Do czego mamy dostęp dzięki rejestracji na stronie www. opl. piib. org

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
OBOWIĄZKI INFORMACYJNE BENEFICJENTA Zintegrowane Inwestycje Terytorialne Aglomeracji Wałbrzyskiej.
Advertisements

PRACA Z APLIKACJAMI SYSTEM PRZEMIESZCZANIA oraz NADZORU WYROBÓW AKCYZOWYCH EMCS PL 1.
Grupa: urzędnicy JST (operatorzy przyjmujący wnioski w urzędach)
Co możesz zrobić za pomocą urzędomatu?  Złożyć dokumenty w postaci papierowej i wydrukować potwierdzenie ich złożenia.  Założyć konto użytkownika na.
Poczta elektroniczna – e- mail Gmail zakładanie konta. Wysyłanie wiadomości.
Literary Reference Center Przewodnik
OBSŁUGA KARTY DILO. Karta diagnostyki i leczenia onkologicznego zawiera: - oznaczenie pacjenta, pozwalające na ustalenie jego tożsamości, - oznaczenie.
W prezentacji przedstawione zostaną możliwości i zalety korzystania z dziennika elektronicznego oraz instrukcja obsługi tego programu.
Porównywarki cen leków w Polsce i na świecie. Porównywarki w Polsce.
MOL NET+ Jak po raz pierwszy zalogować się do katalogu? oraz przykładowe katalogi innych bibliotek oraz biblioteki cyfrowe.
INSTRUKCJA LOGOWANIA. JAK SIĘ ZALOGOWAĆ LUB ZAREJESTROWAĆ DO MEDUMEDU.PL? JEŻELI MASZ JUŻ KONTO KLIKNIJ: ZALOGUJ! JEŻELI JESTEŚ NOWYM UŻYTKOWNIKIEM KLIKNIJ:
Magdalena Garlińska Generator wniosków o dofinansowanie Program INNOCHEM.
Apteka Oliwna Jak poprawnie złożyć zamówienie
Biblioteka oferuje dostęp do posiadanych przez nią wszystkich baz elektronicznych przez zakładkę Bazy danych A-Z. Po wybraniu bazy wybieramy jej ikonę,
PORADNIK WPROWADZANIA AKCJI. OGÓLNIE: Akcja musi zostać utworzona i opublikowana co najmniej tydzień przed jej rozpoczęciem. W opisie muszą znajdować.
System Monitorowania Kształcenia (SMK)
Instrukcja aplikowania na kursy trenerskie UEFA A, UEFA B i A zintegrowany, UEFA B, UEFA B wyr., Grassroots C, Grassroots D W przypadku nie posiadania.
Odbieranie dokumentów elektronicznych na ePUAP krok po kroku
System Monitorowania Kształcenia (SMK) Jak zapisać się na kurs / specjalizację – instrukcja krok po kroku Od dnia 1 lipca 2017 celem zapisania się na.
Platforma Moodle WZiEU
wspomaganej systemem komputerowym NABÓR 2017
Instrukcja zgłaszania szkoły do udziału w Konkursie wiedzy o zdrowym stylu życia "Trzymaj Formę!" rok szkolny 2016/2017.
Komunikacja ze szkołą i nauczycielami - dziennik elektroniczny
REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO NA LATA
ZASADY REKRUTACJI DO SZKOŁY PONADGIMNAZJLNEJ
Jak założyć konto na allegro?
Full Text Finder Przegląd Publication Finder
Paweł Jędrysiak Informatyk NIPiP
Quick Tips Tutorial Jak uzyskać dostęp do raportów EBSCOhost i EBSCO Discovery Service w EBSCOadmin support.ebsco.com.
Poradnik: Baza Tez-MeSH - Jak szukać literatury na wybrany temat w Bibliotece i Centrum Informacji Naukowej PMWSZ w Opolu.
*) n to numer kolejny koordynatora
Przewodnik Udoskonalanie listy wyników w wyszukiwarce naukowej
Smartfon i Tablet jako narzędzie do komunikacji z bliskimi - Messenger
PROGRAMY DO KONTROLI RODZICIELSKIEJ
Dziennik elektroniczny
Akceptacja w Module Wnioski i Postępowania
Spotkanie informacyjno-szkoleniowe
Otwarta firma Jak zgłosić firmę bądź instytucję do programu?
Praktyczne podstawy kształcenia zdalnego
Jak korzystać z usługi Video s i Raportu Kontaktów
Rekrutacja elektroniczna DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH w roku 2018
Zakładanie konta Konta nie trzeba zakładać jeżeli zaczyna się ponownie studia (konta są aktywne cały okres studiów)
Koszyk danych.
Impact Factor wskaźnik oddziaływania czasopisma
Zapraszamy do nowego programu PowerPoint
Zapraszamy do nowego programu PowerPoint
Pobranie logo programu Microsoft Partner Network Instrukcja
System Mobility Tool+ Projekt „Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego” Konkurs 2016.
Cytowania i H-indeks pod kontrolą
- Konkurs dla uczniów szkół ponadpodstawowych
Wyjazdy dydaktyczne i szkoleniowe dla kadry akademickiej.
Rejestr Żłobków (RZ) Wydział Polityki Społecznej Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego, Marek Zawora.
Portal IRZ plus Materiały informacyjne ARiMR
LOGIN:……………………………………….. HASŁO:……………………………………….. (UWAGA! Dot. hasła:
POZNAJEMY PULPIT Opracowanie: mgr Barbara Benisz SP nr 20 w Rybniku
Jak zgłosić do programu
Instrukcja obsługi systemu Dream Apply dla pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego Wyjazdy dydaktyczne dla kadry akademickiej.
Obsługa bazy danych z poziomu phpMyAdmin
Instrukcja obsługi systemu Dream Apply dla pracowników Uniwersytetu Szczecińskiego Wyjazdy szkoleniowe dla kadry akademickiej.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Rejestracja w systemach P1 (e-recepta) i P2 (ZSMOPL)
Rekrutacja 2018 do szkół ponadgimnazjalnych
Instrukcja przygotowania poczty wychodzącej dla listu poleconego
Przewodnik Użytkownika Portalu Internetowego EDT
Platforma LearningApps
INSTRUKCJA LOGOWANIA do E-DZIENNIKA SP BOJSZOWY
Instrukcja podpięć przedmiotów w USOSie
pracę programu Outlook
Platforma LearningApps
Zapis prezentacji:

