Krótsze podróże z Opola do Kędzierzyna Koźla i Katowic

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Waldemar Węgrzyn Dyrektor Projektu
Advertisements

Skrócenie czasu jazdy na odcinku Warszawa – Katowice
Możliwości lokalizacji stacji KDP w zachodniej części woj. łódzkiego
Konferencja Promocyjna Sektorowego Programu Operacyjnego Transport
Restrukturyzacja Łódzkiego Węzła Kolejowego
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu S8 Wrocław-Syców na Euro 2012.
Studium wykonalności - dokumentacja przedprojektowa
Analiza bezpieczeństwa osób i mienia na terenie zarządzanym przez PKP PLK S.A. Rok 2010.
Działania w zakresie poprawy brd na sieci dróg powiatowych Posiedzenie Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Strzyżów, 6.III.2012 r.Krzysztof Piękoś
ROZWÓJ SYSTEMU PUBLICZNEGO TRANSPORTU PASAŻERSKIEGO W AGLOMERACJI WARSZAWSKIEJ POPRZEZ ZWIĘKSZENIE WYDAJNOŚCI, NIEZAWODNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA.
Coraz bliżej modernizacji. IX GRUPA 5 Wygrywa konkurs na opracowanie koncepcji rewitalizacji dworca Wrocław Główny XI-XII – Ogłoszenie przetargów.
MATERIAŁ INFORMACYJNY o planach inwestycyjnych
BARIERY TRANSPORTU PASAŻERSKIEGO NA TERENIE WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
Perspektywy rozwoju wysokiej jakości połączeń intercity w Polsce
Potrzeby Przewozów Regionalnych w obliczu rozwoju kolei dużych prędkości Warszawa,
mgr inż. Magdalena Lubiecka-Budzanowska
Wstępne studium wykonalności dla projektu „Budowa nowej linii kolejowej w relacji Modlin – Płock” Prezentacja wyników prac.
WAKACJE GRUPA PKP Warszawa, r.. Tabor ponad 1500 wagonów w gotowości wagony z klimatyzacją 2014 r.: r.: 638 przegląd i bieżące.
Chojnice, 24 października 2014 Projekt częściowo finansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna Modernizacja.
POIS /10-00 „Rozwój szybkiej kolei miejskiej w Trójmieście”
OPOLE SMART CITY 2020 w Opolu oraz Aglomeracji Opolskiej
Wnioski Rady Osiedla LIPA PIOTROWSKA
Poczuj przyjemność z podróży koleją w Kujawsko-Pomorskiem Dla rozwoju infrastruktury i środowiska POIiŚ Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez.
„Modernizacja linii kolejowej E30,
Przebudowa ulicy powiatowej Nr 3087N Śląskiej w Morągu (na długości 452,64 m) Zadanie dofinansowane w ramach Programu Wieloletniego pn. „Narodowy Program.
INFORMACJA nt. działań Oddziału w Warszawie GDDKiA na terenie regionu płockiego. Płock, 13 października 2009r.
Prezentacja spółki 2015 r.. 6 oddziałów (Gdańsk, Poznań, Tarnów, Warszawa, Wrocław, Zabrze) 19 zakładów ponad 200 jednostek terenowych 2 Działamy w całej.
Opoczno, 4 luty 2013 r. "Budowa peronu wraz z niezbędną infrastrukturą i przystosowanie stacji Opoczno Południe do obsługi pasażerów” Zarządca narodowej.
Projekt inwestycyjny modernizacji połączenia kolejowego objęty Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko Wrocław – Poznań - Szczecin współfinansowany.
Wartość inwestycji: 50 mln. zł Data zakończenia inwestycji: listopad 2015 r. Inwestor: Gmina Miasta Toruń ul. Wały Gen. Sikorskiego 8, Toruń, tel.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. Króla Bolesława Chrobrego Łódź, ul. Drewnowska 88
Zmiany komunikacyjne w Poznaniu do roku 2030 !. BRT (ang. Bus Rapid Transit) Oddzielny pas ruchu. Szybki tranzyt autobusowy. Usprawniona infrastruktura.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. Króla Bolesława Chrobrego Łódź, ul. Drewnowska telefon:
PROJEKT ELITON TOMICE PROWADZĄCY ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W POZNANIU ZAMAWIAJĄCY STAROSTA POZNAŃSKI MARSZAŁEK WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO.
Sejmik Województwa Lubuskiego, 7 lutego 2012, Andrzej Patalas AUTOSTRADA A2 ŚWIECKO – NOWY TOMYŚL (105,9 km)
Podpisanie Umowy o Dofinansowanie dla zadania pn.
Prace na linii kolejowej E 30 na odcinku Kraków Główny Towarowy – Rudzice wraz z dobudową torów linii aglomeracyjnej Kraków, 18 kwietnia 2017 r.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
Tytuł …. KOLEJOWE PRZEWOZY TOWAROWE Katowice, 18.X.2007
Wrócą pociągi na trasę Jarocin – Września – Gniezno
Kolejowa odnowa Modernizacja estakady w Gorzowie Wielkopolskim
Poznań – Warszawa: sprawna komunikacja podczas modernizacji
Marek Kubera, Dyrektor Projektu w PKP Polskie Linie kolejowe S.A.
NOWOCZESNA INFRASTRUKTURA - KLUCZ DLA ROZWOJU GOSPODARCZEGO ŚLĄSKA
Zadania drogowe planowane do realizacji w 2017 r
Waldemar Węgrzyn Dyrektor Projektu
Zarządca infrastruktury Krajowy Program Kolejowy
Zadanie dofinansowane w ramach
Budowa Trasy Północnej w Szczecinie – etap II
II spotkanie konsultacyjne dotyczące budowy drogi dla rowerów oraz wydzielenia torowiska wzdłuż ulicy Grunwaldzkiej Poznań,
INWESTUJEMY W KOMFORT I BEZPIECZEŃSTWO NA LATA
Wygodniej w podróż ze Szczecina
Forum Inwestycyjne Warszawa, 11 stycznia 2018 r..
V Plenarne Forum Inwestycyjne
Koncepcja modernizacji linii Wrocław – Jelenia Góra
KDP W POLSCE Autor: Adam Maćkowiak.
Koleje Dużych Prędkości we Włoszech
Zarządca narodowej sieci linii kolejowych
Koleje dużych prędkości w Belgii i Holandii
Kłodzko Miasto – kolej dostępniejsza dla podróżnych
WROCŁAWSKI PROGRAM TRAMWAJOWY
Wyrok WSA z Kielcach z dnia 16 listopada 2017 r., I SA/Ke 531/17
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
Działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu pociągów
Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich
PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Podsumowanie 2018 roku
Kolej lepiej połączy Pomorze
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zakład Linii Kolejowych w Nowym Sączu
Projekty Kolejowe w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego Na Lata Białystok, 14 czerwca 2018 r.
Zapis prezentacji:

