Zysk jest w modzie…… 30.01.2008 r..

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Prezentacja wyników finansowych za I kwartał 2007/2008
Advertisements

Cele strategii Zwiększenie wartości spółki dla akcjonariuszy
1 20 sierpnia 2009 r. Konferencja prasowa GK EUROPA.
1 Wyniki finansowe za I kw r. ULMA Construccion Polska S.A. Prezentacja dla inwestorów 21 maja 2012 r.
Prezentacja wyników finansowych za V kwartał 2008/2009 sierpień 2009 – październik grudnia 2009 Stabilne fundamenty mocną stroną ACTION.
Warszawa - Berlin - Wiedeń – Barcelona Sp. z o. o
GIEŁDA TOWAROWA DLA DOSTAWCÓW CZĘŚCI ZAMIENNYCH
r..
1 Wyniki za IV kwartał 2003 Warszawa, luty 2004.
Strategia Warszawa, styczeń 2005.
1 Wyniki za III kwartał 2003 – rekordowy poziom sprzedaży Nowy zakład w strefie ekonomicznej Warszawa, listopad 2003.
Prezentacja wyników finansowych za III kwartał 2008/2009 luty 2009 – kwiecień czerwca 2009 CZAS KRYZYSU SZANSĄ DLA FIRM Z MOCNYMI FUNDAMENTAMI.
Ul. Juliana Tuwima 9 Turek Zespół konsultantów: Robert Lewicki
Zespół konsultantów: Przemysław Kurczewski Michał Kłos
Typy zachowań firmy w procesie internacjonalizacji (projekt badawczy)
Strategia rozwoju systemu płatniczego w Polsce Adam Parfiniewicz 21 marca 2006 Warszawa.
Polski system bankowy wybrane zagadnienia rynkowe: wielkość banków, kapitał zagraniczny dr Grzegorz Kotliński, Katedra Bankowości AE w Poznaniu.
Sosnowiec 17 października 2006 GRUPA KAP I TAŁOWA.
Analiza portfela produktów przedsiębiorstwa (na przykładach)
ANALIZA EKONOMICZNA PIWOSZ Sp. z o.o..
1 Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych POL-AQUA Spółka Akcyjna debiut na GPW w Warszawie 30 lipca 2007 DYNAMICZNA SPÓŁKA W PERSPEKTYWICZNEJ BRANŻY DYNAMICZNA.
Grupa Kapitałowa ZPC „Otmuchów”
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport miesi ę czny, kwiecie ń 2009.
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
HISTORIA SPÓŁKI 16 września 1996 r. - rozpoczęcie działalności w ramach operatora Era jako jedna z kilku sieci sprzedaży rozbudowa własnej.
Dom Development SA Prezentacja wyników za 2 kwartał (Spotkanie z inwestorami.
Warszawa, 10 maja 2007 r. Trwały wzrost, postępy w procesie integracji GRUPA PEKAO S.A. Wyniki finansowe po pierwszym kwartale 2007 r.
Wyniki finansowe Grupy AB – IV kwartał 2008 Dynamiczny rozwój mimo wymagającego otoczenia rynkowego.
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport roczny,
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport miesi ę czny, luty 2009.
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport miesi ę czny, stycze ń 2009.
NORD/LB Bank Polska S.A. Wzrost po III kwartałach Warszawa, 19 października 2005 r.
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2008.
RAPORT ZA PIERWSZE PÓŁROCZE 2013 PODSUMOWANIE 1H SIERPNIA 2013.
Dom Development SA Prezentacja wyników za 3 kwartał (Spotkanie z inwestorami.
Apolonia Medical S.A. Prezentacja dla Inwestorów Maj 2010 r. 1 1.
1. Konferencja Małe i średnie w Unii Europejskiej – finansowanie rozwoju przedsiębiorstw Wrocław,
Grupa BRE Banku Szlifujemy diamenty. 2 KRYZYS ? KRY.
Wyniki finansowe Grupy AB I kwartał 2009 roku. AB S.A., ul. Kościerzyńska 32, Wrocław | | 2 PODSTAWOWE INFORMACJE AB S.A. jest.
Nowa inwestycja IGI i SSA Jagiellonia w Białymstoku konferencja prasowa 28 lutego 2008.
Sprawozdanie finansowe NoRiskNoFun. A. Sprawozdanie finansowe.
NewConnect nowa perspektywa MakoLab S.A.
Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport roczny, 2009.
Rynek otwartych funduszy emerytalnych Raport miesi ę czny, lipiec 2009.
Kreowanie wartości spółki - realizacja założonej wyceny.
Kluczowe czynniki sukcesu
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Jakość, elegancja i styl
RAPORT ZA CZTERY KWARTALY 2013 PODSUMOWANIE 4Q MARCA 2014.
Działalność Krajowej Grupy Poręczeniowej BGK Warszawa, październik 2009 r.
Lider wzrostowych rynków Konferencja WallStreet Karpacz, czerwiec 2014 r.
Jakość, elegancja i styl Monnari Trade S.A. Jakość, elegancja i styl Prezentacja wyników za 3. kwartał 2014 r.
Jakość, elegancja i styl Monnari Trade S.A. Jakość, elegancja i styl Prezentacja wyników za I półrocze 2014 r.
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Warszawa, 19 grudnia 2014 r. DEBIUT NA RYNKU NEWCONNECT Maestro wśród profesjonalistów 1.
Przedsiębiorstwo Przemysłu Spożywczego „PEPEES” S. A Łomża, ul
Prezentacja Grupy Impel 14 listopada 2003
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
MONNARI TRADE S.A. Prezentacja wyników za 1. kwartał 2015 r.
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO I KWARTALE 2015 R.
Grupa ERGIS WYNIKI GRUPY ERGIS PO I PÓŁROCZU 2015 R.
Businessman InstituteWarszawa, styczeń Nasze cele Celem spółki jest zwiększenie możliwości rozwoju oraz generowanych zysków poprzez rozszerzenie.
Zaktualizowana Strategia Grupy Kapitałowej Grupy LOTOS S.A. do roku 2012 oraz kierunki rozwoju na lata 2013 – 2020 Paweł Olechnowicz Prezes Zarządu, Dyrektor.
MONNARI TRADE S.A. Prezentacja wyników za I kwartał 2016 r.
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
VIVID GAMES NOWOCZESNE STUDIO DEWELOPERSKIE, ZAJMUJĄCE SIĘ PRODUKCJĄ I PUBLIKACJĄ GIER WIDEO. 5-LETNIA OBECNOŚĆ NA RYNKU, PONAD 150 ZREALIZOWANYCH PROJEKTÓW.
Prezentacja spółki 2015 r.. 6 oddziałów (Gdańsk, Poznań, Tarnów, Warszawa, Wrocław, Zabrze) 19 zakładów ponad 200 jednostek terenowych 2 Działamy w całej.
Wprowadzenie akcji na NewConnect Zainwestuj w SEKA S.A. 7 października 2011 r.
Zapis prezentacji:

Zysk jest w modzie…… 30.01.2008 r.

Plan Prezentacji: Charakterystyka Spółki, Wyniki finansowe za III kwartały 2007, Prognozowane wyniki za 2007 r., Realizacja założonych celów, Wyniki finansowe na tle konkurencji, Strategiczne kierunki rozwoju: Rozwój kilku sieci salonów w Polsce, Rozwój poprzez brandy, Ekspansja zagraniczna, Dopasowanie infrastruktury magazynowej do potrzeb firmy, Podsumowanie. 30.01.2008 r.

Charakterystyka Spółki Kim jesteśmy? Jesteśmy liderem w segmencie markowej odzieży kobiecej Posiadamy największą sieć sprzedaży w segmencie kobieta +30 Na pierwszym miejscu stawiamy satysfakcję klientów i akcjonariuszy. 30.01.2008 r.

Charakterystyka Spółki Do naszych zadań należy: zarządzanie portfelem marek w oparciu o nowoczesny marketing, obecnie Spółka ma salony z markami kobiecymi: projektowanie atrakcyjnej odzieży damskiej, dla kobiet powyżej 30 roku życia, tworzenie sieci własnych salonów oraz sprzedaż markowej odzieży, obuwia i dodatków, zlecanie i kontrolowanie produkcji. 30.01.2008 r.

Jakie mamy osiągnięcia? Pozyskaliśmy: Satysfakcje klientek, Rosnącą wartość naszej marki, dzięki kampanii reklamowej z Claudią Schiffer wzrosła świadomość i rozpoznawalność marki, wg badań BPS DGA z września 2007 r. najlepiej rozpoznawalną kampanią reklamową w Polsce była kampania z udziałem Claudii Schiffer – 52 % respondentów rozpoznaje i utożsamia markę z top modelką. Realizujemy: Skuteczną strategię, o czym świadczą nasze wyniki. 30.01.2008 r.

Nagrody i wyróżnienia dla „MONNARI TRADE” S.A. w 2007 r.: po raz czwarty, tytuł Doskonałość Mody - nagroda w kategorii Polska Firma Ekskluzywna, Solidna Firma, Lider Rynku, Euro Lider, Marka Wysokiej Reputacji, 17 miejsce w Top 100 i 2 miejsce w tym rankingu wśród spółek giełdowych, Złoty Laur Klienta 2007, Dobra Firma - jedna z 20 najdynamiczniej rozwijających się w Polsce firm, Firma Roku województwa łódzkiego wg Forbesa. 30.01.2008 r.

Nagrody i wyróżnienia dla „MONNARI TRADE” S.A. w 2008 r.: po raz piąty, tytuł Doskonałość Mody, Diamenty Forbesa Gazele Biznesu. 30.01.2008 r.

Przewaga konkurencyjna „MONNARI TRADE” S. A Przewaga konkurencyjna „MONNARI TRADE” S.A.: - dynamiczny rozwój w długim okresie czasu, w oparciu o skuteczną strategię, - 4 wartościowe marki w portfelu Spółki, - rozbudowana sieć sprzedaży, - know – how w zakresie projektowania, organizacji produkcji i sprzedaży odzieży damskiej. 30.01.2008 r.