Strona internetowa www.opl.piib.org.pl

Do czego mamy dostęp dzięki rejestracji na stronie www. opl. piib. org Do czego mamy dostęp dzięki rejestracji na stronie www.opl.piib.org.pl? Do : bezpłatnego użytkowania Serwisu Budowlanego, materiałów szkoleniowych, które można pobrać ze strony, otrzymywania Newslettera.

Ja się zarejestrować na stronie www.opl.piib.org.pl? Aby zarejestrować się (zalogować się) na stronie Opolskiej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, należy wejść na stronę internetową www.opl.piib.org.pl i kliknąć „Zarejestruj się”

Wypełniamy formularz i klikamy na „Zarejestruj się” Wkrótce otrzymasz maila z prośbą o potwierdzenie adresu e-mail. Po potwierdzeniu adresu e-mail i sprawdzeniu twoich danych przez nasze biuro uzyskasz dostęp do dodatkowych funkcjonalności.

SERWIS BUDOWLANY

BEZPŁATNY DOSTĘP DO SERWISU BUDOWLANEGO Aby uzyskać bezpłatny dostęp do Serwisu Budowlanego, należy wejść na stronę internetową www.opl.piib.org.pl i zalogować się na stronie wpisując login i hasło:

BEZPŁATNY DOSTĘP DO SERWISU BUDOWLANEGO Po zalogowaniu się na stronie należy kliknąć w zakładkę Serwis Budowlany

Celem rejestracji do SB należy skontaktować się z Biurem Izby Celem rejestracji do SB należy skontaktować się z Biurem Izby. Po telefonicznym podaniu i wprowadzeniu adresu mailowego do systemu użytkowników przez Biuro otrzymają Państwo dwie wiadomości mailowe z firmy Wolters Kluwer, obsługującej SB.

Treść dwóch wiadomości tekstowych, które wpłyną na Państwa skrzynkę e-mailową 2. 1.

