1 Rzeczywiste korzyści dla firm stosujących narzędzie KASSETTS – studium przypadku Marcin Hajdul Instytut Logistyki i Magazynowania.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
SOT System Obsługi Transportu
Advertisements

KSZTAŁTOWANIE SYSTEMU OBSŁUGI PASAŻERSKIEJ ADLOMERACJI (REGIONU)
SkyLogic – system zarządzania transportem i dystrybucją
Ewidencja Wyposażenia PL+
Zarządzanie logistyczne
TracKing to system prosty w instalacji i obsłudze!!
Logistyka transportu i dobrostan zwierząt.
Równowaga przedsiębiorstwa w różnych strukturach rynkowych
Specjalność Zarządzanie logistyczne Kierunek: L O G I S T Y K A.
Katedra Logistyki i Transportu
„Przegląd systemów informatycznych w logistyce przemysłu spożywczego”
Analiza, projekt i częściowa implementacja systemu obsługi kina
Czysty transport miejski
Projekt 2009 Technik spedytor.
Koszty produkcji w długim okresie Opracowano na podstawie M. Rekowski.
Informacje o SKM Szybka Kolej Miejska Wpisana do rejestru przedsiębiorstw w 2004r. Kapitał zakładowy 72,5 mln zł, wszystkie udziały posiada m. st. Warszawa.
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
KTO ZYSKA A KTO STRACI Praktyczna strona zmian w przepisach o dostępie do zawodu przewoźnika drogowego INFOR, Warszawa,
Tworzenie sieci dostaw Katedra Logistyki i Transportu
Termin realizacji Etapu r. ETAP nr 21 Określenie wpływu wykorzystania OZE na ocenę charakterystyki energetycznej budynku i przedsięwzięć
Zarządzanie kredytami i należnościami
  … to platforma komunikacyjna dostępna przez dowolną przeglądarkę www, pozwalająca na racjonalne zarządzanie procesami logistycznymi, gdzie wszyscy uczestnicy.
Koszty produkcji pod kontrolą z systemem SIMPLE.ERP
LIST PRZEWOZOWY - CMR.
KORESPONDENCJA W SPRAWACH HANDLOWYCH Opracowanie: Wioleta Musiał
Zagadnienie transportowe
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
Forwarding – spedycja.
ZAKRES ŚWIADCZENIA USŁUG PRZEWOZU KRAJOWEGO TOWARÓW
Koszty systemu dystrybucji
Inteligentny ładunek w praktyce na przykładzie platformy T-Traco
Współpraca nauki i biznesu celem zapewnienia zrównoważonego rozwoju gospodarczego.
Transport i logistyka Studia I stopnia Katedra Transportu.
Szkolenia E-Learning SIMP Consulting Stanisław Płaskowicki Dorota Płaskowicka.
2014. Uzasadnienie realizacji projektu, czyli skąd taki pomysł... GŁÓWNE ŹRÓDŁA DANYCH O PROBLEMIE : Wnioski z badań ilościowych i jakościowych realizowanych.
Converse sp. z o.o.1 Planowanie Paweł Gwizdek. Converse sp. z o.o.2 Cel Wzrost efektywności planowania Rejestracja informacji o zleceniach, pojazdach,
STRATEGIE LOGISTYCZNE
Transport i spedycja Ćwiczenie 2: Dokumentacja transportowa i spedycyjna mgr inż. Marcin Hajdul Wyższa Szkoła Logistyki
Projektowanie systemów transportowych
mgr Joanna Lewandowska Katedra Zarządzania Sieciami Logistycznymi
Znaczenie komunikacji w łańcuchach dostaw
KATEDRA INFORMACJI LOGISTYCZNEJ I INFORMATYKI PROJEKTOWANIE PROCESÓW mgr inż. Adam Koliński Ćwiczenia 2.
Transgraniczne Centrum Logistyczne, cele i bariery Słubice TTOC Świecko Frankfurt Oder Rzepin Eisenhuttenstadt.
Projektowanie systemów transportowych
Your logo Here Wspólne użytkowanie pojazdów w SAGUNTO Wynajem samochodów elektrycznych Warsztat : Efektywność energetyczna i przyjazne dla środowiska podejście.
Systemy logistyczne ćwiczenia
Fizyczna dystrybucja.
1 RYNEK TSL 2009/ Informacje ogólne. 2. Determinanty rozwoju rynku TSL. 3. Syntetyczna analiza rynkowych zależności na rynku TSL. 4. Syntetyczna.
Przewozy Międzynarodowe – Agencja Celna Wykonały: Ewa Duszek Katarzyna Karpińska.
Prezentacja firmy No Limit Logistyka
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Monitorowanie regionalnego sektora usług komunalnych Zenon.
Warszawa 27 Luty 2014 Analiza implementacyjna usługi VoIP dla zastosowań korporacyjnych Wykonał: Michał Boczek Promotor: dr inż. Dariusz Chaładyniak.
II stopień - Logistyka Specjalność: Zarządzanie Łańcuchem Dostaw.
Raport z audytu systemu logistycznego i łańcucha dostaw Firmy X Grudzień 2014 Firma X chce zwiększyć udział w rynku, a bazą konkurencji na której opiera.
Transport na miarę Twoich potrzeb. Transport na miarę Twoich potrzeb.
Tytuł …. KOLEJOWE PRZEWOZY TOWAROWE Katowice, 18.X.2007
DEBATA TRANSPORTOWA CYFRYZACJA LĄDOWYCH TERMINALI KONTENEROWYCH
Zespół telematyczny ERA Warszawa,
NOWOCZESNA INFRASTRUKTURA - KLUCZ DLA ROZWOJU GOSPODARCZEGO ŚLĄSKA
Możliwości rozwoju działalności przeładunkowej portu morskiego w Darłowie Dr Piotr Nowaczyk Wydział Ekonomiczny Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny.
LOGISTYKA KRAJOWA I MIĘDZYNARODOWA
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
Zarządzanie Łańcuchem Dostaw
"Koleje Mazowieckie - KM" sp. z o.o.
Dokumenty przewozowe w transporcie wodnym i lotniczym
Praktyczny wymiar ryzyka w transporcie
Ewidencja Wyposażenia PL+
Szkolenie dotyczące sprzedaży
SPEDYCJA LOGISTYKA.
LOTOS Kolej sp. z o.o. Prezentacja Spółki 19 kwietnia 2019.
Zapis prezentacji:

1 Rzeczywiste korzyści dla firm stosujących narzędzie KASSETTS – studium przypadku Marcin Hajdul Instytut Logistyki i Magazynowania

Rzeczywiste korzyści dla firm – studium przypadku 2 Cel oraz agenda Cel Agenda Zaprezentowanie funkcjonalności narzędzia oraz rzeczywistych korzyści wynikających ze stosowania platformy KASSETTS przez przedsiębiorstwa.  Wprowadzenie  Platforma KASSETTS  Przykład zastosowania w firmie zlokalizowanej w aglomeracji poznańskiej.  Podsumowanie

Rzeczywiste korzyści dla firm – studium przypadku 3 Wprowadzenie Sytuacja obecnie Oczekiwania  Redukcja kosztów transportu  Zwiększenie efektywności realizowanych procesów logistycznych  Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw  Redukcja kongestii

Rzeczywiste korzyści dla firm – studium przypadku 4 Wprowadzenie Alternatywne gałęzie transportu (np. transport kolejowy, intermodalny) Sytuacja obecnie

Rzeczywiste korzyści dla firm – studium przypadku 5 Wprowadzenie Sytuacja obecnie Użytkownik Koordynator Przewoźnik

Rzeczywiste korzyści dla firm – studium przypadku 6 Platforma KASSETTS

Rzeczywiste korzyści dla firm – studium przypadku 7 Platforma KASSETTS Konfiguracja platformy 1.Konfiguracja platformy, nadanie uprawnień 2.Zdefiniowanie parametrów przewozów (lokalizacje, jednostki ładunkowe, środki transportu) 3.Informacje o dostępnej flocie środków transportu 4.Konfiguracja rejonów obsługi

Rzeczywiste korzyści dla firm – studium przypadku 8 Platforma KASSETTS Działania operacyjne 1.Wprowadzenie zleceń przewozowych 2.Wstępne planowanie 3.Kontakt z DUT 4.Przyjęcie i realizacja zlecenia 5.Wystawienie faktury za usługę przewozu w oparciu o dane dostarczone przez koordynatora