Krótsze podróże z Opola do Kędzierzyna Koźla i Katowic „Prace na linii kolejowej E30 na odcinku Kędzierzyn Koźle – Opole Zachodnie” Opole, 21 września 2017 r.

Ponad 66 mld zł na inwestycje ŁĄCZYMY POLSKĘ, ZWIĘKSZAMY MOBILNOŚĆ I KOMFORT PODROŻY WYRÓWNUJEMY DOSTĘPNOŚĆ KOMUNIKACYJNĄ INWESTUJEMY W ROZWÓJ REGIONÓW I PRZEWÓZ TOWARÓW

Istotne korzyści z realizacji projektów Kluczbork - Poznań z 2 h 15 min do ok. 2 h 05 min (dla pociągów międzyregionalnych) Opole – Kluczbork z 53 min do ok. 40 min (dla pociągów regionalnych) Brzeg - Nysa z ok 1 h do ok 47 min (dla pociągów regionalnych) Kędzierzyn Koźle – Opole z ok 50 min do ok. 25 min (dla pociągów międzyregionalnych) Kędzierzyn Koźle - Chałupki z ok 1 h 20 min do ok. 55 min* (dla pociągów regionalnych) Opole – Nysa z 1 h 30 min do ok. 55 min (dla pociągów regionalnych) * ze względu na planowane rozszerzenie zakresu projektu prognozowany czas przejazdu może ulec zmianie

