Żeromszczacy w NBP.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
"Jak skutecznie zatrudniać i ukierunkować pracowników w przedsiębiorstwie !" … By Rafał Rejzerewicz.
Advertisements

Jak słowami zahipnotyzować kobietę, żeby przeżyła odlot, a
Technik ekonomista.
Modelowa wioska – uczenie się od innych poprzez słuchanie i obserwację
przyjaźń ponad podziałami
"Szkolni detektywi" Jesteśmy grupą, która nazywa się
POLITYKA MONETARNA Wykonała Izabela Łabęda.
Co wiem, a czego jeszcze nie?
Dzień przedsiębiorczości 3 kwietnia 2008r.odbył się dzień przedsiębiorczości. Była to już piąta edycja programu. Dla mnie był to dzień, w którym miałem.
Czyli 14 lutego w klasie Ia. Dekorowanie sali Kilka osób tego dnia przyszło wcześniej aby przystroić salę. Efekt nie był zbyt powalający, ale liczą się
WITAMY W BOLEWICACH.
Uczenie się przez całe życie w Małopolsce 18 marca 2011.
„Moje życie bez uzależnień”
PROJEKT EDUSCIENCE W SZKOLE PODSTAWOWEJ W ZGŁOBNIU.
KLASA OBYWATELSKA Z POSZERZONYM JĘZYKIEM ANGIELSKIM SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI ROK SZKOLNY 2011/2012.
TERESA DĄBEK NAUCZYCIEL SP nr 23 w GLIWICACH
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Historia pieniądza i banków
dr Robert Szwed Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
RAPORT KOŃCOWY Z EWALUACJI PROJEKTU DOBRE PRAWO – DOBRE RZĄDZENIE.
O finansach w bibliotece
r. Liceum Ogólnokształcące im. Adama Asnyka w Bielsku- Białej.
Sprawozdanie „Podróż do mlecznej krainy”
Ankieta – Nasze pojęcie o schroniskach? W dniu w naszej szkole, przeprowadziliśmy wśród równoległych klas, ankietę dotyczącą schronisk oraz.
JEST TYLE MOŻLIWOŚCI TA PREZENTACJA POMOŻE CI WYBRAĆ NAJLEPSZĄ
Publiczne Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Racławicach Śląskich
Projekt ten jest realizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu Młodzież w działaniu.
SPRAWOZDANIE „Zboża zjadamy energię z nich mamy”
Przedstawienie działań naszej grupy w czasie projektu.
Akcja została przeprowadzona na przełomie października i listopada ( ), wzięły w niej udział obie grupy przedszkolne Leśne Duszki(5- latki)
Zespół Szkół w Trepczy Klasa: II SP Wychowawca: mgr Jadwiga Kozak.
Skąd wzięły się pieniądze ?
Lekcje z ZUS – uwagi metodyczne Wodzisław Śląski, 18 lutego 2014 r. Marcin Kopczyński.
Pierwsza sesja Rozpoznanie i planowanie terapii. Jak pokierować pierwszą sesją jak postawić diagnozę i przygotować plan terapii Postępuj metodycznie,
Formy i funkcje pieniądza
Prowadzący ćwiczenia:  Dr Jacek Kęsy  Dr Edmund Kartanas.
Projekt uczniowski „Jak ekonomicznie wykorzystać wodę” podsumowanie pracy Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Borkach.
BEZPIECZNE FERIE ZIMOWE
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów na temat „Kibole, blokersi, grupy podwórkowe – co robić, jeśli rozpoznajesz zagrożenie, jak się bronić.
Opracowanie: Judyta Szłapa Urszula Buczek
Przedszkole nr 4 im. T. Kościuszki w Staszowie
„DZISIEJSZA SZKOŁA JEST PROEKOLOGICZNA”
Tydzień Bibliotek Dziecięcych 22 – 26 września. Warszawska akcja czytania Pod koniec września w Warszawie odbył się Tydzień Bibliotek Dziecięcych. Nasze.
INTEGRACYJNE KOŁO MIŁOŚNIKÓW KIELC „Razem w mieście”
WIZYTA PANI POLICJANTKI W GRUPACH 0C,0G,0H. Dnia 15 października 2014 r. gościliśmy w naszej szkole przedstawicielkę Komisariatu Policji Warszawa-Wola,
Dnia maja uczniowie klas I wzięli udział w pokazowej lekcji o Unii Europejskiej przeprowadzonej przez Punkt Informacji Europejskiej Europe Direct.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Biznes przy tablicy. OTWARTA FIRMA Idea programu Otwarta firma – Biznes przy tablicy to program przeznaczony dla uczniów szkół.
Doradztwo zawodowe dla młodzieży – aktywność zawodowa niepełnospraw nych SOSW dla Niesłyszących im. Janusz Korczaka w Krakowie.
Rola edukacji finansowej w szkołach Agnieszka Kubryn Departament Komunikacji Społecznej Urząd Komisji Nadzoru Finansowego r. 1 Autorskie prawa.
Sprawozdanie z wycieczki szkolnej. Dwa tygodnie temu, a dokładnie 25 września 2015 roku pojechaliśmy na jednodniową wycieczkę klasową do Łodzi. W wycieczce.
PROJEKT: „EUROPEJSKIE STAŻE ZAWODOWE” NR PL01-KA realizowany przy wsparciu finansowym programu Unii Europejskiej Erasmus+: Kształcenie.
Widz idealny. Telewizja w liczbach Przeciętnie żyjemy 80 lat. 8 godzin śpimy, czyli przesypiamy 26 lat. 8 godzin uczymy się w szkole i w domu, 8 godzin,
Muzeum Odlewnictwa Artystycznego. WYRUSZAMY W dniu (czwartek) odbył się przedostatni etap projektu GimGra. I tym razem pięć uczennic klasy.
Grupa IX na tropie zawodowych możliwości Grupa IX na tropie zawodowych możliwości.
Projekt „Uczeń Obywatel”. W Dzielnicy XVII Wzgórza Krzesławickie realizowano program „Uczeń Obywatel”
STATUT SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 4
Klasa I Opracowały: Justyna Gudalewicz Svitlana Basko
„Mistrz małych i dużych liczb”
KOLOROWA i RODZINNA HISTORIA z BANKIEM PKO BP
Speakers’ Corner. Speakers’ Corner Innowacja edukacyjna „Kącik Mówców” w XLII Liceum Ogólnokształcącym im Innowacja edukacyjna „Kącik Mówców” w XLII.
im. Płk. Aleksandra Krzyżanowskiego
MALARSKA INTERPRETACJA TEKSTÓW
Spotkanie z weterynarzem
JAK DZIEŃ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI WPŁYNĄŁ NA MOJE DECYZJE ZAWODOWE?
Projekt biblioteczny 1C
Otwarta firma – Biznes przy tablicy
Co robić, by nie nudzić się w czasie ferii?
z uwzględnieniem uczniów z zaburzoną komunikacją językową
Projekt „Po co. Dlaczego. Jak
KOMÓRKA Web Quest przeznaczony jest dla uczniów gimnazjów. Jego celem jest zwiększenie zainteresowania uczniów biologią i pozyskiwaniem nowych informacji.
Zapis prezentacji:

