Spotkanie dotyczące realizacji zadania

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Koncepcja przestrzenna docelowego układu drogowego
Advertisements

Drogowa Trasa Średnicowa w Gliwicach
Projekt planu robót na rok 2008 na terenie województwa lubelskiego
Droga ekspresowa S-8 na odcinku Augustów-Suwałki
INWESTYCJE DROGOWE W MAŁOPOLSCE PÓŁNOCNEJ.
INWESTYCJE KOMUNIKACYJNE I Konferencja
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu S8 Wrocław-Syców na Euro 2012.
Warszawa, 16 września 2008 roku
Planowane roboty drogowo-mostowe w latach 2009 ÷ Projekt -
INFORMACJA dotycząca strategii działań
Koncepcja programowo - przestrzenna terenów położonych przy ulicach: Grudziądzka, Polna, Ugory.
bazą nowoczesnej Polski
Inwestor: Wykonawca dokumentacji projektowej:
Zamawiający / Inwestor:
MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych
Nowe Marzy, 25 sierpnia 2008 roku
WOJEWODA ŚLĄSKI Zygmunt Łukaszczyk WO J EWÓ D Z TWO Ś L Ą S K I E
Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych Małopolska
Bogusław Waksmundzki.
Propozycja rozszerzenia Listy projektów indywidualnych dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko o nowe projekty w zakresie sektora transportu.
Remont – odnowa nawierzchni drogi powiatowej nr 1405G Szemud-Karczemki, odcinek Kamień-Kielno Projekt Z/2.22/III/3.1/476/05 Projekt współfinansowany przez.
PRZYGOTOWANIE INWESTYCJI DROGOWYCH NA PODKARPACIU
BUDOWA DROGI EKSPRESOWEJ S7
WYKORZYSTANIE ŚRODKÓW POZABUDŻETOWYCH W GMINIE WOLSZTYN Robert Papierowski Wolsztyn, r.
Chojnice, 24 października 2014 Projekt częściowo finansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna Modernizacja.
TRZEBNICA Centrum Pobytowe dla Drużyn – Finalistów UEFA EURO 2012.
PROJEKT „SIEĆ SZEROKOPASMOWA POLSKI WSCHODNIEJ”
Zasady dostępności centralnych obszarów Warszawy dla komunikacji indywidualnej Warszawa, grudzień 2011.
Posiedzenie Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia Samorządowego S6
KOLEJNE KROKI DO URUCHOMIENIA RPO WP
„Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych – realizacja w 2015 roku
Posiedzenie Komisji Środowiska i Gospodarki Wodnej SEJMIK WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO W KATOWICACH Tarnowskie Góry, 16 stycznia 2011.
1005 km Łączna długość sieci dróg krajowych w WOJEWÓDZTWIE
Szerokopasmowa Polska 2020 JUSTYNA ROMANOWSKA WARSZAWA 28 STYCZNIA 2016 R.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu siedleckiego Siedlce, 3 listopada 2009 r.
Gmina-Miasto Koszalin Budowa i przebudowa dróg stanowiących zewnętrzny pierścień układu komunikacyjnego miasta Koszalin – I etap odcinek od ul. Gnieźnieńskiej.
Obwodnica Ostrowa Wielkopolskiego PARTNERSTWO SAMORZĄDOWO - RZĄDOWE Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Powiat Ostrowski.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
Związek Gmin Ziemi Kujawskiej powstał w 1991 r. z inicjatywy ówczesnego Burmistrza Aleksandrowa Kujawskiego przy poparciu pozostałych W ójtów i Burmistrzów.
DOPROWADZENIE NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ DO STREF INWESTYCYJNYCH TRZEBUSZA I DUNIKOWA PRZEZNACZONYCH POD FUNKCJE PRZEMYSŁOWO SKŁADOWEJ.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu ciechanowskiego Ciechanów, 20 października 2009.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu radomskiego. Radom, 17 listopada 2009 r.
Zmiany w przepisach o ocenach oddziaływania na środowisko Monika Stańczak Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Departament Wdrażania Regionalnego.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu ostrołęckiego. Ostrołęka, 27 października 2009 r.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie ul. Mińska 25, Warszawa Tel.: , Faks:
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
„Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych ” Edyta Sznajder, Jagoda Miszewska Warszawa, 27 kwietnia 2010r.
Propozycje kryteriów wyboru finansowanych operacji dla poszczególnych działań w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na.
Sejmik Województwa Lubuskiego, 7 lutego 2012, Andrzej Patalas AUTOSTRADA A2 ŚWIECKO – NOWY TOMYŚL (105,9 km)
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Inwestycje drogowe proponowane do realizacji w perspektywie
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Partner współpracujący Partner współpracujący
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
Przebudowa Etap I - drogi powiatowej 2483P Wierzyce-Czerniejewo
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
PLANOWANE I ZREALIZOWANE INWESTYCJE NA TERENIE MIASTA SANOKA I POWIATU SANOCKIEGO Lipiec 2017.
Zadania Gminy Miasta Koszalin zrealizowane w ramach projektu:
Propozycja zmian Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko- Pomorskiego na lata
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
Forum Inwestycyjne Warszawa, 11 stycznia 2018 r..
KOLEKTORY SŁONECZNE SZCZAWNICA
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Posiedzenie Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia Samorządowego S6
VI Plenarne Forum Inwestycyjne
SPOTKANIE INFORMACYJNE
Inwestycje na drogach krajowych Warmii i Mazur
SPOTKANIE INFORMACYJNE
Projekt i budowa drogi ekspresowej S17 Zakręt – Lubelska (bez węzła)
Zapis prezentacji:

