Wioleta Stypuła.  Odpowiednia pora dnia  Sen, wypoczynek  Energia  Organizacja czasu na naukę  Odpowiednie miejsce do nauki  Motywacja  Zdyscyplinowanie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Jak motywować dziecko do nauki?
Advertisements

Rola uczniów we współdecydowaniu o sprawach szkolnych
Jakub Szota Częstochowa 2012
Motywacja do nauki.
Tematyka prac magisterskich
CO MOGĄ ZROBIĆ RODZICE/NAUCZYCIEL, ABY POMÓC DZIECKU?
Wpływ gier komputerowych na człowieka
Włączanie podmiotów w działalność szkoły
ZAJĘCIA KOREKCYJNO - KOMPENSACYJNE
DOBRY START.
Efektywność uczenia się dziecka zależy m.in. od następujących czynników:
Jak pomagać dziecku w nauce?
Przeprowadzona w Gimnazjum nr 2 NOWY S Ą CZ.  Samodzielne decyzje ucznia dotyczące spraw uczniów i szkoły, uczniów  Współdecydowanie w sprawach.
Szkolny Kodeks 2.0. Publiczne Gimnazjum w Męcinie Oto poszczególne jego punkty:
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE Diagnoza stanu wyjściowego.
Co wpływa na uczenie się uczniów?
Proces leczenia i powrotu do zdrowia dziecka, przebiega w naszej placówce pomyślnie, ponieważ w jednym zespole działają:
„Trzymaj ciepło” II edycja Program bezpłatnych badań termowizyjnych budynków w Poznaniu –
Telewizja (TV) – dziedzina telekomunikacji przekazuj ą ca ruchomy obraz oraz d ź wi ę k na odległo ść. W jednym miejscu za pomoc ą kamery telewizyjnej.
1. 2 Przed sprawdzianem/egzaminem 3 Przygotowania do sprawdzianu/egzaminu Przygotowania Styczeń – ostatnie zmiany w danych przekazanych OKE Luty – powołanie.
Zebranie z rodzicami uczniów Gimnazjum w Piotrowicach.
Ul. Harcerska Komorno Tel
Dziecko z zaburzeniami rozwoju w szkole masowej – uwagi praktyczne.
TAJEMNICE DRZEW Szkoła z klasą 2.0. Realizację programu rozpoczęliśmy od wyjaśnienia pojęcia TIK TIK czyli technologie informacyjno- - komunikacyjne to.
Mgr Justyna Prokocka-Kasjaniuk. Przedszkole (2,5) 3 – 5 lat Szkoła Podstawowa kl. I 6 lat (5 lat) Kl. IV 9 lat Gimnazjum kl. I 12 lat Szkoły ponadgimnazjalne.
Według Europejskiego Technicznego Biura Związków Zawodowych ds. ochrony zdrowia i bezpiecznej pracy.
I.Efekty II.Procesy III.Funkcjonowanie szkoły IV.Zarządzanie szkołą.
2015/2016.  określenie poziomu i rodzaju aktywności dzieci  pozyskanie informacji potrzebnych do pracy nad zwiększeniem aktywności dzieci podczas zajęć.
Tydzień zdrowia i bezpieczeństwa pracy pod hasłem „Dźwigaj mniej” Październik 2007.
Usługi socjalne dla osób starszych w Helsinkach Päivi Riikonen Satu Vihersaari-Virtanen
„Zasoby ludzkie są jak zasoby naturalne: są często głęboko zakopane. Musisz ich poszukać, nie leżą zwyczajnie na powierzchni wokoło.” Sir Ken Robinson.
2.45. Higiena pracy umysłowej Opracowała Bożena Smolik Konsultant Arleta Poręba-Konopczyńska.
W prezentacji przedstawione zostaną możliwości i zalety korzystania z dziennika elektronicznego oraz instrukcja obsługi tego programu.
Jak sobie z nim radzić ?.
Przemoc w szkole Przemysław Urbański Mikołaj Wesołowski Dawid Zawadzki.
Depresja jest stanem charakteryzującym się długotrwale obniżonym nastrojem oraz szeregiem innych objawów psychicznych i somatycznych.
5 kwietnia 2016 r. (wtorek) część 1. – język polski i matematyka – godz. 9:00 (80 minut – arkusz standardowy lub 120 minut – czas wydłużony) część 2. –
