MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
Advertisements

REALIZUJĄC PROJEKT, CHCIELIŚMY OSIĄGNĄĆ CELE: ZAKTYWIZOWANIE UCZNIÓW ZAGROŻONYCH NIEUZYSKANIEM PROMOCJI DO NASTĘPNEJ KLASY; STWORZENIE WARUNKÓW DO ROZWOJU.
SZKOLENIE DOWÓDCÓW OSP TEMAT 6: Organizacja szkoleń doskonalących w OSP Autor: Robert Łazaj.
autor: Agnieszka Lewandowska, Szkoła Podstawowa w Olsztynie
JĘZYK POLSKI KLASY IV - VI
Autorzy pakietu: mgr Małgorzata Zawilińska mgr Tomasz Mikołajczyk
Zakres Przedział wiekowy Cele Oprogramowanie Opis
Pisownia cząstki „ nie ” z różnymi częściami mowy.
Z zajęć korzystają uczniowie klas I – III ze specyficznymi trudnościami w nauce. Pracują w grupach 2,3,4,5 osobowych. Część zajęć prowadzona jest w sali.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Człowiek – najlepsza inwestycja Uniwersytet im. Adama Mickiewicza.
Warsztaty zawodoznawcze
Technologia Informacyjno-Komunikacyjna
ZASADY PISOWNI POLSKIEJ
Wydawnictwo STENTOR prezentuje
Metodyka nauczania języka polskiego Wykład 2 Proces planowania w edukacji polonistycznej Dr Krzysztof Koc.
ORTOGRAFIA NIE JEST TRUDNA!.
Spis treści Rodzaje zespołów i terminy pracy. Cele zespołów Formy pracy Podsumowanie.
Projekt "Mamo! Tato! Wyrosłem z przedszkola" realizowany jest w ramach zadania publicznego pn. Realizacja szkolnych projektów promujących przyjazną adaptację.
Sposoby archiwizacji zajęć dydaktycznych
SCENARIUSZ ZAJĘĆ ZINTEGROWANYCH KLASA 1
Zasady ortografii.
Hospitacja – na co warto zwrócić uwagę!
Derywacja wsteczna jako jeden ze sposobów tworzenia wyrazów pochodnych
Pedagogika szkoły wyższej
KLASA TWÓRCZA MŁODZI ODKRYWCY.
Ocenianie Kształtujące
„Ortograffiti w mojej szkole”
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
8 września 2014 autor: Joanna Dembowa
Warsztaty językowe dla maturzystów
Pieszy - uczestnikiem ruchu drogowego Edyta Górska
Opracowała: mgr Joanna Pastuszka Szkoła Podstawowa w LipowcuKościelnym
OD ZABAWY DO KLASOWEJ OFICYNY WYDAWNICZEJ.  POZNANIE CIEKAWYCH SPOSOBÓW UCZENIA SIĘ ORTOGRAFII ICH UPOWSZECHNIANIE  ROZWIJANIE UMIEJĘTNOŚCI POPRAWNEGO.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
Metoda ćwiczeń praktycznych Scenariusz zajęć
Szkoła z Klasą to ogólnopolska akcja edukacyjna prowadzona od 2002 roku przez: - Centrum Edukacji Obywatelskiej - i „Gazetę Wyborczą”. Od początku.
Przygotowaliśmy: -praktyczne narzędzia dla nauczycieli: -ramowy plany pracy wychowawczej, -ramowy program zajęć pozalekcyjnych, -scenariusze lekcji,
O nowych zadaniach nauczyciela matematyki w kontek ś cie wyboru podr ę czników i programów nauczania.
Części mowy Edyta Sawicka.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III utrwalenie wiadomości o częściach mowy 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I litery i sylaby 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I bezpieczeństwo na drogach 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III Unia Europejska 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa I liczymy do 8 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: przyrodnicza klasa II zabytki Krakowa 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa II ortograficzny miszmasz 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I poznajemy litery 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: przyrodnicza klasa III wiosna 2 godz. lekcyjne.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: społeczna klasa I segregacja śmieci 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa I rzeczowniki 1 godz. lekcyjna.
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ. Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: matematyczna klasa II odejmowanie 1 godz. lekcyjna.
SZKOŁA PODSTAWOWA W CHARŁUPI MAŁEJ BENEFICJENT PROGRAMU ERASMUS+
Wprowadzenie do Scratch’a Scenariusz zajęć komputerowych w klasie II Małgorzata Tkacz-Rutkowska Szkoła Podstawowa nr 212 im. Krystyny Krahelskiej w Warszawie.
Ocenianie Kształtujące
Nie tylko wynik matematyka gimnazjum kl. 1
SZKOLENIE DOWÓDCÓW OSP TEMAT 6: Organizacja szkoleń doskonalących w OSP Autor: Robert Łazaj.
Materiały dla nauczyciela Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ
Weronika D. , Natalia H. , Agnieszka W. - uczennice klasy VI
ŁĄCZNIE nie + napisano nie + cierpliwić się nie + czytać
Zapis prezentacji:

MULTIMEDIALNY SCENARIUSZ ZAJĘĆ

Edukacja: Poziom: Temat: Czas realizacji: polonistyczna klasa III pisownia wyrazów z „nie” 1 godz. lekcyjna

SPIS TREŚCI CELE ŚRODKI DYDAKTYCZNE METODY i FORMY PRACY PRZEBIEG ZAJĘĆ

CELE Ogólne Szczegółowe Uczeń kształcenie umiejętności czytania i pisania; utrwalenie wiadomości o pisowni wyrazów z „nie”; kształcenie umiejętności pracy z multimediami; rozwijanie kreatywności. Uczeń potrafi powiedzieć, kiedy „nie” piszemy z wyrazami łącznie a kiedy oddzielnie; potrafi poprawnie pisać nie z czasownikami, rzeczownikami i przymiotnikami; myśli logicznie; wykazuje się kreatywnością.

z różnymi częściami mowy. ZAGADNIENIA Nauka o pisaniu „nie” z różnymi częściami mowy.

METODY I FORMY PRACY ŚRODKI DYDAKTYCZNE Metody i formy pracy burza mózgów; pogadanka praca w grupach gry interaktywne praca z komputerem komputer przeglądarka internetowa

PRZEBIEG ZAJĘĆ Powitanie z uczniami. Powtórzenie wiedzy o częściach mowy. Nauczyciel wprowadza wiedzę na temat pisowni „nie” z różnymi częściami mowy. Ćwiczenia praktyczne. Podsumowanie zajęć i zakończenie lekcji.

Który wyraz nie pasuje do pozostałych? Łącznie piszemy nie z: rzeczownikami, np. nieszczęście, nieprawda, niezgoda; przymiotnikami, np. niedobry, nieładny, niekorzystny; przysłówkami utworzonymi od przymiotników, np. niedobrze, nieładnie. Rozdzielnie piszemy nie z: czasownikami (w formie osobowej i bezokoliczniku), np. nie zrobię, nie zrobić; przymiotnikami (w stopniu wyższym i najwyższym), np. nie lepszy, nie najlepszy; przysłówkami (w stopniu wyższym i najwyższym), np. nie lepiej, nie najlepiej;

WYJĄTKI WYRAZY DO ZAPAMIĘTANIA niepokoić nie warto niedomagać nie można niedowidzieć nie trzeba nienawidzić nie należy niecierpliwić się nie wolno niewolić nie brak nieruchomieć nie potrzeba

przyjaciel Ćwiczenie Jak napiszecie „nie” z wyrazem… Jaka to część mowy?

Ćwiczenie Jak napiszecie „nie” z wyrazem… lubię Jaka to część mowy?

szczęśliwy Ćwiczenie Jak napiszecie „nie” z wyrazem… Jaka to część mowy?

Ćwiczenie Jak napiszecie „nie” z wyrazem… przyjdę Jaka to część mowy?

Ćwiczenie Jak napiszecie „nie” z wyrazem… ostrożny Jaka to część mowy?

Ćwiczenie Jak napiszecie „nie” z wyrazem… równy Jaka to część mowy?

Ćwiczenie Jak napiszecie „nie” z wyrazem… wolno Jaka to część mowy?

Ćwiczenie Jak napiszecie „nie” z wyrazem… trzeba Jaka to część mowy?

Ćwiczenie Jak napiszecie „nie” z wyrazem… ruszać Jaka to część mowy?