internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
MunSol System zarządzania informacją i sprawami INFORMACJE PODSTAWOWE
Advertisements

Bartłomiej Zieliński Daniel Celmer 3 TOR
Centrum Medyczne ENEL-MED S.A. Wyniki finansowe za I półrocze 2015 roku Centrum Medyczne ENEL-MED S.A.
Zasada i organizacja statystyki publicznej „Cz ł owiek – najlepsza inwestycja”
  TURYSTYKA GÓRSKA  WYCIECZKI AUTOKAROWE 1 DNIOWE  WYCIECZKA AUTOKAROWA 5 DNIOWA  WYCIECZKI SPECJALISTYCZNE PO WROCŁAWIU  DWUDNIOWY „RODZINNY RAJD.
„ZOBACZYĆ PRZEZ DOTYK - WROCŁAW W MINIATURZE”. Projekt „ZOBACZYĆ PRZEZ DOTYK – WROCŁAW W MINIATURZE” realizowany jest w ramach wspieranej przez Miasto.
„e-Gdańsk – europejska metropolia on-line” Projekt Współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
BO! Małopolska czeka na Twój pomysł i głos!. Zasady Składanie Wniosków WeryfikacjaGłosowanie Ogłoszenie Wyników Ewaluacja ZADANIA POWIATOWE ZADANIA SUBREGIONALNE.
Przestrzenne zróżnicowanie potencjału innowacyjnego w Polsce Dr Robert Guzik Uniwersytet Jagielloński Instytut Geografii i Gospodarki Przestrzennej Zakład.
Portale społecznościowe. Serwis społecznościowy  to serwis internetowy, który istnieje w oparciu o zgromadzoną wokół niego społeczność. Tworzy tak zwane.
Stan wdrożenia LMN w nadleśnictwach Jolanta Starzycka Wydział Urządzania Lasu Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych III Konferencja SIP w LP Rogów
Co możesz zrobić za pomocą urzędomatu?  Złożyć dokumenty w postaci papierowej i wydrukować potwierdzenie ich złożenia.  Założyć konto użytkownika na.
31 maja 2016r. 1 Regionalne badanie nastrojów społecznych wokół UEFA EURO 2012™ Prezentacja wyników badania z mieszkańcami Gdańska, Poznania,
Powierzchnia o szczególnych walorach przyrodniczych prawnie chroniona w latach Rodzaj powierzchni Ogółem
Koncepcja powołania Rady Działalności Pożytku Publicznego Miasta Lublin spotkanie wewnętrzne 1 czerwca 2011 r.
Automatyczne wyświetlanie Klikaj tylko, gdy pojawi się ikona myszki inaczej utracisz wiele animowanych fotografii Slides will advance automatically.
AKCJA LATO 2016 Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER.
Praca dyplomowa inżynierska Temat: Informatyczny system edukacyjny do przedmiotu „Podstawy Kryptologii” Dyplomant: Ewelina Bogusz Promotor: prof. zw.,
Jednolite zasady pracy inkasentów (kontrolerów odczytów) analiza skutków.
Skatespoty w Lublinie Młodzieżowa Rada Miasta Lublin.
Rozbudowa Szybkiej Kolei Aglomeracyjnej przez Samorząd Województwa Małopolskiego 30 czerwca 2016r. Jacek Krupa Marszałek Województwa Małopolskiego.
Przełam pierwsze kody - jak pisać aplikacje dla Windows 8 Michał Guzowski Microsoft.
Projekt: Zawód – architekt” Spotkanie drugie: r.
Śląska Strategia Ograniczania Wypadków przy Pracy
LICZBA UCZNIÓW W GIMNAZJACH POZNAŃSKICH, KTÓRZY UKOŃCZYLI SZKOŁĘ PODSTAWOWĄ POZA POZNANIEM Dzielnica Grunwald Jeżyce Nowe Miasto.
XVII Posiedzenie Plenarne Koalicji na Rzecz Obrotu Bezgotówkowego i Mikropłatności Warszawa, 6 czerwca 2016 r. Informacja nt. istotnych zdarzeń w zakresie.
APLIKACJE NA ANDROIDA I NIE TYLKO, CZYLI NOWOCZESNA KOBIETA I TELEFON KAHA 2016.
Ideas Success Sekcja Turystyki Hotelarstwa i Gastronomii Gdańsk
STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU KLUBU MIŁOŚNIKÓW TRANSPORTU PUBLICZNEGO. wykonał: Piotr Dubiel.
Realizacja inwestycji z Programu Budowy Dróg Krajowych
SZKOLENIA W ALYTUS.
XXI Ogólnopolskiego Młodzieżowego Turnieju Motoryzacyjnego
Programowanie z eTwinning
Prezentacja na Członka Zarządu ds. Dydaktyki i Prawa
ANALIZA WYNIKÓW ZAWODOWYCH EGZAMINÓW PRAWNICZYCH
DIALOG TECHNICZNY – KW-P-11/ Poznań, r.
Poznań – Warszawa: sprawna komunikacja podczas modernizacji
HOOP - Dzień Przytulania
Narodziny Chrześcijaństwa
XXI Ogólnopolskiego Młodzieżowego Turnieju Motoryzacyjnego
Finał VIII parady Automatyczne wyświetlanie – czas/ time: 3’50”
Programowanie z eTwinning
Bałtycki Kongres Geodezyjny
Polski Związek Lekkiej Atletyki
Projekt „Podniesienie kompetencji studentów Wydziału Gospodarki Międzynarodowej” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wybory parlamentarne 2015 Z kalendarza wyborczego wynika, że: * do 7 września był czas na zawiadomienie PKW o utworzeniu komitetu wyborczego - mogły je.
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
Aspekty opłat startowych w wybranych półmaratonach i maratonach
ZMIEŃ SZKOŁĘ- IDŹ NA WYBORY!
STARPAK Nowe otwarcie Kraków, dnia r..
Harmonogram sprzedaży biletów
OUTSOURCING CONTACT CENTER
Konferencja dyrektorów szkół zawodowych
STOWARZYSZENIE TRENERÓW PIŁKI NOŻNEJ
bankowość internetowa i mobilna płatności bezgotówkowe
Wyniki pomiarów natężenia ruchu pasażerskiego na liniach kolejowych obsługiwanych przez PKP SKM Trójmiasto Sp. z o.o. oraz badań preferencji i.
SPRAWOZDANIE WÓJTA GMINY Z DZIAŁALNOŚCI MIĘDZYSESYJNEJ (14 marca – 28 marca) Czernica, 28 marca 2018.
Lek – sesja jesienna 2018.
Zastosowanie e-learningu w szkole wyższej
Aby zmienić wygląd kalendarza, można zastosować nowy szablon projektu.
Miasto Przyjazne Dzieciom
podstawy dydaktyki 2017/2018 KONWERSATORIUM WYMIAR GODZIN: 30
Projekt SKKT „Żurawnica” Słuchajcie Młodzi – po górach się chodzi
Projekt Doradztwa Energetycznego POIiŚ , Poddziałanie 1.3.3
SZKOLENIE KIERUJĄCYCH DZIAŁANIEM RATOWNICZYM OSP (DOWÓDCÓW OSP) (e-learning) Termin realizacji: – r.
Urząd Miejski w Cieszynie w liczbach
Gospodarowanie odpadami
Układ Obraz z podpisem Podtytuł
Badanie efektywności w bibliotekach pedagogicznych w roku 2015
Zapis prezentacji:

internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

Szkolenie internetowe Agenda internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola 2

Agenda www.hoopcola.pl Kampania: Faza I 24 czerwca Polskim Dniem Przytulania www.dzienprzytulania.pl Kampania: Faza II Eventy: Juwenalia 2009 Kampania Faza III Kampania: Faza IV 4. Finał 24 czerwca – Dzień Przytulania internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola 3

Szkolenie internetowe www.hoopcola.pl internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola 4

www.hoopcola.pl internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

www.hoopcola.pl Liczba Unikalnych Użytkowników – 34 684 – rozkład miesięczny internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

www.hoopcola.pl Liczba Odsłon – 40 364 – rozkład miesięczny internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

www.hoopcola.pl Liczba Wizyt – 40 364 – rozkład miesięczny internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

Szkolenie internetowe Kampania: Faza I internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola 9

Kampania Faza I internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

Kampania Faza I internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

Kampania Faza I internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

Szkolenie internetowe www.dzienprzytulania.pl internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola 13

www.dzienprzytulania.pl internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

www.dzienprzytulania.pl internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

www.dzienprzytulania.pl Liczba Unikalnych Użytkowników - 403 416 – rozkład miesięczny Faza Teaser Faza Branding internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

www.dzienprzytulania.pl Liczba Odsłon - 884 554 – rozkład miesięczny Faza Teaser Faza Branding internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

www.dzienprzytulania.pl Liczba Wizyt - 463 715 – rozkład miesięczny Faza Teaser Faza Branding internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

www.dzienprzytulania.pl Podsumowanie: Ponad 135 000 głosów poparcia Ponad 34 000 potwierdzonych rejestracji Ponad 22 000 fotografii dodanych przez Użytkowników internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

Szkolenie internetowe Kampania: Faza II internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola 20

Kampania Faza II internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

Szkolenie internetowe Kampania Faza II – afiliacja Szkolenie internetowe internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola 22

Kampania Faza II - afiliacja internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

Kampania Faza II - afiliacja internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

Szkolenie internetowe Event Juwenalia internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola 25

Event Juwenalia Ponad 300 maskotek 24 000 naklejek 10 000 koszulek internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

Event Juwenalia Miasta eventowe: Warszawa Kraków Katowice Poznań Gdańsk Gdynia Toruń Wrocław Lublin internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

Event Juwenalia – Zebrano 2977 podpisów Kraków Zebrano 234234 podpisów internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

Event Juwenalia – Zebrano 2267 podpisów Wrocław internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

Event Juwenalia – Zebrano 2996 podpisów Warszawa internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

Kampania: Faza III internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

Kampania: Faza III internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

Szkolenie internetowe Kampania: Faza IV internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola 33

Kampania: Faza IV – 23 czerwiec internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

Kampania: Faza IV – 24 czerwiec internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

Kampania: Faza IV – 24 czerwiec internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

Kampania: Faza IV – zakończenie internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

Szkolenie internetowe Finał – Dzień Przytulania internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola 38

Finał – Dzień Przytulania 24 czerwca – Finał Dzień Przytulania – Unikalni Użytkownicy 116 625 internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

Finał – Dzień Przytulania 24 czerwca – Finał Dzień Przytulania – Liczba odsłon 236 000 internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola

internetowa platforma komunikacji dla marki Hoop Cola