Wyniki ankiety Zachowanie podczas ekstremalnych zjawisk pogodowych.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zmiany klimatyczne i ich skutki
Advertisements

Zagrożenia naturalne Jerzy Kiełb.
7-8 października 2003, I Seminarium Integrujące Komponenty B.1 i B.2Projekt Usuwania Skutków Powodzi - Polska, kredyt nr 4264 POL 1 System Monitoringu.
HURAGANY I TRĄBY POWIETRZNE
Charakterystyka współczesnych zagrożeń człowieka
Chciałabym się nauczyć tworzyć matematyczne gry komputerowe
DZIEŃ ZIEMI 2011.
GLOBALNE OCIEPLENIE KLIMATU
Cele spotkania: Uświadomienie rodzicom problemu jakim staje się nasilające się wśród dzieci i młodzieży zjawisko agresji. Zapoznanie rodziców z pojęciem.
LAS.
Väder- och Klimatförändringar
Gospodarka wodna wsi i rolnictwa
Rozpoczął się czas wakacji, wypoczynku i beztroski...
SYTUACJE KRYZYSOWE.
Broszura opisuje zjawisko przemocy i agresji oraz jego formy
KATASTROFY EKOLOGIZNE Trzęsienia ziemi Wybuchy wulkanów Tsunami
Upewnij się, że znasz podstawowe zasady Międzynarodowej Federacji Narciarskiej tzw. narciarski.
Środowisko naturalne, a działalność człowieka
Wyniki ankiety OPRACOWANIE : mgr Anna Krzewniak
EFEKT CIEPLARNIANY.
Dlaczego klimat się zmienia?
WYNIKI ANKIETY DOTYCZĄCEJ NR ALARMOWEGO 112
Autor: Julia Szałajska
Zagrożenia naturalne.
Materiał edukacyjny wytworzony w ramach projektu „Scholaris - portal wiedzy dla nauczycieli” współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego.
Co to jest globalne ocieplenie?
KOŁO TURYSTYCZNE PROJEKT EDUKACYJNY.
Czytamy Razem- czytanie interaktywne
Teraz wkraczasz do świata magicznych zjawisk......
XX SESJA DO SEJMU DZIECI I MŁODZIEŻY. Nie ma nie-polityki. Wszystko jest polityką. Thomas Mann.
Wyjazd na wakacje to ekscytujące, radosne wydarzenie
ZMIENIAM NAWYKI DBAM O KLIMAT W SZKOLE
DZIEŃ ZIEMI Z KLIMATEM.
WF z klasą Wyniki ankiety wśród Rodziców ZPSM nr 4 w Warszawie.
Kto jest przyjacielem lasu ?
Trzy drzewa. Pewnego razu, na wzgórzu, rosły sobie trzy drzewa. Rozmawiały one o swoich marzeniach i nadziejach …
Podsumowanie ankiety przeprowadzonej w kwietniu 2012 r. wśród rodziców uczniów klas IV - VI na temat przestrzegania norm społecznych w naszej szkole. W.
Podsumowanie wyników ankiety przeprowadzonej wśród uczniów na temat: PSO, WSO - przestrzeganie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz.
Wyniki ankiety nt. zajęć wychowania fizycznego w ZSE.
Kto jest przyjacielem lasu?
Wiatr halny Ania Słoniowska, Hania Stolarska, Ania Mania, Zosia Sieradzan 1A.
Wyniki badań "Idea samorządności a rzeczywistość".
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym?
KTO JEST PRZYJACIELEM LASU ? MICHAŁ WITKOWSKI. Przyjacielem Lasu Może Być Każdy ! Przyjacielem lasu mogę być ja lub ty poprzez np.: -sprzątanie lasu,
Bezpieczeństwo społeczności lokalnych
Wsparcie dla dzieci i uczniów, którzy ucierpieli na skutek katastrof naturalnych debata 8 stycznia 2015 roku Projekt PO KL „Sprawne konsultacje społeczne.
@ WIRTUALNA SIEĆ – REALNE ZAGROŻENIE. Czy wiesz, jakie są wirtualne
Siły natury (zdjęcie wodospadu).
Umiemy powiedzieć NIE ! Czyli wskazówki dla każdego z Was.
Ekstremalne zjawiska pogodowe
Przygotowała Hania Pązik. Burza to połączenie silnych wiatrów i intensywnych opadów deszczu, śniegu lub gradu; powstaje na obszarach obniżonego ciśnienia.
ZINTEGROWANA POLITYKA BEPIECZEŃSTWA „Szkoła promująca bezpieczeństwo” Wyniki ankiet przeprowadzonych wśród uczniów, rodziców i nauczycieli Zespołu Szkół.
JAK NIE DAĆ SIĘ WCIĄGNĄĆ W BIUROWE GRY?. Kontakty interpersonalne często przyjmują postać gier społecznych. Gry te, według specjalistów, nie są zabawą,
Szkolna Stacja Meteorologiczna. Główne zagadnienia projektu: - poszerzenie wiedzy nt działalności IMiGW, - anomalia klimatyczne Polski, - rekordy klimatyczne.
Wyniki ankiety zorganizowanej w ramach ogólnopolskiego projektu „Lokalny ekorozwój” W ankiecie brało udział 137 uczniów Zespołu Szkół w Siewierzu. „ Segregacja.
Wydanie końcoworoczne!. Wizyta w OSP roku wszystkie klasy poszły do OSP Gorzyce. Tam pan strażak wytłumaczył nam na czym polega praca strażaków.
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
Zespół Szkół Zawodowych im. Kazimierza Pułaskiego
11 zasad jak bezpiecznie spędzić wakacje
Kto przyczynia się do efektu cieplarnianego?
Jak uczyć o uchodźcach? Szkolenie dla edukatorów i edukatorek
Od zmian pogodowych do klęsk żywiołowych
Czy według Państwa potrzebne są w szkole zajęcia dodatkowe?
im. Jana Matejki w Koszalinie
SYTUACJE KRYZYSOWE.
Co każdy z nas może zrobić dla ochrony klimatu
Prezentacja o wiedzy Ameryki Północnej
BEZPIECZNE WAKACJE CZYLI ….
Departament Zrównoważonego Rozwoju Biuro Ochrony Przyrody i Klimatu
Departament Zrównoważonego Rozwoju Biuro Ochrony Przyrody i Klimatu
Zapis prezentacji:

Wyniki ankiety Zachowanie podczas ekstremalnych zjawisk pogodowych.

1.Jakich zjawisk przyrodniczych byłaś świadkiem? burzy zejścia lawiny suszy trąby powietrznej powodzi wiatru halnego i innych silnych wiatrów, np. sztormu groźnych oblodzeń dróg gradobicia innych

2.Co zrobiłabyś, gdyby zastała Cię burza w górach, lesie…? biegłabym do schroniska/domu schowałabym się pod drzewo położyłabym się na ziemi ze strachu dzwoniłabym do rodziców/znajomych usiadłabym i schowałabym głowę między kolana inne

3.Czy spotkałaś się z wyjaśnieniem, jak należy zachować się podczas burzy? TAK:  w szkole  od rodziców  w mediach  od innych osób NIE

4.Jak zapobiegasz odmrożeniom?

5.Jak zapobiegasz oparzeniom słonecznym?

Według Ciebie, co należałoby zrobić podczas: odmrożenia oparzeń słonecznych

7.Według Ciebie, jak należy zachować się w górach, aby uniknąć skutków zasypania lawiną śnieżną?