Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz - BADAJ SWOJE DZIECKO

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

Kampania społeczna przeciwko krzywdzeniu i zaniedbywaniu dzieci
EDUKACJA TWOJĄ SZANSĄ.
Uniwersytet Łódzki - Start w karierę Październik -Grudzień 2011.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
PRZEDSIĘBIORCY NA START - V edycja konkursu Pomysł na biznes Monika Mardas PPNT Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego.
Prezentacja serwisu Mediarun.pl Copyright: Media Run Group, 2005.
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich Czerwiec 2010.
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów Czerwiec 2010.
Program Comenius Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Narodowa Agencja Programu Uczenie się przez całe życie Kalendarz wydarzeń 2010 r.
Wojewódzki Urząd Pracy w Lublinie w Lublinie Promocja Integracji Społecznej Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Raport z III Ogólnopolskiej Kampanii Programu EuroRAP w Polsce
1 magia kuponów jak wykorzystać kupony w reklamie efektywnościowej.
Plakaty – 2007 r.. Współpraca z mediami 2006 r. – współpraca na zasadzie patronatu medialnego oraz informacje prasowe wysłane do wszystkich mediów lokalnych;
PORY ROKU.
Wyniki konkursów ogłaszanych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w ramach Priorytetu: VI; VII; VIII i IX (po 1 kwietnia 2009r)
Konferencja Naukowo-Szkoleniowa „Wybierz Życie – Pierwszy Krok”
Jak dzięki mediamikser.pl być bliżej ludzi tworzących rynek mediów i reklamy?
Gazeta i czasopismo - źródło aktualnej wiedzy.
Kampania promocyjna r.- powołanie Oficjalnego Komitetu Wspierającego Puszcza Białowieska Cudem Natury r. – oficjalne rozpoczęcie.
Projekt współfinansowany Przez Unię Europejską W ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Grzegorz Kruszyński, Sylwia Petryna Fundacja Edukacji Europejskiej.
Strategia komunikacyjna dla projektu edukacyjnego Amnesty International PRAWA CZŁOWIEKA – EDUKACJA - DZIAŁANIE Anna Kadzikiewicz.
Kobiety !!!!!!! Życie zaczyna się po 40.
Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata Departament Programów.

Masz głos, masz wybór W 200 gminach zachęcaliśmy do udziału w wyborach lokalnych.
ROCZNY PLAN PRACY ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 4 IM. JANA KLIŃSKIEGO W GNIEŹNIE NA ROK SZKOLNY 2011/2012.
Konsumpcja mediów Sposoby korzystania z mediów wśród internautów gemiusReport maj - czerwiec 2006.
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Kalendarz 2011 Real Madryt Autor: Bartosz Trzciński.
Kalendarz 2011 Oto ciekawy kalendarz, który zaprojektował
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
Konsumpcja mediów Sposoby korzystania z mediów wśród internautów gemiusReport listopad-grudzień 2006.
L IFE COACHING – WSPARCIE MŁODZIEŻY ZAGROŻONEJ WYKLUCZENIEM SPOŁECZNYM Jachranka, wrzesień 2012.
ŚRODOWISKOWY DOM SAMOPOMOCY W SAWINIE
Seminarium zadania badawczego nr 3 strategicznego projektu badawczego
1/34 HISTORIA BUDOWY /34 3/34 6 MAJA 2011.
Realizacja zadań w zakresie promocji, kultury i sportu
Prof.dr hab. Michał Jasiulewicz Politechnika Koszalińska Wydział Nauk Ekonomicznych GOSPODARKA PRZESTRZENNA Studia I-go stopnia.
Rybnicka Platforma Poradnictwa Zawodowego
OFE Sakiewka - OTWARTY FUNDUSZ EMERYTALNY. Target Osoby w wieku lat Osoby w wieku lat Mobilni (komunikacja miejska) Mobilni (komunikacja miejska)
Zintegrowany System Zmniejszenia Eksploatacyjnej Energochłonności Budynków Sylwia Ledwoch Gliwice, r. III Seminarium zadania badawczego nr 3.
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
01 Kościół Św.Walentego w Bieruniu 02 Kościół Św.Walentego w Bieruniu.
czyli jak szukać informacji w Internecie
Galeria zdjęć rok szkolny 2008/2009
Roku szkolnego 2008/ , I c3,79 2. III c3,72 3. II d3,70 4. I d3,49 5. II b3,46 6. III a3,40 7. I b3,28 8. III b3,27 9. II c3, II.
Dziewczyny na politechniki
akcja organizowana przez magazyn GLAMOUR oraz Organizację Kwiat Kobiecości Magazyn GLAMOUR to kompletny przewodnik w życiu nowoczesnej kobiety, który.
Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata Stan wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na.
Kampania Jestem mamą. Nie rehabilitantką. Jestem tatą. Nie terapeutą.
Podmiot realizujący projekt Sekretariat Krajowej Rady BRD Czas trwania kampanii 21 marca - 6 maja 2010 Kampania społeczna.
Gimnazjum im. Polskich Noblistów w Czaczu „Życie codzienne mieszkańców naszej gminy” Działanie Urzędu Gminy Śmigiel.
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich na lata 2007 – 2013 w Podregionie Północnym województwa łódzkiego.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
OBRONY WOLNOŚCI SŁOWA Wydatki KPRM i ministerstw
Monitoring prasy dla firmy Den Braven. 1. Builder , miesięcznik, nakład:
01 CYBERPRZEMOC/statystyki Wrocławska Kampania Przeciwdziałania Przemocy 2010 Przygotowano na podstawie: Przemoc rówieśnicza a media elektroniczne Badanie.
Monitoring prasy dla firmy Den Braven. 1. Budujemy Dom , miesięcznik, nakład:
Monitoring prasy dla firmy Den Braven. 1. Budujemy Dom , miesięcznik, nakład:
Kalendarz 2020.
Największe zdjęcie Warszawy Zamek królewski, Centrum Nauki Kopernik, Muzeum Kolejnictwa, Warszawskie Zoo, Stadion Narodowy, Mennica Państwowa i kilkanaście.
Wyniki Ankiety odnośnie zdrowego odżywiania
PRAWA KONSUMENTA. WNIOSKI PRAWA KONSUMENTA SĄ SŁABO ZNANE JESTEŚMY NIEŚWIADOMYMI KONSUMENTAMI BRAK TEJ ŚWIADOMOŚCI MOŻE PRZKŁADAĆ SIĘ NA INNE DZIEDZINY.
Monitoring prasy dla firmy Den Braven. 1. Ładny Dom , miesięcznik, nakład:
Monitoring prasy dla firmy Den Braven. 1. Ładny Dom , miesięcznik, nakład:
1. Jaka jest wielkość księgozbioru w twoim domu?.
Monitoring prasy dla firmy Den Braven. 1. Budujemy Dom , miesięcznik, nakład: 4500.
Edukacja NBP w szkołach Liczba uczniów i nauczycieli objętych programami NBP: Szkoły ponadgimnazjalne:  Ponad 1 mln uczniów  Ponad 2,5 tys.
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
Zapis prezentacji:

Kochasz, Chronisz, Zapobiegasz - BADAJ SWOJE DZIECKO Kampania społeczno-edukacyjna na rzecz profilaktyki chorób u dzieci 2008

Outdoor - maj-czerwiec 2008

Informacja Prasowa

Folder informacyjny

Weekend bezpłatnych badań

Gala - 19.05.2008 Gala dwutygodnik nakład: 230 000 egzemplarzy

Glamour - 25.05.2008 Glamour miesięcznik nakład: 280 000 egzemplarzy

Burda - 25.05.2008 Burda miesięcznik nakład: 65 000 egzemplarzy

Zwierciadło - 25.05.2008 Zwierciadło miesięcznik nakład: 110 000 egzemplarzy

Newsweek Polska - 25.05.2008 Newsweek Polska tygodnik nakład: 310 000 egzemplarzy

Viva! - 15.05.2008 Viva! dwutygodnik nakład - 340 000 egzemplarzy

Życie Warszawy - 15.05.2008 Życie Warszawy dziennik nakład - 40 000 egzemplarzy

Tele Tydzień - 26.05.2008 Tele Tydzień tygodnik nakład 1 540 000 egzemplarzy

Super TV - 29.05.2008 Super TV tygodnik nakład: 403 000 egzemplarzy

Życie na gorąco - 29.05.2008 Życe na gorąco tygodnik nakład: 860 000 egzamplarzy

Gazeta Farmaceutyczna - 01.06.2008 miesięcznik czasopismo dla farmaceutów, lekarzy

Viva! - 12.06.2008 Viva! dwutygodnik nakład - 340 000 egzemplarzy

Vita - 01.07.2008 Vita miesięcznik nakład: 168 000 egzemplarzy

Gabinet Prywatny - 01.07.2008 Gabinet Prywatny miesięcznik czasopismo medyczne nakład: 10 000 egzemplarzy

Życie Warszawy - 15.05.2008 zw.com.pl portal internetowy Życia Warszawy

Onet.pl - 15.05.2008 onet.pl portal internetowy

Vipnews.pl - 16.05.2008 vipnews.pl portal z informacjami z życia gwiazd

Agencja Mazur - 16.05.2008 zdjęcia z konferencji prasowej

Marketing & More - 16.05.2008 marketingandmore.pl portal internetowy

Eurobankier - 20.05.2008 euro.bankier.pl portal ekonomiczny

Bankier - 20.05.2008 bankier.pl portal finansowy

Wirtualna Polska - 20.05.2008 wp.pl portal internetowy

Marketingnews - 20.05.2008 marketing-news.pl portal marketingowy

Epacjent - 20.05.1008 epacjent.pl portal o zdrowiu

Media dla Dzieci - 20.05.2008 mediadzieci.pl portal o mediach dla dzieci

We-Dwoje - 20.05.2008 we-dwoje.pl portal internetowy

Gazeta.pl - 20.05.2008 gazeta.pl portal internetowy Gazety Wyborczej

Proto.pl - 21.05.2008 proto.pl portal o public relations

Otwarty.pl - 23.05.2008 otwarty.pl portal internetowy

Biomedical - 23.05.2008 biomedical.pl portal medyczny

Warszawa Miasto Dzieci - 26.05.2008 miastodzieci.pl informator dla rodziców, dzieci

TVP2 “Pytanie na śniadanie” - 26.05.2008 program poranny

Baby Shower - 26.05.2008 baby-shower.pl portal dla rodziców

Chcę być piękna - 27.05.2008 chcebycpiekna.pl portal dla kobiet

Poradnik Mamy - 27.06.2008 poradnikmamy.pl portal dla rodziców

Sekrety Urody - 27.06.2008 sekretyurody.eu portal o urodzie

TVN “Dzień Dobry TVN” - 29.05.2008 TVN “Dzień dobry TVN” program poranny

Marketing-news - 29.05.2008 marketing-news.pl portal marketingowy

<<< Dziękujemy >>> Fundacja ORIMARI