JAK BAWIĆ SIĘ BEZ UŻYWEK?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Obecność Unii Europejskiej w naszym mieście - Poznaniu
Advertisements

Wnioski z ankiety dla rodziców przeprowadzonej 20 listopada 2012.
Autorzy: Aleksandra Walasek Kinga Urban Klasa 1a
Kleider machen Leute Zespół Oświatowy w Liniewie
„Zastosuj w praktyce” Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z biologii
Dnia , w ramach realizacji projektu „Sekrety układu krążenia” wśród uczniów naszej szkoły przeprowadziliśmy ankietę na temat grup krwi. W ankiecie.
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Projekt edukacyjny Spędzanie czasu wolnego przez młodzież z terenu miasta i gminy Wadowice.
Zespół szkolny w Cegłowie
Jaki jest wpływ palenia papierosów na zdrowie człowieka ?
SPOTKANIE Z RODZICAMI styczeń 2012.
Dorota Gibała Oddział Oświaty Zdrowotnej i Promocji Zdrowia
E-Akademia Przyszłości LOKALNE ZESPOŁY PROJEKTOWE Projekt Edukacyjny rok szkolny 2011/2012.
Arkusz ankiety Cel ankiety Wyniki Wnioski
Analizuje się wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego.
KLASA OBYWATELSKA Z POSZERZONYM JĘZYKIEM ANGIELSKIM SPRAWOZDANIE Z DZIAŁALNOŚCI ROK SZKOLNY 2011/2012.
PSYCHO-FALA I PSYCHO-FALOCHRON 900 tys. dzieci i nastolatków potrzebuje pomocy psychologiczno-psychiatrycznej.
Temat projektu edukacyjnego „I Ty możesz komuś uratować życie”
porównanie Ankieta dla uczniów Ankieta dla rodziców.
Wyniki ankiety OPRACOWANIE : mgr Anna Krzewniak
praktyczne, prowadzone z zachowaniem obiektywizmu i etycznego podejścia, okresowe badanie oceniające postęp na drodze do osiągania ustalonych rezultatów.
Projekt ROZWÓJ PRZEZ KOMPETENCJE jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał
Pierwsza pomoc przedmedyczna
Ankieta przedstawiająca potrzeby uczniów i ich rodziców.
„Sami o sobie, czyli demokracja w naszej szkole”
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego w Gorlicach W ankiecie Egzaminy i diagnozowanie zewnętrzne przeprowadzonej dla nauczycieli wzięło udział
GKRPA w PODKOWIE LEŚNEJ
Ocenianie kształtujące w Miejskiej Szkole Podstawowej im
Zespół Szkół w Mycielewie w projekcie,,Ćwiczę, uczę się, wygrywam.
Patent żabki Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie.
Prezentacja projektu "Co Obrócić?" Nauczyciel: Monika Konofał
COMENIUS w naszej szkole PROJEKT EDUKACYJNY. NASZYM CELEM BYŁO: rozpowszechnienie Programu Comenius wśród uczniów naszej szkoły i ich rodziców zbadanie.
Aktywność, czyli o naszym społecznym zaangażowaniu Przeprowadziłyśmy ankietę wśród gimnazjalistów, w ankiecie wzięło udział 80% naszych koleżanek i kolegów.
“Szkoła w procentach”.
Cyberstrach ma wielkie oczy
OBRAZKOWY KODEKS 2.0 Klasa IIC
JESTEŚMY SZKOŁĄ PODSTAWOWĄ I PRZEDSZKOLEM Z POLSKIM JĘZYKIEM NAUCZANIA
OPRACOWANIE WYNIKÓW ANKIET NAUCZYCIELI.
Podsumowanie nadzoru pedagogicznego 2013/2014 przedszkola
 Młody Obywatel to program, który ma na celu promowanie wiedzy o tym, w jaki sposób można działać na rzecz swojej społeczności. Nasza grupa realizowała.
Gimnazjum w Starym Kurowie, r.. Wyniki ankiety dla uczniów Gimnazjum w Starym Kurowie.
„KTO ZASŁUGUJE NA MIANO PATRONA GIMNAZJUM?”. NASZA GRUPA PROJEKTOWA.
RAZEM W ŚWIAT. Znamy potrzeby dzieci z zaburzeniami rozwoju i wiemy jak ważne jest przygotowanie ich do czynnego udziału w życiu społecznym Wystarczy.
Ankieta „Czy jesteś bezpieczna (y) w sieci?”. Czy jesteś bezpieczna (y) w sieci? W badaniu ankietowym przeprowadzonym w kwietniu 2014 r. wzięło udział.
Nie tylko wybory? Jak młodzi mogą wpływać na rzeczywistość i aktywnie uczestniczyć w demokracji?
W ankiecie wzięło udział 72 uczniów z klas III Gimnazjum w Jedliczu.
Prawa człowieka i ich ochrona w Polsce Alicja Kopczyńska
Debata szkolna 6 grudnia 2012 r. 6 grudnia 2012 r.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Liczba ankietowanych – 92 osoby Opracowały: Jolanta Lipińska Anna Burzan Marta Wiśniewska.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2014/2015.
Klasa pierwsza to start uczniów do samodzielnego i naukowego poznania świata. W trakcie aktywnego udziału w zajęciach.
JEMY ZDROWO I KOLOROWO TYDZIEŃ CHLEBA WIZYTA W PIEKARNI.
Czas wolny dawniej a dziś.
ZINTEGROWANA POLITYKA BEPIECZEŃSTWA „Szkoła promująca bezpieczeństwo” Wyniki ankiet przeprowadzonych wśród uczniów, rodziców i nauczycieli Zespołu Szkół.
Sieć Szkół Promujących Zdrowie. W styczniu 2015 roku przystąpiliśmy do programu Lubelskiej Sieci Szkół Promujących Zdrowie. Nasza szkoła od wielu lat.
Zespół Szkół Ogólnokształcących II Liceum Ogólnokształcące im. Adama Asnyka w Bielsku-Białej
Dobre rady na odpady Projekt realizowany przez uczniów klasy III a Szkoły Podstawowej nr1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu w ramach programu „Szkoła Myślenia”
KONKURS PLASTYCZNY ZAWODY PRZYSZŁOŚCI - MAKIETA GRUPA PROJEKTOWA: Klaudia Zielińska Ewelina Socha Katarzyna Tomiczek Klaudia Binda Dominik Jordan Szymon.
RESPECT – godność i szacunek
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
PROCESY EDUKACYJNE SĄ ORGANIZOWANE W SPOSÓB SPRZYJAJĄCY UCZENIU SIĘ
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów Społecznego Gimnazjum w Czersku
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4
czyli firma, która osłodzi Ci dzień.
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Budowa jamy ustnej
Projekt „Po co. Dlaczego. Jak
Zapis prezentacji:

