PORADNIK WPROWADZANIA AKCJI
OGÓLNIE: Akcja musi zostać utworzona i opublikowana co najmniej tydzień przed jej rozpoczęciem. W opisie muszą znajdować się wszystkie informacje dotyczące akcji. Akcja musi zostać rozliczona do dwóch tygodni po jej zakończeniu. LEO i LORE mają prawo do obniżenia normalnie przyznawanych punktów w przypadku nieodpowiednio wprowadzonej akcji.
Aby uzyskać uprawnienia do utworzenia akcji należy skontaktować się z koordynatorem programu stałego, któremu podlega dana akcja. Akcja musi być utworzona do tygodnia przed jej rozpoczęciem. Logujemy się na www. "oddział".ifmsa.plwww. "oddział".ifmsa.pl 1. TWORZENIE AKCJI
Wybieramy "Moje Akcje"
Wybieramy "Utwórz nową akcje" Nie używamy cudzysłowów ani apostrofów w nazwie.
Opis akcji będzie wyświetlany w kalendarzu na stornie oddziału, dlatego szczególnie należy o niego zadbać. Musi zawierać wszystkie informacje, które pozwolą członkom oddziału na ocenę swojej chęci do wzięcia w niej udziału. Treściwie i ładnie. Klikamy "Utwórz akcje"
Ponowienie wchodzimy na "Moje Akcje" Stan akcji to "Szkic roboczy", więc klikamy "więcej" Upewniamy się, że wszystkie dane wprowadziliśmy dobrze. Klikamy "Opublikuj akcje" Akcja zostaje opublikowana i widoczna na stronie oddziału.
Rozliczenie akcji to wprowadzenie osób, które brały w niej udział oraz określenie wkładu ich pracy. Wybieramy daną akcje oraz klikamy "więcej". W dziale "Uczestnicy" możemy wybrać uczestnika z bazy. Klikamy "Przypisz uczestnika". Klikając "edycja" możemy określić wkład procentowy (nie zapominajcie o tym!!) oraz wpisać uwagi (kiedy tabelka zadań jest nie wystarczająca do rozliczenia wkładu danej osoby). Klikamy "zadania" i wybieramy z tabelki wkład uczestnika w akcję. Nie wpisujemy funkcji lokalnych ani ogólnopolskich sprawowanych przez osobę. 2. ROZLICZENIE AKCJI
Autor akcji mam obwiązek ponownego opisania akcji już odbytej oraz zakwalifikowania jej jako akcji dużej/średniej/małej zgodnie z wytycznymi punktu 3.2 znajdującymi się w "Kryteria rozliczania działalności członków IFMSA-Poland". Klikamy "edycja", a następnie całość wpisujemy w "uwagi". AUTOR AKCJI – OPIS
OPIS ODBYTEJ AKCJI W "uwagi" Autora akcji. Opis akcji ma znajdować się na początku w cudzysłowie. Należy o niego zadbać, ponieważ zostanie on opublikowany na fanpejdżu fejsbukowym oddziału. Poniżej znajdować ma się link do zdjęć z akcji, które również zostaną opublikowane na fanpejdżu.
KRYTERIA KLASYFIKACJI AKCJI
Poniżej opisu klasyfikujemy akcje jako np. "Akcja cykliczna duża" / "Akcja średnia" / "Akcja cykliczna mała". Wymieniamy punkty, które klasyfikują akcje jako wcześniej przez nas określoną oraz piszemy w jaki sposób zostały one spełnione. I koniec :)
PRZYDATNE INFORMACJE
Powodzenia! By K. Ch.