Kategoria: BEST USE OF CONTENT

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Program Rozwoju Młodych Talentów (PRMT)
Advertisements

Edukacja globalna w praktyce szkolnej
Uniwersytet Łódzki - Start w karierę Październik -Grudzień 2011.
„Na dobry początek – staż”
PREZENTACJA MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY NA PŁASZCZYŹNIE ORGANIZACJI PRAKTYK
Śląski System Informacji Turystycznej
Rodzic jako doradca zawodowy
Projekt dobry na wszystko! oprac. Grażyna Czetwertyńska 2006.
PARTNERSTWO na rzecz rozwoju rynku pracy powiatu starogardzkiego Projekt 50+ doświadczenie.
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Działanie: Wsparcie Biura Karier
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Iwona Budrewicz PZ i OZ PSSE Kamień Pomorski
Województwo pomorskie –
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
KLASA OBYWATELSKA Z POSZERZONYM JĘZYKIEM ANGIELSKIM SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI ROK SZKOLNY 2011/2012.
wsparciem dla ucznia, pomocą dla nauczyciela,
Seminarium Rankingowe Sesja II, cz. II Jak mierzyć warunki studiowania w tym jakość zaplecza bibliotecznego?
Koło Młodych przy Polskim Stowarzyszeniu Zarządzania Kadrami Warszawa 2005.
Zamojskie Centrum Dialogu Społecznego
Poradnictwo edukacyjno – zawodowe w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej dla Młodzieży.
Postrzeganie edukacji globalnej przez nauczycieli i nauczycielki
MEDIA TRENDY 2010 Łaciate krowy na żywo
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
Poprawa jakości i efektywności systemów edukacji.
Inicjatywa studencka na miarę XXI wieku. Plan prezentacji ● 1. Czym jest BiznesZone? ● 2. Przedsięwzięcia związane z projektem ● 3. Kim są odbiorcy projektu.
Kampania Cross- Marketingowa Założenia Kampanii Cross-promocja dla batonów marki Snickers oraz usługi stremingu muzyki - Deezer Umieszczenie wewnątrz opakowań.
Propozycja cross-promocji – batonik Milky Way z kawą Tchibo
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Biznes przy tablicy. OTWARTA FIRMA Idea programu Otwarta firma – Biznes przy tablicy to program przeznaczony dla uczniów szkół.
Oferta sponsoringu MONIN Cup Junior MONIN Cup Junior to coroczny konkurs dla młodych barmanów w wieku lat, którzy rywalizują w tworzeniu najlepszych.
ZARZĄDZANIE NIEPUBLICZNYM UNIWERSYTETEM PRZYMIOTNIKOWYM W POLSCE Małgorzata Wróblewska.
DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE STARTUPY W AKADEMII LEONA KOŹMIŃSKIEGO Daria Kowalska.
CENTRUM NAUCZANIA W JĘZYKU ANGIELSKIM UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W POZNANIU – JAKOŚĆ KSZTAŁCENIA, WSPÓŁPRACA MIĘDZYNARODOWA, PROMOCJA UCZELNI I MIASTA Prof.
Rodzic jako doradca zawodowy Większość młodych ludzi pytanych o to kto jest dla nich najważniejszym doradcą przy wyborze drogi edukacji wskazuje rodziców,
W NIOSKI. Debatujący wraz z uczniami jednogłośnie stwierdzili, że debaty tego typu są bardzo potrzebne. Zamierzamy wprowadzić cyklicznie odbywające się.
Edukacja i konkursy w szkołach średnich Sebastian Kowalski POL-EKO-APARATURA.
Michał Brzeszkiewicz Departament Nowych Technologii Polska Organizacja Turystyczna Nowe technologie w Informacji Turystycznej.
Strategia Promocji Marki Poznań Paweł Woźniak – Biuro Promocji Miasta.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Wojciech Fedyk Tourist Consulting Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie.
Strategia kreacji i promocji marki dla oferty turystycznej Pętli Żuławskiej i Zatoki Gdańskiej Część I Strategia komunikacji marki.
Ekologiczne torby bez nadruków lub z nadrukami. Skąd wziął się pomysł na produkt? W dzisiejszych czasach coraz większą uwagę zaczynają zwracać rzeczy.
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
Gdansk.pl Młodość bez procentów. Widzimy problem: Trzy czwarte uczniów w wieku lat ma za sobą kontakt z alkoholem Polski nastolatek sięgający po.
Innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy celowej
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Innowacja w planowaniu mediów
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Pasmo filmowe Wiesz Co Dobre
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
HOOP - Dzień Przytulania
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Łaciate krowy w mieście
Gotuj o wszystko Best use of content.
NESCAFE Budzik w iPhone
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
10 Najnowszych Trendów Public Relations
ROLA RODZICÓW W WYBORZE SZKOŁY ŚREDNIEJ i wyższej dziecka
Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.
Bebilon Mama Wraca Do Pracy
Jak organizować społeczne środowisko uczenia się dzieci w klasie I?
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Otwarta firma – Biznes przy tablicy
Zapis prezentacji:

Kategoria: BEST USE OF CONTENT Ranking NESCAFÉ Kategoria: BEST USE OF CONTENT

1A Założenia i cele kampanii Marka: NESCAFÉ Produkt: Miksy kawowe NESCAFÉ 3w1 Grupa docelowa: uczniowie/studenci 18-24 lata Cel: Rekrutacja nowych użytkowników do kategorii kaw

1B Założenia i cele kampanii Miksy kawowe NESCAFÉ to połączenie kawy, mleka oraz cukru. Delikatny smak oraz praktyczne, niedrogie opakowanie sprawia, że są chętnie konsumowane przez młode osoby. Konsumpcja kawy rozpoczyna się często właśnie od miksów. Grupą docelową kampanii byli uczniowie i studenci w wieku 18-24 lata, wchodzące w nowy etap życia, rozpoczynające konsumpcję kawy. Celem kampanii było zawłaszczenie wśród młodych ludzi skojarzenia kawy z marką NESCAFÉ. Zbudowanie silnej więzi z konsumentem w okresie kluczowym dla kategorii – wchodzenia w świat kawy.

