Realizacja unijnego Programu Leonardo da Vinci. Projekt realizowany jest z funduszy pozyskanych przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji w ramach programu.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
DOBRE TRADYCJE MALTAŃSKICH HOTELARZY I RESTAURATORÓW NASZYM WZOREM DZIAŁANIA.
Advertisements

Program Leonardo da Vinci
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W GRABOWCU
EWALUACJA PROJEKTU „STAŻE ZAGRANICZNE DROGĄ DO SUKCESU ZAWODOWEGO” ZSP NR 1 W JAWORZNIE wrzesień 2011 – wrzesień 2012.
Jak dobrze zrealizować projekt – czyli przykład dobrej praktyki Perspektywy Twojej przyszłej kariery zawodowej Projekt LdV w Zespole Szkół Zawodowych Nr.
W pierwszym tygodniu pobytu w Wielkiej Brytanii uczestniczyliśmy w kursie komputerowym obejmującym wiadomości z zakresu rachunkowości i księgowości.
Staż zagraniczny szansą na karierę zawodową. Przed wyjazdem i rozpoczęciem stażu w Wielkiej Brytanii każdy z uczestników projektu musiał odbyć szkolenie.
Zespół Szkół Zawodowych Nr 3 w Katowicach Granada, 2013
UCZENIE SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE Program Leonardo da Vinci Nr PL/08/LLP-LdV/IVT/ Wzrost mobilności oraz kwalifikacji zawodowych uczniów.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 3 W TYCHACH
Szkołą Odkrywców Talentów
Edukacja i Kultura Leonardo da Vinci
Nasza szkoła od 2005r. zajmuje się realizacją projektów unijnych w ramach programu Leonardo da Vinci Dzięki programowi Leonardo da Vinci uczniowie odbyli.
Leonardo da Vinci Projekt Kreowanie mobilnosci na europejskim rynku pracy Plymouth r.
NAWOJOWA – RENDE/Kalabria –
Od 12 sierpnia do 8 września odbywałam staż w angielskiej firmie EuroPartnership Agency, zajmującej się organizacją stażów dla uczniów i studentów z całej.
Projekt Leonardo da Vinci nr PL1-LEO Chcemy być lepsi na rynku pracy CZECHY 2013.
Realizacja unijnego Programu Leonardo da Vinci.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Zagraniczny staż szansą na europejskie kwalifikacje.
Staż w Plymouth.
„Zagraniczne praktyki i standardy pracy czynnikiem poprawy kompetencji zawodowych oraz zwiększenia szans na rynku pracy” Nr projektu: PL1-LEO
Praktyka w Niemczech w ramach programu: Leonardo da Vinci
Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych. Projekt jest finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał.
SEMINARIUM UPOWSZECHNIAJĄCE REZULTATY PROJEKTU „Praktyki w Hiszpanii - szansa dla uczniów rzemieślniczych szkół zawodowych z Tarnowa i Pilzna” Beata Rzepiela.
Projekty mobilności polegają na organizowaniu wyjazdów zagranicznych dla uczniów, pracowników, absolwentów i bezrobotnych, a także szkoleniowców. Celem.
Karolina Iciek „Podniesienie umiejętności zawodowych technika obsługi turystycznej na europejskim rynku pracy” realizowanego przez FRSE w ramach Europejskiego.
„Staże i praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo” realizowane w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego – Programu Operacyjnego.
Program Leonardo da Vinci VETPro – Vocational Education and Training for Professionals Projekt realizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej.
„Zostań architektem swojej przyszłości” Projekt Erasmus+
Podsumowanie projektu Prezentacja: Michalina Mościszko Projekt: „Staże i praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo”, realizowany.
