Ceneo.pl – serwis porównujący ceny produktów w sklepach internetowych.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
O co chodzi?. Ile osób zaprosiłeś do serwisów społecznościowych? Ja zachęciłem promując ich markę, do rejestracji mininium kilkadziesiąt a może kilkaset...
Advertisements

PREZENTACJA BANKIER.PL. Bankier.pl – Fakty Lider wśród internetowych serwisów finansowych Ponad 650 tys. unikalnych użytkowników miesięcznie 6 mln odsłon.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Polski e-commerce w dobie kryzysu okiem Skąpiec.pl Z tarczą czy na tarczy?
Sklepy internetowe. Strona główna sklepu Projektowanie w zależności od asortymentu Niekonieczne zaawanowane graficznie projekty – lepiej mniej grafiki.
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW
2 ZACHOWANIA ZAKUPOWE POLAKÓW W 2007 ROKU 3 UOGÓLNIENIE WYNIKÓW 61% respondentów deklaruje, że w ich gospodarstwie domowym to Panie domu są odpowiedzialne.
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW W 2005
Automatyczny sprzedawca, jak zwiększyć efektywność internetowych stron turystycznych.
Integracja aplikacji z Facebookiem
OFERTA HANDLOWA DLA FIRM.
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Listonic – Wygodna lista zakupów
Michał Kociankowski synergion
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH Social media to ocean danych! – jak wykorzystać je w marketingu? Dr Jan Zając, Sotrender 17 maja 2012.
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
Jak stworzyć internetową personę. Nota Prawna… Prawa Autorskie: Copyright 2013 NETbloger Group Szymon Janik & Wszystkie.
NOWE TRENDY W MARKETINGU I KOMUNIKACJI
Copyright Status-C, 2010r.. Crowdsourcing – czerpanie wiedzy z t ł umu Metoda konkursu – wybór najlepszych z wielu nadesłanych. Wykorzystanie potencjału.
dr Tomasz Grzyb Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Odkryjmy razem - Allegro
ageLOC® Galvanic Body Trio
E-commerce i sklepy24, czyli o handlu w Sieci
Intencje zakupowe w sieci AdProfile.
Jak zarabić na darmowym i pobić konkurencję Jakub Dąbkowski 2011.
Rewolucja w komunikacji III Kontent "blogowy": Jaką wartość ma treść blogów? Czy blogi niosą za sobą wartościowe informacje oraz jak je znaleźć. Dominik.
Strona 1 Branża Grzewczo-Instalacyjna w Internecie 2013 Poznań, Ireneusz Jeleń 664/
Projektowanie stron WWW WPROWADZENIE DO POZYCJONOWANIA STRON WWW
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
` Czym się zajmujemy: ZadajPytanie.pl – Portal Wymiany Wiedzy Ultimat er – marketingowy system komunikacji bezpośredniej Odpowiedz.pl – Serwis Pytań.
Raporty sprzedażowe jako dodatkowe źródło finansowania apteki
Dofinansowano ze środkow Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego Usługi internetowe.
Inwestor w sieci Badanie w liczbach Paweł Piekarski, dyrektor zarządzający Instytutu Badań Pollster.
Preferencje zakupowe Polaków - TABLETY Wybór Konsumenta – wyniki badań.
Zadanie: Kuchenne Atelier Piotr i Paweł
Jak bezpiecznie kupować przez Internet.
Hmarjak.zut.edu.pl Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny Dr inż. Henryk Marjak ANALIZA WYKORZYSTANIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH JAKO INNOWACYJNEGO.
Czego oczekuje e-commerce?
Gdzie klienci szukają informacji o pożyczkach pozabankowych?
Jak wykonać prosty licznik odwiedzin strony internetowej?
 Wypełnianie ankiet, formularzy w sieci  Zakupy w niesprawdzonych, podejrzanych, sklepach internetowych  Informacje od operatorów np. sieci komórkowych.
Kontener reklamowy Mobile Media Consulting Sp. z o.o. Mobile Media Consulting Sp z o.o.
Agenda. Wstęp – co to jest Seenergy? Bardzo krótko o systemie Krótko o zapotrzebowaniu Krótko o zainteresowaniu ochroną środowiska – o konferencji w Poznaniu,
HISTORIA Ludzie od dawnych czasów próbowali się ze sobą porozumiewać. Nauczyli oni się komunikować ze sobą za pomocą przeróżnych środków: od wyrazu twarzy,
Czym jest Samopisak ? Samopisak to najwyższej jakości długopis, który został stworzony z myślą o ułatwieniu problemu pisania dla uczniów, urzędników,nauczycieli.
Dzięki osobie, która Ciebie zaprosiła ZAOSZCZĘDZISZ NA SWOICH WYDATKACH! FAMILO, to także PIERWSZY INTERNETOWY SKLEP W POLSCE, w którym kupisz paliwa DOŁĄCZ.
Twoje zyski i przywileje! PROGRAM NetBiz Partner = 1eMoneta rabaty 1 złoty dochód opodatkowany.
Zegar ze słomek FIRMA CLOCK ™ PREZENTUJE:. FIRMA CLOCK ™ TO FIRMA Z WIELOLETNIĄ TRADYCJĄ, ZAJMUJĄCA SIĘ TWORZENIEM ZEGARÓW NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI. SWÓJ PIERWSZY.
Paweł Szajwaj i Bartek Mazurek.  Allegro jest serwisem aukcyjnym.  Allegro daje możliwość kupna wielu ciekawych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Dietetyka praktyczna w profilaktyce chorób układu krążenia dr n. med. Bogdan Szponar Zakład Dietetyki Klinicznej Uniwersytet Medyczny w Lublinie.
Dzięki osobie, która Ciebie zaprosiła ZAOSZCZĘDZISZ NA SWOICH WYDATKACH! FAMILO, to także PIERWSZY INTERNETOWY SKLEP W POLSCE, w którym kupisz paliwa DOŁĄCZ.
Bezpieczeństwo w Internecie !!! Prezentację przygotowała: Marcelina Błasiak kl. 5 b 1.Internet jako skarbnica wiedzy i rozrywki oraz jako narzędzie pracy.
Projekt Comenius Are we green enough Czy jesteśmy wystarczająco ekologiczni?
Dzięki osobie, która Ciebie zaprosiła ZAOSZCZĘDZISZ NA SWOICH WYDATKACH! FAMILO, to także PIERWSZY INTERNETOWY SKLEP W POLSCE, w którym kupisz paliwa DOŁĄCZ.
CELE I ZADANIA SYSTEMU Rejestracja użytkownika. Wejście do systemu. Redagowanie strony. Praca ze stroną. GPS UTWORZENIE I PRACA ZE STRONĄ INTERNETOWĄ DODATKOWE.
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Internet to nie tylko gry
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
Blogosfera.
Oferta web studio web.info.pl.
Bezpieczeństwo w sieci
Zakupy Polaków w zagranicznych sklepach internetowych
Copywriting Karolina Stróżyk
Marketing w Firmie.
La Pakla Accessories Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
Akcja 3 Rozwój polityki młodzieżowej
Centrum Usług Wspólnych na przykładzie Centrum Usług Informatycznych
Zapis prezentacji:

Ceneo.pl – serwis porównujący ceny produktów w sklepach internetowych

Nasza misja: Ceneo.pl – miejsce, z którego zaczynają się zakupy w sieci

Pomoc w decyzji zakupowej Opinie ekspertów Opinie innych użytkowników o produkcie Opinie o sklepach

Opinie ekspertów

Opinie użytkowników

Zestawienia 1,5% produktów posiada opinie użytkowników 1,6% produktów posiada opinie ekspertów Mimo podobnej liczby opinii – 5x więcej osób zagląda na opinie innych użytkowników niż na opinie ekspertów % wszystkich odwiedzających wchodzących na strony z opiniami innych userów i strony z opiniami ekspertów

Zestawienia 1,5% produktów posiada opinie użytkowników 1,6% produktów posiada opinie ekspertów 40 % wszystkich przejść na strony sklepowe pochodzi z produktów posiadających opinie użytkowników 20 % wszystkich przejść na strony sklepowe pochodzi z produktów posiadających opinie ekspertów, ale w tym 4/5 czyli 16% ogółu posiada też opinie użytkowników Jedynie 4% ogółu przejść pochodzi z produktów, które mają wyłącznie opinie eksperckie

Opinie o sklepach

Opinie o sklepach – co jest ważne?

UGC – przykłady co jeszcze możemy zrobić Filmy o produktach Blogi zakupowe Wishlists

Czy opłaca się inwestować w UGC?

Społeczność oparta na opiniach - ilość i jakość opinii, komentarzy - popularność napisanych opinii - kręgi zaufania - aktywność w społeczności