KAMPANIA INFORMACYJNA UEFA EURO2012

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Uniwersytet Łódzki - Start w karierę Październik -Grudzień 2011.
Advertisements

EURO 2012 w serwisie Media2.pl. jeden z czołowych i najczęściej odwiedzanych serwisów branżowych w Polsce udostępniający najświeższe informacje z rynku.
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
Stan przygotowań Mazowsza do EURO 2012 w perspektywie krajowej i w zakresie bezpieczeństwa Krzysztof Dąbrowski Dyrektor Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania.
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
BEZPIECZNA ELEKTRYCZNOŚĆ Kampania społeczna
TELEKOMUNIKACJA POLSKA- PR korporacyjny
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski.
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
1 / 17 Komercyjne aspekty webcastingu z punktu widzenia nadawcy publicznego Warszawa 8 grudnia 2005 r. Warszawa, 8 grudnia 2005 r.
Ministerstwo Polityki Społecznej DEPARTAMENT POŻYTKU PUBLICZNEGO październik – listopad 2005 r.
Narodowa Strategia Spójności
Metro.Net Edukacja Pakiet Pakiety multimedialne
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU ODPADÓW I WŁAŚCIWE POSTĘPOWANIE Z ODPADAMI
1 Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Priorytetu VI PO KL Rynek pracy otwarty dla wszystkich Okres realizacji:
Tytuł Projektu: Absolwent na wagę złota Analiza rynku pracy pod kątem wymagań pracodawców względem potencjalnych pracowników.
Województwo pomorskie –
Reklama prasowa.
Masz głos, masz wybór W 200 gminach zachęcaliśmy do udziału w wyborach lokalnych.
W kierunku podnoszenia kwalifikacji zawodowych – konferencja podsumowująca kampanię Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Konferencja zamykająca realizację projektu kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych pn. Czerwionka-Leszczyny. Złoża sukcesu Czerwionka-Leszczyny r.
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich na lata 2007 – 2013 w Podregionie Północnym Województwa Łódzkiego.
Najważniejsze sportowe wydarzenie roku nadchodzi.
Program pilotażowy w województwie kujawsko-pomorskim PODSTAWOWE ZAŁOŻENIA I EFEKTY REALIZACJI PROGRAMU Michał Majcherek - Kierownik Projektu Pracodawcy.
Kampania wizerunkowa Polski przed
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ SZWAJCARIĘ W RAMACH SZWAJCARSKIEGO
PROMES - PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ II Ogólnopolskie Spotkania Ekonomii Społecznej Warszawa, października 2007 r. Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL.
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
„MAZURY ZA PÓŁ CENY” PRZYKŁADEM WSPOŁPRACY SIECI LOKALNEJ
Oferta Rzeszów, 16 czerwca 2011 Cudze chwalicie ….
ORGANIZACJa I PRZEBIEG EURO 2012
Podjęte działania: Miasto w maju 2004 roku we współpracy z Wydziałem Architektury Politechniki Gdańskiej zorganizowało konkurs dla studentów, w którym.
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
Punkt Informacyjny EUROPE DIRECT - Warszawa Działalność Punktu Informacyjnego EUROPE DIRECT – Warszawa Karolina Iwińska Konsultantka Punktu.
Promocja terenów inwestycyjnych
Akcja Promocyjna Zdrowe Lubuskie Konferencja prasowa 31 marca 2011 r.
PRZEMOCY MÓWIMY NIE! KOALICJA NA RZECZ OSÓB ZNAJDUJĄCYCH SIĘ
NIETYPOWY SKLEP SPORTOWY
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
Piknik ekologiczny w Radiu Lublin Oferta handlowa wrzesień 2007
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Rozwój transportu szynowego między Polską a Niemcami (BERLIN-GORZÓW)
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich na lata 2007 – 2013 w Podregionie Północnym województwa łódzkiego.
1 1.
Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.
OBRONY WOLNOŚCI SŁOWA Wydatki KPRM i ministerstw
REKLAMA ZEWNĘTRZNA Cechy outdooru maj 2010.
Bartłomiej Zieliński Daniel Celmer 3 TOR
Super Express dziennik XXI wieku. Super Express - lider w swojej klasie ! formą unikatowa wśród dzienników ogólnopolskich czytelnictwem wiodąca pozycja.
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2016 rok Mariusz Frankowski Dyrektor Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
KAMPANIA EDUKACYJNA Projektu „Budowa Zakładu Termicznego Przekształcania odpadów Komunalnych (ZTPOK) dla Bydgosko-Toruńskiego Obszaru Metropolitalnego”
Spotkanie konsultacyjne. Czym jest budżet obywatelski ? Budżet obywatelski - proces, który umożliwia mieszkańcom dyskusję oraz bezpośredni wpływ na decyzje.
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
Projekt: „Wolontariat wart poznania” współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Lider projektuPartner projektu.
Wolontariat w Gdańsku Perspektywa lat 2011 i 2012 Gdańsk,
Wojewódzka Konferencja promująca produkt projektu Platforma Flexicurity dla MSP Świnoujście, Andrzej Stępnikowski Projekt współfinansowany.
WYDZIAŁ PREWENCJI KWP W KATOWICACH Kampania społeczna Kampania społeczna "Nie reagujesz – akceptujesz” Katowice, wrzesień 2011r.
NACZELNA RADA ADWOKACKA -kampania informacyjna „Zapytaj adwokata” Warszawa, kwiecień 2016.
Campaign Effectiveness Study Raport z kampanii reklamowej Miasta Łodzi.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Planowane działania informacyjne i promocyjne na 2017 rok
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
HOOP - Dzień Przytulania
Okno na Hooptymistyczny świat
Zapis prezentacji:

KAMPANIA INFORMACYJNA UEFA EURO2012

TRZY FUNKCJE PROMOCJI w związku z UEFA EURO 2012 - budowanie tożsamości narodowej Polaków - budowa wizerunku Polski zagranicą - kampanie produktowe UEFA EURO 2012

W wyniku tej kampanii było możliwe uzyskanie następujących celów: PRZEZ CAŁY 2006 R. i POCZĄTEK 2007, prowadzone były działania budujące poparcie społeczne. W wyniku tej kampanii było możliwe uzyskanie następujących celów: zbudowanie świadomości oraz poparcia w społeczeństwie polskim dla: udziału w staraniach o EURO 2012, możliwości zorganizowania tak dużej imprezy w Polsce, korzyści dla kraju i mieszkańców, zbudowania przeświadczenia że brak infrastruktury w chwili obecnej nie jest wadą, a może doprowadzić do wybudowania nowoczesnych obiektów co będzie lepsze niż korzystanie ze starych, zminimalizowanie przeświadczenia że Polska nie nadaje się do organizacji tak dużej imprezy, UEFA EURO 2012

Kampania informacyjna EURO 2012 Założenia ogólne: Kampania informacyjna skierowana była do szerokiego grona odbiorców. Byli nimi mieszkańcy Polski oraz rodacy przebywający za granicami kraju - użytkownicy internetu. Kampania trwała od października2006 r. do stycznia 2007 roku. Swoim zasięgiem objęła teren całego kraju , koncentrując główne działania w 8 dużych miastach Polski. UEFA EURO 2012

Kanały dotarcia do grupy docelowej: TV, Radio, Internet, Prasa, działania ATL ( trzy filmy reklamowe) Outdoor ( reklama zewnętrzna wielkoformatowa), działania BTL, takie jak: „Bramki poparcia”, ulotki, akcja „Post it” (naklejane kartki bezśladowe), akcja „Szaliki”, fala poparcia na stadionach. Ww. działania zostały wzmocnione konferencja prasową, która odbyła się 13 października 2006 r. UEFA EURO 2012

Grupa docelowa: Statystyczny mieszkaniec miasta Entuzjaści sportu Liderzy opinii społecznej Media Firmy i instytucje UEFA EURO 2012

„Wszyscy Kibicujemy Euro 2012!”. Oś kreatywna: „Wszyscy Kibicujemy Euro 2012!”. Istotnym elementem graficznym kampanii był pomysł pokazywania twarzy ludzi, którzy nie byli znani i rozpoznawani. To byli zwykli ludzie – wszyscy, tylko nie klasyczni kibice. Dzięki takiemu zabiegowi udało się pokazać że EURO 2012 jest korzystne dla wszystkich. UEFA EURO 2012

Gazeta Wyborcza - 2 emisje: 2 i 9 października Fakt – 6 października Kampania Prasowa: Ogłoszenia prasowe (płatne reklamy) pojawiły się w następujących tytułach: Gazeta Wyborcza - 2 emisje: 2 i 9 października Fakt – 6 października Metro – 11 października Dziennik – 6 października W sumie w październiku ukazało się 250 publikacji prasowych, z czego 170 poruszało tematykę EURO 2012 ogólnie, a 80 dotyczyło bezpośrednio kampanii społecznej. UEFA EURO 2012

