JAK BAWIĆ SIĘ BEZ UŻYWEK?
Nasza grupa projektowa
Cele, które sobie wyznaczyliśmy: Przygotowanie ankiet: dla rodziców i uczniów oraz ich przeprowadzenie. Opracowanie wyników ankiet. Opublikowanie wyników ankiet oraz wykonanych prac plastycznych na stronie szkoły. Pobudzenie gimnazjalistów do refleksji i dokonywania przez nich właściwych wyborów dotyczących zdrowia w sytuacjach ryzykownych. Pokazać gimnazjalistom jak mogą bawić się bez używek.
Organizacja pracy zespołów uczniowskich I zespół: Ala, Wiktoria, Klaudia, Dominik Przygotowanie ankiet dla dorosłych i uczniów oraz ich opracowanie. II zespół: Julia, Ala, Wiktoria, Klaudia Wykonanie prac plastycznych. III zespół: Dominik, Julia Przygotowanie prezentacji multimedialnych.
WYNIKI ANKIET UCZNIÓW
Czy umiesz bawić się bez używek?
Jak się ustrzec przed używkami?
Co można robić na imprezach bez używek?
WYNIKI ANKIET RODZICÓW
Czy uważa Pan/Pani że używki na imprezach są koniecznością?
Czy umie Pan/Pani bawić się bez używek?
Czy uważa Pan/Pani że młodzież potrafi bawić się bez używek?
Jak się ustrzec przed używkami?
Co można robić na imprezach?
Wnioski - czego się nauczyliśmy? 1. Doskonaliliśmy umiejętność współpracy w grupie, zdobywania i wykorzystywania informacji z różnych źródeł. 2. Wiemy, jak ważna/e jest: systematyczność i dążenie do celu jak można bawić się bez używek dokonywanie właściwych wyborów dotyczących zdrowia w sytuacjach ryzykownych wiemy dlaczego należy mówić „Stop używkom!”