Nasza szkoła w liczbach Dane zebrane przez uczniów klasy IV w styczniu 2010 r.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
KLASA III F Wychowawczyni: Agnieszka Januszewska Gimnazjum im. ks. Wacława Rabczyńskiego (2007 – 2010)
Advertisements

 W pierwszym etapie gry, Adam uzyska ł 215 punktów, w drugim o 168 punktów wi ę cej, a w trzecim o 97 punktów wi ę cej ni ż w drugim. Mistrzem zostaje,
Naukowe Koło Marketingu MERITUM. Kontekst projektu  Nowoczesny i sprawnie funkcjonujący system IT ma istotny wpływ na poprawę konkurencyjności turystyki;
1 Konferencja dyrektorów szkół z terenu działania OKE w Krakowie październik 2008 roku część II.
NADSZEDŁ CZAS PODSUMOWAĆ NASZE ZMAGANIA SZKOŁA PODSTAWOWA KL. I - III.
Szkoła Języków Obcych UW Ankieta dla Studentów Wyniki 5 października 2011 r.
Zapraszamy wszystkich do obejrzenia prezentacji przedstawiającej, jak w poszczególnych kategoriach liczbowych przedstawia się nasza szkoła, która funkcjonuje.
Dzieci i szkolnictwo w Mali. Warunki życia dzieci Jednym z największych problemów w kraju jest bardzo wysoki współczynnik umieralności dzieci do 5. roku.
MOST - Międzysemestralne Otwarte Spotkanie TIK Debata: Profil Szkoły.
1 Konferencja dyrektorów szkół z terenu działania OKE w Krakowie październik 2008 roku część III.
Centralna Komisja Egzaminacyjna w Warszawie Wydział Egzaminów dla Uczniów Gimnazjów PREZENTACJA WYNIKÓW EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Warszawa,sierpień 2005.
Roman Fedak – Dyrektor Urzędu Statystycznego w Zielonej Górze.
Uczniowie Liczba uczniów w woj. lubelskim % Uczniowie rozwiązujący zadania w arkuszu standardowym bez dysleksji rozwojowej ,8% z dysleksją.
Opracowanie Joanna Szymańska Konsultacja Bożena Hołownia.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. Jana Długosza w Radomiu ul. Sobieskiego 12 tel.: (48) fax: (48)
Przygowały : Joanna Niedźwiedź i Anna Wójcik. Nasz cel!!! Naszym celem było zbadanie ile godzin dziennie uczniowie naszej szkoły oglądają telewizję. Intrygowało.
Autorzy Mateusz Stępień Maciek Dziankowski Norbert Jakubiak.
Projekt edukacyjny 2014/2015. Szkoła to nasz drugi dom. Średnio spędzamy w niej 7 godzin lekcyjnych, co stanowi 5,25h. Tygodniowo na naukę w szkole poświęcamy.
Nasze gimnazjum w procentach Prezentacja projektu edukacyjnego.
KORZYSTANIE PRZEZ UCZNIÓW Z POSIŁKU W STOŁÓWCE SZKOLNEJ NA PODSTAWIE ANALIZY ANKIET PRZEPROWADZONYCH P RZEZ K OMISJĘ R EWIZYJNĄ R ADY M IEJSKIEJ W O LECKU.
System edukacji w Polsce
Turystyczne zachowanie Europejczyków podróżujących w celach służbowych na przykładzie piętnastu „starych” krajów członkowskich Unii Europejskiej doc.dr.
Podsumowanie roku szkolnego 2016/2017
Losy Absolwentów 2015/16 ZSEA w Kole
Opracowanie wyników egzaminów maturalnych 2017
ANKIETA aktywność czytelnicza uczniów LO Czersk
Bezpieczne dzieci w cyfrowym świecie
Wyniki klasyfikacji za I semestr roku szkolnego 2016/2017
Projekt „Lekki tornister”
Jak żyli ludzie 1000 lat temu?
Test diagnostyczny dla klas pierwszych z języka polskiego
Chcę więcej, mogę lepiej
NADANIE SZKOLE IMIENIA ZADANIA WYCHOWAWCZE I ORGANIZACYJNE
