PODSUMOWANIE DOTYCHCZASOWYCH DZIAŁAŃ CO ZROBIŁYŚMY PRZED DEBATĄ?
ANKIETA W ramach naszej działalności, dnia r. przeprowadziłyśmy w wybranych klasach ankietę, która miała za zadanie wykazać największe niedogodności w nyskim transporcie i nie tylko. Dzięki tej inicjatywie mogłyśmy dowiedzieć się, na które sprawy należy zwrócić największą uwagę podczas debaty.
WYNIKI ANKIET
1.SKĄD JESTEŚ?
2.CZYM NAJCZĘŚCIEJ SIĘ PORUSZASZ?
3.DLACZEGO DO SZKOŁY DOJEŻDŻASZ, A NIE POKONUJESZ TRASY PIESZO ?
4. CO NAJBARDZIEJ PRZESZKADZA CI W NYSKIM TRANSPORCIE?
5. W JAKIEJ SKALI OCENIASZ DROGI W NYSIE?
6. Z JAKICH LINII AUTOBUSOWYCH NAJCZĘŚCIEJ KORZYSTASZ?
7. CZY SŁYSZAŁEŚ O AKCJI Z AUTOBUSU WIDZISZ TĘCZĘ, A Z SAMOCHODU TYLKO 3 KOLORY?
8. CO SĄDZISZ O GODZINACH KURSOWANIA AUTOBUSÓW?
9. W KTÓRYCH MIESIĄCACH NAJCZĘŚCIEJ WSIADASZ NA ROWER?
10. CZY UWAŻASZ, ŻE W NYSIE BRAKUJE STOJAKÓW NA ROWERY?
11. CZY W NYSIE JEST DOSTATECZNA ILOŚĆ ŚCIEŻEK ROWEROWYCH?
12. JAKIE MASZ ZDANIE NA TEMAT SAMOCHODÓW, KTÓRE NIE ZANIECZYSZCZAJĄ POWIETRZA CO 2 ?
WIZYTA W SP10 Dnia r. wybrałyśmy z wizytą do Szkoły Podstawowej nr 10 w Nysie na lekcję do klasy 3 e, której wychowawczynią jest pani Bandurska. Dzieci przyjęły nas z entuzjazmem. Na początku porozmawiałyśmy z uczniami na temat Czym jest ekologia?, jakim środkiem ransportu najczęściej się poruszają i docierają do szkoły, a także mówiliśmy o tym, jak można dbać o nasze środowisko. Następnie poprosiłyśmy dzieci o narysowanie dla nas rysunków. Miały do wyboru dwa tematy: Z czym im się kojarzy ekologia? lub narysować wybrany środek transportu.
A TERAZ KILKA ZDJĘĆ:
DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ IZABELA KRUSZYŃSKA I AGNIESZKA ŻELISZEWSKA