Analiza ankiety dla uczniów klas V.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Zdrowie największą wartością człowieka” Opracowanie: Alicja Krawczyk
Advertisements

Co powinno się zmienić w Twojej szkole, otoczeniu, by poprawić relacje między ludźmi Klasa IIIa.
SZKOŁA NR 316 im Astrid Lindgren
MOJA SZKOŁA W LICZBACH.
Wyniki badania na temat czytania dzieciom
Zainteresowania czytelnicze uczniów klas 1-3 Rok szkolny 2009/2010
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
SPĘDZANIE WOLNEGO CZASU
Temat: Organizacja pracy na lekcjach muzyki.
Stypendysta: Mateusz Bierkat Prezentacja jest zrealizowana w ramach projektu stypendialnego. Opiekun: Martyna Szlaza Rok szkolny: 2011/2012.
Mój plan dnia czynności codzienne.
„PO SZKOLE…”.
1 Prawo do udziału w życiu kulturalnym Autor: Patrycja Kowalczyk.
Ankieta była anonimowa i objęła 80 Rodziców
MOJA SZKOŁA W LICZBACH Prezentacja projektu z zakresu przedmiotów przyrodniczych: matematyka, biologia, chemia. Projekt wykonała: Monika Wojtyła, kl.
Społeczeństwo informacyjne – wpływ Internetu na uczniów Gimnazjum nr 3 im. Janusza Kusocińskiego w Szczecinie i ich rodziców uczniowie.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
SPOTKANIE Z RODZICAMI OGÓLNE INFORMACJE O SPRAWDZIANIE Data sprawdzianu – 8 kwietnia 2008 roku Czas pracy – 60 minut Liczba punktów do uzyskania.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Telewizja, komputer, Internet
PAMIĘTAJ !!! Internet ma dobre i złe strony. PAMIĘTAJ !!! Internet ma dobre i złe strony.
DANE INFORMACYJNE Nazwa szkoły: ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W GOLENIOWIE
CZAS WOLNY DZIECKA.
Dane INFORMACYJNE Nazwa szkoły:
Rok z Kodeksem 2.0 – plusy i minusy
Ankieta Ile czasu uczeń spędza przy klawiaturze, w internecie, oglądając telewizję? Ile czasu uczeń spędza ucząc się i czytając? W jakim celu korzystają.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCACYCH NR 11 W SOSNOWCU PODSUMOWANIE ANKIETY DLA UCZNIA – WARSZTAT PRACY NAUCZYCIELI.
ANKIETA.
Ewaluacja 2011/2012 semestr II Profil szkoły.
MAMO, TATO - JUŻ TERAZ NAJMŁODSZY UCZEŃ MA PRAWO DO … Okresu adaptacji w szkole tak długiego jak to będzie potrzebne 2. Jednego nauczyciela.
Projekt edukacyjny pt. „Czy możemy czuć się bezpieczni w Internecie”
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY
Pytanie 1 i 2 Czy znasz skład chemiczny powietrza? Czy wiesz, jaki jest najlepszy dla Twojego ciała skład chemiczny powietrza?
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY „BEZPIECZEŃSTWO W SIECI”
Kodeks 2.0 Wersja robocza. Punkt 1 Nauczyciele i uczniowie częściej urozmaicają lekcje grami, filmami, prezentacjami edukacyjnymi i on- line. TAK:NIE:
Publiczne Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Połczynie Zdroju
TEMAT Czy mądrze korzystamy z portali społecznościowych?
Praca wykonana na podstawie ankiety pod tytułem:
Analiza wyników ankiety o hałasie.
MIĘDZYNARODOWY DZIEŃ JĘZYKÓW OBCYCH
DOBRY START.
ILE MAMY WZROSTU??? JAKIEGO KOLORU MAMY OCZY.
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
O SPRAWIEDLIWOŚCI W OCENIANIU. PODSTAWA PRAWNA 1. Rozporządzenie 2. Statut Szkoły.
ANALIZA KWESTIONARIUSZA PROGRAMU COMENIUS, styczeń 2015
1 Projekt ROZÚZLENIE. 2 ANKIETA  dla poprawy współpracy między młodzieżą i samorządem lokalnym (miastem, gminą),  koncentrująca się na poznaniu preferowanych.
Projekt edukacyjny pt. „Moje gimnazjum w liczbach i procentach’’
RAMOWY ROZKŁA D DNIA Ramowy rozkład dnia świetlicy szkolnej
Ankieta została przeprowadzona w klasach licealnych. Klasom 1 i 2 zostało zadane 5 pytań, natomiast klasie 3 9 pytań. Łącznie było 182 ankiet. Oto wyniki.
ANKIETA DLA RODZICÓW Rodzice uczniów są ważnym ogniwem w życiu szkoły, dlatego przeprowadzono wśród nich anonimową ankietę, na temat współpracy rodziców.
Opracowała: Kinga Szymanek nauczyciel ZSS nr 101 w Poznaniu
KOMPUTER I INTERNET.
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE Diagnoza stanu wyjściowego.
Analiza ankiet „SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE” Ankieta przeprowadzona wśród uczniów.
Czas wolny dawniej a dziś.
Spędzanie CZASU WOLNEGO
Analiza wyników ankiety „Internet wsparcie czy zagrożenie ” oprac. Beata Zdrojewska, Magdalena Mike-Roczek.
III EDYCJA. ZADANIA DO WYBORU NA ROK SZKOLNY 2015/2016.
M – jak motywacja EWALUACJA WEWNĘTRZNA OBSZAR SKUTECZNOŚĆ PLANOWANIA I REALIZOWANIA PROCESÓW EDUKACYJNYCH W SZKOLE DZIAŁANIA NAUCZYCIELI PODEJMOWANE W.
ORGANIZACJA CZASU WOLNEGO BIALSKICH PIĘCIOLATKÓW AGNIESZKA DMITRUK, HELENA POPŁAWSKA, WOJCIECH HOŁUB.
Uzależnienie od komputera, telewizji i komórki.. Prezentacja przygotowana przez klasę V c z wychowawczynią.
MAMO, TATO - JUŻ TERAZ NAJMŁODSZY UCZEŃ MA PRAWO DO … Okresu adaptacji w szkole tak długiego jak to będzie potrzebne 2. Jednego nauczyciela.
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów Społecznego Gimnazjum w Czersku
Czas wolny dziecka szanse i zagrożenia czyli co powinien robić rodzic aby dziecko nie nadużywało komputera Wieluń
Bezpieczny internet – analiza ankiety dla rodziców
Czas wolny dawniej, a dziś - różnice czy podobieństwa.
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Zapis prezentacji:

Analiza ankiety dla uczniów klas V.

Ankietę wypełniło 101 uczniów klas V. Celem badania było zasięgniecie informacji wśród uczniów na temat: spędzania przez nich czasu wolnego po zajęciach lekcyjnych, przygotowywania się do zajęć szkolnych.

1. Jakie Twoim zdaniem osiągasz wyniki w nauce w tym semestrze? Wysokie w porównaniu z moimi możliwościami przeciętne niskie Niskie w porównaniu z moimi możliwościami Takie, na jakie mnie stać. 12% 35% 9% 8% 36%

2.Czy systematycznie przygotowujesz się do lekcji? zawsze czasami Tyko wtedy, gdy zapowiedziany jest sprawdzian lub kartkówka nigdy 38% 50% 12% 0%

3.Czy odrabiasz zadania domowe? Zawsze z odpowiednią dokładnością i starannością. Bywa, że zapominam o zadaniu domowym. Czasami odrabiam. Nie odrabiam zadań , najwyżej przepisuję od innych. 42% 55% 2% 1%

4.Ile czasu dziennie przeznaczasz na odrabianie zadania domowego i przygotowanie do lekcji?

5.Co należy do Twoich obowiązków oprócz odrabiania lekcji? opieka nad młodszym rodzeństwem 17% sprzątanie 37% zmywanie naczyń 15% wychodzenie z psem 20% nie mam żadnych obowiązków 1% inne: zakupy, wynoszenie śmieci, pomoc w pracach domowych i w ogrodzie, opieka nad zwierzętami. 10%

6.Czy korzystasz z zajęć pozalekcyjnych w naszej szkole?

7.Ile czasu wolnego zostaje w ciągu dnia do Twojej dyspozycji ?

8. Czy czas wolny wolisz spędzać aktywnie, np 8.Czy czas wolny wolisz spędzać aktywnie, np. na świeżym powietrzu, czy raczej biernie np. korzystając z komputera?

9.Co najczęściej robisz w wolnym czasie? Słucham muzyki 20% Spotykam się z kolegami Uprawiam sport 18% Czytam książkę 8% Gram na komputerze lub surfuję w Internecie 15% Oglądam telewizję 14% Inne: świetlica socjoterapeutyczna, zabawa z psem , gra na instrumencie, szkicowanie, 5%

10.Ile czasu poświęcasz w ciągu dnia na oglądanie TV, korzystanie z komputera, zabawy w domu i na świeżym powietrzu 30 min 1 godz 2 godz Więcej niż 2 godz wcale Oglądanie TV 42% 20% 13% 17% 8% Korzystanie z komputera 18% 35% 25% 16% 6% Zabawy na świeżym powietrzu 12% 63% 4% Zabawy w domu 14% 30% 21%

11.Oglądanie telewizji

12.Korzystanie z komputera

13.Zabawy na świeżym powietrzu

14.Zabawy w domu

15.Czy rodzice wiedzą, co robisz w wolnym czasie?