Należy zapoznać się z treścią e-maila nr 1, po czym kliknąć w e-mail nr 2 i dokończyć rejestrację klikając: From: Wolters Kluwer Polska - Serwis Logowania [mailto:logowanie@wolterskluwer.pl] Sent: Wednesday, March 06, 2013 2:03 PM Subject: Dokończenie procesu rejestracji w Serwisie logowania Wolters Kluwer Polska   Witamy w gronie użytkowników publikacji Wolters Kluwer Polska. Aby rozpocząć korzystanie z programu, prosimy o dokończenie procesu rejestracji poprzez kliknięcie tutaj. UWAGA: Jeżeli powyższy link nie działa, to prosimy o skopiowanie i wklejenie do paska adresu przeglądarki internetowej tego adresu: https://borg.wolterskluwer.pl/x/4VFs Uzupełnienie brakujących danych jest niezbędne dla poprawnego funkcjonowania produktu dostarczanego przez Wolters Kluwer Polska. Po dokończeniu procesu rejestracji do Serwisu logowania Wolters Kluwer Polska należy logować się na stronie: http://logowanie.wolterskluwer.pl W przypadku jakichkolwiek pytań bądź problemów związanych z logowaniem prosimy o kontakt z Pomocą techniczną: e-mailowo: logowanie@wolterskluwer.pl telefonicznie: 0 801 04 45 45 Życzymy przyjemnego korzystania, Wolters Kluwer Polska

Kończąc rejestrację – wpisujemy swoje dane i klikamy w „Załóż konto”

Po założeniu konta przechodzimy na stronę główną Serwisu Budowlanego klikając w „Przejdź na stronę główną”

Widok po przekierowaniu na stronę Wolters Kluwer. Aby się zalogować należy podać adres e-mail oraz hasło ustalone przy rejestracji

Po wpisaniu adresu e-mailowego i hasła uzyskujemy dostęp do Serwisu Budowlanego Następnie klikamy TUTAJ

i już możemy użytkować Aby zakończyć użytkowanie klikamy w „ZAKOŃCZ” po czym należy się wylogować ze strony głównej Serwisu Budowlanego

MATERIAŁY SZKOLENIOWE

Po zalogowaniu się na stronę klikamy w „Szkolenia”

I już mamy dostęp do wszystkich materiałów szkoleniowych, które można także ze strony pobrać Przykładowy widok

NEWSLETTER Rejestracja na stronie umożliwia także wysyłanie Państwu na e-mail Newslettera, czyli informacji elektronicznej o bieżących wydarzeniach w Izbie np. o zaplanowanych szkoleniach Przykładowy widok otrzymanego Newslettera

Aby wylogować się ze strony www.opl.piib.org.pl klikamy Wyloguj

Instrukcja pobierania i weryfikacji zaświadczeń elektronicznych w portalu internetowym Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa

Każdy czynny członek PIIB może pobrać swoje aktualne zaświadczenie w postaci elektronicznej na portalu internetowym PIIB dostępnym pod adresem www.piib.org.pl

Zaświadczenie o członkostwie w PIIB w formacie elektronicznym mają postać pliku PDF zgodnego ze wzorem tradycyjnych papierowych zaświadczeń, które zostało podpisane elektronicznie przy wykorzystaniu kwalifikowanego podpisu cyfrowego.

Fakt podpisania dokumentu jest symbolizowany przez ikonkę podpisu elektronicznego w lewym dolnym rogu pliku PDF.

Zaświadczenie jest podpisane przez Przewodniczącego okręgowej izby właściwej dla danego członka PIIB. Dokument w postaci elektronicznej przechowywany na elektronicznym nośniku (dysku komputera, pamięci przenośnej, płycie CD/DVD) jest dokumentem z podpisem równoważnym podpisowi odręcznemu. Zaświadczenie zawiera unikalny kod weryfikacyjny, dzięki czemu może zostać również wydrukowane do postaci papierowej – kod weryfikacyjny pozwoli jednoznacznie sprawdzić wiarygodność zaświadczenia na stronie internetowej PIIB (www.piib.org.pl).

