OFERTA SPONSORSKA Miejsce, data

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Polska Liga Futbolu Amerykańskiego
Advertisements

Aktywny Kibic+ Działania Ministerstwa Sportu i Turystyki 21 października 2010.
SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
Strategia kampanii w Internecie dla Fundacji Dzieci Niczyje
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski.
SPORTOWE ZAJĘCIA POZALEKCYJNE
Staże Ośrodka RENOWATOR.
II Posiedzenie Regionalnego Komitetu Sterującego ds. Regionalnej Strategii Innowacyjności Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn.
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Departament Społeczeństwa Informacyjnego
Nowe trendy w marketingu i komunikacji Firma 2.0, czyli o przemianach w komunikacji między firmami a konsumentami. Dominik Batorski 31 maja 2012.
GOSPODARKA OPARTA NA DANYCH
Rozwój, koordynacja, monitoring i ewaluacja dolnośląskiego systemu innowacji współfinansowany z EFS w ramach poddziałania POKL Rozwój, koordynacja,
Oferta sponsorska.
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
Strona 1 W treści czas na kluczowy e-tap Emblematy UE.
Nazwa projektu. Czym się zajmujemy? Krótka charakterystyka działalności.
Oferta Rzeszów, 16 czerwca 2011 Cudze chwalicie ….
PROMOCJA TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA
Olsztyńskie Centrum Organizacji Pozarządowych Strategia Rozwoju Organizacji Pozarządowych w Olsztynie rok.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji
PROMOCJA DZIELNICY TARGÓWEK
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Wprowadzenie do roku drugiego Runda piąta będzie pełna nowych zagadnień związanych z rozwojem. Ja słyszałem o Banku. A my o nowych pokojach. Niby się
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
Akademia Piłkarska Korona Kielce
Oferta wynajęcia powierzchni reklamowych. Liczne powierzchnie reklamowe Ekspozycję materiałów promocyjnych na terenie stadionu Możliwość posługiwania.
Oferta działań ambientowych

WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIA SZKOLNE.
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
PARTNER grup młodzieżowych WKS Śląsk Wrocław Oferta współpracy jako.
To nasza pasja którą się dzielimy z wszystkimi Olympic2014 Szkółka PiłkarskaOlympic2014 Szkółka Piłkarska.
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
Agnieszka Bieniak Zaangażowanie pracowników – 365 dni zaangażowania.
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
FIVB MISTRZOSTWA ŚWIATA W PIŁCE SIATKOWEJ MĘŻCZYZN POLSKA 2014 PODSUMOWANIE.
„Event – skuteczne narzędzie HR” Agnieszka Zyśk-Pożoga CSR & Events Manager Provident Polska S.A.
PORTAL DIGITALIZACJA AGATA BRATEK Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego Konferencja POLSKIE ZBIORY W EUROPEANIE – Toruń, dn. 19 X 2012 r. Japoński.
Michał Brzeszkiewicz Departament Nowych Technologii Polska Organizacja Turystyczna Nowe technologie w Informacji Turystycznej.
Wolontariat w Gdańsku Perspektywa lat 2011 i 2012 Gdańsk,
1 Energia dla Życia, Warszawa, dn r. PKP Energetyka S.A. Energia dla Życia Podsumowanie II roku funkcjonowania programu.
Jednym z największych problemów związanych z promocją organizacji pozarządowej jest wyasygnowanie środków na zaprojektowanie, hosting, domenę i aktualizowanie.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
CELE I ZADANIA SYSTEMU Rejestracja użytkownika. Wejście do systemu. Redagowanie strony. Praca ze stroną. GPS UTWORZENIE I PRACA ZE STRONĄ INTERNETOWĄ DODATKOWE.
Oferta współpracy. USSports.pl – kim jesteśmy Jesteśmy grupą pasjonatów sportów amerykańskich. Kręci nas futbol amerykański, baseball, koszykówka, hokej.
Ostrowiec Świętokrzyski: Ostrowiec Świętokrzyski.
Wizerunek firmy na konkurencyjnym rynku pracy - Nowe formy rekrutacji 1 Martyna Ładkowska Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego JOBHOUSE.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Ekonomia społeczna – istota problemu
Szkoła współpracuje ze społecznością lokalną Fundacja Civis Polonus
PiszMów Dobowy Zabawa bez limitu
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
Centra Inicjatyw Lokalnych w Poznaniu
PIKNIK SPORTOWY Z GWIAZDAMI.
ZAKOŃCZENIE ROKU 2015.
Otwarta firma – Biznes przy tablicy
SPOTKANIE FIRMOWE WARSZAWA, 25 SIERPIEŃ 2010.
Sprawozdanie roczne z realizacji Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata Stan na Warszawa, 24 maja 2018 r. Materiał.
MARKETING INTERNETOWY
Priorytety Ministerstwa Sportu i Turystyki SPORT POWSZECHNY
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Zapis prezentacji:

OFERTA SPONSORSKA Miejsce, data Warto zadbać o atrakcyjną szatę graficzną. Motyw charakteryzujący klub, wynikający z opracowanego key visuala (patrz: „Klub IKS. Marketing w klubie sportowym”, rozdział „Wizerunek”) OFERTA SPONSORSKA Miejsce, data

SPIS TREŚCI 1. O KLUBIE 2. POTENCJAŁ MARKETINGOWY 3. OFERTA DEDYKOWANA Należy na początku ustawić za pomocą prowadnic obszar tekstowy, oraz odległości stanowiące marginesy, tak aby treści były na każdym slajdzie ustawione w takich samych obszarach. Ważna jest także standaryzacja wielkości czcionek w nagłówkach oraz w polu tekstowym, a także konsekwencja w pisaniu nagłówków tylko wielkimi literami w określonej kolorystyce.

O KLUBIE Dobrze jest wstawić między rozdziałami przekładkę, która sprawia, że materiał jest bardziej przejrzysty.

O KLUBIE foto WPROWADZENIE Klub IKS założony został w 1998 roku. Działania naszego klubu obliczone były na zainicjowanie w naszym mieście nowej dyscypliny sportu - piłki ręcznej. Aktualnie nasz klub reprezentuje miasto w rozgrywkach 3. ligi, z szansami na awans w nadchodzącym sezonie. Poprzedni sezon zakończyliśmy na 4. miejscu. Stawiamy na szkolenie dzieci i młodzieży. Zależy nam, żeby o sile klubu IKS w przyszłości decydowali jego wychowankowie. Tym samym dążymy do kreowania środowiska w mieście i okolicy, które będzie sprzyjało naszej dyscyplinie sportu. WPROWADZENIE > informacje o klubie. Należy w możliwie krótkiej formie zamieścić informacje odnośnie jego historii, bieżącego funkcjonowania, sukcesach, planach. Nie jest wymogiem, aby była to jedna strona, ale należy wziąć pod uwagę, że długa historia naszego klubu, nie musi być atrakcyjna dla każdego, więc optymalnie jeśli przedstawione zostaną kluczowe fakty.

SZKOLENIE DZIECI I MŁODZIEŻ O KLUBIE SYSTEMATYCZNY ROZWÓJ Od kilku lat realizujemy zaplanowany model rozwoju naszego klubu, który opiera się na efektywnym szkoleniu i upowszechnianiu dyscypliny w naszym regionie. Grupa najlepszych zawodników wyselekcjonowana z wychowanków klubu 2. LIGA Szkolenie młodzieży w ramach współpracy ze szkołami oraz w ramach szkolenia grup młodzieżowych Dobrze aby potencjalni sponsorzy rozumieli jak funkcjonuje podmiot, z którym współpracują, i który finansują. Najlepiej prezentować to w prostej, schematycznej (syntetycznej) formie. SZKOLENIE DZIECI I MŁODZIEŻ Liczne imprezy popularyzujące piłkę ręczną, oraz wizyty w szkołach (zainteresowanie dyscyplinom) UPOWSZECHNIANIE

O KLUBIE KOMPETENCJE Klub IKS wspierają wyjątkowe osoby, które swoją wiedzą i zaangażowaniem gwarantują efektywność i rozwój. Dobrze jest zaznaczyć, że organizacja posiada kompetencje – jeśli w ramach klubu funkcjonują powszechnie uznane autorytety w swojej dziedzinie warto jest to podkreślać i eksponować. Warto zwracać uwagę na wszelkie przejawy innowacyjności, które klub zaimplementował. MAREK KOWALSKI Mistrz Polski w piłce ręcznej z roku 2002. PIOTR NOWACKI Reprezentant Polski w latach 1988-1993. KAMIL GOTT Manager sportu, pracował m.in. w Superlidze.