Spotkanie dotyczące realizacji zadania „Budowa drogi ekspresowej S1 (dawniej S69) odcinek Przybędza – Milówka (obejście Węgierskiej Górki)” Węgierska Górka, 01.08.2017

Plan prezentacji: Istniejący układ drogowy; Omówienie stanu zaawansowania prac przygotowawczych do budowy; Aktualna sytuacja związana z ruchem drogowym.

Istniejący układ drogowy.

Budowa drogi S-1 (dawniej S-69) na odcinku Istniejący układ drogowy Budowa drogi S-1 (dawniej S-69) na odcinku Bielsko-Biała – Żywiec – Zwardoń

Budowa drogi S-1 (dawniej S-69) na odcinku Istniejący układ drogowy Budowa drogi S-1 (dawniej S-69) na odcinku Bielsko-Biała – Żywiec – Zwardoń 29 listopad 1995r. – porozumienie pomiędzy Ministerstwem Transportu i Gospodarki Morskiej Rzeczypospolitej Polskiej a Ministerstwem Transportu, Poczt i Łączności Republiki Słowackiej;

Istniejący układ drogowy

Budowa drogi S-1 (dawniej S-69) na odcinku Istniejący układ drogowy Budowa drogi S-1 (dawniej S-69) na odcinku Bielsko-Biała – Żywiec – Zwardoń 29 listopad 1995r. – porozumienie pomiędzy Ministerstwem Transportu i Gospodarki Morskiej Rzeczypospolitej Polskiej a Ministerstwem Transportu, Poczt i Łączności Republiki Słowackiej; 19 lipiec 2001r. – porozumienie pomiędzy Ministerstwem Transportu i Gospodarki Morskiej Rzeczypospolitej Polskiej a Ministerstwem Transportu, Poczty i Telekomunikacji Republiki Słowackiej zmieniające porozumienie z dnia 29.11.1995;

