KAMILA POTAPIUK
INTERNETOWA ADAPTACJA NA PODSTAWIE POWIEŚCI JANE AUSTEN DUMA I UPRZEDZENIE. SERIA ROZPOCZĘTA R., OSTATNI VLOG LIZZIE POJAWIŁ SIĘ R. YOUTUBE: VLOG LIZZIE BENNET (OK. 10 GODZIN, 100 ODCINKÓW). INNE SOCIAL MEDIA: ŁĄCZNIE POWSTAŁO 35 RÓŻNYCH PLATFORM I KONT SPOŁECZNOŚCIOWYCH
KICKSTARTER – NAJWIĘKSZA ŚWIATOWA PLATFORMA UMOŻLIWIAJĄCA ROZWÓJ KREATYWNYCH PROJEKTÓW I ICH FINANSOWANIE. WSTĘPNY CEL THE LIZZIE BENNET DIARIES: $ W MNIEJ NIŻ 3 GODZINY. CAŁKOWITY DOCHÓD PROJEKTU: $ FANÓW OPŁACIŁO PROJEKT KICKSTARTEROWY. *Patrz też: Indiegogo
WAŻNY FEEDBACK ODBIORCÓW SOCIALLY AWKWARD DARCY – FANPAGE NA FACEBOOKU AUTORSTWA ANNY, FANKI THE LIZZIE BENNET DIARIES, 8871 POLUBIEŃ. BERNIE SU: GRA TWÓRCÓW Z FANDOMEM (SPOŁECZNOŚCIĄ FANÓW) TO WSPANIAŁA ZABAWA. USER –GENERATED CONTENT (UGC) – TREŚĆ GENEROWANA PRZEZ UŻYKOWNIKA.
STATYSTYKI (NA DZIEŃ 26 LIPCA 2013): WYŚWIETLENIA W GOOGLE: / MIESIĄC, PRACE FANÓW LBD NA DEVIANTART: 260, PRACE FANÓW LBD NA FANFICTION.NET: 364, FRAGM. ZAWARTOŚCI LBD W GOOGLE: 3.56 MLN. *PIERWSZY ODCINEK: wyświetleń (styczeń 2014)
ROZRYWKA + TECHNOLOGIA + REKLAMA
ODBIORCY DYKTUJĄ WARUNKI PRODUKCJI, JAK I WPŁYWAJĄ NA JEJ ROZWÓJ, CO W ZNACZNY SPOSÓB WPŁYWA NA ZMNIEJSZENIE KOSZTÓW PRODUKCJI. DOCHÓD Z REKLAM, MERCHANDISINGU, AFFILIATE MARKETINGU (PROGRAMÓW PARTNERSKICH) I NOVELIZATION (KSIĄŻKI NA PODSTAWIE SERII – THE LIZZIE BENNET DIARIES EDITION OF PRIDE AND PREJUDICE). SPRZEDANYCH PŁYT DVD Z ZAPISEM SERII.
-THE LIZZIE BENNET DIAIRES -THE LIZZIE BENNET DIAIRES D980D8A65D D980D8A65D08 - EMMA APPROVED PL_ePOdU-b3xcKOsj8aU2Tnztt6N9mEmur&index=1 - THE AUTOBIOGRAPHY OF JANE EYRE =PL3NxAiyc-89HP3wHV2y5mbwi2TidvocKZ&index=1 - THE TELL TALE VLOG A&list=PLs2T_dNZ-XW4tvX3cYwkGsObIxlbBSxIs&index=1