Wyniki dydaktyczne i wychowawcze w ZSZ Nr 1 im. Wł. Korżyka w Rykach
Młodzież a Narkotyki Rozpoznanie zjawiska narkomanii wśród młodzieży Tarnobrzeskiej Konferencja Maria Nagaba - Wójcik.
Wnioski z przeprowadzonej ankiety:
OFFENE SCHULE KÖLN.
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
Wyniki egzaminu gimnazjalnego Matematyka Rok szkolny 2016/1017
Zabytki i Miejsca Pamięci Dęblina
Cele działania:  -rozwijanie zainteresowań uczniów  -umożliwienie uczniom prezentacji ich pasji i zdolności  -rozwijanie umiejętności autoprezentacji.
Edukacja matematyczna i przyrodnicza
A) trzech B) czterech C) pięciu D) sześciu E) siedmiu
Odczytywanie diagramów
Opracowała: Monika Grudzińska - Czerniecka
Happening: Drzewo Rąk Organizatorzy: Kacper Deka Roksana Glonek
Analiza wyników egzaminów zewnętrznych
EGZAMIN GIMNAZJALNY 2017 Na podstawie OKE Jaworzno Opracowanie Własne:
„Poduszkopedia” II Liceum Ogólnokształcące imienia Stefana Żeromskiego w Tomaszowie Mazowieckim Nr ewidencyjny:
„RAZEM RATUJEMY KONIE- IV EDYCJA”
Projekt matematyczny na bazie przeprowadzonej ankiety.
Prezentację wykonali: Uczniowie klasy VI Rok szkolny 2009/2010
Egzamin ucznia klasy ósmej
KONFERENCJA „Ogólnopolski Dzień Tornistra”
Systemy edukacji.
Informacja Ministra Edukacji Narodowej
Stan rozwoju sektora MSP
Tornister Warto zauważyć, że problem przeciążonych tornistrów szkolnych wynika  z kilku przyczyn: - Dzieci często noszą w plecakach więcej podręczników.
Klasyfikacja ŚRódroczna w Gimnazjum nr 11 w Toruniu
Klasyfikacja roczna Gimnazjum nr 11 w Toruniu
Nasza szkoła w liczbach
Wyniki ankiety nt. odżywiania przeprowadzonej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Rudach w dniu 8 września 2015 roku Oprac. Marta Depta.
Co z tego wynika? cz. I.
WYNIKI KLASYFIKACJI ROCZNEJ W KLASACH IV-VI SZKOŁY PODSTAWOWEJ
WYNIKI KLASYFIKACJI ROCZNEJ W KLASACH VII / VIII SZKOŁY PODSTAWOWEJ nr 150 i W KLASACH III GIMNAZJUM NR 86 ROK SZKOLNY 2018/2019.
Witamy! Rok szkolny [rok].
Problematyka dystribucji Hg na popiołach lotnych powstałych przy spalaniu paliw kopalnianych Tadeáš Ochodek, Karel Borovec.
VI LO im. Juliusza Słowackiego w Kielcach
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 12 W GDAŃSKU
Klasyfikacja roczna w Gimnazjum nr 11 w Toruniu
Zapis prezentacji:

Nasza szkoła w liczbach Dane zebrane przez uczniów klasy IV w styczniu 2010 r.

P ŁEĆ UCZNI Ó W Dziewczyny górą!

Uczniowie według roku urodzenia

WZROST Wzrostilość uczniów cm cm cm cm cm cm3 Najwyższy uczeń w naszej szkole ma 165 cm, najniższy - 112cm

Liczba rodzeństwa Największa ilość uczniów ma 1 brata lub siostrę Przeciętny uczeń naszej szkoły ma 2 rodzeństwa

Kolor oczu

Kolor włos ó w blondyni. Ponad połowa uczniów naszej szkoły to blondyni.

Zainteresowania

Ulubione przedmioty Największą popularnością cieszy się wychowanie fizyczne

Średnia ocen za I semestr Najwyższa średnia za I semestr to 5,36, najniższa 3,38 Przeciętny uczeń ma średnią ocen 4,37

Przeciętny uczeń naszej szkoły Ma 2 rodzeństwa Oczy niebieskie lub brązowe Wzrost 142 cm Interesuje się sportem Jego ulubiony przedmiot to wychowanie fizyczne Średnia ocen 4,37