Istniejący układ drogowy

Budowa drogi S-1 (dawniej S-69) na odcinku Istniejący układ drogowy Budowa drogi S-1 (dawniej S-69) na odcinku Bielsko-Biała – Żywiec – Zwardoń Rezultat: Podpisanie Umowy Finansowej pomiędzy Rzeczpospolitą Polską i Europejskim Bankiem Inwestycyjnym, (Luksemburg – 25.09.2001, Warszawa – 5.10.2001). Finansowanie obejmowało odcinek Żywiec-Zwardoń (I etap) w zakresie budowy, rehabilitacji lub modernizacji odcinków dróg jednojezdniowych, zgodnie z rozwiązaniami technicznymi o minimalnych kosztach, co pozwoli na otwarcie w Zwardoniu międzynarodowego przejścia granicznego dla pojazdów ciężkich przed rokiem 2005.

Istniejący układ drogowy Etap I obejmował budowę drogi ekspresowej jednojezdniowej na odcinku Żywiec-Zwardoń z wyłączeniem odcinka „Obejście Węgierskiej Górki”, na którym w I etapie zrealizowane zostało wzmocnienie istniejącej drogi krajowej i dróg powiatowych przez miejscowości Węgierka Górka-Milówka: Etap I – zrealizowany w latach 2002-2010 Długość nowych odcinków drogi ekspresowej – 18.5 km, Wzmocnienie istniejącej drogi (DK 69, droga powiatowa) – 10.2 km, Budowa dróg łączących – 2,3 km. Zwardoń

Istniejący układ drogowy obejście Węgierskiej Górki W Umowie Finansowej (...) zapisano: D2 D1 C2 C1 obejście Węgierskiej Górki A2 A1 B Odcinek D Wzmocnienie i modernizacja istniejącej drogi 69 (od ukończenia odcinka Laliki II około km 44+400 do km 46+300, odcinek D1) oraz budowa nowego odcinka (D2) drogi S-94 od km 46+300 do km 47+550 (Zwardoń-Myto, około 1,3). Odcinek C Budowa nowego odcinka drogowego (C1) oraz wzmocnienie (C2) do km 43+300 (w kierunku ukończonego odcinka Laliki II) istniejącej drogi 69 Odcinek B Wzmocnienie i przystosowanie do warunków miejskich istniejącej drogi od skrzyżowania w Przybędza poprzez Węgierska Górkę, Cięcinę i Milówkę (około 10 km) do Szarego. Budowa ronda w Milówce, modernizacja obiektów i odbudowa nawierzchni pomiędzy Milówką i Szarym (w sumie 1,8 km). Odcinek A Obwodowa Żywca (od km 19+500 do km 28+000), łącznie z drogami dojazdowymi do istniejącego ronda przy wjeździe do miasta, węzeł Browar i skrzyżowaniem Przybędza. Budowa jednej jezdni w standardzie drogi ekspresowej o całkowitej długości 8,5 km.

Istniejący układ drogowy W takim podziale Europejski Bank Inwestycyjny wyraził zgodę na udzielenie pożyczki na realizację inwestycji w zakresie I etapu Budowy drogi ekspresowej S69 Żywiec – Zwardoń.

Budowa drogi S-1 (dawniej S-69) na odcinku Istniejący układ drogowy Budowa drogi S-1 (dawniej S-69) na odcinku Bielsko-Biała – Żywiec – Zwardoń 29 listopad 1995r. – porozumienie pomiędzy Ministerstwem Transportu i Gospodarki Morskiej Rzeczypospolitej Polskiej a Ministerstwem Transportu, Poczt i Łączności Republiki Słowackiej; 19 lipiec 2001r. – porozumienie pomiędzy Ministerstwem Transportu i Gospodarki Morskiej Rzeczypospolitej Polskiej a Ministerstwem Transportu, Poczty i Telekomunikacji Republiki Słowackiej zmieniające porozumienie z dnia 29.11.1995; 16 luty 2007r. – porozumienie pomiędzy Ministerstwem Transportu i Gospodarki Morskiej Rzeczypospolitej Polskiej a Ministerstwem Transportu, Poczty i Telekomunikacji Republiki Słowackiej zmieniające porozumienie z dnia 19.07.2001;

