Avril Lavigne Innowacyjne wykorzystanie treści video

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Najnowsze trendy w grach Paweł Sasko. 49% 25% 26% Obecnie średnia wieku statystycznego gracza w USA wynosi 32 lata.
Advertisements

PREZENTACJA WITRYNY. OPIS SERWISU DjOles.pl to codziennie aktualizowana witryna dla fanów muzyki rozrywkowej, disco polo, a także szeroko rozumianego.
Blog Wirtualny pamiętnik Dziennikarstwo XXI wieku.
Jak zrobić dobrą i ciekawą relację i… wygrać konkurs!
FESTIWAL PIOSENKI ROSYJSKIEJ - ZIELONA GÓRA 2009.
Zasady i styl nastolatków
HISTORIA THE RASMUS Krótka historia zespołu. Początki Początki nie były wcale takie mistyczne... Lauri i Eero kumplowali się od małego, Pauliego poznali.
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
Kup sobie psa !!!.
Telewizja, komputer, Internet
działający w Zespole Szkół nr 1 w Pabianicach
Prezentacja ogólna – Grupa Styl.fm
Gwiazdy i plotki badanie użytkowników internetu - wyciąg z raportu.
TIK w mig Klasa 6 KODEKS Nie wgrywamy na swoje komputery programów bez licencji - PIRATÓW!!! 2. Nie obrażamy kolegów na portalach społecznościowych.
Stylio.pl. Stylio.pl jest pierwszym w Polsce serwisem opartym na idei social recommendation. Stylio.pl to serwis dla ludzi świadomie kreujących własny.
Chyba najczęściej używaną przeglądarką internetową jest INTERNET EXPLORER, bo jest ona domyślnie instalowana w wiodącym na rynku polskim oprogramowaniu.
Dawid Gołębiowski Zapoznałem się z regulaminem youtube.com link:
Bezpieczeństwo w sieci !!!
1. Strona tytułowa Strona tytułowa 2. Spis treści Spis treści 3. Słowo wstępu Słowo wstępu 4. Prawo do informacji publicznej Prawo do informacji publicznej.
Powrót Hibernatusa Reklamy Świat mediów W izolacji od 2000 roku...
W pogoni za konsumentem. Jedno wyzwanie, dwie perspektywy:
Michael Jackson Życie i twórczość.
GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności.
Jak zrobić dobrą i ciekawą relację i… wygrać konkurs!
Bezpieczeństwo w sieci
Strona startowa Wybierz … co Cię interesuje Nasza szkoła Strona Pracowni Strony WWW Prezentacja Wykorzystanie Internetu O autorze Redakcja Zadanie Należy.
Świat młodzieżowych fascynacji
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
BRIEF Kampanii reklamowej Dla firmy „Skyfall” MARCIN MACKIEWICZ
Swiat młodych ludzi wieku lat Koncepcji promocji marki w internecie Pomysły na rolę SKITTLES na imprezach SKITTLES i samorealizacja młodzieży Zyski.
Spodziewaj si ę niespodziewanego Pomysł wykonany przez Wioletę Sobczak.
Lekcja języka angielskiego. Uczniowie bardzo żywiołowo reagowali na nasz widok, czuliśmy się jak gwiazdy filmowe. Podchodzili do nas z kartkami z prośbą.