„Oparcie społeczne dla osób z zaburzeniami psychicznymi z terenu Gminy Nysa” projekt realizowany w ramach programu Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.
Procedura „NIEBIESKIE KARTY" w świetle obowiązujących przepisów prawa.
… nie tylko muzyczny…. Lubisz grać? I co z tego wynika? KomputerInstrument  Problemy z koncentracją  Zaniedbywanie obowiązków,  Nerwowy sen, częste.
BEZPIECZEŃSTWO UCZNIÓW I KLIMAT SPOŁECZNY W POLSKICH SZKOŁACH Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
WYNIKI EWALUACJI WEWNĄTRZSZKOLNEJ ROK SZKOLNY
BEZPIECZNY INTERNAUTA. Co powinniśmy wiedzieć o Internecie? INTERNET to ogólnoświatowa sieć łącząca komputery, między którymi można przekazywać dane w.
Czy wiesz, że jako uczeń i człowiek masz określone prawa? a) tak b) nie c) brak odpowiedzi
M – jak motywacja EWALUACJA WEWNĘTRZNA OBSZAR SKUTECZNOŚĆ PLANOWANIA I REALIZOWANIA PROCESÓW EDUKACYJNYCH W SZKOLE DZIAŁANIA NAUCZYCIELI PODEJMOWANE W.
Nauczyciel i uczeń zupełnie inaczej.  Proces zindywidualizowanej edukacji, nakierowany na integralny – obejmujący wiedzę, umiejętności i postawy – rozwój.
Zadania interaktywne z matematyki dla gimnazjum. Czym jest GimPlus? GimPlus to zbiór 400 interaktywnych zadań z matematyki dla gimnazjum o zróżnicowanym.
Szkoła Promująca Zdrowie
W ZAKRESIE PIĘCIU STANDARDÓW SZKOŁY PROMUJĄCEJ ZDROWIE wyniki wstępne
Program profilaktyki Szkoły Podstawowej Nr 94 w Warszawie
Rola książki w życiu człowieka
Czym można zastąpić przybory szkolne??
KOMPUTER. Każdy uczeń szkoły ponad gimnazjalnej (oprócz LO) będzie posiadał własny przenośny komputer ( laptop ) który zastąpi zeszyt, książki, itp.
Jak przeciwdziałać zmianie klimatu?
Możliwość korzystania z dziennika elektronicznego przez rodziców.
Magdalena Milewska.
W ZAKRESIE PIĘCIU STANDARDÓW SZKOŁY PROMUJĄCEJ ZDROWIE wyniki wstępne
Debata Klasowa Temat: Kodeks 2.0
KODEKS.
Szkoła Podstawowa w Chabielicach
Program profilaktyczno-wychowawczy
EGZAMIN GIMNAZJALNY W ROKU SZKOLNYM 2017/2018
NA TEMAT BEZPIECZNEGO Z KORZYSTANIA Z MEDIÓW
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Miasto Przyjazne Dzieciom
PEDAGOGICZNE PRZYCZYNY NIEPOWODZEŃ SZKOLNYCH
Zmiany w przepisach ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r
JAK SIĘ UCZYĆ, ABY SIĘ NAUCZYĆ ?
EWALUACJA WEWNĘTRZNA SIEWNA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.
EWALUACJA WEWNĘTRZNA POLONIJNA Rodzic jako partner przedszkola wymaganie 9 czerwiec 2019 r.
Zapis prezentacji:

Wioleta Stypuła

 Odpowiednia pora dnia  Sen, wypoczynek  Energia  Organizacja czasu na naukę  Odpowiednie miejsce do nauki  Motywacja  Zdyscyplinowanie  Komfort psychiczny ucznia  Koncentracja  Sytuacja domowa

oświetlenie temperatura powietrza rozpraszające przedmioty włączone radio, TV, telefon brak biurka klimat pokoju

- samopoczucie - motywacja - przemęczenie psychiczne - niezaplanowanie czasu na naukę - brak przerw w czasie nauki

 częste rozmowy z dzieckiem,  pozytywna atmosfera w domu,  okazywanie gestów miłości wobec dziecka,  życzliwe relacje rodziców do siebie,  zainteresowanie dzieckiem i jego sprawami,  realna obecność rodziców w domu i życiu dziecka.

DZIECKO POTRZEBUJE NIE TYLKO NAUCZYCIELI, ALE I MISTRZÓW, KTÓRZY B Ę D Ą GO KOCHA Ć I OD NIEGO WYMAGA Ć !