Zak up współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo.
Projekt numer: ESF – 1 – PL1 – LEO01 – Uczniowie z Malborka wybierają zawody z przyszłością Projekt: „Staże i praktyki zagraniczne dla osób.
P ROGRAM O PERACYJNY K APITAŁ L UDZKI WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW E UROPEJSKIEGO F UNDUSZU S POŁECZNEGO P RIORYTET III W YSOKA JAKOŚĆ SYSTEMU OŚWIATY PODDZIAŁANIE.
Projekt Leonardo da Vinci
Mobilność techników CE SZANSA szansą na dobry początek kariery zawodowej „Staże i praktyki zagraniczne dla osób kształcących się.
Praktyki zawodowe w Londynie Podróż do Londynu.
S TAŻ W W IELKIEJ B RYTANII. Główne cele stażu : - zdobycie doświadczenia zawodowego w kierunku technik ekonomista, - doskonalenie języka, - poznanie.
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH IM. STEFANA ŻEROMSKIEGO W CZĘSTOCHOWIE.
Doświadczenie zdobyte na europejskim rynku pracy poprzez staż zagraniczny - bezcenne STAŻ W HISZPANII Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym.
Jedynymi elementami przemieszczania się między kolejnymi slajdami są ikony umieszczone w prawym dolnym rogu każdego slajdu. lub Zdjęcia: Po kliknięciu.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Od 1 listopada 2015 roku rusza unijny projekt Erasmus+ "Our school is getting international!" G ł ówne cele projektu: podniesienie poziomu kluczowych kompetencji.
Praktyka zagraniczna – szkołą zdobywania nowych doświadczeń i szans na rynku pracy Plymouth, Wielka Brytania – –
Fundacja Szkolna Technicznych Zakładów Naukowych w DĄBROWIE GÓRNICZEJ.
Praktyka zagraniczna szansą lepszego startu zawodowego dla technika logistyka.
Współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.
„Wiedza teoretyczna nie jest wszystkim- ucz się i pracuj na poziomie europejskim!”
Projekt pt: „Zdobywamy Europejski Rynek Pracy – staże zawodowe dla absolwentów” został zrealizowany przez Szkołę Językową „4 Languages” Nicolas E.T. Weatherill,
„Wiedza teoretyczna nie jest wszystkim – ucz się i pracuj na poziomie europejskim!” „Wiedza teoretyczna nie jest wszystkim – ucz się i pracuj na poziomie.
Projekt pt: „Zdobywamy Europejski Rynek Pracy – staże zawodowe dla absolwentów” został zrealizowany przez Szkołę Językową „4 Languages” Nicolas E.T. Weatherill,
ZESPÓŁ SZKÓŁ POWIATOWYCH IM.KS. ADAMA BARGIELSKIEGO W MYSZYŃCU ERASMUS+ HISZPANIA 2015.
Londyn 2015/2016.
Dobre praktyki w realizacji projektów w ramach programu Erasmus +
Przebieg, efekty i ocena I etapu projektu
Projekt Cele projektu Miejsce i termin projektu Partner projektu.
Projekt Leonardo Da Vinci 2014 Rimini
Projekt p.t.: „Mobilność i doświadczenie kluczem do sukcesu na europejskim rynku pracy” - realizowany przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Końskich.
Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER)
Szkoła Nauczycielem stoi
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Zagraniczne praktyki zawodowe – technik informatyk
Techniczne Zakłady Naukowe
Projekt „Od Technika do Europejczyka
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
,,Od Technika do Europejczyka
„HOTELARZE Z WODZICZKI – EUROPEJSKI RYNEK PRACY NA WAS CZEKA”
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Zagraniczny Staż Zawodowy uczniów ZS Nr 1 im. M
Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Kazimierza Wielkiego w Busku-Zdroju.
Zapis prezentacji:

Realizacja unijnego Programu Leonardo da Vinci

Projekt realizowany jest z funduszy pozyskanych przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji w ramach programu Staże i praktyki dla osób kształcących się i szkolących zawodowo Europejskiego Funduszu Społecznego POKL. Głównym celem uczestnictwa młodzieży w stażu zagranicznym jest możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w firmach poligraficznych oraz geodezyjnych.

Realizacja unijnego Programu Leonardo da Vinci Zespół Szkół Technicznych imienia Hipolita Cegielskiego w ramach europejskiego Programu Leonardo da Vinci, zorganizowała miesięczny staż dla 18 stażystów w mieście Jaén w Hiszpanii, podczas którego młodzież odbywała praktyki w firmach i doskonaliła znajomość języka angielskiego oraz hiszpańskiego, którego mieli okazje się uczyć podczas 20 godzinnego kursu.

W marcu 18 uczniów klasy IIA, IIB i III uczących się w zawodzie Technik Cyfrowych Procesów Graficznych i Technik Geodeta odbyło praktyki zawodowe w ramach europejskiego Programu Leonardo da Vinci "Wzbogacamy swoje umiejętności zawodowe poprzez praktyki zagraniczne UCZESTNICY PROJEKTU Andżelika Kopaczyk, Milena Jagielska, Szymon Multaniak, Dominik Grygier, Patrycja Rozmiarek, Paulina Staniszewska, Jagoda Malujdy, Klaudia Szklanna, Klaudia Wojcechowska, Magdalena Wójcik, Jolanta Ratajska, Karina Reślińska, Magdalena Sobkowiak, Krystian Krawczyk, Artur Banaszak, Natalia Idkowiak, Weronika Wasińska, Patrycja Wojciechowska Realizacja unijnego Programu Leonardo da Vinci

Mile wspominam miesiąc w Hiszpanii. Podróż samolotem dla wielu z nas była niesamowitym przeżyciem. Większość z nas po raz pierwszy była tak długo poza domem. Jadąc do Hiszpanii odczuwaliśmy niepokój, gdyż nie wiedzieliśmy co nas tam czeka. Jednak po przybyciu do Ubedy, nasze obawy zostały zapomniane… Realizacja unijnego Programu Leonardo da Vinci

Graficy odbywali praktyki w: Publicidad Ego, Luminosos Ruvira, Publinova, Alegory Art, Dynos Informatica, DATAMAC, Dynamic Technology, Estudio Creativo. Realizacja unijnego Programu Leonardo da Vinci

Milena Jagielska - Estudio Creativo

Jagoda Malujdy - Dynamic Technology

Szymon Multaniak -Gestion Empresarial

Paulina Staniszewska - Publinova

Klaudia Wojciechowska - Luminosos Ruvira

Andżelika Kopaczyk - Alegory Art

Patrycja Rozmiarek i Klaudia Szklanna - Publicidad Ego

Dominik Grygier - DYNOS

Geodeci odbywali swoje praktyki realizując projekty geodezyjne w firmie Iniciativas el Condado S.L Realizacja unijnego Programu Leonardo da Vinci

W wolnym czasie uczyliśmy się języka hiszpańskiego. Realizacja unijnego Programu Leonardo da Vinci

Mieliśmy również organizowane wycieczki. Do Malagii i Grenady Realizacja unijnego Programu Leonardo da Vinci

WSPOMIENIA Z HISZPANII Paulina: Ogromne wrażenie wywarła na mnie kultura hiszpańska, jej zwyczaje i tradycje. Ich codzienny tryb życia różni się od naszego ale miesięczny pobyt w Hiszpanii sprawił, że zaaklimatyzowałam się w nowym kraju. Bardzo mi się tam podobało! Miałam okazję spróbować kuchni hiszpańskiej, poznałam wielu miłych ludzi i zobaczyłam najpiękniejsze miejsca w Hiszpanii. Pobyt za granicą wskazał mi nowe możliwości zdobycia pracy o której zawsze marzyłam. Natalia: Mnie najbardziej w pamięci utkwiła wycieczka do Malagi oraz praktyki z geodetą Raulem. Jest on sympatycznym i tak pozytywnym facetem, że nie dało się go nie lubić. Andżelika: Najbardziej spodobało mi się to, że ludzie tam są bardzo mili. Nie śpieszą się ze wszystkim tak jak w Polsce, tylko wszystko robią ze spokojem. Na praktykach poświęcali nam dużo czasu, wszystko nam tłumaczyli powoli i dokładnie abyśmy dobrze rozumieli. Bardzo podobało mi się również to, jak dobrze zorganizowane były zajęcia oraz wycieczki do innych miast.

Pobyt w Hiszpanii jest dobrym początkiem do zrobienia kariery zawodowej. Dzięki Certyfikatom jakie zdobyliśmy pracodawcy będą bardziej zainteresowani nami. Realizacja unijnego Programu Leonardo da Vinci