Istniejący układ drogowy

Istniejący układ drogowy Etap II odcinek Węzeł Mikuszowice (Żywiecka – Bystrzańska) – Żywiec, zadanie współfinansowane było z Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (projekt z listy projektów indywidualnych nr POIiŚ 6.1-28) oraz ze środków krajowych będących w dyspozycji Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad – długość 15,56 km Etap II – zrealizowany w latach 2010-2015 Zwardoń

Istniejący układ drogowy S-69 Bielsko-Biała - Żywiec została oddana do użytkowania w dwóch odcinkach: Odc. 1 – Bielsko-Biała (węzeł Mikuszowice) – Buczkowice (węzeł Buczkowice) długość 6,0 km, oddanie do użytkowania listopad 2014 Odc. 2 – Buczkowice (węzeł Buczkowice) – Żywiec (węzeł Żywiec Soła) długość 9,5 km, oddanie do użytkowania lipiec 2015 Odc. 1 Odc. 2

Istniejący układ drogowy III etap obejmuje budowę drogi ekspresowej na odcinku przewidzianym w I etapie do wzmocnienia tj. Przybędza – Milówka (tzw. Obejście Węgierskiej Górki) około 8,2 km. Etap ten wydzielono ze względu na wysokie koszty realizacji tego odcinka w terenie górskim (planowane 2 tunele drogowe). Etap III - w przygotowaniu Zwardoń

Istniejący układ drogowy Stan zaawansowania: Dokumentacja projektowa wykonana w 2010 roku Zakres robót: Budowa drogi jednojezdniowej –dł. 8,5 km (w tunelach i na odcinkach między tunelami 2 jezdnie po 2 pasy ruchu) Budowa dwóch tuneli: dł. 830mb, 980mb Budowa pięciu estakad: dł. 942mb, 220mb, 142mb, 102mb, 222mb Budowa trzech mostów Budowa ekranów akustycznych

Omówienie stanu zaawansowania prac przygotowawczych do budowy.

Omówienie stanu zaawansowania prac przygotowawczych do budowy W dniu 05.10.2009 r. uzyskano decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach. Decyzja stała się ostateczna w dniu 10.12.2009 r. W 2010 r. opracowano kompleksową dokumentację projektową, w zakresie Projektu Budowlanego, Wykonawczego, Materiałów do wniosku o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, Materiałów Przetargowych. W związku z brakiem finansowania i realną obawą upłynięcia terminu przydatności decyzji środowiskowej dla przedmiotowego zadania (4 lata od 10.12.2009) w dniu 15.10.2013 r. Oddział w Katowicach złożył wniosek do Wojewody Śląskiego o wydanie decyzji ZRID. Do wniosku został załączony projekt budowlany oraz raport środowiskowy do powtórnej oceny oddziaływania na środowisko – opracowane w 2010 r. Na wniosek tut. Oddziału postępowanie w sprawie wydania decyzji ZRID zostało zawieszone w dniu 18.12.2013 r. Ustawowy termin możliwości trwania zawieszania postępowania upływał w dniu 18.12.2016 r. Tym samym przed upływem ww. terminu koniecznym było uzupełnienie wniosku o zaktualizowaną dokumentację projektową, zarówno w zakresie projektu budowlanego jak i raportu do powtórnej oceny oddziaływania na środowisko. . . . W chwili obecnej przewidujemy, że decyzja ZRID zostanie wydana do końca III kwartału a ogłoszenie przetargu na roboty budowlane nastąpi w listopadzie br.

Aktualna sytuacja związana z ruchem drogowym.

