Jak nie zwariować z trudnymi klientami?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KOMPETENCJA SPOŁECZNA W ZESPOLE PROJEKTOWYM
Advertisements

Teresa Grąziewicz - Jóźwik
Projekt start! Wrocław, data Prezentuje: Venture Incubator Kontakt:
OLIGOPOLE WNE UW 3 GRUDNIA 2005.
Definicja Clienting to nowe pojęcie, które umożliwia odmiennie niż w tradycyjny sposób postrzeganie marketingu i klientów. Prekursorem tego nurtu jest.
Analiza ryzyka projektu
TEMPERAMENT.
Jak zachować proporcje pomiędzy życiem rodzinnym i zawodowym
Wartość czynności doradczych audytu Agata Kumpiałowska
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
Skąd się biorą problemy dzieci w nauce?
Jak być własnym szefem?.
AUTOPREZENTACJA.
Przypadek Phineasa Gage
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
PRAWA MOTYWACJI Aby motywować innych, sami musimy mieć motywację Motywowanie wymaga celu Motywacja nie trwa wiecznie Motywacja wymaga uznania Współuczestnictwo.
FLOW Rzecz o efektywności w biznesie Jacek Rozenek Jan Marcinowski.
Rzecz o efektywności w biznesie
WĘDRÓWKA KU MĘSKIEJ MIŁOŚCI
Ks. Jan Twardowski Kochać....
PŁEĆ MÓZGU W SPRZEDAŻY I ZARZĄDZANIU CZYLI ORGAZM W BIZNESIE
KOBIECOŚĆ I MĘSKOŚĆ.
Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży
DORADCA posiada aktualną wiedzę z zakresu zawodoznawstwa, rynku pracy, aktywizacji zawodowej KLIENT często może posiadać wiedzę nieaktualną i posługiwać
Szkolenia, Coaching, PR.
Istota konkurencji w internecie …
1 Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży Salamon Consulting Zdjęcia ze stron:
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Samorządów Salamon Consulting.
warsztaty dla rodziców
Asertywność czyli jak żyć z ludźmi Autor: Elżbieta Bowdur.
Zrozum sposób myślenia Klientów >> zwiększ swoją sprzedaż!
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane Salamon Consulting.
czyli szkolenie dla tych, co nie mają czasu
Katarzyna Sarota-Cibińska Przedszkole Miejskie nr 12 w Sosnowcu
JAK SKUTECZNIE FORMUŁOWAĆ OFERTY?
Mistrzowskie techniki negocjacji cenowych
Kształtowanie poczucia własnej wartości u dzieci.
Nazwa projektu Osoba Projekt finansowany ze środków Miasta Gdańsk Sponsor.
jaka jest różnica między marzycielem a przedsiębiorcą
Lider kompetencje i asertywność Rozważania
JAK NAUCZYĆ SIĘ MÓWIĆ "NIE"?
Szkoła Promująca Zdrowie
Autorzy: Kinga Kolaszyńska Anna Jankowska weronika wlaszczyk
Jak dochodzi do zmiany? Refleksja Samoświadomość Decyzja Robię coś albo nie robię Działania, działania, działania.
Umiejętność obserwacji.
1 Spotkanie dotowane w ramach Programu Rozwoju Sprzedaży Ilustracje pochodzą z ogólnodostępnych stron internetowych, w tym
Jak skutecznie podnieść sprzedaż w 97 dni?
Jak skutecznie przekonasz klienta, by kupił właśnie od Ciebie i to drożej niż u innych? 1 Projekt i realizacja dr Mariusz Salamon Salamon Consulting
Katedra Międzynarodowych Stosunków Ekonomicznych
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
Witam na szkoleniu Colway
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Motywowanie uczniów do aktywności sportowej
Jak dobrze i efektywnie się uczyć? część IV Czytanie ze zrozumieniem.
Zwiększyć Skuteczność Sprzedaży?
1 Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Warsztaty!
„Sukces jest wynikiem właściwych decyzji” Eurypides Zapraszamy Cię do odkrycia swojej drogi do niezależności finansowej Przewodnik Multimedialny po Programie.
Asertywność w relacjach społeczno – zawodowych w ramach projektu „Licencja pracownika ochrony fizycznej I-go stopnia pierwszym stopniem do zatrudnienia”
Marzenie o edukacyjnej wspólnocie Dr Stanisław Kowal Kierownik Studium Kształcenia Nauczycieli Uniwersytetu Pedagogicznego 28 listopada 2015.
1 Jak Zdecydowanie Zwiększyć Skuteczność Sprzedaży? W ielowymiarowe Z arządzanie E fektem w praktyce Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon.
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon Salamon Consulting Edycja 2016 Cena! Tylko cena!
Mów mi „Mistrzu”! Czy z sierotki da się zrobić „urodzonego handlowca”?
Mistrzowskie zbijanie obiekcji cenowych
Nie tylko Ceną da się Sprzedawać
Dlaczego warto czytać dziecku ?
JAK ROZWIJAĆ INTELIGENCJĘ EMOCJONALNĄ U DZIECKA?
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
Zapis prezentacji:

