Odwaga w planowaniu mediów

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dlaczego Sieć 118? art. 118 Konstytucji RP większe zaangażowanie obywateli w życie publiczne zachęta do aktywnego tworzenia legislacji chęć podniesienia.
Advertisements

BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
Prezentacja o Kazimierzu Dolnym
Wirtualny spacer po Białymstoku. Projekt realizują słuchacze CKU w ramach programu Szkoła z Klasą 2.0.
Szlak Wisły – projekt społeczno-edukacyjny
Usłyszeć miasto o audioguide gdańsk, wygodnym zwiedzaniu oraz kierowaniu strumienia turystów.
Gdańsk miastem wolności.
WSZYSTKIE KOLORY ŚWIATA
Autor: Adrianna Dzikielewska
W klimacie fin de siec’le w Krakowie i Dąbrowie
SCENARIUSZ WARSZTATÓW DLA SZKOŁY GIMNAZJALNEJ W RAMACH CYKLU PRAWA OBYWATELSKIE – MOJE PRAWA Katarzyna Stępak, Scenariusz 2, Załącznik 2 PRAWO DOSTĘPU.
NA KIERUNKACH I SPECJALNOŚCIACH NAUCZANIA: OGRODNICTWO KSZTAŁTOWANIE TERENÓW ZIELENI STUDIA W PWSZ W SULECHOWIE.
Hasło naszej akcji do XVII Sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
„MAZURY ZA PÓŁ CENY” PRZYKŁADEM WSPOŁPRACY SIECI LOKALNEJ
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 43
Ocelot prezentuje innowacyjne widowisko na najwyższym poziomie artystycznym, skierowane do szerokiej publiczności. Widowisko OCELOTA to artystyczna sztuka.
W program Szkoła z klasą 2.0 wprowadziła nas nasza wychowawczyni p. K. Gasiorkiewicz, która jest koordynatorem tej akcji w naszej szkole. Na godzinie.
XII FORUM DYSKUSYJNE OŚWIĘCIM – MIASTO AKTYWNYCH OBYWATELI?
Atrakcje turystyczne największych polskich miast
Anna Gumułka Polska Agencja Prasowa
Gmina Grodzisk Maz. w liczbach
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Z KLASĄ ..
OBRAZKOWY KODEKS 2.0 Klasa IIC
Z biegiem lat Mobilna gra miejska dla Dzielnicy Podgórze.
Piękne miejsca w Kielcach W naszym mieście jest wiele pięknych miejsc, lecz nie każdy o nich wie… W tej prezentacji pokażę dwa, które w szczególny sposób.
HISTORIA POLSKI W LEGENDACH
Gmina Grodzisk Maz. w liczbach Gmina Grodzisk Mazowiecki zajmuje powierzchnię 107 km2. W jej skład wchodzą: miasto Grodzisk Mazowiecki (1 319 ha) oraz.
Krótkie streszczenie naszych przygotowań
Nasz projekt opiera się na idei festiwalu Slot Art Festival. Slot Art Festival to (dla pragmatyków) ponad 60 kapel na siedmiu scenach, całodobowe kluby.
Jako element polityki prorodzinnej w Polsce
Hmarjak.zut.edu.pl Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny Dr inż. Henryk Marjak ANALIZA WYKORZYSTANIA MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH JAKO INNOWACYJNEGO.
Rozwijająca się technologia powoduje, że młodzi ludzie prowadzą coraz wygodniejszy tryb życia. W sferze interakcji społecznych ludzie starają ograniczyć.
Ocena zadowolenia z przestrzeni publicznych dla młodzieży w regionie świdnickim Wykonali : Dominik Wąsowicz i Dariusz Sywała.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Program „Szkoła z klasą 2.0” edycja 2013/2014 Szkoła Podstawowa im. Elizy Orzeszkowej w Radgoszczy.
XIII wieczny Rynek – największy w Europie, ważne miejsce publiczne Krakowa
Materiały do zajęć o reklamie Materiał pomocniczy. Kurs internetowy „Włącz się. Młodzi i media”
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
HBO GO online Nasze podejście.. Do kogo mówimy? Dwie grupy: I.Abonenci HBO nie korzystający z usługi II. Fani – seriali HBO i ich bohaterów.
OBYWATEL EDI EDUKACJA, DZIAŁANIA INFORMACYJNE. LEKCJA 4 Wolontariat Europejski Wolontariat Europejski to forma wolontariatu zagranicznego oferowana w.
„Migracje w naszym obszarze- przeszłość i teraźniejszość” Migracje mniejszości Żydowskiej na teren Łodzi Agata Szafrańska.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Strategia Promocji Marki Poznań Paweł Woźniak – Biuro Promocji Miasta.
Wojciech Fedyk Tourist Consulting Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie.
KRAKÓW I WIELICZKA WYSTAWA Z WYCIECZKI SZKOLNEJ MAJ 2016.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
NACZELNA RADA ADWOKACKA -kampania informacyjna „Zapytaj adwokata” Warszawa, kwiecień 2016.
Campaign Effectiveness Study Raport z kampanii reklamowej Miasta Łodzi.
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
SafeSurfing Moduł 3 Jak zachować bezpieczeństwo korzystając z internetu i aplikacji mobilnych.
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Innowacja w planowaniu mediów
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
HOOP - Dzień Przytulania
Pomysł na promocję książki.
Launch Skody Yeti – Sukces masz w naturze Odwaga w planowaniu mediów
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Blend-a-med 3D White Fresh – Event otwartości
Okno na Hooptymistyczny świat
Łaciate krowy w mieście
Mobilna Bankowość Best Use of Content.
Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Aleksejenko Weronika 10-B
Dlaczego miasta muszą inwestować w zieleń i rekreację?
Sieć Najciekawszych Wsi
Zapis prezentacji:

Odwaga w planowaniu mediów KRAKÓW Z GÓRY Odwaga w planowaniu mediów

1A Sytuacja marketingowa Kraków? To stara historia. Sukiennice, Wawel, Rynek i Lajkonik. Co nowego można powiedzieć o miejscu, o którym wszystko zostało już powiedziane?

1B Kraków to najbardziej rozpoznawalne miasto w Polsce, oficjalne uznane za Europejską Stolicę Kultury, a także za jedno z najciekawszych miejsc na ziemi. Znają je nie tylko Polacy, ale również turyści zagraniczni. Na jednego mieszkańca przypada ich aż siedmiu. Znane są budynki, ulice i postaci związane z miastem. Tak wysoka świadomość to jednocześnie powód do dumy, jak i zagrożenie dla miasta. Powstaje bowiem pytanie, jak przyciągnąć turystów do miasta, które wszyscy znają i wszyscy już widzieli? Co nowego można powiedzieć o miejscu, o którym wszystko zostało już powiedziane?

2A Cele kampanii Krótkoterminowo: Wygenerowanie ruchu na stronie www.krakow.travel W dalszej perspektywie: Zainteresowanie na nowo Krakowem turystów poprzez pokazanie jego nowego oblicza, którego dotąd nie widzieli Odświeżenie wizerunku miasta, który pozwoli wydobyć jego prawdziwy i unikalny charakter, wskazując, że miasto ciągle ma wiele do zaoferowania

2B Naszym podstawowym celem było wygenerowanie ruchu na stronie www.krakow.travel poprzez wzbudzenie zainteresowanie samym miastem. Wszyscy znają główne zabytki i atrakcje Krakowa, ale mało kto potrafił powiedzieć, jaka jest jego osobowość. Porównywany do Pragi i Paryża Kraków odstawał od pozostałych znanych atrakcji turystycznych z powodu braku wyrazistego wizerunku. Dążyliśmy do przedstawienia miasta w sposób nowy, dotąd niespotykany, który odwróciłby uwagę od tego, co w Krakowie znane i skierował zainteresowanie turystów w stronę niepowtarzalnego ducha miasta i jego nie odkrytego, jak dotąd potencjału.