Aktualna sytuacja związana z ruchem drogowym P1 GDDKiA Oddział w Katowicach, w celu monitorowania natężenia ruchu na układzie dróg krajowych i powiatowych w ciągu komunikacyjnego Żywiec – Zwardoń, wykonała 2 całodobowe pomiary ruchu we wskazanych obok lokalizacjach: P1 – droga S-1 węzeł Browar, P2 – droga S-1 węzeł Przybędza, P3 – droga powiatowa (Biedronka), P4 – droga S-1 tunel Emilia, portal południowy. Pomiar wykonano w dniach: 9/10 maja, od godz. 6:00 – 6:00, 20/21 czerwca, od godz. 6:00 – 6:00. P2 P3 P4

Aktualna sytuacja związana z ruchem drogowym P1 GDDKiA Oddział w Katowicach, w celu monitorowania natężenia ruchu na układzie dróg krajowych i powiatowych w ciągu komunikacyjnego Żywiec – Zwardoń, wykonała 2 całodobowe pomiary ruchu we wskazanych obok lokalizacjach: P1 – droga S-1 węzeł Browar, P2 – droga S-1 węzeł Przybędza, P3 – droga powiatowa (Biedronka), P4 – droga S-1 tunel Emilia, portal południowy. Pomiar wykonano w dniach: 9/10 maja, od godz. 6:00 – 6:00, 20/21 czerwca, od godz. 6:00 – 6:00. P2 P2_1 P3 P2_4 P2_2 P4

Aktualna sytuacja związana z ruchem drogowym WYNIKI:

Aktualna sytuacja związana z ruchem drogowym P1 GDDKiA Oddział w Katowicach, w celu monitorowania natężenia ruchu na układzie dróg krajowych i powiatowych w ciągu komunikacyjnego Żywiec – Zwardoń, wykonała 2 całodobowe pomiary ruchu we wskazanych obok lokalizacjach: P1 – droga S-1 węzeł Browar, P2 – droga S-1 węzeł Przybędza, P3 – droga powiatowa (Biedronka), P4 – droga S-1 tunel Emilia, portal południowy. Pomiar wykonano w dniach: 9/10 maja, od godz. 6:00 – 6:00, 20/21 czerwca, od godz. 6:00 – 6:00. P2 P3 P4

Aktualna sytuacja związana z ruchem drogowym WYNIKI, P4:

Aktualna sytuacja związana z ruchem drogowym WYNIKI, P3:

Aktualna sytuacja związana z ruchem drogowym WYNIKI, P2_4:

Aktualna sytuacja związana z ruchem drogowym WYNIKI, P1:

Aktualna sytuacja związana z ruchem drogowym ODSŁONY: 15789 Wyniki pomiarów przeprowadzone przez WGMEDIA.EU : Pomiary przeprowadzono w dniu 6 czerwca. W tym dniu w Republice Czeskiej ma miejsce święto religijne – rocznica spalenia mistrza Jana Husa. Dlatego od godziny 13:00 do 22:00 obowiązywał tam zakaz ruchu samochodów pow. 7,5 t. W związku z powyższym przedstawione pomiary nie są miarodajne.

Aktualna sytuacja związana z ruchem drogowym Dodatkowy pomiar ruchu przeprowadzony w dniu 18/19.07.2017:

Aktualna sytuacja związana z ruchem drogowym Dodatkowy pomiar ruchu przeprowadzony w dniu 18/19.07.2017:

Aktualna sytuacja związana z ruchem drogowym

Aktualna sytuacja związana z ruchem drogowym Porównanie odcinka Węgierska Górka – Milówka z innymi drogami województwa śląskiego:

Aktualna sytuacja związana z ruchem drogowym

Aktualna sytuacja związana z ruchem drogowym 20017 Średni dobowy ruch roczny (SDRR) pojazdów silnikowych w 2015 roku na sieci dróg krajowych w kraju i w województwach 6133 SDRR – liczba pojazdów, jakie ogółem w ciągu jednej doby poruszają się po drogach krajowych

Aktualna sytuacja związana z ruchem drogowym

Aktualna sytuacja związana z ruchem drogowym

Dziękuję za uwagę.