Album fotograficzny Sprawozdanie z wykonania zadania nr 3

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Strona internetowa projektu:
Advertisements

Biblioteka "Kiedy przeczytam nową książkę, to tak jakbym znalazł nowego przyjaciela, a gdy przeczytam książkę, którą już czytałem - to tak jakbym spotkał.
Zespół Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki
Stowarzyszenie Rodziców na Rzecz Pomocy Szkołom Przyjazna Szkoła.
Książka w innym wymiarze
na podstawie książki Astrid Lindgren "Dzieci z Bullerbyn"
Jak pisać pracę dyplomową?
Zespół Szkół im. Ks. Jerzego Popiełuszki w Juchnowcu Górnym
OPOWIEŚĆ WIGILIJNA.
WYNIKI ANKIETY W ankiecie przeprowadzonej przez Nową Przyszłość wzięło udział 106 uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum z Zespołu Szkół im. Ks. Jerzego.
Samorząd Uczniowski Zespołu Szkół im. Ks
CAŁY WROCŁAW CZYTA… IX edycja
Międzynarodowe Święto Bibliotek.
Wypożyczalnia Kto czyta, nie błądzi.
TURNIEJ WIEDZY O KSIĄŻCE dla klas II – III.
Zachęcamy do przeczytania książki „Mikołajek”
Debata na temat demokracji w życiu szkoły i uczniów
KONKURS PRZYRODNICZO - MATEMATYCZNY
Sprawozdanie z realizacji obchodów DBI 2014
Akcja „Sprzątanie Świata”- nasz heppening
Omawianie lektury pt. „Chłopcy z Placu Broni”
SZKOŁA PODSTAWOWA W TEMPLEWIE. TEMPLEWO- wieś w gminie Bledzew, w powiecie międzyrzeckim, w województwie lubuskim. To wieś sołecka położona 8 km na pd.
Formy pracy z książką (lekturą)
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 w Szkole Podstawowej nr 26 we Wrocławiu Rok szkolny 2012/2013.
Gdyńska księgarnia „Filiżanka literatury”
Między nami czytelnikami
Z łyżką i wiosłem – kulinarny rejs wokół Bałtyku Prezentacja uczennic klasy V Szkoły Podstawowej w Zalesiu.
Zapraszam do biblioteki
Termin realizacji: XI 2013 – VI 2014
INSTRUKCJA. 1. Analizujemy wstępnie literaturę na temat rozwoju dziecka w analizowanym okresie i na temat problemów z jakimi borykają się osoby w tym.
Zasady pracy metodą projektu
dla każdego- przyłącz się, kolego!
INSTRUKCJA. 1. Wybieramy temat lekcji. Dobieramy się w grupy. Temat powinien być dobrany tak, aby możliwe było autentyczne zaangażowanie w jego realizację.
By zaangażować innych w działalność wolontariatu stworzyliśmy tzw. Małą Skrzynkę Wielkich Pomysłów. W wyniku czego otrzymaliśmy wiele ciekawych pomysłów,
,,Kto jest przyjacielem lasu.’’
Ogólnopolski konkurs literacko-plastyczny pod hasłem " Polska pachnąca w lipach"
Podziel się z nami swymi marzeniami
Sprawozdanie z działalności Świerszczykowego Klubu Pożeraczy Liter SP w Bargłówce Klasa I rok szkolny 2013/14.
„Mali konstruktorzy i poligloci”
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Poznajemy zawody w miejscu pracy.
„Tydzień / Miesiąc Bibliotek w obiektywie” Wojewódzki Konkurs Fotograficzny dla Nauczycieli Bibliotekarzy 2015 pod patronatem Pani mgr Jadwigi Aleksandry.
Biblioteka szkolna „W bibliotece znajdziesz wszystko, czego chcesz, starą prawdę, mądrą bajkę, piękny wiersz” (Krystyna Wodnicka)  
Organizacja zespołu projektowego
Korespondencja seryjna jest funkcją, która umożliwia nam stworzenie dokumentu, który zawiera ten sam typ informacji, lecz dla każdego adresata zawiera.
VIRGIN MOBILE ACADEMY PODPOWIADAMY, JAK W PIĘCIU KROKACH PRZYGOTOWAĆ PREZENTACJĘ KONKURSOWĄ.
Copyright © 2015 Wydawnictwo Inspiracja. Wydawnictwo Inspiracja Wydawnictwo Inspiracja założone zostało w celu podtrzymywania, utrwalania i zachęcania.
Sprawozdanie z wykonania zadania nr 2 Województwo – PODLASKIE Miasto – JUCHNOWIEC GÓRNY Szkoła – ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W JUCHNOWCU GÓRNYM.
MINI PRZEDSIĘBIORSTWO „KAASSA Sp ZO.O” Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Józefa Nojego w Czarnkowie.
KILOMETRY DOBRA Zespół Szkół w Borkach-Kosach Szkoła Podstawowa i Gimnazjum im. Żołnierzy Wyklętych Borki – Kosy 2016.
Czyteliada, czyli jak propagować czytelnictwo Szkoła z klasą 2.0.
Jak zbudowana jest książka?
Szkoła z klasą 2.0 „Uczymy innych”. Na czym polega metoda „Uczymy innych”? Polega na bezpośrednim zaangażowaniu uczniów w przygotowywanie i prowadzenie.
Album fotograficzny Sprawozdanie z wykonania zadania nr 1
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów Społecznego Gimnazjum w Czersku
Wybór tytułów książek do biblioteki szkolnej przez głosowanie.
Pomysł na promocję książki.
Prezentację przygotowała: Patrycja Szczepaniak klasa 2B
„Charlie i fabryka czekolady”
Młodzi i zwariowani.
„CZYTAM, BO LUBIĘ” PROJEKT CZYTELNICZO-POLONISTYCZNY realizowany w Publicznym Gimnazjum im. Ofiar Katynia w Piątnicy r. – r.
Album fotograficzny Sprawozdanie z wykonania zadania nr 2
Czy czytanie jest nam dzisiaj potrzebne ?
SZKOŁA W RUCHU AKCJA „ĆWICZYĆ KAŻDY MOŻE” ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ
Książka łączy pokolenia
Projekt biblioteczny 1C
KLUCZEM DO WIEDZY WCIĄŻ JEST CZYTANIE !.
REGULAMIN BIBLIOTEKI SZKOLNEJ
Nazwa firmy.
DOBRE PRAKTYKI BIBLIOTEKA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ W PRUCHNIKU.
SCENARIUSZ ZAJĘĆ DLA KLAS IV - VI TEMAT: POWSTANIE WARSZAWSKIE – 63 DNI CHWAŁY..
Zapis prezentacji:

Album fotograficzny Sprawozdanie z wykonania zadania nr 3 Województwo – PODLASKIE Miasto – JUCHNOWIEC GÓRNY Szkoła – ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI W JUCHNOWCU GÓRNYM Nazwa grupy – SZÓSTA B Imię i nazwisko nauczyciela – JOLANTA SAMOJLUK

Na czym polegało zadanie? Zadanie nr 3 miało naszych młodych odbiorców literatury ukierunkować na przyszłość. Mieli oni bowiem wymyśleć takie działanie, które stałoby się ich wkładem w promocję czytelnictwa wśród przedstawicieli następnych pokoleń. Oto jak powstał pomysł na nowe zadanie. Najpierw uczniowie wybrali książkę napisaną w XXI wieku. Postawili na „Igrzyska śmierci” Suzanne Collins, ponieważ jest to lektura dla nich niezwykle poruszająca. W dalszej kolejności uczestnicy projektu stworzyli zachęty do przeczytania tej książki przez przyszłe pokolenia w postaci filmiku pt. Początki Kosogłosa prezentującego wybrane fragmenty powieści. Na koniec wykonali kapsułę czasu, dzięki której będzie można przechować ten film przez wiele lat w ukrytym miejscu, aby tam czekał na swych odkrywców w przyszłości.

Zapraszamy do obejrzenia naszego filmu pt. Początki Kosogłosa

Jak powstawała kapsuła czasu? Podpisanie kartki przez uczestników projektu . Włożenie naszej tajemniczej kartki do puszki.

Jak powstawała kapsuła czasu? Gotowe!

Jak powstawała kapsuła czasu? Wykopanie baaardzo głębokiego dołu … Włożenie naszej tajemniczej puszki z wiadomością dla przyszłych pokoleń.

Jak powstawała kapsuła czasu? Zasypanie dołu. Misja zakończona!

Zachęcamy młodszych kolegów do czytania Z wizytą w klasach V SP Zachęcamy młodszych kolegów do czytania

Prezentacja cieszyła się powodzeniem Z wizytą w klasach V SP Prezentacja cieszyła się powodzeniem

Dziękujemy za uwagę 