3A Grupa docelowa Młodzi ciekawi świata ludzie, dla których Internet jest naturalnym źródłem rozrywki, informacji, budowania i podtrzymywania relacji.

3B Kampania skierowana była do młodych, aktywnych, ciekawych świata ludzi, którzy są w ciągłym ruchu. Pociąga ich to, co nowe, inne, niepowtarzalne i intrygujące. Dużo podróżują, dlatego nie łatwo ich zaskoczyć. Fascynują ich miejsca o niepowtarzalnym charakterze, gdzie zawsze mogą zobaczyć coś nowego. Naturalnym środowiskiem jest dla nich Internet, w którym szukają informacji, bawią się, kontaktują z innymi, wymieniają informacjami o tym, co interesujące i warte uwagi.

4A Innowacyjne podejście IMIĘ: GOŁĄB NAZWISKO: KRAKOWSKI ZAWÓD: REŻYSER MIEJSCE ZAMIESZKANIA: KRAKÓW

4B Ponieważ Kraków jest miastem artystów, każdy z jego mieszkańców może być artystą. Nawet tak pospolity jego obywatel jak gołąb. By zaintrygować odbiorców stworzyliśmy i wypromowaliśmy postać GOŁĘBIA FILMOWCA, którego marzeniem jest reżyseria. Swoje umiejętności ćwiczy filmując rodzinne miasto – Kraków. W ten sposób udało nam się połączyć dwie rzeczy – pokazać unikalny charakter mieszkańców i samego miasta oraz zaprezentować mniej znaną stronę Krakowa – z lotu ptaka.

5A Jak to zrobiliśmy? Spot Ikar nakręcony z Jerzym Stuhrem. 1-minutowe filmiki pokazujące Kraków z perspektywy naszego bohatera – z lotu ptaka. Dokument The Journey z muzyką zespołu Kroke. Prace naszego artysty promowaliśmy poprzez jego profile na Facebooku i Tweeterze oraz na YouTube.

5B Główną osią kampanii stała się seria 1-minutowych filmów nakręconych przez prawdziwe gołębie pokazujące Kraków z ich perspektywy. Umieszczaliśmy je w Internecie (na stronie www.kraków.travel oraz na YouTube) i promowaliśmy poprzez profile naszego gołębia-filmowca na Facebooku i Twitterze. Dodatkowym wsparciem kampanii był wyświetlany w kinach oraz umieszczany w sieci film Ikar, w którym Jerzy Stuhr postanawia rywalizować z Gołębiem Krakowskim i próbuje nakręcić własną wersję tematu – Kraków z lotu ptaka. Z materiałów nakręconych przez gołębie zmontowaliśmy także krótki dokument The Journey, ilustrowany muzyką zespołu Kroke, który nasz bohater zgłaszał na różne festiwale filmowe.

6A Co udało nam się osiągnąć? 1225 fanów Ilość odsłon www.krakow.travelwzrosła o 250% Dokument The Journey trafił na shortlistę Rimini Meeting Festival Kampania była szeroko omawiana w telewizji, prasie i Internecie Do akcji samorzutnie dołączyli się znani krakowianie

6B Nasz pomysł chwycił. Liczba odwiedzin strony kraków.travel zwiększyła się o 250% i osiągnęła poziom 300 000 odsłon. Liczba fanów gołębia na Facebooku ciągle rośnie. Film The Journey został zgłoszony na festiwal Dwa brzegi, Karuzela Cooltury, Festiwal Sztuka Dokumentu i Rimini Meeting Festival, gdzie znalazł się nawet na shortliście. Kampania została zauważona i była szeroko komentowana w telewizji, w prasie i w Internecie. Akcja uzyskała wsparcie wielu znanych mieszkańców Krakowa (m. in. Anny Polony, Tomasza Stańko), którzy samorzutnie stali się ambasadorami kampanii.