Do wykładu wzrost i rozwój generatywny - zakwitanie

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
W dniu uczestniczyłyśmy w Śląskiej Nocy Naukowców w Akademii Techniczno - Humanistycznej w Bielsku – Białej.  Brałyśmy udział w wykładzie popularnonaukowym.
Advertisements

ODBICIE LUSTRZANE - POWTÓRZENIE POWTÓRZENIE ODBICIE LUSTRZANE -
Makroekonomia I Ćwiczenia
Zasady tworzenia prezentacji multimedialnej
przez rysunek poziomicowy
Regulacja kwitnienia.
Klikaj na pojazdy w kolejności jakiej powinny jechać.
ISO 9001:2000 z perspektywy CMMI a poznańska rzeczywistość
Czym jest zarządzanie operacyjne
Praca wzbogacona Model JDC Karaska
Mikrobiologia przemysłowa
Przechowywanie i zapominanie informacji
OPIS SEPARACJI JAKO KLASYFIKACJA
Wykład 14 Liniowa regresja
Co wiem, a czego jeszcze nie?
W krainie geometrii.
Koszty produkcji w długim okresie Opracowano na podstawie M. Rekowski.
Dr inż. Sebastian Saniuk
Oliwia Mazur & Angelika Wojciechowska KL.VI’’b’’
Pola figur.
WYKORZYSTYWANIE ROŚLIN PRZEZ CZŁOWIEKA
wykonała: A. Kosicka-Golis Pole
„Poznaj siebie samego to wszystko jest zapisane w gwiazdach”
Autor: Justyna Radomska
Tworzenie prezentacji w programie PowerPoint
LATO.
Województwa w Polsce Nowy podział administracyjny
Prezentacja Multimedialna
Czy umiesz dopasować międzynarodowe zabytki do ich zdjęć?
Kryteria oceny sprawdzianów
Problemy ze ślimakami, słomą…
EKOSYSTEM POLA UPRAWNEGO
Znaczenie produktów zbożowych
Projekt emerytura za 5 lat dla tych, co chcą być odpowiedzialni za swoją przyszłość. opublikowała: GRUPA BIZNESOWA
Ubezpieczenie upraw rolnych i zwierząt gospodarskich
 Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych: leksykalnych,  gramatycznych, ortograficznych oraz fonetycznych, umożliwiającym.
Treści multimedialne - kodowanie, przetwarzanie, prezentacja Odtwarzanie treści multimedialnych Andrzej Majkowski 1 informatyka +
Raport z diagnozy edukacyjnej (na wejście)
Agnieszka Ryba Nr albumu: Grupa: KrDzTo1014B UWAGA! WSZYSTKIE ĆWICZENIA ZAWIERAJĄ HIPERŁĄCZA PRZY KLIKNIĘCIU NA ICH NAZWĘ.
PIERWSZEŃSTWO PRZEJAZDU NA SKRZYŻOWANIU DRÓG
Teraz sprawdź Swoje wiadomości! Życzę Ci powodzenia !!! ZADANIE 1 ZADANIE 1 ZADANIE 2 ZADANIE 2 ZADANIE 3 ZADANIE 3 ZADANIE 4 ZADANIE 4 ZADANIE 5 ZADANIE.
Prezentacja z Informatyki
Ewa Bolek KRDZTO 1015A NR. ALBUMU Strona główna.
Obiekty w edytorze tekstu
Inflacja i bezrobocie.
UTRWALENIE ZNAJOMOŚCI LITERY I I I I dalej.
Zwiastun wiosny Rośliny, Zwierzęta.
WARZYWA OKOPOWE Rośliny okopowe, rośliny polowe
Nie zapominaj o napojach, szczególnie o wodzie!
  Mieszka w lesie   Żywienie: nadziemne lub podziemne. Zjada części roślin, wodę z rosy, rzadko samą wodę, młode pędy, gałązki drzew i krzewów..
WARSZTATY W ZSCH Program kampanii „Zdrowy oddech” obejmował 4 sobotnie spotkania ( ) w ZSCH w celu przeprowadzenia zajęć warsztatowych.
Bonitacja Gleb Kompleksy przydatności rolniczej.
WSTĘP DO LEKCJI Powtórzenie treści poznanych na poprzedniej lekcji.
Makieta: PROSPECTUS Krzysztof Przybyła
Węglowodany Właściwości funkcjonalne
Badanie stresowe i profilaktyka
PODSUMOWANIE POWIATOWE CZARNKÓW ZD WODR W POWIECIE CZARNKOWSKO - TRZCIANECKIM.
ZAKŁAD RACHUNKOWOŚCI ROLNEJ Standardy produkcji ekologicznej i nadwyżka bezpośrednia wybranych produktów rolniczych w 2005 roku mgr inż. Grażyna Nachtman,
Staś i Zosia rozpoznają i dopasowują. Nowy gość w pokoju – komputer Ustaw elementy zestawu komputerowego na biurku.
Rzuty prostokątne – testy
OCHRONA PRAWNA ODMIAN ROŚLIN I ODSTĘPSTWO ROLNE Agencja Nasienna Sp. z o.o. w Lesznie tel fax Kleszczewo 15 październik.
Serwis SERENE Satelitarny monitoring plantacji energetycznych.
Prezentacja 1 km. Prezentacja 1 slajd 2 km.
Regulacja kwitnienia.
Przygotowanie do egzaminu maturalnego
Czynna ochrona pszczołowatych w parkach krajobrazowych
1.
Imię i nazwisko wykładowcy | numer kursu
Logo afiliacji autora Tytuł referatu (minimalna wysokość czcionki 37pkt) Imię, nazwisko i afiliacja autora/ów (minimalna wysokość czcionki 27pkt) Wprowadzenie.
Układ Slajd tytułowy Podtytuł.
Zapis prezentacji:

Do wykładu wzrost i rozwój generatywny - zakwitanie Ćwiczenie treningowe Do wykładu wzrost i rozwój generatywny - zakwitanie

Wykonaj zadanie Krzywe na rysunku (slajd 3) przedstawiają podstawowe typy reakcji na fotoperiod. Przestudiuj ich opisy, umieszczone poniżej: j – rdk rośliny dnia krótkiego o reakcji jakościowej, które zakwitają tylko przy fotoperiodzie krótszym do krytycznego i - rdk- rośliny dnia krótkiego o reakcji ilościowej, które zakwitają szybciej i obficiej przy fotoperiodzie skracającym się do fotoperiodu krytycznego krótkiego j - rdd- rośliny dnia długiego o reakcji jakościowej, które zakwitają tylko przy fotoperiodzie dłuższym do krytycznego np. owies, szpinak i - rdd - rośliny dnia długiego o reakcji ilościowej, które zakwitają szybciej i obficiej przy fotoperiodzie wydłużającym się do krytycznego fotoperiodu długiego np. żyto, jęczmień rn - rośliny neutralne, nie wykazujące żadnych wymagań fotoperiodycznych do zakwitania np. ziemniak, tytoń, pszenica,pomidor Dopasuj opisy do krzywych. Kliknięcie myszką odsłoni prawidłową odpowiedź

Wyidealizowany model zakwitania roślin w reakcji na fotoperiod