2A Wyzwanie marketingowe, insight Wyzwanie: Dotarcie do młodej grupy docelowej, zaistnienie w ich umysłach w naturalny i wiarygodny sposób. Insight: Naturalnym i częstym momentem „wchodzenia” w kategorię kawy jest okres kończenia szkoły średniej i rozpoczęcia studiów. Wtedy też kształtują się postawy konsumenckie.

2B Wyzwanie marketingowe, insight Największym wyzwaniem było dotarcie do młodej, bardzo wymagającej grupy docelowej. Wybiórczo konsumują media i sami wybierają marki, z którymi chcą się utożsamiać. Sam moment wchodzenia w świat kawy – kluczowy dla kategorii – jest wyzwaniem. Przypada na czas wyboru uczelni, matury i egzaminów. Wtedy grupa jest jeszcze mniej podatna na komunikację niż na co dzień. Skoncentrowaliśmy się na okresie matury oraz podejmowania decyzji dotyczących studiów. To przełomowy czas w ich życiu. Pojawiają się nowe potrzeby, aspiracje oraz decyzje. Wtedy też młodzi ludzie zaczynają pić kawę, będącą wyznacznikiem dorosłości. Jest to idealny moment i kontekst na pojawienie się z komunikacją marki.

3A Strategia Strategia: Dotarcie do TG i zainteresowanie ich poprzez stworzenie i dystrybucję użytecznego kontentu wysokiej jakości, kontekstowo łącząc markę kawy NESCAFÉ z okresem egzaminów. Ranking uczelni NESCAFÉ 3w1 – stworzony na bezprecedensową skalę, największy i najbardziej użyteczny spośród istniejących. Pokazywał uczelnie z perspektywy najbardziej zainteresowanych – samych studentów. Stanowił doskonałe uzupełnienie największych rankingów.

3B Strategia Nasz pomysł polegał na stworzeniu kontentu, który zainteresuje grupę i stanie się naturalnym nośnikiem komunikacji. Treść kontekstowo łączyła markę kawy NESCAFÉ z okresem egzaminów. Postanowiliśmy zbudować ranking uczelni NESCAFÉ. Aby zostać zauważonym wśród istniejących już zestawień (Wprost, Newsweek etc.) nasz ranking musiał być inny. Ranking NESCAFÉ jako pierwszy przygotowany został na podstawie badania przeprowadzonego wśród studentów i absolwentów uczelni. Stanowił doskonałe uzupełnienie innych rankingów. Pokazywał uczelnie z zupełnie nowej, wiarygodnej dla zainteresowanych perspektywy. Ponadto uwzględniał nie tylko największe uczelnie ale również mniejsze lokalne szkoły.

4A Realizacja kampanii Pierwszy ranking przeprowadzony na tak bezprecedensową skalę Stworzony na podstawie badania na ponad 6 tys. studentów i absolwentów ze 150 polskich uczelni Pozycjonowany jako alternatywa dla najpopularniejszych rankingów – bardziej praktyczny, bliższy studentom Ranking w formie artykułu promowany na serwisach edukacyjnych i studenckich oraz na portalach i serwisach miejskich Intensywna promocja tuż przed publikacją innych zestawień.

4B Realizacja kampanii Ranking oparty był na opiniach ponad 6 tys. studentów i absolwentów 150 polskich uczelni. Tak duża próba pozwoliła nam na uzyskanie wiarygodnych i miarodajnych wyników. Oceniane były różne aspekty studiów od perspektyw zatrudnienia po kwestie praktyczne, tj.: baza materiałów, dostępność i relacje z kadrą, oferta kulturalna, dojazd itp. Zestawienie pozycjonowane było jako alternatywa dla istniejących już rankingów. NESCAFE było patronem rankingu, subtelnie wkomponowanym w całość. Ranking promowany był na serwisach dla uczniów i maturzystów (m.in. Dlaczego.pl, PortalWiedzy.Onet.pl, Students.pl). Wsparciem były strony główne portali oraz serwisy miejskie.

5A Realizacja celów Pokazaliśmy, że marka może być użyteczna i atrakcyjna dla młodych ludzi! NESCAFÉ zaistniało w umysłach młodych ludzi w wiarygodny i naturalny sposób Dotarliśmy z rankingiem do blisko 70% maturzystów z 2010 roku Darmowy kontent wysokiej jakości był dystrybuowany przez uczelnie, gazety i samych studentów

5B Realizacja celów NESCAFÉ stała się marką praktyczną i wiarygodną. Dała młodym to co dla nich ważne. Zaistniała w ich umysłach w wiarygodny i naturalny sposób. W niecałe 2 tyg. dotarliśmy do ponad 250 tys. maturzystów, 75% wszystkich w 2010 roku. Ranking NESCAFÉ wzbudził zainteresowanie studentów oraz uczelni. Pojawił się na stronach i w materiałach szkół, tj. WSB w Gdańsku, WSL z Poznania, PWSZ w Nysie. Cytowała go również prasa lokalna. Uczelnie i miasta wykorzystywały Ranking NESCAFÉ do promocji. To zapewniło naszemu rankingowi dodatkową, darmową dystrybucję i PR. Odpowiednio spozycjonowaliśmy markę NESCAFÉ w grupie osób, które wchodzą w świat kawy i na długie lata kreują swoje postawy konsumenckie.