Charakterystyka linii kolejowych Ok. 44 km linii kolejowych: linia 136 Kędzierzyn Koźle – Opole Groszowice (37 km) linia nr 132, odc. Opole Groszowice - Opole Zachodnie (7 km) Linie kolejowe przebiegają przez teren powiatów: kędzierzyńsko – kozielskiego strzeleckiego krapkowickiego opolskiego

Zmienimy te miejsca! Tu wygodniej wsiądziemy do pociągów Przebudowywane stacje i przystanki: Kędzierzyn Koźle Raszowa Zdzieszowice Jasiona Gogolin Górażdże Przywory Opolskie Opole Grotowice Opole Groszowice Opole Główne Efekty: wygodne i wyższe perony wiaty estetyczne oświetlenie czytelne oznakowanie ławki stojaki na rowery ułatwienia dla osób o ograniczonej mobilności

Zmienimy te miejsca! Tu wygodniej wsiądziemy do pociągów Stacja Gogolin 2 wygodne, wyższe perony nowe wiaty, ławki i oświetlenie przebudowane przejście podziemne kompleksowa wymiana torów i rozjazdów

Zmienimy te miejsca! Tu wzrośnie poziom bezpieczeństwa Modernizacja 27 przejazdów kolejowo – drogowych dla bezpieczeństwa pasażerów pociągów, kierowców i pieszych. Zmieni się : nawierzchnia drogowa oświetlenie monitoring urządzenia sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej urządzenia rogatkowe Modernizacja urządzeń sterowania ruchem kolejowym Prace na 66 obiektach inżynieryjnych

Kędzierzyn Koźle- Opole Zachodnie Inwestycja w liczbach 10 wygodnych stacji i przystanków 20 przebudowanych peronów 44 km przebudowanych torów wraz z siecią trakcyjną 27 wyremontowanych przejazdów kolejowo - drogowych 66 przebudowanych obiektów inżynieryjnych (wiadukty, mosty) Zmienimy te miejsca

Podstawowe korzyści dla pasażera KRÓTSZY CZAS PODRÓŻY o ok. 20 min Kędzierzyn Koźle – Opole (z ok. 50 min do ok. 25 min dla pociągów międzyregionalnych) możliwość uruchomienia większej liczby pociągów wyższy komfort obsługi wszystkich podróżnych i lepszy dostęp do kolei zwiększenie bezpieczeństwa na przejazdach kolejowo - drogowych sprawniejszy przewóz towarów Lepsze warunki utrzymania infrastruktury Mapka, opis zakresu realizacji projektu

Podpisanie umowy Kędzierzyn Koźle – Opole Groszowice Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizację robót budowlanych w formule „Projektuj i Buduj” na podstawie materiałów opracowanych w ramach projektu „Prace na linii kolejowej E30 na odcinku Kędzierzyn Koźle – Opole Zachodnie” w zakresie linii nr 136 od km -0,206 do km 37,511 oraz linii nr 132 od km 94,281 do km 97,210 Wartość umowy 412 000 000,00 zł netto Zamawiający: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Wykonawca: Konsorcjum: PORR Polska Construction S.A. Trakcja System Sp. z o.o.

Podpisanie umowy odc. Opole Groszowice – Opole Zachodnie Opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie materiałów opracowanych w ramach projektu „Prace na linii kolejowej E30 na odcinku Kędzierzyn Koźle – Opole Zachodnie” Linia Kolejowa nr 132 Bytom – Wrocław Główny na odcinku Opole Groszowice – Opole Zachodnie w zakresie linii nr 132 od km 97,210 do km 101,100 Zamawiający: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Wykonawca: Konsorcjum: 1. SYSTRA S.A. 2. BPK Mosty s.c

Dziękujemy za uwagę Opole, 21 września 2017 r.