O KLUBIE 5 160 5 16 4 3 11 7 88 3 22 KLUB IKS W LICZBACH Pucharów Orlika 2000-2004 Zawodników/ zawodniczek U-14 Szkół podstawowych zaangażowanych Zrealizowanych obozów sportowych Trenerów licencjonowanych 3 11 7 88 3 To co przemawia do wyobraźni, to dane liczbowe, które ilustrują potencjał klubu. Dobrze jest wprowadzić do prezentacji ikony, które sprawiają, że materiał jest lżejszy w odbiorze i podnosi atrakcyjność prezentacji (dostęp do zasobu ikon do darmowego wykorzystania > flaticon.com). Zawodników/ zawodniczek U-20 Szkoły średnie zaangażowane Przeprowadzonych półkolonii Instruktorów piłki ręcznej Sezony w 3. lidze 22 Zawodników w wieku seniora

O KLUBIE FUNKCJE NASZEGO KLUBU Organizujemy dzieciom czas Efektywnie szkolimy Integrujemy środowiska Organizujemy wyjazdy szkoleniowe Propagujemy zdrowy tryb życia Inspirujemy do pracy

POTENCJAŁ MARKETINGOWY

POTENCJAŁ MARKETINGOWY STRUKTURA PODZIAŁU ŚWIADCZEŃ Klub IKS dbając o jasny podział świadczeń przypisanych sponsorowi opiera współprace w oparciu o dookreśloną strukturę sponsorską, która gwarantuje naszym Partnerom określone miejsce w hierarchii oraz towarzyszące temu profity. SPONSOR TYTULARNY (1 firma) POTENCJAŁ MARKETINGOWY > w tym dziale należy zaprezentować, że klub stwarza liczne możliwości promocji i budowania wizerunku sponsora. Przedstawienie jasnych kryteriów podziału świadczeń znamionuje profesjonalne podejście klubu do współpracy. SPONSORZY GŁÓWNI (2 firmy) SPONSORZY BIZNES (4 firmy)

POTENCJAŁ MARKETINGOWY POTENCJALNE GRUPY ŚWIADCZEŃ Klub dysponując licznymi nośnikami, zapewnia potencjalnym sponsorom możliwość dotarcia do odbiorców. EKSPOZYCJA ZNAKU NA STROJACH SPOTKANIA Z PRZESTAWICIELAMI BIZNESU I SAMORZĄDU BRANDING NA OBIEKCIE SPORTOWYM REALIZOWANIE DZIAŁAŃ SPOŁECZNOŚCIOWYCH (FACEBOOK, YOUTUBE, WWW) OBECNOŚĆ W MEDIACH WYKORZYSTANIE WIZERUNKU KLUBU DO DZIAŁAŃ FIRMY (ZNAK, SESJA FOTOGRAFICZNA)

POTENCJAŁ MARKETINGOWY Realizacja akcji sprzedażowych Możliwość wykorzystania przestrzeni meczowej (hala) oraz wizerunku klubów do produkcji produktów. Docieramy do licznej grupy młodych ludzi w wieku 12-21 lat. Kibicują nam całe rodziny, które mocno utożsamiają się z klubem IKS. Docieranie do aktywnej grupy Co roku realizujemy otwarte spotkania i imprezy integracyjne dla mieszkańców miasta. Włączamy się w szereg działań mających zapobiegać skutkom pasywnego trybu życia. Atrakcyjne akcje wizerunkowe Rekomendacja i naśladownictwo Wielu naszych kibiców i zawodników funkcjonuje jako grupa opiniotwórcza w środowisku. Ich poczynania są odnotowywane przez ich rówieśników. Narzędzia komunikacji Prowadzimy szeroko zakrojoną komunikację w mediach społecznościowych oraz za sprawą naszej strony www.

POTENCJAŁ MARKETINGOWY KLUB IKS W MEDIACH Podsumowanie publikacji nt. naszego klubu w mediach (Raport MEDIAX: okres 11.2015 – 05.2016) Partnerami medialnymi naszego klubu są: Radio PIF, Gazeta Poranna, NowaStacja24, Sportyp.pl, 1341 713 520 Bardzo dobre wrażenie na sponsorach robi prezentowania danych, zasięgu, oddziaływania klubu. Nawet jeśli klub nie posiada dostępu do danych liczbowych, warto żeby pokusił się o analizę własną. Aktualnie istnieje możliwość zamówienia raportów monitoringu mediów, które z jednej strony powinny służyć klubowi, do zdiagnozowania efektywności własnych działań, a z drugiej strony stanowią świetne narzędzie i obiektywny argument do współpracy z firmami. 386 prasa radio TV internet

POTENCJAŁ MARKETINGOWY WŁASNE KANAŁY KOMUNIKACJI Nasz klub chcąc na bieżąco komunikować się ze swoimi kibicami i bliskim nam otoczeniem z powodzeniem korzysta z mediów społecznościowych. Nasz serwis internetowy odwiedza miesięcznie 8206 użytkowników. 2435 fanów 456 śledzących Należy aktualizować oferty pod kątem własnego stanu funkcjonowania. Media własne mają to do siebie, że dostęp do statystyk nie stanowi żadnego problemu. Warto eksponować takie kwestie jak np. szybkie przyrosty fanów, znaczące ilości odtworzeń filmów, itp. 701 subskrybentów

OFERTA DEDYKOWANA OFERTA DEDYKOWANA > w tej części należy wskazać możliwie precyzyjnie świadczenia na rzecz klubu, a także rozwiązania, które sponsor mógłby zaadaptować do własnej polityki promocyjnej czy działań CSR (społecznej odpowiedzialności biznesu).

