UGM = User Generated Marketing? Sebastian Łuczak ŁUCZAK PR.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz - BADAJ SWOJE DZIECKO
Advertisements

Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
O co chodzi?. Ile osób zaprosiłeś do serwisów społecznościowych? Ja zachęciłem promując ich markę, do rejestracji mininium kilkadziesiąt a może kilkaset...
Uczniowie mają głos! – czyli to i owo o szkolnej demokracji.
Agenda Teraz Onet! Sponsoringi: – sponsoring z video – nowe, niższe ceny – promocja jesienna Wzbogacone pakiety zasięgowe: – na elementach stałych – navibox.
2009 Portal Wspieramy E-biznes jako źródło informacji o działaniach 8.1 i 8.2 PO IG Agnieszka Krakowiak Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Unikalne narzędzie do aranżacji wnętrz
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Strategia kampanii w Internecie dla Fundacji Dzieci Niczyje
Adam Dyba wiceprezes IDMnet / AdAction Engagement ads czyli jak kupić krowę i za nią nie płacić
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
Ryszard Solski, Sigma International
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2010.
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
Rozwijanie Przyszłych Polskich Liderów Innowacji Wojciech Gawlik
KONKURS WIEDZY O SZTUCE
V 2009 Marketing bezpośredni. Nowe możliwości w dobie Web2.0 www. wykop.pl Michał Białek Wykop sp. z o.o.
MOJA KOMÓRKA JEST SPOŁECZNA Czyli o Facebooku i nie tylko...
Kampanie społeczne działań strażniczych
Wakacyjna oferta promocyjna
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
Kampania wizerunkowa mBanku
Zasady uczestnictwa w IV edycji konkursu Pomysł na biznes Wojciech Strzelczyk r.
Listonic – Wygodna lista zakupów
Marketing elektroniczny w turystyce
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
marketing Spotkanie drugie w pełnym gronie….
Styl.fm Prezentacja serwisu © 2012 Goldbach Audience.
Inicjatywa Złoczew Głosuje Jest to inicjatywa społeczna koordynowana przez Urząd Miejski w Złoczewie. Pomysłodawcą projektu i autorem prezentacji jest.
Profesjonalizacja branży eventowej
Pracuj.pl + Profeo.pl Prezentacja serwisu. O serwisie © 2012 Goldbach Audience2 Jeden z czołowych polskich portali pracy: –Ponad 70% polskich internautów.
Społeczeństwo informacyjne – wpływ Internetu na uczniów Gimnazjum nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Szczecinie i ich rodziców uczniowie.
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
JAKIE MOŻLIWOŚCI WPROWADZIŁY SOCIAL MEDIA I MOBILE W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ?
EDI NET - badania.
Szafa.pl Prezentacja serwisu / Julita Jechowicz.
Komercyjne wykorzystanie mechanizmów z gier komputerowych w marketingu
Technik Organizacji Reklamy
BUZZ MEDIA INBOUND MARKETING- PROWADZENIE KLIENTA ZA RĘKĘ
© 2012 Goldbach Audience. © 2012 Goldbach Audience.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie. Jaka jest nasza metoda? Problem Rozwiązanie.
serwis rozrywkowy z bazą video
KAMILA POTAPIUK. INTERNETOWA ADAPTACJA NA PODSTAWIE POWIEŚCI JANE AUSTEN DUMA I UPRZEDZENIE. SERIA ROZPOCZĘTA R., OSTATNI VLOG LIZZIE POJAWIŁ
Prezentują: Marek Wałach UX Designer Marcin Ceran PHP Developer.
LOGO FIRMY PRZYGOTOWUJACEJ PREZENTACJĘ. MEDIA TRENDY 2010 Bawiąc sprzedaje czyli Link4 testuje kierowców w Naszej Klasie Dominik Czarnota, Nasza Klasa.
MEDIA TRENDY 2010 TurboDymoMan zawstydza w Internecie Tomasz Broda, Kierownik Zespołu ds. Komunikacji w Internecie Polkomtel SA Mariusz Majewski, Dyrektor.
Powrót Hibernatusa Reklamy Świat mediów W izolacji od 2000 roku...
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
Zespół Nr 1 Gimnazjum i Szkoły Podstawowej im. Ks. Jana Twardowskiego
Pracujemy metodą participatory video (PV) co oznacza, że: - My doradzamy, Wy tworzycie - sami wymyślacie scenariusz, sami kręcicie - musicie pracować razem!
01 CYBERPRZEMOC/statystyki Wrocławska Kampania Przeciwdziałania Przemocy 2010 Przygotowano na podstawie: Przemoc rówieśnicza a media elektroniczne Badanie.
„Nie tylko wybory – jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?”
SPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGOSPODZIEWAJ SIĘNIESPODZIEWANEGO.
OBECNIE CAŁA POLSKA ŻYJE REKORDOWO WYSOKĄ KUMULACJĄ W NAJPOPULARNIEJSZEJ LOTERII W KRAJU. KAŻDY Z NAS LICZY NA TO, ŻE DZIŚ WIECZOREM TO ON BĘDZIE SKAKAŁ.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Innowacja w planowaniu mediów
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
HOOP - Dzień Przytulania
Okno na Hooptymistyczny świat
MÓJ ZAWÓD.
Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Nowe kampanie promocyjne pstrąga
Zapis prezentacji:

UGM = User Generated Marketing? Sebastian Łuczak ŁUCZAK PR

Sebastian Łuczak – ŁUCZAK PR Agenda Najpierw case studies...i wnioski Na koniec teza (subiektywna) Założenie: Koncentruję się na prawdziwym, świadomym UGM - bez buzz, WOM, virala...

Sebastian Łuczak – ŁUCZAK PR Case 1: Sony Autor: Tyson Ibele, 19 lat Wniosek: internauci umieją

Sebastian Łuczak – ŁUCZAK PR Case 2: Firefox Wniosek: internauci mają pomysły

Sebastian Łuczak – ŁUCZAK PR Case 3: Doritos Wniosek: efektem nie musi być tylko film/foto... Ponad 1,000 internautów bierze udział w konkursie 300 milionów impressions (www + media) przed Super Bowl 600 milionów impressions w tygoniu Super Bowl. Wybór do Top Five reklam nadanych w przerwie Super Bowl Wieczne miejsce w prezentacjach, książkach itd. Koszt produkcji filmu: 12 $ Koszt kampanii: ??$ Ale na pewno nie parę mln dolarów!

Sebastian Łuczak – ŁUCZAK PR Case 4: Gazeta.pl Oddzielenie Gazety.pl i od Gazety Wyborczej – rebranding w kierunku: bardziej młodzieżowy, bardziej uniwersalny, bardziej rozrywkowy Kampania: Kto reklamuje Gazeta.pl? -> Kabaret Moralnego Niepokoju -> My nie reklamujemy Gazeta.pl! -> Odnowa.Gazeta.pl Możliwość projektowania banerów; nagrody dnia i tygodnia; główna nagroda; Ponad 17 tys internautów w konkursie - 30 tys. stworzonych banerów W szczycie produkcja szła z prędkością 1 baner / 15 sek 2 tys. unikalnych użytkowników na godzinę, średnio 21,5 tys. dziennie (dzienny rekord odwiedzin serwisu to 64 tysiące). Łącznie unikalnych użytkowników, odsłon, średni czas na serwisie 12 minut. Świadomość marki Gazeta.pl wzrosła z 61 proc. do 76 proc. Korzystanie z Gazeta.pl – wzrost o 4 proc (z 34 do 39) internautów

Sebastian Łuczak – ŁUCZAK PR Wniosek: nie tylko promocja! Case 6: Immunity Challenge

Sebastian Łuczak – ŁUCZAK PR Case 7: BrickFish.com Wniosek: Popyt wystarczający na biznes (pierwsze IPO: 11,2 mln$)

Sebastian Łuczak – ŁUCZAK PR Case 8: Amnesty International MIKRO-MARKETING Mini-banery, zdjęcia, tapety itd Statusy na komunikatorach (np. Gadu Gadu) i serwisach społecznościowych (np. Grono) Maile do znajomych – automaty, formularze Sygnatury maila Opisy awatarów na forach itd. Mechanizm member-get-member EFEKT: Rekordowa liczba 21,5 tys. napisanych listów - 60% wzrost w porównaniu do 2005 r. Stały wzrost struktur lokalnych grup wolontariuszy Amnesty International - o ponad 25% Wniosek: W Polsce też można :-)

Sebastian Łuczak – ŁUCZAK PR Case 9: Cinema City Wniosek: Ściema nie przechodzi! wyświetleń wyświetleń

Sebastian Łuczak – ŁUCZAK PR Case 10: TFI Pioneer Wniosek: Ściema nie jest potrzebna!

Sebastian Łuczak – ŁUCZAK PR Wnioski – razem: UGM to już zauważalny trend, rosnący biznes Internauci maja pomysły, czas, power i umiejętności Mogą tworzyć reklamówki, wymyślać koncepcje, nagłaśniać akcje a nawet... konstruować marki Trzeba tylko umieć ich porwać, zaangażować Świadomość użycia w marketingowym celu w ogóle internautom nie przeszkadza...o ile nie próbujesz ich oszukać!

Sebastian Łuczak – ŁUCZAK PR Teza Czy reklama zrobiona przez internautów może być lepsza niż dzieło profesjonalnej agencji? A kogo to obchodzi?! Ważniejsze, że proces jej powstawania silnie angażuje wiele osób, wywołuje emocje, daje silne brand experience, generuje WOM, świadomy viral, może być pretekstem do PR itd!

Dziękuje! Sebastian Łuczak