Jak nie zwariować z trudnymi klientami? dr Mariusz Salamon Jak nie zwariować z trudnymi klientami? Jak przy tym zwiększyć skuteczność w 2017 r.? Chamy, marudy, ściemniacze, czepialscy, szantażyści i inni, czyli skuteczne sposoby na trudnych klientów i trudne sytuacje w praktyce!

Pewnie już zdajesz sobie sprawę, że jedyną siłą napędową (motywatorem) Twojego życia jest stres? To kortyzol lub adrenalina napędzają Cię do działania. I miłość, i pasje i lęk mają to samo źródło – jest nim stres, ale w niektórych przypadkach ten stres nas uzależnia, jak w pasji lub zakochaniu. Jak Ty radzisz sobie ze swoim stresem? Czy mądrze?

Stosunek do siebie najbardziej wpływa na relację do klienta, produktu, pewność wartości, ceny, zdolność do przekonywania, gdyż rzutuje na pewność siebie! 1. Pewność siebie, 2. Poczucie humoru 3. Sukces czyli trzy największe źródła efektywności przekonywania i w podrywie, i w sprzedaży!

Nawykowe reakcje emocjonalne wynikają głównie z temperamentu / hormonów / płci, ale też z wychowania! Naukowcy szacują, że więcej niż 95% reakcji to pochodna umysłu podświadomego, zatem w większym stopniu Twoja reakcja zależy od genów i hormonów niż od wychowania, ale możliwa jest zmiana sposobu reagowania na sytuacje emocjonalne, a zwłaszcza powstrzymanie pierwszego, naturalnego odruchu. Nie możesz nie odczuwać emocji, ale możesz zmienić sposób reagowania na nie po więcej niż 6 sekundach!

Skąd się bierze większość konfliktów i problemów w zespole i jak im skutecznie przeciwdziałać bądź je efektywnie rozwiązywać? Dlaczego inni są tak bardzo inni, że rodzi to kłopoty w komunikacji i zarządzaniu? www.salamon.pl Zadzwoń do nas: 87 565 00 99 Jak nie zwariować z klientami? Czyli o sztuce skutecznego różnicowania podejścia do osób o różnym temperamencie, płci i dziwnych zachowaniach. Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon ms@salamon.pl

Jak dalece wykorzystujesz zróżnicowanie reakcji na bodźce (zmysły i ruch) Twoich rozmówców? Słuchowiec Wzrokowiec Choleryk (biegacz) Rusza się, robi kilka rzeczy na raz i przy tym słucha (głównie siebie). Głównie: Melancholicy (obserwator) skupieni na szczegółach, drobiazgach, „wszystko na piśmie”, dokładnie, perfekcyjnie, w sposób uporządkowany Sangwinicy (wizualizujący ruch) Efekciarze, szukający bajerów, gratisów, promocji, seksu, wrażeń Typ czuciowo-motoryczny Flegmatyk (uczestnik) Czuje, smakuje, wącha i musi sam coś zrobić, inaczej się nie nauczy

Na jakim etapie kontaktu z klientem dopasowanie do temperamentu na największe znaczenie?

Jak wykorzystać choleryczną agresję oraz niecierpliwość, by zarobić więcej?

Jak nieufność melancholika przekuć na skuteczne zobowiązania

Jak skłonić flegmatyka do podjęcia decyzji?

Jak pracować z entuzjastą sangwinikiem, by dotrzymywał zobowiązań?