W kraju zawisło 566 nośników reklamowych. Kampania Outdoorowa: Kampania ta realizowana głównie poprzez wielkoformatowe plakaty objęła całą Polskę. W kraju zawisło 566 nośników reklamowych. Bohaterami projektów graficznych byli „zwykli” mieszkańcy naszego kraju symbolizujący miasta kandydujące do organizacji Mistrzostw UEFA EURO 2012. UEFA EURO 2012

Kampania internetowa: Kampania trwała od 29 września do 15 października 2006. W ramach kampanii wyświetlono 122 120 275 reklam. Natomiast formy reklamowe dotarły do 8 080 966 użytkowników. Codziennie z kampanią miało styczność średnio 1 248 098 osób. UEFA EURO 2012

Działania nietypowe: Fale poparcia UEFA EURO 2012

Akcja „Bramki poparcia”: Po tygodniowej aktywności bramki odnotowały następujące wyniki: Gdańsk 50 343 osób Poznań 140 231 osób Wrocław 247 404 osób Warszawa 230 266 osób UEFA EURO 2012

Akcja „Post-it” (naklejane kartki bezśladowe) W 8 dużych miastach Polski odbyła się dystrybucja 1,75 mln „naklejanych kartek bezśladowych”, które pojawiły się w centrach miast: na meblach w urzędach miast, przystankach, ławkach, słupach ogłoszeniowych, samochodach etc. UEFA EURO 2012

Akcja „Szaliki”: To działanie jakie zostało przeprowadzone w Warszawie na Nowym Świecie i Placu Zamkowym w dniu 14 października 2006. 8 000 szalików UEFA EURO 2012

Radio: Spot radiowy jaki został wyprodukowany na potrzeby kampanii był emitowany w jednej stacji radiowej RMF FM. Stacja ta została wybrana z uwagi na odpowiedni stopień dopasowania grupy docelowej działań EURO 2012 i największy zasięg oddziaływania. UEFA EURO 2012

TV: Na potrzeby kampanii stworzono 3 różne scenariusze spotów reklamowych. Spoty te po zrealizowaniu zostały wyemitowane w TV publicznej : TVP 1, TVP 2, TV Regionalna. Spoty emitowano od 12 października do 05 listopada oraz od 11 do 17 grudnia 2006 r. UEFA EURO 2012

filmy UEFA EURO 2012

Oprawa programowa w TVP 2 Program w oprawie EURO 2012 był realizowany 2 grudnia 2006 na antenie TVP2 w godzinach: 11:25, 13:20, 15:55, 18:55. UEFA EURO 2012

W konferencji uczestniczyło 27 dziennikarzy z 23 redakcji sportowych. Konferencja prasowa: W dniu 13.10.2006 o godzinie 13.00 na Placu Zamkowym odbyła się konferencja prasowa EURO 2012 w której uczestniczyli m.in. Minister Sportu RP, Ambasador Ukrainy, przedstawiciele Sztabu Projektu EURO 2012. W konferencji uczestniczyło 27 dziennikarzy z 23 redakcji sportowych. Po konferencji dziennikarze umieścili 95 materiałów , w tym 32 dotyczących EURO 2012 oraz 63 dotyczących tylko i wyłącznie kampanii. UEFA EURO 2012

Akcja realizowana była poprzez kilka elementów: Akcja w pociągach PKP i kasach biletowych - grudzień 2006 r./styczeń 2007r. Akcja realizowana była poprzez kilka elementów: kolportaż okładek reklamowych EURO 2012 wraz z biletami kolejowymi UEFA EURO 2012

2. ekspozycja plakatów reklamowych w pociągach spółki PKP Nośniki, ilości i formaty plakatów/naklejek: akcja realizowana była w 6 pociągach Intercity: oraz w 7 pociągach dalekobieżnych/pośpiesznych PKP Przewozy Regionalne. UEFA EURO 2012

Konkurs rysunkowy Konkurs został dla dzieci i młodzieży klas szkół podstawowych i szkół gimnazjalnych. Tematem była wizja Polski podczas EURO 2012 oraz przedstawienie argumentów za organizacją tych mistrzostw w Polsce i na Ukrainie. UEFA EURO 2012

Konkurs w mediach regionalnych Konkurs został ogłoszony w styczniu 2007 r. mediach regionalnych w całej Polsce. Konkurs polegał na wskazaniu prawidłowej odpowiedzi na pytanie „Wspólnie z którym krajem Polska ubiega się o organizację Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej w 2012 roku?” Zwycięzcom zostały wręczone zestawy nagród (200szt.): szalik, smycz, koszulka, kubek. UEFA EURO 2012

Dziękuję za uwagę Michał Nykowski michal.nykowski@pot.gov.pl