Media i kultura Natalia Brylowska Obserwatorium Kultury

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Obecna praktyka badań konsumentów usług turystycznych w regionach – województwo łódzkie Tomasz Koralewski Tomasz Mazurek Regionalna Organizacja Turystyczna.
Advertisements

Polish Information and Foreign Investment Agency PL Warsaw, 12 Bagatela Street, phone: (+48 22) , fax: (+48 22) ;
Rola Regionalnych Ośrodków EFS w przygotowaniu województwa kujawsko-pomorskiego do sprawnej absorpcji EFS Polskie Towarzystwo Ekonomiczne w Bydgoszczy.
31 maja 2016r. 1 Regionalne badanie nastrojów społecznych wokół UEFA EURO 2012™ Prezentacja wyników badania z mieszkańcami Gdańska, Poznania,
„Promocja zrównoważonego rozwoju turystyki” Projekt indywidualny POT Działanie V.1 PO RPW.
Tytuł Projektu: „Kompleksowy Program Wspomagania Rozwoju Szkół oraz Przedszkoli na terenie Powiatu Ostrowskiego” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską.
Celem Konkursu jest wsparcie małopolskich przedsiębiorstw społecznych - firm, których działalność gospodarcza służy realizacji celów społecznych, a także.
Koncepcja Obserwatorium ICT w Województwie Świętokrzyskim Sandomierz - Dwikozy
Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Janusza Korczaka w Warszawie Wojciech Duranowski Karolina Geletta Joanna Lizut RAPORT EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ.
Ocena poziomu kompetencji i umiejętności administracji publicznej w zakresie zarządzania rozwojem i kreowania innowacji Urząd Marszałkowski Województwa.
LIDER PROJEKTUPARTNERZY PROJEKTU Towarzystwo Wiedzy Powszechnej Oddział Regionalny w Płocku Stowarzyszenie Academia Economica Projekt współfinansowany.
Gdańsk, listopad 2009 STOSUNEK DO ORGANIZACJI EURO 2012 ™ W WOJEWÓDZTWIE POMORSKIM opracowanie: Qualifact. Badania rynkowe i doradztwo.
Migracje w Europie a poczucie bezpieczeństwa mieszkańców terenów przygranicznych województwa lubuskiego Raport z badań Gorzów Wlkp., kwiecień 2016 r. dr.
Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Spotkanie informacyjne pt. „Środa z Funduszami dla osób zainteresowanych założeniem działalności gospodarczej”
Podsumowanie wdrażania części Osi „Przedsiębiorczość” RPO Warmia i Mazury 2007–2013 w 2008 roku.
Badanie ewaluacyjne „ Ocena systemu zarządzania i wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata ” 1Urząd Marszałkowski.
Fundacja Hospicyjna powstała na początku 2004 roku.
KANDYDAT DO ŁÓDZKIEJ RADY DZIAŁALNOŚCI POŻYTKU PUBLICZNEGO ŁUKASZ WASZAK.
MINIPRZEDSIĘBIORSTWO „PRZERWA NA SOK” z I Liceum Ogólnokształcącego im. Generała Józefa Bema w Ostrołęce maj 2016r.
Zadanie w ramach 10. edycji akcji. Akcja MGMW Akcja Fundacji im. Stefana Batorego i Stowarzyszenia Szkoła Liderów Zainaugurowana w 2002 roku i do tej.
Lokalna Grupa Działania Sandry Brdy Chojnice. Obszar. Powiat chojnicki: Gmina Chojnice Miasto i Gmina Czersk Miasto i Gmina Brusy Gmina Konarzyny Powiat.
PRZEDSTAWIA. ZNAK JAKOŚCI KIDZONE PREZENTACJA PROJEKTU Stawiamy na jako ść ! Promujemy najlepszych! W ramach KidZone- Strefy Szcz ęś liwych Dzieci funkcjonuje.
Zamówienia publiczne w projektach W związku z nowelizacją PZP chcemy zorganizować szkolenie nt. stosowania PZP w projektach unijnych Prośba do WAS: Do.
