W ramach powyŻszego tematu PODJĘLIŚMY SZEREG DZIAŁAŃ: Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa W ŚWIETLICY SZKOLNEJ „PSZCZÓŁKI” W ramach powyŻszego tematu PODJĘLIŚMY SZEREG DZIAŁAŃ:
Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa 18 MAJA 2016 roku W RAMACH OBCHODÓW TYGODNIA BIBLIOTEK ODWIEDZILIŚMY MIEJSKO – GMINNĄ BIBLIOTEKĘ PUBLICZNĄ im. ADAMA MICKIEWICZA 10 CZERWCA 2016 roku UCZESTNICZYLIŚMY W OGÓLNOPOLSKIEJ AKCJI: „JAK NIE CZYTAM, JAK CZYTAM” – „POŁANIEC CZYTA” 13 CZERWCA 2016 roku W RAMACH GŁOŚNEGO CZYTANIA PONOWNIE ODWIEDZILIŚMY MIEJSKO-GMINNĄ BIBLIOTEKĘ PUBLICZNĄ IM. ADAMA MICKIEWICZA
Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa „TYDZIEŃ BIBLIOTEK” PRZED WEJŚCIEM DO BIBLIOTEKI
Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwA „TYDZIEŃ BIBLIOTEK” ZWIEDZANIE BIBLIOTEKI - ODDZIAŁ DLA DOROSŁYCH
Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwA „TYDZIEŃ BIBLIOTEK” ZWIEDZANIE BIBLIOTEKI - ODDZIAŁ DLA DOROSŁYCH
Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa „TYDZIEŃ BIBLIOTEK” ZWIEDZANIE BIBLIOTEKI - ODDZIAŁ DLA DOROSŁYCH PANIE BIBLIOTEKARKI ZAPREZENTOWAŁY ZNAJDUJĄCE SIĘ W BIBLIOTECE M.IN.: NAJWIĘKSZĄ A ZARAZEM NAJCIĘŻSZĄ KSIĄŻKĘ ORAZ - NAJMNIEJSZĄ KSIĄŻKĘ
Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa „TYDZIEŃ BIBLIOTEK” ZWIEDZANIE BIBLIOTEKI - ODDZIAŁ DLA DOROSŁYCH PrzyglĄdaliŚmy siĘ pracy pana informatyka
Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa ODDZIAŁ DLA DZIECI PANI PRACUJĄCA W ODDZIALE DLA DZIECI OPOWIEDZIAŁA O KSIĘGOZBIORZE. DZIECI BYŁY ZAINTERESOWANE W JAKI SPOSÓB MOGĄ STAĆ SIĘ CZYTELNIKAMI. WYPOWIADAŁY SIĘ RÓWNIEŻ O SWOICH ULUBIONYCH KSIĄŻKACH
Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa ODDZIAŁ DLA DZIECI DZIECI Z OGROMNYM ZAINTERESOWANIEM WYSŁUCHAŁY TREŚĆ BAJKI PT. „FRANKLIN I KSIĄŻKA Z BIBLIOTEKI”. ODPOWIADAŁY NA PYTANIA ZADAWANE PO WYSŁUCHANIU BAJKI, WYPOWIEDZIAŁY SIĘ RÓWNIEŻ W JAKI SPOSÓB NALEŻY DBAĆ O KSIĄŻKI
Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa ODDZIAŁ DLA DZIECI BAJKA PT. „FRANKLIN I KSIĄŻKA Z BIBLIOTEKI”
Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa ODDZIAŁ DLA DZIECI PO WYSŁUCHANIU BAJKI GRALIŚMY W GRY PLANSZOWE I STOLIKOWE. NIEKTÓRE DZIECI WYKONYWAŁY PRACE PLASTYCZNE
Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa ODDZIAŁ DLA DZIECI GRY PLANSZOWE I STOLIKOWE, KOLOROWANIE
Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa ODDZIAŁ DLA DZIECI GRY STOLIKOWE
Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa OBEJRZELIŚMY WYSTAWĘ NT. DZIEJÓW POŁAŃCA. DUŻE ZAINTERESOWANIE WZBUDZIŁ EKSPONAT – RZEŹBA W DREWNIE W POSTACI KSIĘGI PT. „UNIWERSAŁ POŁANIECKI”
„JAK NIE CZYTAM, JAK CZYTAM” - „POŁANIEC CZYTA” 10 CZERWCA 2016 roku O GODZINIE 10.00 WŁĄCZYLIŚMY SIĘ W OGÓLNOPOLSKĄ AKCJĘ: „JAK NIE CZYTAM, JAK CZYTAM”. NA BOISKU SZKOLNYM ODBYŁ SIĘ HAPPENING POD HASŁEM: „POŁANIEC CZYTA!” celem akcji byŁo bicie REKORDU W CZYTANIU W CAŁEJ POLSCE O TEJ SAMEJ GODZINIE, A PRZEDE WSZYSTKIM PROPAGOWANIE CZYTELNICTWA
„JAK NIE CZYTAM, JAK CZYTAM” - „POŁANIEC CZYTA”
MIEJSKO – GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA ODDZIAŁ DLA DZIECI GŁOŚNE CZYTANIE W RAMACH AKCJI GŁOŚNEGO CZYTANIA 13 CZERWCA 2016 roku ODWIEDZILIŚMY MIEJSKO – GMINNĄ BIBLIOTEKĘ PUBLICZNĄ. WYSŁUCHALIŚMY BAJKĘ MAŁGORZATY STRZAŁKOWSKIEJ PT. „PODRÓŻ NA JEDNEJ NODZE”. W TRAKCIE CZYTANIA NA EKRANIE TABLICY INTERAKTYWNEJ POJAWIAŁY SIĘ BARDZO CIEKAWE ANIMACJE PRZYGOTOWANE PRZEZ PANA INFORMATYKA
GŁOŚNE CZYTANIE „PODRÓŻ NA JEDNEJ NODZE”
„GŁOŚNE CZYTANIE” -„PODRÓŻ NA JEDNEJ NODZE” PO WYSŁUCHANIU BAJKI O ŚLIMAKU Jasiu, dzieci miaŁy za zadanie ODGADNĄĆ jakimI pojazdami podróŻowaŁ BOHATER BAJKI . Zadanie było utrudnione, bo pani ODSŁANIAŁA fragmenty pojazdu. Jednak dzieci WYKAZAŁY SIĘ OGROMNĄ SPOSTRZEGAWCZOŚCIĄ
„GŁOŚNE CZYTANIE” -„PODRÓŻ NA JEDNEJ NODZE” KOLEJNE ZADANIE: „W LABIRYNCIE”. POLEGAŁO NA PRZEPROWADZENIU ŚLIMAKa JASIA DO METY, GDZIE CZEKAŁY NA NIEGO LIŚCIE SAŁATY. NIE WSZYSTKIM SIĘ TO UDAŁO W PIEWSZEJ PRÓBIE, ALE DRUGA PRÓBA ZAKOŃCZYŁA SIĘ SUKCESEM
„GŁOŚNE CZYTANIE” -„PODRÓŻ NA JEDNEJ NODZE” - „W LABIRYNCIE”
„GŁOŚNE CZYTANIE” -„PODRÓŻ NA JEDNEJ NODZE” - „W LABIRYNCIE”
„GŁOŚNE CZYTANIE” -„PODRÓŻ NA JEDNEJ NODZE” =„W LABIRYNCIE”
GŁOŚNE CZYTANIE -„PODRÓŻ NA JEDNEJ NODZE” GRY STOLIKOWE PO WYKONANIU ZADAŃ PANI POCZĘSTOWAŁA DZIECI CUKIERKAMI, A NASTĘPNIE GRALIŚMY W GRY STOLIKOWE
GŁOŚNE CZYTANIE -„PODRÓŻ NA JEDNEJ NODZE” GRY STOLIKOWE
GŁOŚNE CZYTANIE PO WYJŚCIU Z BIBLIOTEKI, W CELU „WZMOCNIENIA” SIĘ PRZED LEKCJAMI, DZIECI DOSTAŁY SOCZKI, WAFELKI I PALUSZKI
CZYTANIE FAJNA RZECZ, WIĘC KOLEŻANKO, KOLEGO DO BIBLIOTEKI SIĘ SPIESZ Rozwijanie kompetencji czytelniczych oraz upowszechnianie czytelnictwa W ŚWIETLICY SZKOLNEJ „PSZCZÓŁKI” CZYTANIE FAJNA RZECZ, WIĘC KOLEŻANKO, KOLEGO DO BIBLIOTEKI SIĘ SPIESZ OSOBY ODPOWIEDZIALNE: MARIA MYŚLAK KRYSTYNA ŁABUSZEWSKA OPRACOWANIE: GRAFIKA: ŹRÓDŁO- INTERNET