Funkcja pobierania zaświadczeń elektronicznych jest dostępna po zalogowaniu się w oknie „Zaświadczenia” na stronie głównej portalu (www.piib.org.pl)

Jako login należy wpisać numer członkowski pisany wielkimi literami oraz hasło inicjalizacyjne dostarczone przez Polską Izbę Inżynierów Budownictwa. Dane te można również uzyskać w biurze OPL OIIB Po poprawnym zalogowaniu się nieaktywne konto wymaga weryfikacji członka PIIB na podstawie numeru PESEL

Jeśli dla danej osoby w systemie ewidencji członków nie ma numeru PESEL lub jest on niepoprawny, wyświetlany jest komunikat o konieczności uzupełnienia danych w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. Jeśli numer PESEL jest poprawny, to wyświetlany jest formularz do podania adresu e-mail służącego do komunikowania się z systemem

Podanie poprawnego adresu jest niezbędne, gdyż ten adres jest wykorzystywany np. do resetowania hasła dostępowego. Na podany w tym momencie adres wysyłany jest link aktywacyjny. Po odebraniu wiadomości e-mail i kliknięciu w link, adres e-mail jest zweryfikowany i system przechodzi do ustalenia właściwego hasła dostępowego, znanego już tylko osobie je ustalającej.

Po poprawnym wprowadzeniu nowego hasła należy kliknąć „Zmień”.

W przypadku utraty hasła, na stronie do logowania, podany jest link „Nie pamiętasz hasła?”. Po jego kliknięciu otwiera się okno do wpisania adresu e-mail.

Jeśli adres znajduje się w bazie, wysyłany jest na niego link uprawniający osobę do zmiany hasła. Należy odebrać wiadomość e-mail i kliknąć link otwierający następujący formularz. Zmianę hasła należy zaakceptować przyciskiem „Zmień”.

Aby pobrać zaświadczenie należy kliknąć na link „PDF”. Lista dostępnych zaświadczeń elektronicznych jest wyświetlona w zakładce „Przeglądaj zaświadczenia”, przykładowy widok jest przedstawiony na rysunku poniżej.    Aby pobrać zaświadczenie należy kliknąć na link „PDF”.  

Aby zweryfikować podpis elektroniczny w samym dokumencie PDF zaświadczenia, należy otworzyć zaświadczenie w programie Acrobat Reader oraz kliknąć na symbol znajdujący się w lewym dolnym rogu zaświadczenia  

Jeśli ikonka podpisu ma postać żółtego znaku zapytania, to znaczy, że Acrobat Reader na tym komputerze nie zna jeszcze certyfikatu, którym został podpisany plik zaświadczenia. Aby sprawdzić podpis podglądając jego właściwości należy kliknąć na „Właściwości podpisu”.

W polu właściwości, należy wybrać opcję „Pokaż certyfikat”

W tym oknie można znaleźć informacje dotyczące certyfikatu osoby, która wystawiła powyższy dokument. Klikając w zakładkę „Zaufane”, można przejść do okna dodawania certyfikatu do zaufanych.

Aby dodać certyfikat do zaufanych kliknąć na opcję „Dodaj do zaufanych tożsamości”

Następnie należy zaakceptować, by dodać certyfikat do zaufanych

Następnie należy kliknąć w „Zatwierdź podpis”.

Po zatwierdzeniu podpisu ikona w lewym dolnym rogu strony powinna wyglądać następująco:

W celu weryfikacji wiarygodności zaświadczenia elektronicznego należy przepisać kod weryfikacyjny (widoczny na zaświadczeniu) w odpowiednie pola na stronie głównej: www.piib.org.pl – w prawym górnym rogu.   

Po wpisaniu poprawnego kodu weryfikacyjnego pojawią się dane odpowiadającego mu zaświadczenia:

W przypadku wpisaniu złego kodu weryfikacyjnego użytkownik zostanie o tym powiadomiony o tym poniższym komunikatem:

daje również możliwość korzystania Logowanie do portalu internetowego PIIB dostępnego pod adresem www.piib.org.pl daje również możliwość korzystania z biblioteki norm PKN oraz e-learningu

Chcąc skorzystać z e-learningu należy podać login i hasło na portalu internetowym dostępnym pod adresem www.piib.org.pl a następnie kliknąć w zakładkę „E-learning”

Po wybraniu zakładki „E-learning” ukażą się dostępne szkolenia

Chcąc skorzystać z biblioteki norm PKN należy podać login i hasło na portalu internetowym dostępnym pod adresem www.piib.org.pl następnie kliknąć w zakładkę „Biblioteka norm PKN”

Podczas instalacji certyfikatu, system operacyjny zapyta o hasło, Po wybraniu zakładki „Biblioteka norm PKN” należy kliknąć w link „Pobierz certyfikat niezbędny do odczytu plików norm” Podczas instalacji certyfikatu, system operacyjny zapyta o hasło, które znajduje się tutaj

Dziękujemy za uwagę