI SZKOLNEJ MAJ 2016.
Jávea jest miejscowością położoną w prowincji Alicante, w Hiszpanii, nad Morzem Śródziemnym.
Zachowaj Trzeźwy Umysł sprawozdanie z realizacji zadania w roku szkolnym 2012/2013 pod hasłem „Piękna nasz mała i duża Ojczyzna”: Wycieczka Kraków - Zakopane.
Wycieczka szkolna „Czy rycerzem się bywało, czyli mali poszukiwacze historii” (Toruń – Malbork – Grunwald)
Tropem Stanisława Staszica
Ola Siwek Weronika Wójtowicz 6d
Konkurs „Poznaj Górny Śląsk, Katowice i swoją dzielnicę”
Autor : Julia Piekarniak. kl.5
Młodzi i zwariowani.
Autor: Weronika Kuźnia
Prezentacja o książce ''Matylda''
Przygoda, zabawa, edukacja i rekreacja w Górach Świętokrzyskich
Świetlica – czas zabawy !
Szkoła Podstawowa Nr 122 w Łodzi Koordynatorzy projektu:

Wycieczka do Ogrodzieńca 04.10.2017 Klasa VI B

„Żyjesz tylko raz” Propagujemy ruch na świeżym powietrzu – realizujemy program: Szkoła Promująca Zdrowie

Plan wycieczki Wizyta w Parku Doświadczeń Fizycznych Zwiedzanie zamku Rekonesans w Parku Miniatur Dom Legend i Strachów Tor saneczkowy i zabawy ruchowe na świeżym powietrzu

Park Doświadczeń Fizycznych

Zamek w Ogrodzieńcu

Park Miniatur

Dom Legend i Strachów

Tor saneczkowy

Opis wycieczki do Ogrodzieńca W dniu 04.10.217 roku pojechaliśmy na wycieczkę do Ogrodzieńca. Na początku odwiedziliśmy Park Doświadczeń Fizycznych, w którym wszyscy miłośnicy dobrej zabawy mogą wziąć udział w niesamowitej przygodzie. Tam dowiedzieliśmy się, jak działają podstawowe prawa fizyki! Tam rzeczy, które na pozór wydają się niemożliwe – stały się możliwe! W Parku Doświadczeń Fizycznych zdecydowanie najbardziej podobał nam się symulator dachowania oraz żyroskop.

Nie mogliśmy ominąć miejsca, w którym odbija się nasza historia! Zamek Ogrodzieniec to nie tylko piękno ruin, ale też atrakcyjne wystawy przypominające o minionych dziejach. Otworem stoi Muzeum Zamkowe prezentujące informacje o przeszłych i obecnych losach Zamku.

Następnie w Parku Miniatur zobaczyliśmy Szlak Orlich Gniazd w skali 1:25 rozciągający się od Krakowa aż po Częstochowę. Makiety zamków i warowni odtworzone zostały zgodnie z prawdą historyczną, a samo wykonanie makiet poprzedziły wielomiesięczne poszukiwania i opracowywania dokumentacji historycznej. Obiekty, które są prezentowane w Parku Miniatur zostały umieszczone w otwartej przestrzeni, ponieważ oprócz samych budowli pokazano także interesujące ukształtowanie Jury - malownicze doliny i kaniony o spadzistych stokach oraz urwiste skalne ściany, na których usadowione są zamki.

W Parku Miniatur można zobaczyć także repliki machin oblężniczych z okresu średniowiecza m. in. katapultę, balistę – rodzaj kuszy na kołach, a także trebusz – efektowną machinę miotającą pociski, przypominającą mechaniczną procę. Prezentowane machiny zostały wykonane w skali 1:1 dzięki czemu pomogą przybliżyć sposoby prowadzenia walk zbrojnych z XIV, XV i XVI w.

Kolejną atrakcją był Dom Legend I Strachów, Przechodząc przez wrota tego domu przenosisz się w świat baśni oraz legend, z których słynie Jura Krakowsko-Częstochowska. Chcesz stanąć oko w oko z potężnym czarnym psem, poznać sylwetkę białej damy lub zostać otoczonym przez potężne nietoperze? Warto było osobiście się przekonać, jak straszne są postacie przedstawiające wydarzenia, które wg wielu tajemniczych i owianych grozą opowieści - wydarzyły się naprawdę.

Największą dozę emocji dostarczył nam Tor Saneczkowy Największą dozę emocji dostarczył nam Tor Saneczkowy! Dzięki pięknie oddanemu w scenerii zamku Ogrodzienieckiemu torowi zjazdowemu z licznymi zakrętami oraz specjalnie przygotowanym wózkom, mogliśmy pomknąć z niespotykanie dotąd prędkością! Dbając o nasze zdrowie nie zapomnieliśmy zjeść zdrowej i smacznej zupy pomidorowej w Jurajskiej Karczmie.