IX kółko języka francuskiego 6 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy; podtrzymanie zasad współpracy, motywowanie do poszerzania wiedzy.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Przemyslu
Advertisements

GIMNAZJUM NR ul. Szarych Szeregów 6
- Mobilność szkolnej kadry edukacyjnej Program
Organizator: Szkoła Języków Obcych PASCAL. Whats your name? Uczestnicy siedzą w kole prowadzący wraz z pacynką Monster wybiera osobę którą chce poznać.
NASZ PROJEKT EDUKACYJNY
UCZYMY SIĘ UCZYĆ Nauka języków obcych nieodłącznie związana jest z systematycznym zapamiętywaniem wielu informacji. Wiadomo, że zrobienie notatek w zeszycie.
PRZYJAŹŃ godzina wychowawcza w kl. VI
OPIS PRZEDMIOTU (ZAJĘĆ)
Dwa sposoby komunikowania się: sposób werbalny 35% – słowa,
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W GRABOWCU
Techniki Prezentacji Microsoft Student Consultant
Jedynym narzędziem uskuteczniającym porozumiewanie się jest język. Filolog może pośredniczyć w tej komunikacji jako nauczyciel, doradca lub tłumacz. de.chat.
FLOW Rzecz o efektywności w biznesie Jacek Rozenek Jan Marcinowski.
dr Robert Szwed Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
Projekt szkolny Socrates Comenius Badanie i poznawanie kultur z różnych regionów europejskich poprzez poezję, prozę i muzykę.
Pogoda w j. niemieckim Zajęcia przeprowadzone w dniu r. w klasie III a
Tydzień eTwinning w naszej szkole
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego
Usługi Integracji Społecznej na rzecz uczniów Gimnazjum w Korzeniewie.
Kształtowanie świadomości fonologicznej w początkowej nauce czytania i pisania […] Postępowanie wychowawcze dla każdego dziecka zaczyna się tam, gdzie.
ETwinning w Szkole Podstawowej nr 95 w Krakowie Magdalena Nazim Joanna Biskupska SP nr 95 w Krakowie VI B.
LOGO DEBATA SZKOLNA Gimnazjum z Oddziałami Integracyjnymi im. A. Mickiewicza w Turośli.
KN BLABEL Działające przy Studium Języków Obcych AGH 1.
NOWA FORMUŁA SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
Wsparcie psychologiczno - pedagogiczne
Wizyta studyjna w Lizbonie - projekt PL1-ESF Jakość nadzoru pedagogicznego i pracy szkoły w programie Zagraniczna Mobilność szkolnej kadry.
Jedynym narzędziem uskuteczniającym porozumiewanie się jest język. Filolog może pośredniczyć w tej komunikacji jako nauczyciel, doradca lub tłumacz.
Wyniki próbnego egzaminu gimnazjalnego z języków obcych 2008.
Zbiory Co to jest zbiór? Nie martw się, jeśli nie potrafisz odpowiedzieć. Nie ma odpowiedzi na to pytanie.
Warsztaty Literackie pod tytułem „Smaki życia, to też emocje…” Dnia 14 maja 2014 roku w ramach Tygodnia Pracy Twórczej, odbyły się, jak co roku, Warsztaty.
Projekt edukacyjny w ramach programu Szkoła z Klasą 2
S TAŻ W W IELKIEJ B RYTANII. Główne cele stażu : - zdobycie doświadczenia zawodowego w kierunku technik ekonomista, - doskonalenie języka, - poznanie.
Klasa językowa „poliglotek” pod patronatem PPWSZ w Nowym Targu propozycja.
Co to jest spacer edukacyjny?
Pokaz dla rodziców, piątek 28 maja. 28 maja 2010 roku o godzinie 18:00 rozpoczęło się przedstawienie przygotowane dla rodziców i nauczycieli przez polskich.
Sprawdzian z języka angielskiego w klasie szóstej
Filologia germańska I rok II stopien 2015/2016. Informacje podstawowe Filologia germańska jest kierunkiem, w ramach którego uruchomione zostały następujące.
Hymn Szkoły 1. Aby język mówić chciał co pomyśli głowa Zawsze się staramy dbać o kulturę słowa.
Praca w zespole.
Sprawdzian w klasie szóstej szkoły podstawowej w roku szkolnym 2015/2016.
Anna Gościmska Antonina Telicka - Bonecka.  Wiedza z zakresu historii jest wymagana w zadaniach nieliterackich  Brak wiedzy z zakresu historii może.
Natural Sciences, Natural English. Przemiany energii mechanicznej w rzucie pionowym.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
Czy mieszkańcy Zbąszynka potrafią porozumiewać się w języku angielskim?
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
PROJEKT Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego WSL LIDEREM W EFEKTYWNYM KSZTAŁCENIU NAUCZYCIELI.
Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki.
X kółko języka francuskiego 13 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy, dalsze budowanie relacji pedagogicznej, motywowanie do poszerzania.
XI kółko języka francuskiego 20 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy wypracowywanie zasad współpracy w grupie uczniów i między nauczycielem.
Nasze gimnazjum w liczbach. Statystyka to nauka o pozyskiwaniu i analizowaniu danych dotyczących zjawisk masowych, których atrybutem jest losowość.
XII kółko języka francuskiego 3 czerwca 2016 Cele: -psychopedagogiczny: integracja grupy; podtrzymanie zasad pracy (kontrakt: systematyczność, uśmiech,
VII kółko języka francuskiego 22 kwietnia 2016 Cele: -psychopedagogiczny: integracja grupy; podtrzymanie zasad pracy (kontrakt: systematyczność, zeszyt,
XIII kółko języka francuskiego 10 czerwca 2016 Cele: -psychopedagogiczny: integracja grupy; wdrażanie do systematyczności (m.in. W prowadzeniu zeszytu),
Wprowadzenie do Scratch’a Scenariusz zajęć komputerowych w klasie II Małgorzata Tkacz-Rutkowska Szkoła Podstawowa nr 212 im. Krystyny Krahelskiej w Warszawie.
Organizacja zajęć w zakresie rozszerzonym w latach szkolnych 2016/17 klasa I 2017/18 klasa II 2018/19 klasa III MATURA.
Program Erasmus+ „Mistrz w zawodzie-Meister im Beruf”
VI kółko języka francuskiego
Innowacja pedagogiczna „Szkolne programowanie”
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Podstawowe informacje o egzaminie ósmoklasisty
Projekt Cele projektu Miejsce i termin projektu Partner projektu.
KLASA O PROFILU JĘZYKOWYM
CZAS PRESENT CONTINUOUS
Kółko języka francuskiego 2016
Kształtowanie świadomości finansowej uczniów
RAPORT Z EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
Z UMIEJĘTNOŚCI JĘZYKOWYCH PO PRAKTYKACH ZAGRANICZNYCH W LIPSKU
Istnieje mnóstwo powodów, by nauczyć się języka francuskiego
Pakiet edukacyjny „Przeszłość to dziś” Zakres podstawowy i rozszerzony
Zapis prezentacji:

IX kółko języka francuskiego 6 maja 2016 Cele: -psychopedagogiczne: integracja grupy; podtrzymanie zasad współpracy, motywowanie do poszerzania wiedzy i umiejętności -komunikacyjny: ćwiczenie pytania, np. De quelle couleur est la gomme? Potrafić odpowiedzieć pełnym zdaniem: La gomme est jaune. Potrafić powiedzieć do czego służy dany przedmiot. Wprowadzenie zdania: Je suis polonais/polonaise… i innych narodowości oraz wyrażenia: „C’est juste!” Opisywanie flag za pomocą kolorów państw, które reprezentują. Potrafić się przedstawić. Wzmocnienie odpowiedzi na pytanie tu comprends? Powtórka zwrotu Tu as…? -językowy: powrót do zwrotów: przypomnienie nazw kolorów; wprowadzenie koloru gris/grise; wprowadzenie czasownika être w I osobie i wypowiedzi j’ai…ans. -kulturowy: poznanie kolejnych zabytków Paryża; Środki ekspresji: mimika, gesty, ruch, podejście multisensoryczne. W oparciu o: -H.Denisot, C.Macquart-Martin, SUPERMAX1, Hachette FLE, Warszawa 2014

Powtarzamy kolory Ta krótka zabawa, przy której dzieci tańczyły z balonami i dobierały się w pary zgodnie z kolorami, pozwoliła im przypomnieć sobie francuskie nazwy wszystkich kolorów z naszej tęczy.

Dzieci słuchały tęczowej piosenki i kolorowały pajacyka według wzoru podanego w piosence.

Nasz kraj - La Pologne Je suis polonais(e)

Ćwiczmy pełne przedstawienie się Je m’appelle… Je suis… J’ai … ans. Każda różdżka wskazuje inne pytanie. Na początku różdżkami dyryguje nauczyciel, następnie dzieci.

Nasi czarodzieje

Le Louvre puzzle

Przyklejamy nowe słowa na wieżę Eiffla Dzisiaj dowiedzieliśmy się jak mówić o naszej narodowości, poznaliśmy nowy kolor - szary oraz dowiedzieliśmy się jak powiedzieć ile mamy lat

KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO – 6 maja2016. Prowadzenie 1 godziny : Milena Długołęcka, Magda Mickiewicz Prowadzenie 2 godziny : Paulina Gierałtowska, Paulina Wyrzykowska PLAN KÓŁKA (wersja skrócona) – patrz notatki poniżej.

Publiczne Gimnazjum nr 6 w Białymstoku nauczyciel-opiekun praktyk pedagogicznych: mgr Katarzyna Lul-Worobiej KÓŁKO JĘZYKA FRANCUSKIEGO prowadzenie: studentki II roku Uniwersytetu w Białymstoku, specjalności: Język Francuski, z angielskim - profil tłumaczeniowy Filologia francuska opieka merytoryczna metodyk dr Barbara Głowacka UCZESTNICY: uczniowie klas IV-V-VI