OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Gimnazjum nr 56 w Poznaniu
Advertisements

Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
EDUKACJA TWOJĄ SZANSĄ.
ZAPROSZENIE DLA WYSTAWCÓW
15–lecie współpracy miast partnerskich
Ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel PROPOZYCJA.
IV Zlot Gwiaździsty Miłośników Zabytkowej Motoryzacji
PLAN PRACY ŚWINOUJSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ NA 2008 ROK Zatwierdzony uchwałą zarządu ŚOT W dniu 12 maja 2008r.
XXI Forum Ekonomiczne Komisja ds. Budowy Marki Małopolska Elżbieta Kantor Dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Promocji.
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Organizator Stowarzyszenie Gospel Al. Daszyńskiego 15a/10
Plakaty – 2007 r.. Współpraca z mediami 2006 r. – współpraca na zasadzie patronatu medialnego oraz informacje prasowe wysłane do wszystkich mediów lokalnych;
Przyjaciele Festiwalu Podobnie jak w roku 2006 Festiwal otrzymał patronat honorowy Ambasady Japonii w Polsce. Ponadto, został wpisany jako impreza towarzysząca.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: Festiwal filmowy Produkt (output): I Międzynarodowy Festiwal Amatorskich Filmów Pogranicza Wskaźniki: Prezentacja.
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
Wydział Rozwoju i Promocji Miasta Urząd Miasta Bolesławiec Informacja o wykonaniu budżetu za 2012 r.
Projekt finansowany z budżetu województwa Dolnośląskiego
Newsletter 01/2013.
„STOWARZYSZENIE PRZYJACIÓŁ SZKOŁY MUZYCZNEJ
Centrum Edukacji Obywatelskiej Młody Obywatel Ścieżka III-WOLONTARIAT Projekt III-KAMPANIA NA RZECZ ZAANGAŻOWANIA SPOŁECZNEGO.
„Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałki”
Wdrożony przez STOWARZYSZENIE RODZICÓW NA RZECZ POMOCY SZKOŁOM PRZYJAZNA SZKOŁA.
GMINA BEŁŻYCE I Polski Festiwal Koni Bełżyce r.
KAMPANIA POŁECZNA 9-10 maja 2009 r. KAMPANIA SPOŁECZNA 9-10 maja 2009.
OFERTA DODATKOWYCH DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH podczas Targów dla Kościołów SACRO SILESIA Multimedia Reklama w strefie wejścia Reklama w hali targowej Reklama.
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
„MAZURY ZA PÓŁ CENY” PRZYKŁADEM WSPOŁPRACY SIECI LOKALNEJ
Oferta Rzeszów, 16 czerwca 2011 Cudze chwalicie ….
Projekt jest dofinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa (Fundusz Małych Projektów.
Wybrane działania w zakresie promocji transportu rowerowego w Gdańsku na przykładzie projektu CIVITAS MIMOSA.
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Festiwal filmowy DEKADY FILMU OFERTA DLA KONESERÓW KINA I MECENASÓW KULTURY + Copyright by Kultura +
Piknik ekologiczny w Radiu Lublin Oferta handlowa wrzesień 2007
Działalność Wąbrzeskiego Domu Kultury Bilans porównawczy 2010 r. / 2011 r. / 2012 r. / 2013 r.
Akademia Piłkarska Korona Kielce
Zaproszenie do współpracy. Religia.tv to jedyny kanał telewizyjny w Polsce prezentujący zagadnienia z obszaru szeroko pojętej wiary i różnych religii.
FESTIWALE MUZYCZNE. FESTIWALE MUZYCZNE FESTIWAL MUZYCZNY impreza kilkudniowa wiele koncertów gwiazdy czasem forma konkursu imprezy towarzyszące.
Wspieramy budowanie marki
Rok Szkolny 2014/2015 Rokiem Szkoły Zawodowców 1.
„Łęczna i Kowel – transgraniczne miasta dwóch tradycji i kultur” Unia Europejska Mikroprojekt pt. „Łęczna i Kowel – transgraniczne miasta dwóch tradycji.
. Jak można pomóc ludziom potrzebującym? Czy da się zmienić ich życie na lepsze? Czy można pomóc dzieciom, kształcić się i rozwijać? Myślimy, że dzięki.
PARTNER grup młodzieżowych WKS Śląsk Wrocław Oferta współpracy jako.
Gimnazjum numer 5 w Jarocinie W ciągu ostatnich dwudziestu lat w naszym mieście zmieniło się bardzo dużo rzeczy. Żyje nam się coraz lepiej a ogromny.
KONKURS MUZYCZNY ZAPRASZAM WSZYSTKICH UCZNIÓW DO WZIĘCIA UDZIAŁU W INTERNETOWYM KONKURSIE MUZYCZNYM ORGANIZOWANYM PRZEZ WSZYSCY UCZNIOWIE ZA UDZIAŁ KONKURSIE.
Wspieramy Mieszkaniczników czyli Właścicieli nieruchomości na wynajem.
Europejskie Dni Pracy w Małopolsce i wydarzenia towarzyszące 7-10 maja 2013 Nowy Sącz – Tarnów – Kraków.
Badanie oczekiwań i potrzeb kulturalnych młodzieży powiatu żarskiego.
LATO MŁODYCH W OLECKU ODDOLNE INICJATYWY W LIPCU 2015 ROKU.
Oferta sponsoringu MONIN Cup Junior MONIN Cup Junior to coroczny konkurs dla młodych barmanów w wieku lat, którzy rywalizują w tworzeniu najlepszych.
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
Każdego roku organizacje pozarządowe podejmują liczne inicjatywy na rzecz mieszkańców naszego Miasta. Organizowane przez nie akcje i wydarzenia promują.
Towarzystwo Wioślarskie Syrenka zajmuje się sportem i rekreacją.
Cele działalności prowadzenie działalności edukacyjnej i kulturalnej inicjowanie i pomoc w przedsięwzięciach edukacyjno – kulturalnych, w szczególności.
W trakcie I półrocza roku szkolnego 2011/2012 Samorząd Uczniowski wziął udział w licznych inicjatywach, które miały miejsce na terenie Zespołu Szkół Elektryczno-
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
OFERTA SPONSOROWANIA VIII OGÓLNOPOLSKIEGO KONGRESU MIESZKANICZNIKÓW W ŁODZI organizowanego w dniach 19 – 20 listopada 2016 r.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Alternatywny slajd początkowy – animacja logotypu załączona jako film, w trybie prezentacji animację należy uruchomić poprzez kliknięcie w grafikę.
OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO z dnia 25 marca 2015 roku
WOLSKI KOROWÓD 2018 Spotkanie organizacyjne 11 maja
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
MENTORING IN CCI SECTOR Unit 4: MENTOR IN MUSIC
Zapis prezentacji:

OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI

ORGANIZATORZY Organizatorami są trzy mińskie stowarzyszenia, które od lat zajmują się organizacją koncertów i innych wydarzeń kulturalnych, czyli Stowarzyszenie Kulturalno – Oświatowe „Ścieżki Nieskończoności”, Stowarzyszenie Niezależna Inicjatywa Kulturalna, Mińskie Towarzystwo Muzyczne oraz Miejski Dom Kultury. Partnerem finansowym Festiwalu 4M jest Urząd Miasta Mińsk Mazowiecki.

IDEA FESTIWALU 4M Idea Festiwalu narodziła się w 2011 roku przy okazji obchodów 590. Rocznicy Nadania Praw Miejskich Miastu Mińsk Mazowiecki. Z tej okazji trzy mińskie stowarzyszenia postanowiły połączyć swoje siły i muzycznie zatrząść miastem! Wszystkie dotychczasowe edycje cieszyły się ogromnym zainteresowaniem, goszcząc na koncertach po kilka tysięcy osób, dlatego Festiwal organizowany jest już po raz czwarty! Festiwal 4M ma formę 3-dniowej imprezy plenerowej, w tym roku odbędzie się na rozpoczęcie wakacji czyli w dniach 27-29 czerwca 2014 roku. Przez te trzy dni odbywać się będą liczne koncerty i konkursy, prezentujące różne gatunki muzyczne, by każdy mieszkaniec mógł znaleźć coś dla siebie, a każdy dzień zakończony zostanie występem gwiazdy. A wszystko to za darmo! Dni naszego miasta świętować będziemy bardzo muzycznie, bo to muzyka właśnie jest duszą naszego miasta nad Srebrną. TO NAJWIĘKSZA IMPREZA MUZYCZNA W HISTORII NASZEGO MIASTA!

TAK BYŁO W 2011 ROKU

TAK BYŁO W 2011 ROKU

TAK BYŁO W 2012 ROKU

TAK BYŁO W 2012 ROKU

TAK BYŁO W 2013 ROKU

ZACHĘCAMY DO OBEJRZENIA KRÓTKIEJ RELACJI FILMOWEJ: TAK BYŁO W 2013 ROKU ZACHĘCAMY DO OBEJRZENIA KRÓTKIEJ RELACJI FILMOWEJ: http://vimeo.com/72674970

Patronat medialny nad Festiwalem 4M objęło RADIO DLA CIEBIE

CZEGO OCZEKUJEMY Jesteśmy organizacjami non-profit, nie czerpiemy korzyści finansowych z tytułu organizowania Festiwalu. Jest on w większości finansowany ze środków z budżetu miasta Mińsk Mazowiecki. Niestety nie są to środki wystarczające, by pokryć wszystkie koszty, dlatego zwracamy się z prośbą o wsparcie naszej inicjatywy. Przedstawiamy Państwu kilka ofert w zależności od możliwej wysokości wsparcia. Z naszej strony zapewniamy bardzo szeroką promocję zarówno samego Festiwalu jak i sponsorów. Zapraszamy również do odwiedzenia naszej strony internetowej www.festiwal4m.pl oraz fanpage’a, który gromadzi już blisko 2500 fanów i ich liczba stale wzrasta: www.facebook.com/Festiwal4m Wszystkim sponsorom gwarantujemy, że w gronie sponsorów znajdzie się tylko jeden przedstawicieli danej branży usługowej czy przemysłowej.