Charzykowy, 8 lipca 2016 r..
Olga Wasilewska, Prezes Fundacji „Druga Strona Lustra”
Wybrane aspekty oszczędzania w polskim społeczeństwie
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Sanok na lata
BADANIE KRYTERIÓW POZACENOWYCH W PRZETARGACH PUBLICZNYCH
Punkty Konsultacyjno-Doradcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi i ich rodzin PROMYKI 2017.
Pomorski Broker Eksportowy
Program.
Magdalena Kołodziej, Fundacja MY Pacjenci
Działania Edukacyjne w zakresie Wspólnego systemu Segregacji odpadów
Projekt zintegrowany LIFE Ekodoradcy Centrum kompetencji
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu
E-Administracja - wprowadzenie
Wnioski z przeprowadzonej ankiety:
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu „Źródła informacji o Funduszach Europejskich” Toruń, r.
Wydatki na zakup węgla w gospodarstwach domowych
II Spotkanie Robocze Bruksela,
Cele działania:  -rozwijanie zainteresowań uczniów  -umożliwienie uczniom prezentacji ich pasji i zdolności  -rozwijanie umiejętności autoprezentacji.
„Szkolenia dla liderów na obszarach wiejskich”
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Środa z funduszami dla przedsiębiorstw na innowacje Toruń, r.
Moje szczęście.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Henryka Sienkiewicza
Bory Tucholskie dla Seniora: Podsumowanie
Warsztaty: „Jak zostać swoim własnym rzecznikiem”
Polskie Towarzystwo Ekonomiczne w Bydgoszczy
Raport badawczy „Kariera po studiach”
Raport badawczy „Kariera po studiach” Perspektywy na rynku pracy
DOBRY START szkolenia dla usługodawców osób niepełnosprawnych
KONFERENCJA „Ogólnopolski Dzień Tornistra”
I SOCIAL MEDIA W SPORCIE
7.
Wielka Oszcz w Plusie Kategoria: INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE MEDIÓW DRUKOWANYCH Podkategoria: Innowacyjne wykorzystanie prasy tradycyjnej (wydania drukowane.
RZECZNIK FUNDUSZY EUROPEJSKICH
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu „Źródła informacji o Funduszach Europejskich” Toruń, r.
Miejska Karta Dużej Rodziny w Podkowie Leśnej
KOMUNIKACJA KORPORACYJNA I PUBLIC RELATIONS
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Priorytet III. Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3. 5
Toruń, 19 listopada 2018 r. VII Spotkanie Grupy Sterującej Ewaluacją Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Toruniu Środa z funduszami dla przedsiębiorstw na innowacje Toruń, r.
Centrum PISOP Jesteśmy grupą aktywnych ludzi, którzy od 15 września 2000 r. tworzą niezależne Stowarzyszenie Należymy do Ogólnopolskiej Sieci SPLOT.
Otwarty konkurs ofert na dofinansowanie w roku 2018 zadań własnych realizowanych przez organizacje z udziałem środków zewnętrznych Rzeszów, 8 marca 2018.
Nasza działalność KLAVO to firma zajmująca się dostarczaniem usług dla instytucji kultury. Chcemy, aby zwiększały one jakość obsługi zwiedzających. Celem.
Małopolski Festiwal Innowacji
SIEĆ WSPARCIA KOORDYNATORÓW POMOCY PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNEJ
EWALUACJA WEWNĘTRZNA SIEWNA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA POLONIJNA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.
Zapis prezentacji:

Media i kultura Natalia Brylowska Obserwatorium Kultury Instytut Kultury Miejskiej Współpraca instytucji kultury z mediami na przykładzie patronatów medialnych. Raport z badań ilościowych Izabela Franckiewicz-Olczak Question Mark Biuro Badań Społecznych

METODOLOGIA BADAŃ Czas realizacji badań terenowych: 7.II – 10. III. 2017-04-19 Badanie miało charakter ogólnpolski, ilościowy i zostało przeprowadzone metodą CATI (ang. Computer Assisted Telephone Interview) Próba liczyła 403 respondentów: 103 wywiady z przedstawicielami mediów, 300 z przedstawicielami instytucji kultury Przygotowano dwa osobne narzędzia dla obu grup METODOLOGIA BADAŃ

PRZEDSTAWICIELE MEDIÓW Przeprowadzono 64 wywiady telefoniczne z przedstawicielami mediów lokalnych lub regionalnych z każdego województwa (po co najmniej 4 wywiady 37 ankiet zrealizowano z przedstawicielami mediów ogólnopolskich starano się włączyć w każdym województwie zarówno pracowników stacji telewizyjnych, rozgłośni radiowych, prasy, jak i portali internetowych PRZEDSTAWICIELE MEDIÓW

RODZAJ MEDIUM

ZASIĘG MEDIUM

RODZAJ PODMIOTU KULTURY

WIELKOŚĆ MIEJSCOWOŚCI DZIAŁANIA

WSPÓŁPRACA

PATRONATY MEDIALNE MEDIA INSTYTUCJE 90,3 % konkretne wydarzenia 56,3 % instytucje kultury 40,8% organizacje pozarządowe 6,8% nie INSTYTUCJE 74,3 % wybrane wydarzenia 13 % tak, wszystkie wydarzenia 12,7 % nie PATRONATY MEDIALNE

CO JEST ISTOTĄ PATRONATU? DOSTARCZANIE I PUBLIKOWANIE INFORMACJI O WYDARZENIU LOGOTYPY REKLAMA RELACJE Z WYDARZENIA CO JEST ISTOTĄ PATRONATU?

CZEGO OCZEKUJĄ, A CO DOSTAJĄ?

CZEGO OCZEKUJĄ, A CO DOSTAJĄ?

PO CO NAM PATRONAT? MEDIA INSTYTUCJE Wzmocnienie wizerunku medium wspierającego kulturę zwiększenie atrakcyjności /rozpoznawalności medium dbanie o pozytywne relacje i współpracę z podmiotami kultury wypełnienie funkcji informacyjnej INSTYTUCJE zwiększenie frekwencji na wydarzeniu promocja instytucji/wydarzenia zwiększenie atrakcyjności/ podniesienie rangi wydarzenia PO CO NAM PATRONAT?

Udaje się? INSTYTUCJE MEDIA Budowanie relacji i sieci kontaktów Kształtowanie wizerunku Liczba czytelników / widzów / słuchaczy INSTYTUCJE Budowanie relacji i sieci kontaktów Rozpoznawalność Frekwencja Udaje się?

CO DECYDUJE O STARANIU SIĘ I UDZIELANIU PATRONATU ?

SELEKCJA I MOTYWACJA 12,7 % nie stara się o patronaty 34,5 % z tych instytucji – nie posiada takich możliwości organizacyjnych 22,9% nie korzysta, ponieważ ocenia tę formę współpracy jako nieefektywną SELEKCJA I MOTYWACJA 53,7 % selekcjonuje wydarzenia i instytucje 40% udziela wszystkim spełniającym wymogi formalne 6,3 % tylko stałej grupie współpracujących organizatorów 6,8% nie udziela patronatów 14,3% uważa patronat za nieefektywny 57,1% nie jest zainteresowane tą formą współpracy

ZADOWOLENI ? INSTYTUCJE MEDIA zdecydowanie dobrze raczej dobrze trudno powiedzieć raczej źle zdecydowanie źle

PROBLEMY?

WNIOSKI ? RÓŻNE „DEFINICJE” PATRONATU BRAK RÓWNOWAGI W RELACJI REKOMENDACJE… WNIOSKI ?

Dziękujemy ! http://repozytorium.ikm.gda.pl/