Rzeczywiste korzyści dla firm – studium przypadku 9 Przykład zastosowania Legenda: P1 - STRZESZYŃSKA 139 P2 - GŁÓWNA 53 P3 - TRZEBAWSKA 22 P4 - SZPITALNA 2 O1 - ZIĘBICKA 16 O2 - NEWTONA 14 O3 - DWORCOWA 1 O4 - GRUNWALDZKA 99 O5 - ZAKOPIAŃSKA 66 O6 - SCIEGIENNEGO 65 O7 - PIĄTKOWSKA 87 O8 - FILIPIŃSKA 5 O9 - SOKOŁA 24 O10 - GŁOGOWSKA 18 O11 - DĄBROWSKIEGO 10 O12 - MUSZKOWSKA 1 O13 - MORAWSKIEGO 1 O14 - SZWEDZKA 6

Rzeczywiste korzyści dla firm – studium przypadku 10 Przykład zastosowania Odbiorca O 1O 2O 3O 4O 5O 6O 7O 8O 9O 10O 11O 12O 13O 14 Nadawca Przedsiębiorstwo 1x xx Przedsiębiorstwo 2xxx xx Przedsiębiorstwo 3 xxxx x Przedsiębiorstwo 4 x xxxx x Planowane dostawy

Rzeczywiste korzyści dla firm – studium przypadku 11 Przykład zastosowania Każde przedsiębiorstwo oddzielnie Liczba km Cena (przy założeniu1 km = 1 Euro) Liczba wykorzystanych pojazdów [szt] Liczba przewiezionych przesyłek [szt] Koszt transportu 1 przesyłki [Euro] Przedsiębiorstwo 115,9 13 5,3 Przedsiębiorstwo 227,7 15 5,54 Przedsiębiorstwo 321,2 154,24 Przedsiębiorstwo 440,1 166,68 Suma104,9 419 Średni koszt transportu 1 przesyłki 5,44 Sytuacja obecna

Rzeczywiste korzyści dla firm – studium przypadku 12 Przykład zastosowania Do narzędzia Kassetts wprowadzone zostały następujące zapytania: 1.Firma P1 wprowadziła zapytania transportowe do następujących punktów: A1, A4, A5, 2.Firma P2 wprowadziła zapytania transportowe do następujących punktów: A5, A6, A1, A2, A3, 3.Firma P3 wprowadziła zapytania transportowe do następujących punktów: A7, A8, A5, A6, A13, 4.Firma P4 wprowadziła zapytania transportowe do następujących punktów: A9, A10, A11, A12, A4, A14. Zastosowanie platformy KASSETTS

Rzeczywiste korzyści dla firm – studium przypadku 13 Przykład zastosowania Zastosowanie platformy KASSETTS

Rzeczywiste korzyści dla firm – studium przypadku 14 Przykład zastosowania Zastosowanie platformy KASSETTS

Rzeczywiste korzyści dla firm – studium przypadku 15 Przykład zastosowania Zastosowanie platformy KASSETTS Wspólne planowanie Liczba km Cena (przy założeniu 1 km = 1 Euro) Liczba wykorzystanych pojazdów [szt] Liczba przewiezionych przesyłek [szt] Koszt transportu 1 przesyłki [Euro] Transport 181, ,26

Rzeczywiste korzyści dla firm – studium przypadku 16 Wnioski Uzyskane oszczędności:  Zmniejszeniu liczby wykorzystanych środków transportu (z 4 do 1),  Zmniejszenie liczby przejechanych kilometrów (o 22,6%),  Zmniejszenie kosztu jednostkowego transportu przesyłki (o 21,6%).

Rzeczywiste korzyści dla firm – studium przypadku 17 Wnioski  Kontynuowanie prac testowych w wybranych grupach przedsiębiorstw.  Zainteresowane firmy mogą rozpocząć weryfikację platformy na własnych danych. KONTAKT: tel.: mobile: skype: marcin.hajdul Dalsze prace

Rzeczywiste korzyści dla firm – studium przypadku 18 Dziękuję za uwagę Marcin Hajdul – Instytut Logistyki i Magazynowania Tel.: Prezentacje będą dostępne na stronie projektu: oraz na płycie CD załączonej do czasopisma logistyka.