Danone, Danonki – seria książeczek „Przygody Danonka”

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Witamy! Polish Yellow Pages Consultants. Porządek teleadresowy/omówienie Dane teleadresowe i branże: według kryterium wyszukiwania Wydawcy: lokalni i.
Advertisements

Polish Yellow Pages Operator Telekomunikacyjny Yellow Phone ,
Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
Najnowsze trendy w grach Paweł Sasko. 49% 25% 26% Obecnie średnia wieku statystycznego gracza w USA wynosi 32 lata.
Projekt dobry na wszystko! oprac. Grażyna Czetwertyńska 2006.
Grażyna Lewandowicz-Nosal IKiCz, Biblioteka Narodowa
Wirtualna Klinika WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA
Wpływ domu rodzinnego na sukcesy edukacyjne uczniów
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
Krakowskie szkoły w oczach rodziców sześciolatków.
Uwaga konkurs!!! Najlepszy Uczeń Roku. Celem konkursu Najlepszy Uczeń Roku jest wyłonienie najlepszego ucznia spośród uczniów klas pierwszych i drugich.
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Jak utworzyć Lokalną Stronę Biznesową. Nota Prawna… Prawa Autorskie: Copyright 2013 NETbloger Group Szymon Janik & Wszystkie.
BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ NA CZYM BUDOWAĆ PRZEWAGI KONKURENCYJNE EUROPY? POLSKA W EUROPIE A EUROPEJSKIE SOFT POWER SPECJALNE WYDANIA MAGAZYNU THINKTANK.
EDI NET - badania.
Debata pod Honorowym Patronatem Starosty Puławskiego Sławomira Kamińskiego Puławy 3 grudnia 2009 r.
Prezentacja ogólna – Grupa Styl.fm
Rola szkoły ponadgimnazjalnej w procesie przygotowania ucznia do życia we współczesnym społeczeństwie Jerzy Fraś.
Analiza i planowanie startegiczne 3
„Mamo, Tato wolę wodę!” Raport z przeprowadzonych zajęć edukacyjnych w Oddziale Przedszkolnym przy Szkole Podstawowej nr 2 w Męcinie.
Kwietniowy numer Małego Przewodnika Katolickiego Arcyciekawy W świątecznym klimacie Wspaniała niespodzianka w piśmie.
MAGAZYN FAMILIA miesięcznik współczesnej rodziny.
Prezentuje: Ola Żuławińska DotacjaNaStart.pl. 1. Jaką masz wizję swojej firmy?
Popyt i podaż jako regulatory rynku
Zajęcia odbywają się raz w tygodniu /wtorek/ od godziny do W grupie: TYGRYSKI JEŻYKI.
Rynek e-prasy w Polsce Marcin Skrabka
1.MISSION 2. MARKET 3. MONEY 5.MEDIA 4.MESSAGE
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Klasa 1c i 2a w kinie Cinema City Imax na filmie pt
Konkurs „Małe ważne książeczki”.  „Był gdzieś haj taki kraj, była gdzieś taka wieś” Themersonów to książeczka zachęcająca do kreatywnej zabawy.
Dostępność Internetu a wyniki egzaminów próbnych Dr Jacek Stańdo Politechnika Łódzka.
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Rola komputera i telewizji w życiu naszych dzieci?
otwartymandat.pl Wyniki wszystkich badań finansowanych ze środków publicznych powinny być dostępne w trybie Open Access.
Konwencja Praw Dziecka
Standard pomiaru internetu Polskie Badania Internetu.
Materiały do zajęć o reklamie Materiał pomocniczy. Kurs internetowy „Włącz się. Młodzi i media”
Działania promujące czytelnictwo
California Cooperative Bank Jakub Bielecki. California Cooperative Bank Plan prezentacji  1. Przedstawienie problemu  2. Założenia modelu  3. Wyniki.
Źródło: SMG/KRC Poland-Media, TGI, woj.. Pomorskie, fala I – VI’2002 Czytelnictwo Dziennika Bałtyckiego poniedziałekwtorekśrodaczwartekpiąteksobota.
ZADANIE IV KONKURS CZARODZIEJSKIEJ RÓŻDŻKI I CZAPKI Tydzień z książką- Mój przyjaciel Franklin.
Paweł Szajwaj i Bartek Mazurek.  Allegro jest serwisem aukcyjnym.  Allegro daje możliwość kupna wielu ciekawych produktów w bardzo atrakcyjnych cenach.
ZADANIE VIII CZYTANIE ŁĄCZY POKOLENIA – RODZICE, DZIADKOWIE, NAUCZYCIELE.
Innowacja pedagogiczna
„Infrastruktura zakładu opieki zdrowotnej i aparatura medyczna – jak efektywnie dokonywać pożądanych zakupów” KIELCE 20 WRZEŚNIA 2012 WITOLD PONIKŁO.
Gry w sieci! Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Kupując bezpośrednio u wydawcy, zyskujesz najwięcej! Szybki, intuicyjny i przyjazny Klientowi system wyszukiwania książek, zawsze aktualna oferta obejmująca.
Anna Kukla-Gryz i Katarzyna Zagórska
Książka którą warto przeczytać
Internet to nie tylko gry !!!
czyli czas wolny przed i po lekcjach…
PIŁKARSKIE PRZEDSZKOLE MOTORU LUBLIN
A Ty ile książek przeczytałeś w ubiegłym roku?
Discreet Beyonce Przełamywanie schematów komunikacyjnych w danej kategorii produktowej.
SIEDEMNAŚCIE ZALET KSIĄŻKI DLA DZIECI
Wychowanie przez czytanie
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI I MŁODZIEŻY
Dlaczego warto czytać dziecku ?
...dlatego mężczyzna opuszcza ojca swego i matkę swoją...
MISJE ŚNIADANIOWE KLASA II B
Obserwatorium kultury
Czytanie wspiera rozwój dziecka
Współwłasność małżeńska
Nauka czytania. Metoda Glenna Domana.
„Wielka wyprawa Molly”
Nowe kampanie promocyjne pstrąga
Liceum Ogólnokształcące im. K. K. Baczyńskiego w Kozach
Dzień Książki w grupie 0d
Zapis prezentacji:

Danone, Danonki – seria książeczek „Przygody Danonka” INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW DRUKOWANYCH

Dzieci są otoczone setkami „bohaterów” bajek, książek, reklam… 1a Lata 80-te Teraz

KOMENTARZ LEKTORA 1b Jeszcze 20-30 lat temu dzieci były otoczone kilkunastoma bohaterami wpływającymi na ich wyobraźnię. Teraz są eksponowane na wpływ setek bohaterów kreskówek, magazynów, książek oraz reklam. Mamy muszą stawić czoła sytuacji, że nie zawsze bohaterowie są idealnymi towarzyszami dziecięcej wyobraźni. Ci najbardziej pożądani często odbiegają od oczekiwań rodziców. W jaki sposób można pomóc mamom znaleźć dla ich dziecka bohatera, który będzie im bliski, ale równocześnie będzie wartościowym towarzyszem?

Zaproponowaliśmy mamom książeczki edukacyjne z wartościowym bohaterem Zaproponowaliśmy mamom książeczki edukacyjne z wartościowym bohaterem 2a Wprowadziliśmy na rynek serię książeczek „Przygody Danonka” Każde wydanie miało przewodni temat, zgodny z POTRZEBAMI RODZICÓW Oprócz opowiadania książeczki zawierały łamigłówki i zagadki o celu edukacyjnym Mamy wiedzą, co jest najlepsze dla ich dzieci i to one mogły SAME PODJĄĆ DECYZJĘ czy kupić książeczkę dla swojego dziecka!

KOMENTARZ LEKTORA 2b Zaproponowaliśmy mamom książeczki edukacyjne z wartościowym bohaterem Wprowadziliśmy do sprzedaży serię książeczek „Przygody Danonka” – tak, aby mamy mogły same podjąć decyzję, jaki bohater może towarzyszyć wyobraźni jej dziecka. Wszystkie opowiadania miały swój przewodni temat, który był zgodny z zamierzeniami rodziców – np. namawianie dzieci do jedzenia owoców. Książeczki również były zgodne z główną misją Danonków – edukacja dzieci przez zabawę oraz zacieśnianie więzi między rodzicami a dziećmi przez wspólne spędzanie czasu. Najważniejsze jest to, że mamy mogły same podjąć decyzję zakupu książeczki, jeśli uznały, że jest wartościowa.

Książeczki zostały wprowadzone do szerokiej dystrybucji! 3a Książeczki były łatwo dostępne dla rodziców – w sieciach EMPiK, kioskach Ruchu Nasza seria nie miała żadnych dodatków – jej podstawową wartością była treść, a konkurowała z magazynami, do których zawsze są dołączane gadżety…

KOMENTARZ LEKTORA 3b Książeczki wydaliśmy we współpracy z jednym z czołowych wydawców prasy i książek dziecięcych – Media Service Zawada Postawiliśmy na szeroką dystrybucję i łatwą dostępność, również w małych miejscowościach, gdzie często mamy mają bardzo ograniczony dostęp do wartościowych publikacji. Stąd książeczki były dostępne w sprzedaży w sieciach EMPiK, księgarniach, ale i kioskach ruchu Ważne dla nas było, aby nie oddziaływać na podświadomość dzieci przez dodawanie gadżetów, które są motorem napędzającym sprzedaż niemal wszystkich magazynów dziecięcych, ale, aby przekonać mamy do zakupu tylko przez wartościową treść.

Osiągnęliśmy bardzo wysoką sprzedaż! 4a „Przygody z Danonkiem” osiągnęły KILKAKROTNIE wyższą sprzedaż od standardów rynkowych! Średnia sprzedaż książeczek dla dzieci (www.wydawca.com.pl)

KOMENTARZ LEKTORA 4b Nie wspieraliśmy reklamowo w istotny sposób książeczki ani nie dołączaliśmy gadżetów, a mimo to seria osiągnęła sprzedaż na poziomie kilkakrotnie przewyższającym standardy rynkowe! Książki dla dzieci rzadko osiągają wyniki przewyższające 3000 egzemplarzy. Nasza seria 3 książeczek sprzedała się łącznie w ponad 18 000 egzemplarzy! Danonek przekonał do siebie zarówno dzieci jak i rodziców.