Żeromszczacy w NBP

Mieliśmy okazję zobaczyć, jak wygląda praca w NBP.

Dzięki przygotowanym prezentacjom przez pracowników NBP mogliśmy zapoznać się z funkcjonowaniem tej instytucji.

Nabyliśmy umiejętność rozpoznawania pieniądza oraz poznaliśmy dotąd nieznane zabezpieczenia banknotów i monet.

Zobaczyliśmy fascynujące, oryginalne monety i banknoty kolekcjonerskie.

Zostaliśmy oprowadzeni po oddziale NBP w Kielcach.

Świetnie bawiliśmy się, dzięki dobrej organizacji oraz drobnemu poczęstunkowi.

Dostaliśmy bardzo pomocne upominki oraz materiały.

Po miło spędzonym czasie w NBP udaliśmy się na wywiad do Radia Kielce.

Wyniki jednodniowej praktyki w NBP zostały przedstawione podczas audycji w Radiu Kielce.

Co nam dała praktyka w NBP ? Poznaliśmy zadania i obowiązki tej instytucji. Dzięki prezentacjom i materiałom jakie dostaliśmy, nabyliśmy dużo nowych umiejętności tj. odkrywanie zabezpieczeń na pieniądzach oraz dowiedzieliśmy się, na czym tak naprawdę polega praca w NBP i czym różni się ona od pracy w bankach komercyjnych. Mieliśmy okazje porozmawiać z pracownikami banku, dzięki czemu osobiście mogliśmy uzyskać odpowiedź na wszystkie nasze pytania.