Wyniki ankiety zorganizowanej w ramach ogólnopolskiego projektu „Lokalny ekorozwój” W ankiecie brało udział 137 uczniów Zespołu Szkół w Siewierzu. „ Segregacja.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„CZŁOWIEK JEST CZĄSTKĄ PRZYRODY”
Advertisements

„Dzikie wysypiska śmieci – przyczyny , skutki i profilaktyka”
klasy 3a,b,c miały dwugodzinne spotkanie z wójtem gminy Nawojowa dr inż. Stanisławem Kiełbasą, na którym głównie poruszany był temat ekologii.
Myślę globalnie, dbam o przyrodę lokalnie !
ANKIETA Segregacja śmieci.
Ekorozwój naszej okolicy
Więcej zieleni (x5) Odnowić wnętrze naszej szkoły (x1)
Important days in our calendar projekt eTwinning.
Analiza wyników ankiety
22 kwietnia 2013r. Światowy Dzień Ziemi.
Projekt pt. „Co można zrobić z odpadami?”
Ekorozwój przestrzenny – przestrzeń wokół nas
WYNIKI ANKIETY W ankiecie przeprowadzonej przez Nową Przyszłość wzięło udział 106 uczniów szkoły podstawowej i gimnazjum z Zespołu Szkół im. Ks. Jerzego.
OCHRONA ŚRODOWISKA Magdalena Swinarska
Ekologiczna szkoła – prawda czy mit ?
Badanie świadomości ekologicznej mieszkańców Sanoka.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH ZAANGAŻOWANY W LOKALNY EKOROZWÓJ – OCENA DZIAŁAŃ SZKOŁY.
Lokalny ekorozwój - założenia, a rzeczywistość
Wyniki ankiety OPRACOWANIE : mgr Anna Krzewniak
CZY W ŚWIERADOWIE – ZDROJU JEST ODPOWIEDNIA ILOŚĆ TERENÓW ZIELONYCH?
MIEJSKIE GIMNAZJUMN NR 4 IM. ZOFII KOSSAK W OŚWIĘCIMIU
Test wiedzy o ochronie przyrody.
Czy gimnazjaliści wiedzą jak właściwie postępować z odpadami?
Projekt edukacyjny Postawy proekologiczne uczennic Ośrodka oraz mieszkańców społeczności lokalnej.
„Wrocławskie Dzieci Uczą Segregować Śmieci” 2011/12
Początek projektu Projekt rozpoczął się pod koniec roku szkolnego Na początku za zadanie mieliśmy zlokalizować dzikie wysypiska i wykonać ich.
W ubiegłym roku zgłoszony przez nas projekt zajął II miejsce w ogólno polskim konkursie ekologicznym Eko – Akcja. Nasz Klub Ekologów liczył wtedy 9 osób.
URZĄD MIASTA Siemianowice Śląskie przedstawia
Ekologia naszymi oczami
Sejm Dzieci i Młodzieży
Przed Po Od 2011 roku trwa w szkole zbiórka baterii które na podstawie umowy odbiera Organizacja Odzysku S.A. Reba.
Według młodzieży w wieku 14 lat: Często segreguje się śmieci. Według młodzieży w wieku 15 lat: W ich domach nie segreguje się śmieci nigdy. Według młodzieży.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH W GOLENIOWIE
Wyniki ankiety przeprowadzonej w ZSE przed debatą o ekorozwoju.
Analiza ankiety dot. świadomości ekologicznej
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego w Gorlicach W ankiecie Egzaminy i diagnozowanie zewnętrzne przeprowadzonej dla nauczycieli wzięło udział
„Szkoła bez wulgaryzmów”
EKOLOGIA- co i jak ? Sprawozdanie.
Zadania w ramach projektu Czysta Małopolska
XX SESJA DO SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY. Nie ma nie-polityki. Wszystko jest polityką. Thomas Mann.
Raport z ewaluacji wewnętrznej I semestr 2012/2013.
„Czysta Małopolska” selektywne gospodarowanie odpadami Szkoła Podstawowa im. Wł. Broniewskiego w Psarach ul. Szkolna