JAK BAWIĆ SIĘ BEZ UŻYWEK?

Nasza grupa projektowa

Cele, które sobie wyznaczyliśmy: Przygotowanie ankiet: dla rodziców i uczniów oraz ich przeprowadzenie. Opracowanie wyników ankiet. Opublikowanie wyników ankiet oraz wykonanych prac plastycznych na stronie szkoły. Pobudzenie gimnazjalistów do refleksji i dokonywania przez nich właściwych wyborów dotyczących zdrowia w sytuacjach ryzykownych. Pokazać gimnazjalistom jak mogą bawić się bez używek.

Organizacja pracy zespołów uczniowskich I zespół: Ala, Wiktoria, Klaudia, Dominik Przygotowanie ankiet dla dorosłych i uczniów oraz ich opracowanie. II zespół: Julia, Ala, Wiktoria, Klaudia Wykonanie prac plastycznych. III zespół: Dominik, Julia Przygotowanie prezentacji multimedialnych.

WYNIKI ANKIET UCZNIÓW

Czy umiesz bawić się bez używek?

Jak się ustrzec przed używkami?

Co można robić na imprezach bez używek?

WYNIKI ANKIET RODZICÓW

Czy uważa Pan/Pani że używki na imprezach są koniecznością?

Czy umie Pan/Pani bawić się bez używek?

Czy uważa Pan/Pani że młodzież potrafi bawić się bez używek?

Jak się ustrzec przed używkami?

Co można robić na imprezach?

Wnioski - czego się nauczyliśmy? 1. Doskonaliliśmy umiejętność współpracy w grupie, zdobywania i wykorzystywania informacji z różnych źródeł. 2. Wiemy, jak ważna/e jest: systematyczność i dążenie do celu jak można bawić się bez używek dokonywanie właściwych wyborów dotyczących zdrowia w sytuacjach ryzykownych wiemy dlaczego należy mówić „Stop używkom!”