ANALIZA WYNIKÓW ANKIETY DOTYCZĄCEJ DZIAŁALNOŚCI S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO PRZEPROWADZONEJ 03.04. BR, W KTÓREJ WZIĘŁO UDZIAŁ 124 UCZNIÓW Z KLAS 1, 2 I 3.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Opracowa n i e : Marta Plewa Dawid Głowacki. Prowadzący spotkanie udzielają lub w razie potrzeby odbierają głos osobie przemawiającej. Dyskusja trwać
Advertisements

Demokracja w szkole.
Samorząd szkolny -droga ku demokracji.
Szkolna demokracja – w jaki sposób uczy młodych ludzi samodzielności.
SZKOLNA TELEGAZETA. Debata Recepta na demokrację w szkole W naszej szkole w dn odbyła się debata pt.: Recepta na demokrację w szkole. Na debatę
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
1. Co sądzisz o pracy SU? 80% ankietowanych odpowiedziało, że SU pracuje dobrze i sprawdza się w wykonywaniu swoich obowiązków.
Wyniki ankiety przeprowadzonej w klasach trzecich gimnazjum.
Analiza ankiety dotyczącej żywienia w stołówce szkolnej
PODSUMOWANIE ANKIETY DIAGNOZUJĄCEJ DEBATA UCZEŃ ATEN – DEMORKACJA BLIŻEJ SZKOŁY.
Jak przygotować i zorganizować wybory do władz samorządu uczniowskiego, żeby były świętem demokracji w szkole?
WYNIKI ANKIETY W ankiecie przeprowadzonej przez Nową Przyszłość wzięło udział 106 uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum z Zespołu Szkół im. Ks. Jerzego.
Ankieta została przeprowadzona wśród uczniów klas pierwszych w listopadzie 2013 r., przez uczennice klasy 3B: Annę Klecuń, Karolinę Gaczoł i Martę Eljaszewicz.
J AK MOŻNA ZAANGAŻOWAĆ RODZICÓW Z R ADY R ODZICÓW DO PRACY S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO ? Sylwia Michta Angelika Borowska.
Wyniki ankiety OPRACOWANIE : mgr Anna Krzewniak
Ewaluacja: „Bezpieczeństwo w szkole”
Czym dojeżdżasz do szkoły? a) Samochodem b) Autobusem c) Pociągiem.
Kształtowanie bezpieczeństwa na przykładzie dobrych praktyk w szkole Wejherowo 2010.
Pierwsza pomoc przedmedyczna
Nie pytaj co inni mogą zrobić dla Ciebie, pomyśl co Ty możesz zrobić dla innych – o samorządności w naszej szkole.
Samorząd Uczniowski Waszymi oczami.
Jan Białostocki Patryk Owczarek
Zadania samorządu uczniowskiego
Ankieta dla uczniów „Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?”
„Sami o sobie, czyli demokracja w naszej szkole”
Ankieta W jakim charakterze brałeś udział w debacie? a)Organizatora – 5% b)Gościa – 51% c)Uczestnika debaty – 44%
Projekt XVIII Sesji Sejm Dzieci i Młodzieży
Analiza ankiety dot. świadomości ekologicznej
Projekt edukacyjny „Nasza szkoła w procentach”
Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
„Samorząd - realnie czy na papierze?”
Jak wykorzystać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej, w naszej gminie.
Wnioski na temat: Jak jest?. 1.Samorząd nic nie robi. 2.Służy tylko do organizowania kiepskich technicznie apeli. 3.Losowanie szczęśliwego numerka. 4.Nie.
Wyniki ankiet na temat działalności Samorządu Uczniowskiego.
 ustrój polityczny, w którym źródło władzy stanowi wola większości obywateli.
CZYLI JAK STWORZYĆ IDEALNY SAMORZĄD SZKOLNY?
XX SESJA DO SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY. Nie ma nie-polityki. Wszystko jest polityką. Thomas Mann.
 W dniu 2 kwietnia 2014 roku na sali gimnastycznej odbyła się debata dotycząca współpracy w naszej szkole między uczniami, rodzicami i nauczycielami.
Czy Pana/Pani zdaniem zaangażowanie młodzieży w sprawie demokracji zmieniło się na przestrzeni kilku lat?
Praktyki zawodowe na kierunku FIZJOTERAPIA w roku akademickim 2012/2013.
Wyniki z ankiety.
ELEKTROWNIE WIATROWE.
Debata Samorządu Uczniowskiego ,,Pomysł na moją szkołę w roku szkolnym 2013/2014 O czym powinniśmy decydować wspólnie”.
 W szkole przeprowadziliśmy ankietę dotyczącą 7 punktu Szkolnego Kodeksu 2.0., w której udział wzięły klasy gimnazjalne.  Liczba uczniów, która wzięła.
Czy Samorząd Uczniowski oraz koło PCK mogą być sposobem zaangażowania wielu uczniów w życie szkoły?
Debata „ Samorządność” 03 kwietnia 2012 r.. Od lewej: Kinga Graczyk i Anita Psonak.
ANKIETA PRZEPROWADZONA WŚRÓD UCZNIÓW SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W CELU POPRAWIENIA ATRAKCYJNOŚCI PROWADZONYCH ZAJĘĆ A TAKŻE UZYSKANIA OCZEKIWAŃ W STOSUNKU.
Debata uczniów o szansach na kreowanie osobowości poszczególnej jednostki. INDYWIDUALIZM WŚRÓD TŁUMU.
Przygotowały Patrycja Sufin i Klaudia Ledwójcik
W ankiecie udział wzięli uczniowie klas III. Łącznie wzięło udział 30 osób, w tym 6 chłopców i 24 dziewczyny.
Władze samorządowe w naszej szkole
Podsumowanie ankiet na temat szkolnego systemu oceniania Ankietę przeprowadzono w kwietniu 2012 r. wzięło w niej udział 13 nauczycieli ZSP w Gietrzwałdzie.
Agata Czaja Anna Dobek. Przeprowadzenie ankiet Zaproszenie kandydatów na posłów Przygotowanie prezentacji Napisanie scenariusza obrad Urządzenie sali.
Demokracja w szkole-wpływ samorządu na życie uczniów.
Podsumowanie wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów na temat: PSO, WSO - przestrzeganie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz.
Wyniki ankiety nt. zajęć wychowania fizycznego w ZSE.
Twój głos ma znaczenie. Jak zwiększyć aktywność młodzieży w naszej gminie?
Przeprowadzona w Gimnazjum nr 2 NOWY S Ą CZ.  Samodzielne decyzje ucznia dotyczące spraw uczniów i szkoły, uczniów  Współdecydowanie w sprawach.
Wyniki badań "Idea samorządności a rzeczywistość".
Instytucje demokratyczne w szkole
Olga Sikorska i Marek Wilczek – uczniowie II LO w Zespole Szkół Nr 1 w Piszu zgłosili się do udziału w XVIII Sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży. W ramach tego.
Liczba ankietowanych – 92 osoby Opracowały: Jolanta Lipińska Anna Burzan Marta Wiśniewska.
„BIBLOTEKA SZKOLNA JAKO SKARBNICA WIEDZY”. Ankieta została przeprowadzona w ramach projektu „Zostać przedsiębiorczym” w dniach od 13 do 17 kwietnia 2015.
ARTUR: Obszar 1. Wybory reprezentacji w tej ankiecie sprawdzamy, czy w naszej szkole wybory do samorządu uczniowskiego są zgodne z demokratycznymi zasadami.
PRZEDSZKOLE NR 5 W RACIBORZU Współpraca przedszkola ze środowiskiem rodzinnym dziecka - wyniki ewaluacji PRZEDSZKOLE NR 5 W RACIBORZU.
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Kuratorium Oświaty we Wrocławiu
Zapis prezentacji:

ANALIZA WYNIKÓW ANKIETY DOTYCZĄCEJ DZIAŁALNOŚCI S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO PRZEPROWADZONEJ BR, W KTÓREJ WZIĘŁO UDZIAŁ 124 UCZNIÓW Z KLAS 1, 2 I 3.

C O PODOBA C I SIĘ NAJMNIEJ W DZIAŁALNOŚCI SU, A CO NAJBARDZIEJ ?

C O BYŚ ZMIENIŁ / A W FUNKCJONOWANIU SAMORZĄDU ?

C ZY UWAŻASZ, ŻE OSOBY BĘDĄCE W SU WYWIĄZUJĄ SIĘ ZE SWOICH OBOWIĄZKÓW ?

J AKIE CECHY, UMIEJĘTNOŚCI POWINIEN WEDŁUG CIEBIE POSIADAĆ DOBRY KANDYDAT DO SAMORZĄDU ?

C ZEGO SPODZIEWASZ SIĘ PO PRACY SU ?

N A CO TWOIM ZDANIEM, SAMORZĄD POWINIEN POŚWIĘCIĆ WIĘCEJ CZASU ?

W JAKI SPOSÓB USPRAWNIĆ PRACĘ SAMORZĄDU ? P ODAJ WŁASNĄ PROPOZYCJĘ.

C ZY ZNASZ KOMPETENCJE SU?

W SKALI OD 1 DO 10, JAK OCENIASZ FUNKCJONOWANIE S AMORZĄDU U CZNIOWSKIEGO W NASZEJ SZKOLE ?