Jakimi widzami są członkowie naszej grupy docelowej? Oglądają seriale w wolnym czasie Oglądają wybrane seriale Angażują się w serial z emocjonalnie Utożsamiają.
Konferencja metodyczna dla nauczycieli informatyki i technologii informacyjnej. Warszawa, Wyszukiwarki... nie tylko stron. Jakub Kacprzak NetSprint.pl.
Szkoła bez przemocy.
Portale społecznościowe
Edukacja audiowizualna w bibliotece szkolnej Opracowała: Krystyna Dzikowska.
Projekt edukacyjny „Czytanie jest trendy”
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Niebezpieczeństwo w sieci!. Internet jest jednym z najpopularniejszych medium. Dzięki niemu mamy dostęp do np. wiadomości, informacji sportowych, jest.
Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo TOURtle I Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki, Jaworzno.
Ekologiczne torby bez nadruków lub z nadrukami. Skąd wziął się pomysł na produkt? W dzisiejszych czasach coraz większą uwagę zaczynają zwracać rzeczy.
AUTOR :KAROLINA PIWCZYK MOJE UCZESTNICTWO W PROJEKCIE UNIJNYM,, ZROBIMY TO SAMI’’
Swobodna wypowiedź o mediach. We współczesnym świecie media, czyli środki masowego przekazu takie jak rado, telewizja, Internet mają bardzo duży wpływ.
Innowacyjne dotarcie do specyficznej grupy celowej
Sony Ericsson Vivaz – Fashion Show
INNOWACYJNE AKCJE SPECJALNE i EVENTY
Pantene Aqua Light INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TRESCI VIDEO
Innowacja w planowaniu mediów
„Every Baby is Johnson’s Baby” Najlepsze wykorzystanie kontentu
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
M&M’s robią karierę jako emotikonki na Gadu-Gadu i zachęcają do przesyłania świątecznych pozdrowień Innowacyjne wykorzystanie mediów interaktywnych.
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
Bruno Banani Best use of content.
Danone, Danonki – seria książeczek „Przygody Danonka”
HOOP - Dzień Przytulania
ChupaChuck – wyluzuj! Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych.
Launch Skody Yeti – Sukces masz w naturze Odwaga w planowaniu mediów
Kategoria: BEST USE OF CONTENT
Discreet Beyonce Przełamywanie schematów komunikacyjnych w danej kategorii produktowej.
Okno na Hooptymistyczny świat
Łaciate krowy w mieście
Gotuj o wszystko Best use of content.
NESCAFE Budzik w iPhone
Nic Nac’s Mixer Innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych.
INNOWACYJNE DOTARCIE DO SPECYFICZNEJ GRUPY DOCELOWEJ
Lubię czytać!.
Innowacyjne wykorzystanie Internetu i mediów interaktywnych
Wstęp do Informatyki - Wykład 14
Seksting Seksting Seksting Seksting Seksting Seksting.
Zapis prezentacji:

Avril Lavigne Innowacyjne wykorzystanie treści video

Gwiazdy młodego pokolenia 1a Hannah Montana jest bijącym rekordy popularności na świecie i najchętniej oglądanym serialem dla młodzieży 3 lata z rzędu był nominowany do nagrody EMMY Avril to absolutna królowa popu wśród młodzieży!! Jej debiutancki album LET GO sprzedano w 16,5mln egzemplarzy!! 200 tys. egz. sprzedanej płyty Uzyskała status złotej lub platynowej płyty w 8 krajach!!

KOMENTARZ LEKTORA 1b Młodzież szaleje na punkcie swoich celebrities, których życiem się interesuje. Nastoletnie gwiazdki takie jak Avril Lavigne, Jonas Brothers, czy Hannah Montana przepełniają swoją obecnością internet oraz prasę młodzieżową, skąd dzisiejsze pokolenie czerpie najwięcej informacji. Każdy fan utożsamia się ze swoim idolem, dlatego nastoletnie gwiazdy w błyskawicznym tempie stają się twarzami gadżetów dla młodzieży, począwszy od koszulek, czapeczek, aż po pudełka na drugie śniadanie i szczoteczki do zębów.

Wyzwanie, przed jakim stanęliśmy 2a Oglądanie telewizji NIE jest Są wrażliwi na reklamową ściemę!! Internet to dla nich źródło wszelkich informacji

KOMENTARZ LEKTORA 2b Dla nowego pokolenia telewizja nie jest już głównym medium. Szklane okienko zastąpił ekran monitora, a młodzież częściej można spotkać z laptopem na kolanach niż przed srebrnym ekranem. Nie ufają oni jednak „zwykłym reklamom”, nachalnemu wciskaniu im kolejnych produktów, tak często zapychających internetową przestrzeń… Muszą sami czuć, że czegoś chcą i dlatego dostali to od nas w najbardziej naturalnej formie…

Do kogo trafiliśmy 3a Nastoletnie dziewczyny (11-17 lat) interesują się życiem nastoletnich celebrytów oglądają seriale internetowe i filmiki na youtube lubią śpiewać i marzą, żeby być jak Avril

KOMENTARZ LEKTORA 3b Julka ma 16 lat. Kocha muzykę i marzy o karierze wokalistki. Zaczytuje się w plotkach na temat swoich ulubionych artystów. Codziennie po szkole odpala portale plotkarskie, gdzie znajduje najświeższe informacje na temat Jonasów, Hannah i Avril. Przegląda filmiki na youtubie i portalach, przesyła je swoim najlepszym przyjaciółkom przez gadu. Niech wiedzą, że jest na bieżąco… poza tym będzie o czym gadać na długiej przerwie…

Serial internetowy o BEE 4a Julka chce zostać gwiazdą. Interesuje się życiem i twórczością Avril, skąd czerpie inspiracje dla własnych piosenek. Nagrana z ukrycia piosenka Julki (nick BEE) trafia do Internetu, gdzie robi karierę wśród internautek i internautów… Wszyscy szukają BEE…

KOMENTARZ LEKTORA 4b Stworzyliśmy serial na potrzeby zapachu Avril Lavigne Black Star. Bohaterką uczyniliśmy Julkę, przeciętną nastolatkę, która interesuje się życiem young celebrities, kieruje się narzuconymi przez nich trendami i chce zostać gwiazdą muzyki jak Avril. Spełnienie marzeń Julki to spełnienie marzeń wszystkich nastolatek, bo historia Julki to historia każdej z nich… Jej świat jest zatem światem naszej konsumentki, dzięki czemu ingerencja produktu pod postacią product placement jest naturalna i pasuje do otoczenia.

Pierwszy serial internetowy, który zawładnął życiem nastolatek 5a W naturalnym otoczeniu nastoletnich gwiazd na… Co tydzień pojawiał się jeden z 8 odcinków… Na który wszyscy czekali…

KOMENTARZ LEKTORA 5b Współpraca z portalem plotkarskim dla nastolatek kotek.pl pozwoliła nam dotrzeć do grupy docelowej, Specjalnie stworzona podstrona serialu „BEE like Avril Lavigne” znalazła się w naturalnym otoczeniu nastoletnich gwiazd, dzięki czemu serial, i wszystkie materiały promujące nie były przez konsumentów postrzegane jako treść reklamowa.

Rezultaty 6a Serial BEE stał się hitem i bił rekordy oglądalności!! Stworzyliśmy serial, który spodobał się młodemu pokoleniu. 2,5mln. wizyt na stronie serialu 10 razy lepiej oglądany niż Nicola Dzięki niemu nastolatki zakochały się w zapachu Black Star. Ix 111 vs. plan Wszyscy chcą więcej BEE!!

KOMENTARZ LEKTORA 6b Zrobiliśmy coś zupełnie nowego – zarówno scenariusz, jak i product placementy zostały stworzone na potrzeby serialu zupełnie od podstaw. Wykreowaliśmy buzz dookoła nowego zapachu Black Star (zanotowaliśmy ponad 2,5 mln. wizyt na stronie serialu). Piosenka „Sama nie wiem”– wyświetlana była na Youtube ponad 42 tys. razy. Wszystkie 8 odcinków wyświetlone zostało ponad 160 tysięcy razy, czyli ponad 10 razy więcej niż najbardziej reklamowany internetowy serial dla nastolatek „Nikola”. Dzięki naszej komunikacji sprzedaż zapachu (w ujęciu wartościowym) była większa niż przewidywano (ix. 111).