SPONSORING – WERSJA PODSTAWOWA kwota od 700 zł do 1300 zł logo na wszystkich materiałach promocyjnych koncertu: na plakacie promującym Festiwal – 1000 sztuk na ulotce – 10 000 sztuk (w tym insertowane w lokalnej prasie) na bannerach „outdoorowych” na ulicach miasta i powiatu na stronie festiwalowej www.festiwal4m.pl w reklamach w prasie przy informacjach o Festiwalu podziękowania ze sceny – trzykrotnie podczas koncertów każdego dnia informacja o sponsorze w spocie reklamowym prezentowanym przed Festiwalem na terenie miasta oraz pomiędzy koncertami w każdym dniu Festiwalu – minimum 5 razy każdego dnia Festiwalu umieszczenie logo firmy na wspólnych bannerach festiwalowych wywieszonych na terenie placu, gdzie będzie odbywał się Festiwal logo sponsora oraz informacja o sponsorze zamieszczona na fanpage’u Festiwalu – częstotliwość zamieszczania informacji zależna od wysokości kwoty

SPONSORZY GŁÓWNI kwota od 1301 zł do 2499 zł, maksymalnie trzech sponsorów logo na wszystkich materiałach promocyjnych koncertu: na plakacie promującym Festiwal – 1000 sztuk na ulotce – 10 000 sztuk (w tym insertowane w lokalnej prasie) na bannerach „outdoorowych” na ulicach miasta i powiatu na stronie festiwalowej www.festiwal4m.pl podziękowania ze sceny – trzykrotnie podczas koncertów każdego dnia informacja o sponsorze w spocie reklamowym prezentowanym przed Festiwalem na terenie miasta oraz pomiędzy koncertami w każdym dniu Festiwalu – minimum 5 razy każdego dnia Festiwalu umieszczenie logo firmy na wspólnych bannerach festiwalowych wywieszonych na terenie placu, gdzie będzie odbywał się Festiwal możliwość zorganizowania stoiska reklamowego na placu, gdzie będzie odbywał się koncert podczas trzech dni Festiwalu wraz z umożliwieniem dystrybucji materiałów reklamowych logo sponsora oraz informacja o sponsorze zamieszczona na fanpage’u Festiwalu – częstotliwość zamieszczania informacji zależna od wysokości kwoty możliwość umieszczenia na fanpage’u Festiwalu przygotowanych przez sponsora ofert reklamowych

SPONSOR GENERALNY kwota od 2500 zł tytuł SPONSORA GENERALNEGO FESTIWALU 4M logo na wszystkich materiałach promocyjnych koncertu: na plakacie promującym Festiwal – 1000 sztuk na ulotce – 10 000 sztuk (w tym insertowane w lokalnej prasie) na bannerach „outdoorowych” na ulicach miasta i powiatu na stronie festiwalowej www.festiwal4m.pl podziękowania ze sceny – trzykrotnie podczas koncertów każdego dnia informacja o sponsorze w spocie reklamowym prezentowanym przed koncertem na terenie miasta oraz pomiędzy koncertami gwiazd – minimum 5 razy każdego dnia Festiwalu umieszczenie logo firmy na wspólnych bannerach festiwalowych wywieszonych na terenie placu, gdzie będzie odbywał się Festiwal możliwość wywieszenia własnego banneru na terenie placu możliwość rozdawania ulotek przy wejściu na koncert przez wolontariuszy możliwość zorganizowania stoiska reklamowego dla publiczności na placu, gdzie będzie odbywał się koncert podczas trzech dni Festiwalu wraz z umożliwieniem dystrybucji materiałów reklamowych logo sponsora oraz informacja o sponsorze zamieszczona na fanpage’u Festiwalu – częstotliwość zamieszczania informacji zależna od wysokości kwoty możliwość umieszczenia na fanpage’u Festiwalu przygotowanych przez sponsora ofert reklamowych inne działania w zależności od ustaleń (spoty reklamowe, film)

KONTAKT www.festiwal4m.pl Jeśli są Państwo zainteresowani współpracą prosimy o kontakt: Małgorzata Zakrzewska Stowarzyszenie „Ścieżki Nieskończoności” tel. 600 903 957