ŚLEDZTWO MULTIMEDIALNE

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Centrum Piękności Oriflame
Advertisements

Poszukiwanie informacji o osobach w Internecie.
7 punktów Kodeksu 2.0.
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce Promocja projektu -obowiązujące zasady, planowane działania, rola Partnerów Kraków, 26 sierpnia 2010 r.
MOJA KOMÓRKA JEST SPOŁECZNA Czyli o Facebooku i nie tylko...
BEZPIECZEŃSTWO W INTERNECIE
Bezpieczeństwo w sieci !
przedstawiamy SLIDEPLAYER.PL
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
Promowanie Strony, Marketing Szeptany & Wirusowy
Co to jest TIK?.
KOMUNIKUJMY SIĘ.
Twitter – potencjał i potrzeby
Jak to działa? aplikacje desktopowe usługi online urządzenia
Gimnazjum Gminy Oleśnica im. Szarych Szeregów. I UCZ I UCZ SIĘ Z TIK. Nauczyciele zadają prace domowe z zastosowaniem różnorodnych programów komputerowych.
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
LICENCJE.
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
Udział szkoły w programie Szkoła z klasą 2.0, prowadzonym przez Centrum Edukacji Obywatelskiej i Gazetę Wyborczą pod honorowym patronatem Ministra Edukacji.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
TARGI
Program kursu zakłada:
Nauka przenosi się do sieci
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Nie kradnij i nie daj się okraść!
Wykorzystanie potencjału sieci społecznościowych w biznesie
Bez nienawiści w Internecie
Bezpieczne korzystanie z Internetu
Bezpieczeństwo dzieci w internecie: 4 rzeczy, które może zrobić rodzic MODUŁ 6 B PIOTRKÓW TRYBUNALSKI, KWIECIEŃ 2014 Przygotowano na podstawie informacji.
Przygotowała Julia Töppich klasa VIa
1. Film dokumentalny Zadaj uczniom tworzenie filmu dokumentalnego zawierającego np. wypowiedzi ludzi pamiętających dawne czasy lub o zabytkach znajdujących.
KORZYSTANIE Z TIK. 1.Korzystamy z telefonów komórkowych na przerwach międzylekcyjnych.
Zasady bezpiecznego korzystania z internetu
 Uczniowie przygotowują materiały na wybrane lekcje wykorzystując różne programy komputerowe, np. Power Point, Paint, Microsoft Word, Microsoft Excel,
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacjaOdtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski informatyka +
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
-opis polskiej szkoły nowych czasów..  Podczas lekcji można korzystać z tablicy interaktywnej, komputerów i innych urządzeń elektronicznych tylko w celach.
Dlaczego mówi się o bezpieczeństwie w sieci ??? W naszej szkole każdy uczeń ma dostęp do komputera. Mimo to że komputer może być źródłem wielu pożytecznych.
U CZ I UCZ SIĘ Z TIK!!. 1. Z INFORMACJI KORZYSTAJ SAMODZIELNIE I KRYTYCZNIE. korzystamy z zasobów Internetu „z głową”: otwieramy tylko wiarygodne strony,
KODEKS 2.0 Gimnazjum Gminy Oleśnica im. Szarych Szeregów.
Główne zagadnienia KODEKSU Ucz i ucz się z TIK. Jak prowadzić lekcje w sieci – online i offline? Jak korzystać z Internetu, gdy lekcja nie odbywa.
SZKOLNY KODEKS 2.0 GIMNAZJUM IM. KS. KAN. M. LIPSKIEGO 2013/2014.
Jak stworzyć kodeks 2.0? Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
Metody komunikacji dawniej i dziś
Metody komunikacji dawniej i dziś
HISTORIA Ludzie od dawnych czasów próbowali się ze sobą porozumiewać. Nauczyli oni się komunikować ze sobą za pomocą przeróżnych środków: od wyrazu twarzy,
INTERNET Wykonawcy: Stanisław Staszczuk, Igor Poprawka i Adam Stankiewicz.
Dobre praktyki w Internecie. Ucz i ucz się z TIK:  korzystaj ze sprawdzonych źródeł;  korzystaj z multimedialnej bazy dydaktycznej szkoły na zajęciach.
Autor: Paulina Janosz Klasa 6b. Internet – dobro czy zło ? Internet to wspaniały wynalazek. Korzystają z niego niemal wszyscy – dzieci i dorośli. Internet.
Wirtualne krzywdzenie… Realne cierpienie..
Zasada 1 Ucz i ucz się z TIK. Jak sensownie wykorzystać TIK w szkole i w domu dla uczenia się?
Targi grudnia 2013 r.. Kodeks 2.0 Punkt 9 Chronimy prawa autorskie.
Biblioteka szkolna we współczesnym świecie
Zapewne Twoje dziecko rozpoczęło już przygodę z Internetem. Możliwe, że ma konto na jednym lub kilku serwisach społecznościowych. Samodzielnie:  komentuje.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
Nie kradnij i nie daj się okraść!. Naszym zadaniem było… opracować: - Jak zgodnie z prawem korzystać z dostępnych w sieci materiałów – tekstów, zdjęć,
Przygotował: Jakub Leńczowski
DEBATA SZKOLNA 20 grudnia 2010 Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu.
Znam zasady bezpiecznego zachowania w sieci
Bezpieczni w sieci CYBERPRZEMOC
SafeSurfing Moduł 3 Jak zachować bezpieczeństwo korzystając z internetu i aplikacji mobilnych.
Ze spostrzeżenia w wyobrażenie.
Bezpieczny internet Bezpieczny internet Bezpieczni w sieci.
Program „Działaj Lokalnie” Zasady komunikacji i promocji
Przemysły kreatywne Na podstawie raportu:
Szkolny Kodeks 2.0  .
Bezpieczeństwo w sieci
Zasady korzystania z technologii informacyjno - komunikacyjnych
BĄDŹ BEZPIECZNY W INTERNECIE
Najważniejsze informacje dotyczące programu Sway.
Zapis prezentacji:

ŚLEDZTWO MULTIMEDIALNE Beata Biel

ŚLEDZTWO MULTIMEDIALNE Specyfika publikacji rezultatów śledztwa dla różnych platform. Crowd-sharing – wykorzystywanie źródeł i możliwości Internetu dla rozpowszechniania materiałów ze śledztwa.

www wysoki stopień multimedialności, możliwość umieszczania zdjęć, filmów, wykresów, interaktywnych timeline'ów, itp. Bazy dokumentów, przepisów, raportów (np. OCCRP)

Darmowe narzędzia do infografik, np. www.infogr.am easel.ly

multimedialny storytelling: meograph.com

darmowe narzędzia, np. do tworzenia interaktywnych timeline'ów (http://timeline.verite.co/, timeglider.com)

platformy blogowe dla redakcji i indywidualnych dziennikarzy, zwłaszcza freelancerów możliwość umieszczania tekstów, wideo, foto, nagrań dźwiękowych podstawowe darmowe funkcje tak naprawdę są bogate

online portfolio - świetne rozwiązanie dla freelancerów - darmowe narzędzia i strony, np. carbonmade.com - prosty, ale atrakcyjny interface

Facebook Facebook Subscribe lub Facebook page właściwie brak ograniczenia w ilości znaków buduj timeline w oparciu o ważne zawodowo wydarzenia (np. ze śledztw, nagrody, itp)

Media społecznościowe darmowa reklama linkuj do tekstów kilka razy dziennie – sprawdź kiedy Twoi czytelnicy są najaktywniejsi nie wstydź się pochwalić jeśli masz materiały audiowizualne, wykorzystuj wchodź w interakcję z czytelnikami/widzami itd. po publikacji – daj im możliwość komentowania, odpowiadaj na ich pytania używaj prostego języka, języka sieci

telefony / tablety = mobile journalism - narzędzie dziennikarskie: możliwość nagrywania dźwięku, robienia zdjęć i wideo – często jakości emisyjnej - dzięki licznym aplikacjom, możliwość przygotowywania ostatecznego produktu (edytowanie, montowanie, przesyłanie, nadawanie live) - możliwość szybkiego dzielenia się w mediach społecznościowych - stworzenie aplikacji, która pozwoli na dzielenie się treścią

Pamiętaj w Internecie też występuje ochrona własności intelektualnej. Obowiązuje i Ciebie, i Twoich czytelników! (jeśli nie licencja Creative Commons – informuj; zapisz obowiązek powoływania się) umieszczając materiały w sieci – nie zapomnij o namiarach na siebie :)

Za 5 lat... co przetrwa: telewizja bez Twittera czy Twitter bez telewizji? dziennikarz dziś obrażony na Facebooka czy dziennikarz, który funkcjonuje na kilku platformach 2.0? redakcjom tv będzie się bardziej opłacało zatrudniać 3- osobowe teamy realizacyjne czy 1-osobowe, składające się z max. z reportera i operatora, iPhone'a + aplikacji redakcje będą wolały inwestować dziennikarstwo śledcze czy kupować gotowe projekty?