OFERTA DEDYKOWANA EKSPOZYCJA ZNAKU NA STROJACH Do dyspozycji sponsor otrzyma powierzchnie brandingowe: - na strojach meczowych (pow. 20 cm x 7 cm), - na koszulkach treningowych (20 cm x 7 cm), - dres klubowy (12 cm x 6 cm). Klub powinien w możliwie najszerszym zakresie próbować wizualizować obecność sponsora. Optymalnie jak w ramach oferty klub już przygotuje wizualizacje nośników z faktycznym znakiem firmy do której aplikuje. Wizualizacja daje lepsze wyobrażenie firmie, jak mogłaby zafunkcjonować w ramach współpracy z klubem.

OFERTA DEDYKOWANA BRANDING NA OBIEKCIE SPORTOWYM Sponsor zyskuje możliwość ekspozycji - na polu gry (2 m x 1 m), - na bandach reklamowych – 3 szt. (2,5 m x 1,2 m), - telebim (4 emisje znaku po 25 s. / 1 mecz).

OFERTA DEDYKOWANA Wspieramy naszych! WYKORZYSTANIE WIZERUNKU KLUBU Sponsor zyskuje możliwość wykorzystywania - znaków klubowych do znakowania materiałów firmowych, - możliwość zrealizowania sesji fotograficznej z udziałem zawodników, - udział drużyny podczas imprezy firmowej. SPONSOR Wspieramy naszych!

OFERTA DEDYKOWANA foto OBECNOŚĆ W STREFIE VIP Przedstawiciel sponsora otrzyma 4 wejściówki na mecze z dostępem do strefy VIP (12 meczów w sezonie). Obecność w strefie VIP to możliwość spotkań z przedstawicielami samorządu i biznesu. foto

OFERTA DEDYKOWANA OBECNOŚĆ W MEDIACH Realizując współpracę z partnerami medialnymi zapewniamy sponsorowi obecność w mediach. Przestrzenie ekspozycji: - skarb kibica w Gazecie Porannej, - reklamy meczowe w Gazecie Porannej, - relacje z meczów w telewizji NowaStacja24, - obecność w serwisach sportowych NowaStacja 24, - stała obecność w Sportyp.pl, - ekspozycja znaków sponsorskich podczas konferencji prasowych (ścianka sponsorska).

OFERTA DEDYKOWANA WŁASNE KANAŁY KOMUNIKACJI Mając do dyspozycji własne kanały komunikacji klub zapewni sponsorowi: - ekspozycję znaku na stronie www (z przekierowaniem na stronę firmy), - informacja na stronie www o podjęciu współpracy (dział „Aktualności”), - obecność w zakładce „Partnerzy” (znak + informacja o firmie), - prezentacja współpracy sponsorskiej poprzez media społecznościowe, - realizacja cyklu z udziałem sponsora za pośrednictwem kanału Facebook oraz YouTube (np. formuła rzucania kibicom wyzwań) – interakcja ze społecznością klubu.

OFERTA DEDYKOWANA KLUB IKS vs KLUB IGREK OBECNOŚĆ W MATERIAŁACH KLUBOWYCH Klub IKS umieści znak sponsora na materiałach klubowych. Wielkość znaku będzie zajmowała 20% wielkości przestrzeni przewidzianej dla sponsorów i partnerów klubu. Wykaz materiałów: - plakaty meczowe, - bilety, - karnety, - program meczowy, - kalendarz klubowy, - identyfikatory / akredytacje, - banery reklamowe, - reklamy prasowe. KLUB IKS vs KLUB IGREK 10 luty 2016 / 18:00 Hala MOSiR www.klubiks.pl

Potrzebne byłoby zdjęcie OFERTA DEDYKOWANA DZIAŁANIA CSR Realizacja cyklicznego eventu „GRAJ O ZDROWIE” dedykowanego mieszkańcom naszego miasta, pozwala na włączenie akcji w działania spod znaku społecznej odpowiedzialności biznesu. Realizacja imprezy 22.06.2016, obiekty MOSiR. W ramach eventu zapewniamy przestrzeń ekspozycyjną. foto Potrzebne byłoby zdjęcie

Dane kontaktowe Adres, e-mail, telefon.