w Gminnej Bibliotece Publicznej w Pruszczu

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
NASZ PROJEKT EDUKACYJNY
Advertisements

Realizacja projektu w szkołach w roku szkolnym 2010/2011 Ewa Grela Dyrektor Projektu.
BEZPIECZNE KIBICOWANIE
Szkiełkiem i Okiem Fascynujący Świat Doświadczeń.
Warsztaty Artystyczne Art Silver Design Spotkania Interaktywne.
Warsztaty programowania w języku Python
Prezentacja I Objaśnienie
warsztat dla rodziców uczniów klas I szkoły podstawowej
Zboża zjadamy energię z nich mamy
Izabela Kołodziejczyk
VI PRZYSTANEK PaT Ostrołęka-Kadzidło 5-10 lipca 2011.
Warsztaty programowania w języku Python
Aktywny udział w zajęciach, w których była wykorzystana TIK Opracowanie projektu kodeksu 2.0 Prowadzenie blogów 2.0 Realizacja mini projektu uczniowski.
Teatrzyk Malutki Czyli dzieciarnia na warsztat !!! Cześć ! Jesteśmy uczniami i uczennicami Szkoły Podstawowej nr 44 w Białymstoku. Utwór, który słyszysz.
Sprawozdanie z realizacji obchodów DBI 2014
Jak to się dzieje, że żarówka świeci?
1. Ucz i ucz się z TIK! 2. Z informacji korzystaj samodzielnie i krytycznie. 3. Nie kradnij i nie daj się okraść! 4. Komunikujmy się! 5. Komputery pod.
Publiczne Przedszkole w Dobroniu
Wsparcie psychologiczno - pedagogiczne
ĆWICZĘ, UCZĘ SIĘ, WYGRYWAM ZESPÓŁ SZKÓŁ W DZIEWIERZEWIE.
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PROGRAMU AKADEMII ZDROWEGO PRZEDSZKOLAKA „UCZYMY SIĘ O JEDZENIU W EKOLOGICZNYM ZNACZENIU” Koordynator: Agnieszka Szewczyk.
„To Ja, to My” Program zajęć wychowawczo - profilaktycznych Autor: mgr Jolanta Kuryś – Skrzypczak.
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka Autorzy: Renata Gromulska, Oksana Kinasz, Radosław Dors, Dominika Latus, Jerzy Zambrowski, Marta Żebrowska-Puchalska.
Logomocja - podstawowe polecenia języka Logo
Ferie 2015 w Szkole Podstawowej w Jabłonnie. Podczas ferii uczyliśmy się piosenek przy akompaniamencie gitary.
Koło ROBOTyki Technikum nr 2 im. E.Kwiatkowskiego w Starachowicach.
Warsztaty Literackie pod tytułem „Smaki życia, to też emocje…” Dnia 14 maja 2014 roku w ramach Tygodnia Pracy Twórczej, odbyły się, jak co roku, Warsztaty.
Klasa 2 Szkoła z klasą 2.0.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
ZAKODUJ ROBOTA! Sponsorzy: Realizator: Patroni:.
Metody sztucznej inteligencji – technologie rozmyte i neuronoweReguła propagacji wstecznej  Dr hab. inż. Kazimierz Duzinkiewicz, Katedra Inżynierii Systemów.
1.Karteczkę w kształcie kwadratu zegnij po przekątnych na pół.
ŚWIETLICA SZKOLNA „PSZCZÓŁKI” PRZY PSP W POŁAŃCU ROK SZKOLNY 2015/2016.
„Zdrowie, aktywność i integracja międzypokoleniowa”
IX Konferencja "Uniwersytet Wirtualny: model, narzędzia, praktyka" Andrzej Syguła, „Metoda warsztatu w nauczaniu informatyki z wykorzystaniem platformy.
WARSZTATY nr 2. Temat: Jak można żyć od 10 lat w zamkniętym ekosystemie.
INTEGRACYJNE PRZEDSZKOLE PUBLICZNE NR 4 W BARTOSZYCACH „Niepełnosprawni są wśród nas”
F ORUM M ŁODYCH II F ORUM M ŁODYCH LUBLIN 2012 dziecka seniora Od praw dziecka do praw seniora z okazji obchodów Roku Janusza Korczaka oraz Europejskiego.
Wakacje z Biblioteką GMINNA BIBLIOTEKA PUBLICZNA W PRUSZCZU.
Wprowadzenie do Scratch’a Scenariusz zajęć komputerowych w klasie II Małgorzata Tkacz-Rutkowska Szkoła Podstawowa nr 212 im. Krystyny Krahelskiej w Warszawie.
Robotyka Igor Szuszkiewicz Legionowo, 29 maja 2015 r.
Innowacja pedagogiczna „Programowanie w klasach szkoły podstawowej” klasa I i IV Szkoła Podstawowa im. Św. Eugeniusza de Mazenoda w Jeziorku.
Programowanie dla każdego
(KODU)JEMY! Sponsorzy: Realizator: Patroni:.
Innowacja pedagogiczna „Szkolne programowanie”
Oferta warsztatów multimedialnych
Szkoła Podstawowa nr 9 w Zespole Szkół nr 9 w Szczecinie
Innowacja pedagogiczna: „Poznajemy, rozumiemy, programujemy”
Szkoła Podstawowa nr 59 im. Bolesława Krzywoustego w Szczecinie
Gdzie pracujemy? Bojszowy to mała gmina – liczy około 7500 mieszkańców. TU JESTEŚMY Do Gminnej Biblioteki Publicznej w Bojszowach zapisanych jest 1300.
Sprawozdanie z Pilotażu Programowania
Szkoła Podstawowa nr 59 im. Bolesława Krzywoustego w Szczecinie
Materiały dla nauczyciela Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
Oferta warsztatów multimedialnych
Wprowadzenie do zmiennych
MAŁYMI KROKAMI OSIĄGAMY WIELE
Wojewódzka konferencja „Programowanie w szkole”
Schemat przykładowej lekcji, podczas której uczniowie samodzielnie wykonali program – „horoskop”. Nauczyciel: Anna Noworzyn.
Sprawozdanie z „Pilotażowego wdrożenia programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne” w Szkole Podstawowej nr 2 w Grajewie.
ROBOTYKA - NAUKA PROGRAMOWANIA KODOWANIE PRZEZ RYSOWANIE
Idziemy z duchem czasu – podstawy kodowania i konstruowania z wykorzystaniem klocków littlebits Podsumowanie działań.
Zapraszamy! Nazwa firmy.
Sprawozdanie z realizacji VII edycji Akademii Zdrowego Przedszkolaka
Innowacja pedagogiczna „Mistrzowie Kodowania” w ramach pilotażowego wdrożenia programowania w edukacji formalnej Szkoła Podstawowa nr 8 w Skoczowie.
„MŁODZI KONSTRUKTORZY” „MAŁY INŻYNIER”
ZAKODUJ ROBOTA! Sponsorzy: Realizator: Patroni:.
Proste komendy w Scratch Komenda jest z dźwiękiem xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD.
Projekt ,,Różnorodność nas uskrzydla”
Obchodzimy 5 rocznicę istnienia UDJK
Zapis prezentacji:

w Gminnej Bibliotece Publicznej w Pruszczu Warsztaty kodowania w Gminnej Bibliotece Publicznej w Pruszczu 20.05.- 24.06.2016r.

Zajęcia I 20.05.2016r. Poznaliśmy się wzajemnie, rozmowy o tym czym jest kodowanie, gdzie można je wykorzystać. W dalszej części zajęć poznaliśmy program Scratch oraz napisaliśmy podstawowe kody do sterowania robotem Finch (stop, przód, tył, lewo prawo). Następnie wyścigi robotów i podsumowanie zajęć.

Zajęcia II 03.06.2016r. Przypomnienie poprzednich zajęć, szczegółowe zapoznanie się z możliwościami kodowania w programie Scratch (uczyliśmy duszka poruszać się w różnych kierunkach, wykonywać proste czynności oraz wydawać dźwięki). Następnie napisaliśmy bardziej złożone kody dla robotów (oprócz poruszania robot musiał wydawać dźwięki oraz świecić w różnych kolorach). Na koniec spotkania wyścigi robotów oraz szybkie podsumowanie zajęć.

Zajęcia III 15.06.2016r. Omówienie poprzednich zajęć. Samodzielnie stworzenie kodów tak aby duszek poruszał się po kwadracie, co jakiś czas zatrzymując się i wydając wcześniej nagrany dźwięk. Nauka kodowania poprzez zabawę z samouczkami z programu Godzina kodowania ze strony code.org - https://studio.code.org/s/starwarsblocks/stage/1/puzzle /1 . Wyścigi robotów i podsumowanie zajęć.

Zajęcia IV 17.06.2016r. Przypomnienie poprzednich zajęć. Realizacja scenariusza Finch Pong - dzieci starsze, młodsze dzieci uczyły się kodowania korzystając z programów ze strony - https://studio.code.org .

Zajęcia V 24.06.2016r. Ostatnie zajęcia z robotyki i rozgrywka meczu Polska- Szwajcaria w wykonaniu robotów Finch programowanych przez uczestników warsztatów.

Zakończenie warsztatów kodowania i programowania robotami Finch Zakończenie warsztatów kodowania i programowania robotami Finch. DZIĘKUJEMY   