30.01.2008 r.

Prognoza wyników finansowych za 2007 r.

Wysoka dynamika wzrostu przychodów i zysku netto Udowodniona skuteczność realizacji strategii Przychody ze sprzedaży w latach 2003 – 2007 (w mln zł) Zysk netto i EBITDA w latach 2003 – 2007 (w mln zł) w mln zł 30.01.2008 r.

Realizacja założonych celów na 2007 ponad plan: Wykonanie Zmiana % Przychody mln zł za I-XII 117,0 142,6 21,9  EBIT mln zł za I-XII 16,1 20,50 27,32  EBIDTA mln zł za I-XII 18,7 23,40 25,1 Zysk netto mln zł za I-XII 13,0 17,20 32,3 Nowo otwarte salony w 2007 plan na 2 lata- 2007-2008 - 70 84 140%  30.01.2008 r.

Wskaźniki finansowe 30.01.2008 r. 2007 % 2006 Rentowność netto (I-XII) 12,06 12,1 Stopa zwrotu aktywów ROA (I-XI) 13,52 20,2 Stopa zwrotu kapitałów ROE (I-XI) -Emisja akcji serii D 18,18 52,0 C/Z* 27,9 _ C/Wk** 5,1 *Cena akcji 33,00 z 28.12.2007 r. **Wartość księgowa wg stanu na 30.09.2007 30.01.2008 r.

Strategiczne kierunki rozwoju: Rozwój kilku sieci salonów w Polsce, Rozwój portfela marek – docelowo 5 – 6 marek, Rozwój poza granicami Polski (obecnie 3 salony, 2 - Berlin i 1 Kaliningrad), Dopasowanie infrastruktury magazynowej do stale wzrastającej wielkości firmy 30.01.2008 r.

Trend wzrostowy pozycji sklepów sieciowych położonych w centrach handlowych % respondentów robiących zakupy odzieżowe w centrach handlowych*: 2005 -11% 2006 -14% 2007 -27% Wyraźny trend spadkowy zakupów robionych na bazarach i targowiskach. *dane wg badań Gfk Polonia Moda Polska (2007) 30.01.2008 r.

Strategiczne kierunki rozwoju Rozwój kilku sieci salonów w Polsce. Sieci lata MONNARI PABIA MOLTON TAMARIS 2007 132 25 24 3 2008  158   48   40   18 184 salonów na koniec 2007 r. 264 salonów na koniec 2008 r. 30.01.2008 r.

Strategiczne kierunki rozwoju Zwiększenie udziału w rynku poprzez rozbudowę portofolio posiadanych marek: alianse, lub przejęcia. Docelowo Spółka zakłada zarządzanie około 5-6 markami, co przyniesie stabilne, zdywersyfikowane źródło wzrostu przychodów. Obecnie w portfelu „MONNARI TRADE” S.A. znajdują się marki: 30.01.2008 r.

Strategiczne kierunki rozwoju: Ekspansja Na koniec 2007 r. „MONNARI TRADE” S.A. posiadała 3 salony zagraniczne 30.01.2008 r.

Budowa Centrum logistycznego przy ul. Rzgowskiej w Łodzi Planowany termin otwarcia to połowa 2008. Lokalizacja inwestycji jest bardzo korzystna z punktu widzenia usytuowania obiektu w południowej części miasta, obok głównego traktu handlowego. 30.01.2008 r.

Dopasowanie infrastruktury magazynowej do potrzeb firmy Planowane nabycie nieruchomości położonej w centrum Łodzi, o powierzchni 3,5 hektara, z budynkiem halowym o pow. ponad 4,7 tys. metrów kwadratowych. 30.01.2008 r.

Podsumowanie „MONNARI TRADE” S.A. osiąga najwyższą spośród spółek giełdowych dynamikę wzrostu, najniższa historyczna dynamika organicznego wzrostu sprzedaży Spółki jaka wystąpiła kiedykolwiek po 2003 roku wyniosła +54 %, najwyższa zaś 91 %, w 2007 r. jest to 55,7 %. Szybkość wzrostu „MONNARI TRADE” S.A. jest unikalna. Gwarancją jej kontynuacji jest siła kilku marek. Stabilność rozwoju firmy opiera się na know-how w obszarze mody. 30.01.2008 r.

Dziękujemy za uwagę 30.01.2008 r. „MONNARI TRADE” S.A. ul. Radwańska 6, 90-453 Łódź tel.: (+ 48 42) 636 87 87 fax: (+ 48 42) 636 87 62 e-mail: monnari@monnari.com.pl www.monnari.com.pl Kontakt: Anna Augustyniak-Kala Dyrektor Biura Zarządu relacje.inwestorskie@monnari.com.pl Niniejsza informacja ma charakter wyłącznie promocyjny. 30.01.2008 r.