DOBRE TRADYCJE MALTAŃSKICH HOTELARZY I RESTAURATORÓW NASZYM WZOREM DZIAŁANIA.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
w programie „Uczenie się przez całe życie”
Advertisements

Podsumowanie projektu „W drodze po sukces zawodowy – staże w Wielkiej Brytanii” Ostróda, 22 stycznia 2009 r.
- Mobilność szkolnej kadry edukacyjnej Program
w Zespole Szkół Gospodarczych w Rzeszowie im. Mikołąja Spytka Ligęzy
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
Program Leonardo da Vinci
NOWE PERSPEKTYWY KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO W POLSCE.
Działania zrealizowane w roku szkolnym 2008/09 Nowoczesne kształcenie zawodowe – szansa na dobry start Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w.
Mój staż z Leonardo da Vinci
EWALUACJA PROJEKTU „STAŻE ZAGRANICZNE DROGĄ DO SUKCESU ZAWODOWEGO” ZSP NR 1 W JAWORZNIE wrzesień 2011 – wrzesień 2012.
MIĘDZYNARODOWY PROCES DYDAKTYCZNY CZYNNIKIEM WZROSTU KOMPETENCJI ZAWODOWYCH NAUCZYCIELA.
Zespół Szkół Gastronomiczno-Usługowych im. Marii Dąbrowskiej ul
ZESPÓŁ SZKÓŁ MORSKICH W DARŁOWIE
Technik Hotelarstwa Cechy człowieka, pożądane w pracy hotelarza pięknie ilustrują słowa Janusza Korczaka: ,,Być człowiekiem znaczy posiadać kryształową.
EDUKACJA – PRACA - KARIERA
Zespół Szkół Zawodowych Nr 3 w Katowicach Granada, 2013
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Białej Rawskiej
UCZENIE SIĘ PRZEZ CAŁE ŻYCIE Program Leonardo da Vinci Nr PL/08/LLP-LdV/IVT/ Wzrost mobilności oraz kwalifikacji zawodowych uczniów.
Prezentacja Programu Leonardo da Vinci
Podsumowanie projektu „Zagraniczne staże zawodowe szansą rozwoju osobistego” Ostróda, 14 grudnia 2012 r.
ZESPÓŁ SZKÓŁ BUDOWLANYCH
Edukacja i Kultura Leonardo da Vinci
Nasza szkoła od 2005r. zajmuje się realizacją projektów unijnych w ramach programu Leonardo da Vinci Dzięki programowi Leonardo da Vinci uczniowie odbyli.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Zagraniczny staż szansą na europejskie kwalifikacje.
„Zagraniczne praktyki i standardy pracy czynnikiem poprawy kompetencji zawodowych oraz zwiększenia szans na rynku pracy” Nr projektu: PL1-LEO
„Praktyki zagraniczne szansą dla uczniów Zespołu Szkół w Gorzowie Śląskim” Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Środków Europejskiego.
SEMINARIUM UPOWSZECHNIAJĄCE REZULTATY PROJEKTU „Praktyki w Hiszpanii - szansa dla uczniów rzemieślniczych szkół zawodowych z Tarnowa i Pilzna” Beata Rzepiela.
Karolina Iciek „Podniesienie umiejętności zawodowych technika obsługi turystycznej na europejskim rynku pracy” realizowanego przez FRSE w ramach Europejskiego.
„Droga ucznia do mistrza – staże zawodowe w Niemczech”
„Zostań architektem swojej przyszłości” Projekt Erasmus+
Zak up współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Praktyki zagraniczne dla osób kształcących się i szkolących zawodowo.
Projekt numer: ESF – 1 – PL1 – LEO01 – Uczniowie z Malborka wybierają zawody z przyszłością Projekt: „Staże i praktyki zagraniczne dla osób.
Projekt Leonardo da Vinci
Kłanino r. Gabriela Albertin – Koordynator Projektu
„Mobilny uczeń – dobry pracownik” Program „Uczenie się przez całe życie” Leonardo da Vinci Projekt został zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji.
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH IM. STEFANA ŻEROMSKIEGO W CZĘSTOCHOWIE.
Europejski system transferu osiągnięć w kształceniu
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNYCH I OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH IM. STEFANA ŻEROMSKIEGO W CZĘSTOCHOWIE.
TECHNIK ŻYWIENIA I ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH
Projekt "Praktyki zagraniczne moją szansą na rozwój zawodowy" realizowany w Zespole Szkół w Gorzowie Śląskim Zmienia życie. Otwiera umysły.
Zmienia życie. Otwiera umysły.
Praktyki zagraniczne w Irlandii. Głównym celem naszego projektu jest: podniesienie umiejętności praktycznych zawodowych uczniów poprzez realizację praktyk.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Praktyka zagraniczna – szkołą zdobywania nowych doświadczeń i szans na rynku pracy Plymouth, Wielka Brytania – –
Praktyka zagraniczna szansą lepszego startu zawodowego dla technika logistyka.
Zespół Szkół Technicznych w Mikołowie Podsumowanie realizacji projektów w ramach programu „Uczenie się przez całe życie” Projekty zrealizowane przy wsparciu.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Noblistów Polskich Szkoła praktycznych umiejętności Oferta edukacyjna na rok szkolny 2016/2017 dla absolwentów.
Zespół Szkół Rolniczych w Kijanach Współpraca z pracodawcami w zakresie kształcenia zawodowego - realizacja praktycznej nauki zawodu: zajęcia praktyczne.
ZESPÓŁ SZKÓŁ POWIATOWYCH IM.KS. ADAMA BARGIELSKIEGO W MYSZYŃCU ERASMUS+ HISZPANIA 2015.
` PRAKTYKA ZAWODOWA W NIEMCZECH UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ NR 5 IM. JANA PAWŁA II W LUBLINIE W ROKU SZKOLNYM 2005/2006.
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
PROJEKTY UNIJNE W ZESPOLE SZKÓŁ W GÓRZE
Przebieg, efekty i ocena I etapu projektu
Projekt Cele projektu Miejsce i termin projektu Partner projektu.
Projekt Leonardo Da Vinci 2014 Rimini
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
Projekt „Mistrz w zawodzie- Meister im Beruf”
Projekt p.t.: „Mobilność i doświadczenie kluczem do sukcesu na europejskim rynku pracy” - realizowany przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Końskich.
Technik hotelarstwa 4-letni cykl nauczania.
Przygotowanie językowe uczniów odbywających staże zawodowe
Staż w Niemczech  Technik hotelarstwa.
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój
Staże europejskie drogą do sukcesu
KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT
EFEKTY PROJEKTU „Kompetencje zawodowe kluczem do sukcesu na europejskim rynku pracy”
„Staże zagraniczne uczniów Kopernika”
„HOTELARZE Z WODZICZKI – EUROPEJSKI RYNEK PRACY NA WAS CZEKA”
Zagraniczny Staż Zawodowy uczniów ZS Nr 1 im. M
Zapis prezentacji:

DOBRE TRADYCJE MALTAŃSKICH HOTELARZY I RESTAURATORÓW NASZYM WZOREM DZIAŁANIA

Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie PROGRAM: Uczenie się przez całe życie PROGRAM SEKTOROWY: Leonardo da Vinci AKCJA: Mobilność TYTUŁ PROJEKTU: Dobre tradycje maltańskich hotelarzy i restauratorów naszym wzorem działania

OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA PIERWSZEJ CZEŚCI PROJEKTU OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA PIERWSZEJ CZEŚCI PROJEKTU BENEFICJENCI: 16 uczniów Zespołu Szkół Zawodowych Nr 4 w Opolu kształcących się w zawodach technik hotelarstwa oraz technik organizacji usług gastronomicznych TERMIN: – CHARAKTER PROJEKTU: praktyki zawodowe w obiektach hotelarskich i zakładach gastronomicznych na Malcie Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

GŁÓWNE CELE PROJEKTU Rozwój osobisty uczestników staży Udoskonalenie umiejętności zawodowych uczniów kształcących się w zawodach technik hotelarstwa oraz technik organizacji usług gastronomicznych Zwiększenie kompetencji językowych uczniów w zakresie praktycznego zastosowania zawodowego języka angielskiego Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

PARTNER PROJEKTU Maltańskie Stowarzyszenie Hoteli i Restauracji Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

MIEJSCE PROJEKTU REPUBLIKA MALTY Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

Buġibba Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

MIEJSCE ZAKWATEROWANIA PRAKTYKANTÓW Hotel Sunflower, Quawra Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

UCZNIOWIE W MIEJSCACH ICH PRAKTYK…

HOTEL DOLMEN Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

HOTEL DOLMEN Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

HOTEL SANTANA Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

HOTEL SANTANA Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

HOTEL SANTANA Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

HOTEL SANTANA Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

HOTEL SANTANA Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

HOTEL SUNCREST Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

HOTEL SUNCREST Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

HOTEL SAN ANTONIO Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

HOTEL SAN ANTONIO Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

HOTEL SAN ANTONIO Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

HOTEL SUNFLOWER Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

HOTEL SUNFLOWER Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

MIRABELLE RESTAURANT Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

MIRABELLE RESTAURANT Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

VILLA MARE RESTAURANT Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

VILLA MARE RESTAURANT Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

WSPÓLNE WYCIECZKI PO MALCIE… WSPÓLNE WYCIECZKI PO MALCIE…

KLIFY DINGLI Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

KLIFY DINGLI Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

MDINA Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

MDINA Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

REJS NA COMINO Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

REJS NA COMINO Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

VALLETTA Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

VALLETTA Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

REJS NA GOZO Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

REJS NA GOZO Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

REJS NA GOZO Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

BLUE GROTTO Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

BLUE GROTTO Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

MARSAXLOK Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

MARSAXLOK Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie

GŁÓWNE EFEKTY PROJEKTU Poszerzenie umiejętności zawodowych praktykantów oraz zapoznanie się ze śródziemnomorską kulturą i stosowanymi na Malcie technikami pracy Wzrost kompetencji językowych stażystów w zakresie praktycznego zastosowania języka angielskiego w zakładzie pracy i poza nim Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie Uzyskanie kontaktów zawodowych na Malcie wraz z propozycjami zatrudnienia w okresie wakacyjnym

Zapoznanie się uczestników praktyk z tradycjami, kulturą oraz walorami krajoznawczymi Malty Leonardo da Vinci Uczenie się przez całe życie Rozwój osobowości uczestników staży Otrzymanie przez uczniów certyfikatów poświadczających odbycie praktyk zawodowych za granicą Uzyskanie przez praktykantów dokumentu EUROPASS GŁÓWNE EFEKTY PROJEKTU

Opracował: Andrzej Górski Zespół Szkół Zawodowych Nr 4 w Opolu im. Bronisław Koraszewskiego