PROJEKT FAIR PLAY w Publicznym Gimnazjum Nr 26 im. Mikołaja Reja w Łodzi.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Aktywny Kibic+ Działania Ministerstwa Sportu i Turystyki 21 października 2010.
Advertisements

Sprawozdanie z realizacji akcji prozdrowotnej
FILMOTEKA SZKOLNA. AKCJA! PROJEKT OBEJMOWAŁ: Udział uczniów w kursie internetowym pt. "Filmoteka szkolna. Akcja!". Udział w warsztatach.
BEZPIECZNE KIBICOWANIE
PRZYJAŹŃ godzina wychowawcza w kl. VI
SPECJALNOŚĆ SPORTOWA.
EURO 2012 = RÓWNOŚĆ + TOLERANCJA
Prezentacja działań z zakresu promocji zdrowia podjętych przez Przedszkole Nr 25 „Bajka” w Koninie w roku 2012/2013.
Kolorowy Tydzień Szkoły
Uchwała nr 16/99 Prezydium Zarządu PZPN Zachowanie zasad fair play 18 lipiec 2005r. Kolegium Sędziów Warmińsko-Mazurskiego Związku Piłki.
Sport – drogą do siebie i drugiego człowieka wrzesień 2009 – czerwiec 2010 Projekt dofinansowany w ramach rządowego programu Razem bezpieczniej Wnioskodawca:
Quiz O segregacji odpadów.
EURO 2012 = RÓWNOŚĆ + TOLERANCJA Szkolny Program Przygotowań m.st. Warszawa przed Mistrzostwami Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012.
Program “Kibic na szóstkę” Rok szkolny 2013/2014
W SPECJALNYM OŚRODKU SZKOLNO – WYCHOWAWCZYM IM. MARII GRZEGORZEWSKIEJ W PUŁAWACH Szkolny Dzień Sportu.
FOTOREPORTAŻ Z TURNIEJU W HALOWEJ PIŁCE NOŻNEJ O PUCHAR DYREKTORA ZAKŁADU TABORU W SZCZECINIE. Udział brało 7 zespołów: Administracja Szczecin Port C.
psycholog Ewa Rubaj - Biskupska
„KIBICUJĘ BEZPIECZNIE” II miejsce w konkursie MSW
Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Świeminie
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2
Cele projektu Celem projektu jest zwalczanie rasizmu, ksenofobii i antysemityzmu poprzez upowszechnianie postawy fair play dla większego zrozumienia innych.
IM.WŁADYSŁAWA STANISŁAWA REYMONTA
GORZÓW WLKP.-TO MIASTO WIELU DYSCYPLIN SPORTOWYCH
Wygrywanie to nie wszystko, ale chęć wygrania tak – Vince Lombardi
Sejm Dzieci i Młodzieży
W jaki sposób samorząd uczniowski może wpłynąć na poprawę atmosfery i bezpieczeństwa w naszej szkole? Debata na temat :
PRZEMOCY MÓWIMY NIE! KOALICJA NA RZECZ OSÓB ZNAJDUJĄCYCH SIĘ
Przygotowała : Karolina Felkel
SPORT TO ZDROWIE Dlaczego sport jest tak ważny??
POMORSKIE CENTRUM PSYCHOEDUKACJI, DIAGNOZY I TERAPII W GDAŃSKU.
Temat :Czy uczniowie wiedz ą jak funkcjonuje samorz ą d szkolny i jaki maj ą wp ł yw na podejmowane decyzje ?
Co chcieliśmy osiągnąć?
Gimnazjum w Starym Kurowie, r. ZZZ- ZAPLANUJ, ZARZĄDŹ, ZREALIZUJ Debata o wykorzystaniu członkostwa w UE w Gminie Stare Kurowo.
Wykonanie dowolnego zadania wg tematyki wybranej przez szkołę, dotyczącej kwestii bezpiecznej szkoły lub bezpieczeństwa uczniów. 14 IX 2012r. w naszej.
Odprawa Przedmeczowa Jak powinna wyglądać?
Biblioterapia a profilaktyka uzależnień
Sprawozdanie z zawodów sportowych przeprowadzonych w Zespole Szkół w Radomyślu Wielkim dnia w ramach akcji „Rusz się człowieku” z inicjatywy.
Przeprowadzenie konwersatoriów na temat: „Przestrzeganie prawa to obowiązek każdego, także ucznia…”. Podstawowe reguły prawa cywilnego i karnego – w konwencji.
PODSUMOWANIE DZIAŁALNOŚCI KOŁA LZS DOŁUJE ROK 2014.
ZOSTAŃ SPORTOWYM KOKSEM SP 11 TYM KTÓRY OCZARUJE KOMISJĘ SĘDZIOWSKĄ.
Hasło: „Prawo, Przyjaźń, Tolerancja”. Czas trwania konkursu 01 IX 2012r. – 28 II 2013r.
„ Szkolna demokracja ”,, SZKOLNA DEMOKRACJA” Czy wiek członków samorządu ma wpływ na zajmowaną przez nich pozycję?
,,Dzień sportowy’’ Uczniowie wykonujący projekt Kl. IIa:
Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów na temat „Kibole, blokersi, grupy podwórkowe – co robić, jeśli rozpoznajesz zagrożenie, jak się bronić.
Młodzi aktywni? Co zrobić, żeby młodzież brała udział w wyborach i życiu społecznym? Gimnazjum nr 67 im ks. prof. Józefa Tischnera Centrum Edukacji Obywatelskiej.
Metoda ćwiczeń praktycznych Scenariusz zajęć
ANKIETA SZKOLNA Ankieta dotyczy codziennego życia uczniów naszej szkoły, a także ich zainteresowań.
Bieżąca tematyka jako element cyklu zajęć Ku refleksji „Nie idź za mną, bo nie umiem prowadzić. Nie idź przede mną, bo mogę za Tobą nie nadążyć. Idź.
Promocja zdrowia w 2014 roku w Gimnazjum im. Mikołaja Kopernika w Golinie.
Szkoła Podstawowa nr 48 im. Józefa Piłsudskiego w Lublinie.
WARSZTATY nr 2. Temat: Jak można żyć od 10 lat w zamkniętym ekosystemie.
Szkoła Podstawowa nr 2 im. Wł. Broniewskiego w Kościanie rok szkolny 2011/2012.
PROJEKT EDUKACYJNY DLA Uczniów klasy III c Ulubione święta - Boże Narodzenie w naszej klasie Opracowanie projektu: Urszula Sobaszek.
Przykładowe metody prowadzenia spotkań partnerskich 1. Metody przekazywania informacji: wykłady, prezentacje, materiały audiowizualne, teksty do czytania.
3 W dniu 10 maja koordynator programu – pedagog szkolny – Joanna Dolder przeprowadziła wśród uczniów klas pierwszych warsztaty poświęcone tolerancji,
1. 2 Projekt pilotażowy powstał z chęci efektywnej promocji pozytywnych zachowań w sporcie i życiu w ramach idei „fair play” oraz kształtowania postaw.
Autorki: Agata Partyka Angelika Smyrgała. Zapraszamy do obejrzenia prezentacji.
WebQuest Barbara Skoczewska. Spis treści Wprowadzenie Zadanie Proces Źródła Ewaluacja Konkluzja Podręcznik dla nauczyciela.
Jestem Prawdziwym Kibicem, bo potrafię dopingować w sposób kulturalny.
Projekt „Jestem Fair”. Zespół Realizujący Projekt Edukacyjny „Jestem Fair” Natalia Rzepecka Julia Lasota Agata Świątek Maria Jama Adrianna Urbańska Katarzyna.
Dobre rady na odpady Projekt realizowany przez uczniów klasy III a Szkoły Podstawowej nr1 im. Mikołaja Kopernika w Piszu w ramach programu „Szkoła Myślenia”
ZESPÓŁ SZKOLNO- PRZEDSZKOLNY SZKOŁA PODSTAWOWA W ZWONOWICACH część II
Doradztwo zawodowe szkoła Podstawowa w Kraszewie
SPORT W MOJEJ SZKOLE SPORTAS MANO MOKYKLOJE
Szkolne uroczystości i ważne wydarzenia
Spotkanie ze Słowem Mk 8, Z Ewangelii według świętego Marka:
Kształtowanie świadomości finansowej uczniów
Zachęcamy do aktywności fizycznej
Rok szkolny [wpisz rok] Nazwa szkoły Nazwisko nauczyciela Skala ocen
Co chcieliśmy osiągnąć?
Zapis prezentacji:

PROJEKT FAIR PLAY w Publicznym Gimnazjum Nr 26 im. Mikołaja Reja w Łodzi

Przywitanie z wprowadzeniem do tematyki fair play. 1. Prezentacja multimedialna 2. Podział na 6 grup 3. Wyjaśnienie Zadania 1. Fair play w SPORCIE Uczniowie w swoich grupach zapisują hasła określające postawę sportowca fair play na 5 paseczkach białego papieru i przyklejają hierarchicznie – od ich zdaniem najważniejszych do mniej ważnych, na żółtym kartonie A4 4. Zaprezentowanie i omówienie prac 5. Wyjaśnienie zadania 2 Fair Play w KIBICOWANIU a) Uczniowie w swoich grupach zapisują hasła określające postawę kibica fair play na paseczkach białego papieru i przyklejają hierarchicznie – od ich zdaniem najważniejszych, do mniej ważnych b) Uczniowie w swoich grupach zapisują hasła określające postawę pseudokibica na 5 paseczkach białego papieru i przyklejają hierarchicznie – od ich zdaniem najważniejszych, do mniej ważnych Warsztaty FAIR PLAY

6. Zaprezentowanie i omówienie prac: pytanie, którą postawę było wam łatwiej scharakteryzować i dlaczego wg nich? 7. Wyjaśnienie zadania 3 Fair Play w ŻYCIU Pytanie „Jak powinien zachowywać się uczeń przestrzegający zasady fair play?” Uczniowie na kolorowych karteczkach (5 na grupę) zapisują takie zachowania. Liderzy grup przyklejają je na dużym arkuszu szarego papieru wokół narysowanej wcześniej sylwetki ucznia. 8. Wyjaśnienie zadania 4 Stworzenie logo fair play w sporcie lub życiu codziennym 9. Następuje prezentacja i krótkie omówienie prac. 10. Prowadzący zadaje pytania i zachęca do dyskusji Czy zdobyłeś się kiedyś na gest fair play w sporcie? Lub może byłeś świadkiem takiego gestu? Co wtedy czułeś? Czy zdarzyło Ci się kiedyś obrażać kibiców innej drużyny, lub zawodników? Co wtedy czułeś? Jak się zachowywałeś? Czy byłeś obrażany przez innych kibiców? Co wtedy czułeś? Czy agresja rodzi agresję? Czy masz kolegów lub koleżanki którzy kibicują innej drużynie? Czy warto być fair play? Uzasadnij swoją wypowiedź. 11. Zakończenie i krótkie podsumowanie warsztatów

Warsztaty Tolerancja, rasizm, antysemityzm.

Turniej Piłki Nożnej Chłopców

Wystawa szkolna

Publiczne Gimnazjum Nr 26 Łódź, al. 1 Maja 89