Czy da się odróżnić temperament po e-mailu? I jak na to reagować? Co najmocniej świadczy o temperamencie piszącego? Język, słowa, zwroty. Wykrzykniki, podkreślenia, wielkość liter i kolory. Układ graficzny. Objętość tekstu. Sposób wyrażania oczekiwań, ustalenia. Ilość pytań / poleceń.

Czy dopasowujesz oferty i sposób komunikacji do typu klienta? Pomyśl, jakiej dokładnie oferty oczekuje choleryk? Jakiej sangwinik? Jaka przekona melancholika? Jaka wpłynie na flegmatyka?

Co mają techniki sprzedaży Zadek i Odsłuch do różnicowania temperamentów? Badania potwierdziły, że te dwie techniki w największym stopniu spełniają wymogi idealnego dopasowania do klientów o zróżnicowanym typie sensorycznym, temperamencie i płci mózgu!

Rozpoznajesz? Reagujesz od razu? Z rozpoznawaniem temperamentów jest jak z rozpoznawaniem znanych symboli – rzecz w tym, aby robić to odruchowo, a nie świadomie i by od razu dopasowywać do tego właściwe zachowanie, odruchową, poprawną reakcję!

Płeć mózgu w sprzedaży i zarządzaniu czyli orgazm w biznesie www.facebook.com/salamonconsulting www.salamon.pl Czym tak naprawdę jest płeć? Co ma płeć do biznesu? Czy kobiety i mężczyźni kupują inaczej? Jak zarządzać, pracować i żyć, by lepiej wykorzystać inteligencję płci? Płeć mózgu w sprzedaży i zarządzaniu czyli orgazm w biznesie Zadzwoń do nas: 87 565 00 99 To najlepsze szkolenie z płci mózgu dostępne w Polsce. Projekt i realizacja: dr Mariusz Salamon ms@salamon.pl

Czy facet potrafi sprzedawać kobiecie, a kobieta mężczyźnie? Jak płeć mózgu determinuje sprzedaż? Czy kobietom i mężczyznom trzeba inaczej sprzedawać, bo inaczej uczą się produktu? Kobieta kupuje węchem, uszami i oczami. Musi odpowiadać na pytania, by zrozumieć! Mężczyzna kupuje rękami i oczami. Musi się coś dziać, by się czuli przekonani.

Jak długo firmy będą się leczyły z kompleksu szefa-Bohatera? Czy kobiecy styl zarządzania jest korzystniejszy w dobie stabilnego rynku? XX wiek utrwalił w biznesie i polityce mit szefa-bohatera. Samotnego przywódcy wizjonera, który dzięki swej wyjątkowości prowadzi zespół mniej oświeconych do wizjonerskiego celu. Czy jednak szef bohater to najlepszy typ przywódcy dla rozbudowanych zespołów lub w czasach, w których trzeba brać w zarządzaniu pod uwagę coraz więcej rozproszonych, zróżnicowanych informacji lub gdy rynek nie jest w fazie szybkiego podboju, lecz stabilnego wzrostu bądź stagnacji?

Współpraca Mądrość płynie także ze zrozumienia odmienności płci! Czy nie warto poszukać sposobów takiej współpracy różnych płci, aby wykorzystując bogactwo odmienności wspólnie budować lepsze, mądrzejsze i dojrzalsze relacje zarówno w biznesie, jak też w życiu – tak, aby wspólne bycie stało się możliwe nie tylko wtedy, gdy jest łatwo, ale także, gdy potrzeba nam wiary w rozwiązania nadzwyczajne? Wykorzystaj także ten rodzaj Twojej twórczej inteligencji do lepszego wspólnego bycia.

Dojrzałość mężczyzn i kobiet, to umiejętność skupienia na innych, budując wspólną wartość prawdziwej miłości. John Nash Czy dostrzegasz, że Jedną z najmądrzejszych i najbardziej dojrzałych ludzkich postaw niezależnie od płci jest wdzięczność, a jej wyrazami są obok „Dziękuję”, także pochwały, gesty i symbole uznania, docenienia, szacunku Czy potrafisz dojrzale okazywać wdzięczność? Jak często okazujesz innym tę postawę własnej dojrzałości? „Spieszmy się kochać ludzi, tak szybko odchodzą” Ks. Jan Twardowski

To odmienność pozwala znajdować nowe wartości! Salamon Consulting: Szkolisz się tak skutecznie, że kochasz to, co robisz 21