Zarządca infrastruktury Krajowy Program Kolejowy

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Waldemar Węgrzyn Dyrektor Projektu
Advertisements

Możliwości lokalizacji stacji KDP w zachodniej części woj. łódzkiego
SITK Radom - XX Radomskie Dni Techniki
W MINISTERSTWIE TRANSPORTU, BUDOWNICTWA I GOSPODARKI MORSKIEJ
Priorytety transportowe w Programie Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko września 2006 r. Ministerstwo Transportu.
Projekty Spółek Grupy PKP realizowane w ramach SPO- Transport na lata Łódź, 6 czerwca 2008 r.
Kierunki rozwoju infrastruktury transportowej na Mazowszu
Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce
Program budowy linii dużych prędkości
Restrukturyzacja Łódzkiego Węzła Kolejowego
Sektorowy Program Operacyjny: Transport na lata
Katowice, 19 marca 2008 r. Sektorowy Program Operacyjny Transport Janusz Mikuła Podsekretarz Stanu w MRR Łódź, 6 czerwca 2008 r.
Analiza bezpieczeństwa osób i mienia na terenie zarządzanym przez PKP PLK S.A. Rok 2010.
ZADANIE 1 - Linie Kolejowe (MAPA LINII KOLEJOWYCH wg INDYKATYWNEGO WYKAZU DUŻYCH PROJEKTÓW DLA PO „I i Ś”) (1) GDYNIA HEL GDAŃSK SŁUPSK SKANDAWA KOŁOBRZEG.
ROZWÓJ SYSTEMU PUBLICZNEGO TRANSPORTU PASAŻERSKIEGO W AGLOMERACJI WARSZAWSKIEJ POPRZEZ ZWIĘKSZENIE WYDAJNOŚCI, NIEZAWODNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA.
Program Operacyjny „Infrastruktura i Środowisko”
BARIERY TRANSPORTU PASAŻERSKIEGO NA TERENIE WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
Perspektywy rozwoju wysokiej jakości połączeń intercity w Polsce
mgr inż. Magdalena Lubiecka-Budzanowska
Wstępne studium wykonalności dla projektu „Budowa nowej linii kolejowej w relacji Modlin – Płock” Prezentacja wyników prac.
Gorzów Wielkopolski 5 maj 2014 r.
Platforma informacyjna wsparciem procesu optymalizowania rozwoju systemu transportowego KRAKOWIC dr hab. inż. Andrzej Szarata Politechnika Krakowska Katowice,
POIS /10-00 „Rozwój szybkiej kolei miejskiej w Trójmieście”
OPOLE SMART CITY 2020 w Opolu oraz Aglomeracji Opolskiej
„Projekty Europejskiego Funduszu Społecznego o znaczeniu regionalnym w oparciu o wybrane przykłady”
Copyright © O nas 2006 początki projektu IX 2008 – powstaje CITY-NAV sp. z o.o. Zespół –Zarząd – dwaj absolwenci Politechniki Poznańskiej,
Krajowy Program Kolejowy do 2023 roku Warszawa, 4 listopada 2015 r.
BUDŻET MIASTA GDAŃSKA WYKONANIE ZA ROK PlanWykonanie% DOCHODY zł zł101 WYDATKI zł zł94 NADWYŻKA-
Prezentacja spółki 2015 r.. 6 oddziałów (Gdańsk, Poznań, Tarnów, Warszawa, Wrocław, Zabrze) 19 zakładów ponad 200 jednostek terenowych 2 Działamy w całej.
„ Gmina Bytom "Zintegrowane połączenie aglomeracji górnośląskiej z międzynarodowym portem lotniczym Katowice-Pyrzowice " Katowice, 10 grudzień 2008.
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Instytucja Zarządzająca stan na r. Instytucja.
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Instytucja Zarządzająca stan na r. Instytucja.
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Instytucja Zarządzająca stan na r. Instytucja.
Dług Miasta Gdańska w latach GDAŃSK, 24 WRZEŚNIA 2014r.
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Instytucja Zarządzająca Regionalny Program Operacyjny.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
9.3. Regionalna infrastruktura drogowa Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata
Maria Wasiak – mocne wsparcie dla Bydgoszczy Urząd Miasta Bydgoszczy
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Instytucja Zarządzająca stan na r. Instytucja.
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata Instytucja Zarządzająca Regionalny Program Operacyjny.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Res Publica Nowa Fundacja Res Publica im. H. Krzeczkowskiego Program DNA Miasta.
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
„Transport morski w systemie transportu intermodalnego”
Krótsze podróże z Opola do Kędzierzyna Koźla i Katowic
Tytuł …. KOLEJOWE PRZEWOZY TOWAROWE Katowice, 18.X.2007
Wrócą pociągi na trasę Jarocin – Września – Gniezno
Kolejowa odnowa Modernizacja estakady w Gorzowie Wielkopolskim
Ciągi transportowe do przewozu ładunków Terminale intermodalne
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
Stan wdrażania programów operacyjnych na lata
Waldemar Węgrzyn Dyrektor Projektu
Instytucja Zarządzająca stan na r.
Instytucja Zarządzająca stan na r.
Kolej wąskotorowa Gliwice – Rudy - Racibórz
Konkurencyjność czasowa i kosztowa transportu wodnego – śródlądowego w stosunku do alternatywnych form obsługi zaplecza portów morskich w Szczecinie.
Wygodniej w podróż ze Szczecina
Forum Inwestycyjne Warszawa, 11 stycznia 2018 r..
V Plenarne Forum Inwestycyjne
KDP W POLSCE Autor: Adam Maćkowiak.
Zarządca narodowej sieci linii kolejowych
Zarządca narodowej sieci linii kolejowych
Kłodzko Miasto – kolej dostępniejsza dla podróżnych
Dokąd jedziemy na wakacje?
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Porty w Szczecinie i Świnoujściu – w aspekcie przewozów towarowych
PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Podsumowanie 2018 roku
Przegląd infrastruktury transportowej województwa podlaskiego
Kolej lepiej połączy Pomorze
Projekty Kolejowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego Na Lata Białystok, 14 czerwca 2018 r.
Zapis prezentacji:

Zarządca infrastruktury Krajowy Program Kolejowy Co osiągnęliśmy? Co przed nami? Gdańsk, 26 września 2017 r.

66 mld zł 220 projektów 9000 km torów Krajowy Program Kolejowy Łączymy województwa i regiony Szybciej i wygodniej w aglomeracjach Wyższy komfort obsługi pasażerów na stacjach i przystankach Kolej bez barier Więcej towarów na torach Kolej przyjazna środowisku Wyższy poziom bezpieczeństwa ponad 66 mld zł łączna wartość inwestycji 220 projektów 9000 km torów objętych pracami

Strategiczne filary inwestycji w Krajowym Programie Kolejowym Projekty ujęte w KPK Strategiczne filary inwestycji w Krajowym Programie Kolejowym Poprawa atrakcyjności kolejowego transportu pasażerskiego w aglomeracjach Poprawa atrakcyjności kolejowego transportu pasażerskiego w ruchu regionalnym Poprawa atrakcyjności kolejowego transportu towarowego Przykładowe projekty: Prace na linii średnicowej w Warszawie na odcinku Warszawa Wschodnia - Warszawa Zachodnia, Prace na linii Warszawa – Otwock – Pilawa, Budowa linii kolejowej w tunelu od stacji Łódź Fabryczna do linii nr 15, Prace na linii Gdynia Chylonia – Słupsk, Prace na linii Kraków Główny Towarowy - Rudzice wraz z dobudową torów linii aglomeracyjnej na odcinku Kraków Główny - Kraków Płaszów - Kraków Bieżanów, Prace na linii Sosnowiec - Katowice – Tychy. Przykładowe projekty: Prace na linii Poznań – Wrocław, Prace na linii Warszawa – Lublin, Prace na linii Warszawa– Białystok, Prace na linii Poznań – Szczecin, Prace na linii Warszawa – Poznań. Przykładowe projekty: Prace na linii Chorzów Batory – Bydgoszcz (linia 131), Poprawa dostępu do portów morskich w Gdańsku, Gdyni, Szczecinie i Świnoujściu, Prace na ciągu Bydgoszcz – Trójmiasto, obejmującym linie 201 i 203, Prace na linii Wrocław Szczecin (linia 273), Prace na liniach kolejowych na  ciągu Chybie - Żory - Rybnik - Nędza / Turze, Prace na liniach kolejowych Gliwice – Bytom – Chorzów Stary – Mysłowice Brzezinka – Oświęcim oraz Dorota – Mysłowice Brzezinka. Źródło: Opracowanie PLK

Dynamika inwestycji ROK 2017 NAJBARDZIEJ DYNAMICZNY POD WZGLĘDEM URUCHAMIANIA INWESTYCJI 270 podpisanych umów

Zmieniamy polską kolej

Od podpisania do budowania 2016 rok przeglądów i uruchamiania przetargów 2017 rok rozstrzygnięć przetargów, podpisywania umów oraz wyboru wykonawców 2018 otworzymy place budowy

Status KPK (w mld PLN)

PRZYGOTOWUJEMY SIĘ DO PERSPEKTYWY 2021-2027 Budujemy plany na lata PRZYGOTOWUJEMY SIĘ DO PERSPEKTYWY 2021-2027

Dziękujemy za uwagę