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI PROJEKTU EKOLOGICZNEGO „CZYSTA MAŁOPOLSKA”
Z ekologią na co dzień.
SZKOLNY PROJEKT EKOLOGICZNY EKOORŁY
1 Działania podjęte przez szkoły/placówki w zakresie ochrony środowiska z uwzględnieniem ustawy o utrzymaniu czystości w gminach (…) w roku szkolnym 2013/2014.
1. Jakie czynniki uznaje Pani/Pan za najgorsze dla środowiska naturalnego?
ANKIETA 1. Czy segregujecie odpady? 2. Czym są elektrośmieci? 3. Czy stanowią one zagrożenie dla środowiska i dlaczego? 4. Co należy zrobić ze zużytym.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZADANIA REALIZOWANE W 1 SEMESTRZE POD HASŁEM „ CZYTAMY I ODKRYWAMY”
PROJEKT REALIZOWANY PRZEZ PRZEDSZKOLE W BACHOWICACH
Szymon Błaszczyński Sebastian Mączka. Wyniki ankiety przeprowadzonej wśród młodzieży z Zespołu Szkół Ekonomiczno – Usługowych im. Fryderyka Chopina w.
Segregacja śmieci wytworzonych w domach to zbieranie odpadów do specjalnie oznakowanych pojemników, z podziałem na rodzaje materiałów (surowców), z jakich.
Lokalny Ekorozwój Debata Gimnazjum nr
Jak zmniejszyć ilość odpadów w środowisku?
Wykonały: Karolina Filipczak Aleksandra Cieślak. miała na celu określenie oczekiwań uczestników spaceru odnośnie wyglądu naszego parku. Wyrazili swoje.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
Akcja Sprzątanie Świata 2015r.. 18 września uczniowie klasy 1 „i” II Liceum Ogólnokształcącego im. Króla Jana III Sobieskiego w Krakowie uczestniczyli.
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szczytnie Opracowały Hanna Ojcewicz i Alina Witkowska MAJ 2014.
PROJEKT NIE BIERZESZ- NIE DAJESZ- WZOREM SIĘ STAJESZ GIMNAZJUM NR 1 IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO.
REALIZACJA PROJEKTU pn.: AKCJA INFORMACYJNO-EDUKACYJNA „ODPADY POD KONTROLĄ” (2012 – 2014) Projekt dofinansowany ze środków Narodowego Funduszu Ochrony.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I segregacja śmieci 1 godz. lekcyjna.
Dobre rady na odpady Projekt realizowany przez uczniów klasy III a Szkoły Podstawowej nr1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu w ramach programu „Szkoła Myślenia”
Zbadanie stanu środowiska i postaw uczniów i dorosłych * Jak dbamy o środowisko?
Chcemy być szczupli, zdrowi i mądrzy. Warsztaty Ekologiczne Dbamy o naszą Ziemię.
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Sprawozdanie z udziału w projekcie: Lider Lokalnej Ekologii
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
FIRMA UCZNIOWSKA SeGREENaction
Zst w ostrowie wielkopolskim
Zapis prezentacji:

Wyniki ankiety zorganizowanej w ramach ogólnopolskiego projektu „Lokalny ekorozwój” W ankiecie brało udział 137 uczniów Zespołu Szkół w Siewierzu. „ Segregacja odpadów to się opłaca!”

 brak koszy do segregacji;  brak zainteresowania światem zewnętrznym;  niewiedza;  dużo pracy; Odpowiedzi na pytanie ‚Co sprawia, że ludzie nie segregują odpadów?’ w podpunkcie inne

 nagradzać za segregacje;  nie segregować śmieci;  mówić o skutkach niesegregowania śmieci; Odpowiedzi na pytanie ‚Co należałoby zrobić w celu podniesienia świadomości ekologicznej uczniów na temat gospodarowania odpadami?’ w podpunkcie inne